noem het maar gewoon ' het syndroom van down'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:46 schreef tjeez3 het volgende:
oei oei petertje heeft een beetje last van PMS geloof ik
ja ik las 't. slaat helemaal nergens op. En ja snetje, je begon meerdere malen over het biertje dat ze gistermiddag allemaal kregen behalve jeroen, maar jeroen was er dan ook niet en die heeft vast en zeker koffie met cake op. Dat biertje had hij nooit moeten krijgen. Er wordt imo een vuil spelletje gespeeld bij de redactie en ik verdenk met name huub daarvan. Ik kan ernaast zitten hoor, maar Bart was altijd heel stellig over het concept en ik kan me niet voorstellen dat hij het op deze manier verneukt wil zien worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je dat blikje bierverhaal nog meegekregen?
Rond 4.50
Duidelijker kan niet. Blikje bier van de redactie
Met dank aan Hidiho voor het terugvinden en Htje voor de post .
wel vreemd ja,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je dat blikje bierverhaal nog meegekregen?
Rond 4.50
Duidelijker kan niet. Blikje bier van de redactie
Met dank aan Hidiho voor het terugvinden en Htje voor de post .
Hebben allemaal ochtend humeur geloof ik zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:46 schreef tjeez3 het volgende:
oei oei petertje heeft een beetje last van PMS geloof ik
ah, gevalletje numero zoveel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:44 schreef Debbie1977 het volgende:
Mag jeroen trouwens die kleren van gisteren gewoon houden ofzo? Want ik zie dat hij dat nu ook weer aan heeft. Dus dan zou die zo maar een stel extra kleren in de bunker gekregen hebben. Krijg dan toch ook wel het gevoel dat die voorgetrokken wordt, lijkt me niet echt eerlijk!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was er eventjes, tussen half acht en half tien. Doordeweeks heb ik andere prioriteiten. De DGK-kant vind ik dus ook minder, net als het teveel door die mike roepen, wat soms iets te veel op 'ik wil gehoord worden' lijkt.![]()
Mijn humeur is vandaag minder, hebben jullie het door? Afkicken van Champix gaat met meer bijwerkingen gepaard dan afkicken van roken. Ik moet nodig mijn balans vinden.
Behalve jeroen maar volgens mij is die nu al bezig met zuigen, het werkt ook al een beetje bij peter geloof ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Hebben allemaal ochtend humeur geloof ik zo
zal mss wel gebeuren op de momenten dat ie dr niet is dan ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:47 schreef Danny het volgende:
[..]
ja ik las 't. slaat helemaal nergens op. En ja snetje, je begon meerdere malen over het biertje dat ze gistermiddag allemaal kregen behalve jeroen, maar jeroen was er dan ook niet en die heeft vast en zeker koffie met cake op. Dat biertje had hij nooit moeten krijgen. Er wordt imo een vuil spelletje gespeeld bij de redactie en ik verdenk met name huub daarvan. Ik kan ernaast zitten hoor, maar Bart was altijd heel stellig over het concept en ik kan me niet voorstellen dat hij het op deze manier verneukt wil zien worden.
\quote:
Op korte termijn kan dat leuk zijn ,maar op langere termijn wordt dat de ondergang van dit programma.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal mss wel gebeuren op de momenten dat ie dr niet is dan ?
maarja een beetje iemand voortrekken , trekt irritaties toe bij de rest vna de bunkerlui , waardoor boeiendere streams
jammer dat zij nx miste uit haar spullen ...was alleen een slip die ze niet gemist had...dan had ze gister ook wel anders gepiept toen uit kwam dat jeroen die geheime opdracht had...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Jimbo het volgende:
hebje mn grote deo bus verstopt ?
ohja die heb ik verstopt
Ohh die heb ik hier verstopt !
lekker nuttig om tevertellen waar je iets verstopt
Ik vind het gebel en geroep met hints ook klote, maar de DGK kant trekt me wel. Alhoewel er natuurlijk niet echt sprake is van een DGK kant, want DGK was altijd nog een graadje of wat ergerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was er eventjes, tussen half acht en half tien. Doordeweeks heb ik andere prioriteiten. De DGK-kant vind ik dus ook minder, net als het teveel door die mike roepen, wat soms iets te veel op 'ik wil gehoord worden' lijkt.
Alleen vandaag wat minder?quote:![]()
Mijn humeur is vandaag minder, hebben jullie het door? Afkicken van Champix gaat met meer bijwerkingen gepaard dan afkicken van roken. Ik moet nodig mijn balans vinden.
Gewoon iedere dag nieuwe erin..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
\
doed, slaap jij wel eensvolgens mij benjij gewoon meer online dan ik
Je kunt Huub nu wel van alles verdenken, en da's volkomen terecht overigens, maar hij zit er bij de gratie van Bram en Bart. Die zijn eindverantwoordelijk, en aangezien het afgelopen nacht niet de eerste keer was dat dit voorkwam denk ik dat ze ermee akkoord gaan dat het zo gaat. Bovendien moet je niet vergeten dat Bart en Bram niet exact hetzelfde idee hebben over het concept, zoals ook in diverse interviews naar boven komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:47 schreef Danny het volgende:
[..]
ja ik las 't. slaat helemaal nergens op. En ja snetje, je begon meerdere malen over het biertje dat ze gistermiddag allemaal kregen behalve jeroen, maar jeroen was er dan ook niet en die heeft vast en zeker koffie met cake op. Dat biertje had hij nooit moeten krijgen. Er wordt imo een vuil spelletje gespeeld bij de redactie en ik verdenk met name huub daarvan. Ik kan ernaast zitten hoor, maar Bart was altijd heel stellig over het concept en ik kan me niet voorstellen dat hij het op deze manier verneukt wil zien worden.
Yep en dat met een ochtendhumeurquote:
Ben benieuwd of ze jeroen verdenken of gewoon denken dat het kwijt isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |