de opdracht is toch al gelukt? dan mag die aansteker toch gewoon terug?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
ja we horen ze weeren dat ze maar snel een peukje willen roken
waarom denk je?quote:
De opdracht is pas om 12 uur vanmiddag gelukt, dacht ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef Danny het volgende:
[..]
de opdracht is toch al gelukt? dan mag die aansteker toch gewoon terug?
waarom? hij is ontmaskerd. niet dat de redactie daar verder iets mee doet, maar toch. Hij IS ontmaskerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef chevygirl het volgende:
[..]
omdat hij ook warm mag douchen...maar moet toch in het geniep??
nee, hij heeft tot 12 uur vanmiddag de tijd om al het vuur in het voorraadhok te leggen. Dat heeft hij vannacht al gedaan en dus is de opdracht gelukt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:37 schreef Debbie1977 het volgende:
[..]
De opdracht is pas om 12 uur vanmiddag gelukt, dacht ik.
Ik kreeg alleen niet de indruk dat ie klaarstond om er onder te springen zo met alle kleren aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom denk je?
(serieus; hij heeft nog steeds de warme douche tegoed he)
ik dacht dat ie tot 12 uur vanmiddag duurde ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:35 schreef Danny het volgende:
[..]
de opdracht is toch al gelukt? dan mag die aansteker toch gewoon terug?
maar nu hebben de andere dus nog een paar uurtjes om het vuur terug te vinden en zo ervoor te zorgen dat de "missie "mislukt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, hij heeft tot 12 uur vanmiddag de tijd om al het vuur in het voorraadhok te leggen. Dat heeft hij vannacht al gedaan en dus is de opdracht gelukt.
ik zeg doen. Peter eruit, dan jeroen eruit stemmen. Dan heeft de redactie het resultaat van de manipulatiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef logicc123 het volgende:
Peter wilt Jeroen alweeeeeeeeeer een stomp op zijn smoel geven
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:37 schreef tjeez3 het volgende:
Hoop dat de rokers snel merken dat het vuur weg is , krijgen we weer ff een leuk kijkje in het brein van die 2
erg jammerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:39 schreef koffieleutjuh het volgende:
eline hou voor het eerst dr slip aan met douche
mja, zou ook kunnen. in dat geval zou om 12 uur vanmiddag (en niet 4 uur vanmiddag) het vuur terug moeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:39 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
maar nu hebben de andere dus nog een paar uurtjes om het vuur terug te vinden en zo ervoor te zorgen dat de "missie "mislukt?
zou ik ook wel willen doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef logicc123 het volgende:
Oh zie het al ja. Sorry verkeerd gelezen van mijn kant.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, hij heeft tot 12 uur vanmiddag de tijd om al het vuur in het voorraadhok te leggen. Dat heeft hij vannacht al gedaan en dus is de opdracht gelukt.
of misschien iedereen eruit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zeg doen. Peter eruit, dan jeroen eruit stemmen. Dan heeft de redactie het resultaat van de manipulaties
waarom niet. iedereen weet dat hij de 007 is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
Staat Jeroen nou over "geheime opdracht" te bléren tegen Eline onder de douche???
zo vroeg in de ochtend, dit belooft nog wat voor vandaag !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:38 schreef logicc123 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:41 schreef 5thencounter het volgende:
Oeeehhh... zie ik daar Pims Dark Side??![]()
[ afbeelding ]
Nou dan hoop ik dat ze eerst ff lekker gaan rellen en dat ze daarna overal mogen zoeken . En hierna moet Pim maar de nieuwe 007 worden lijkt me ook leuk om hem eens onder vuur te zien liggen in de bunker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:40 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, zou ook kunnen. in dat geval zou om 12 uur vanmiddag (en niet 4 uur vanmiddag) het vuur terug moeten.
Maar aangezien de bewoners niet zomaar in het voorraadhok mogen komen kunnen ze die aansteker never nooit vinden.
Ik was er eventjes, tussen half acht en half tien. Doordeweeks heb ik andere prioriteiten. De DGK-kant vind ik dus ook minder, net als het teveel door die mike roepen, wat soms iets te veel op 'ik wil gehoord worden' lijkt.quote:
Ohhw.. dus dat stukje "weer een" is dus vrij nutteloos dan...?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:41 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom niet. iedereen weet dat hij de 007 is.
Daar zitten we ook echt op te wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:42 schreef Jimbo het volgende:
als ik in de bunker zit beloof ik full frontal nudity![]()
Jullie allemaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:39 schreef Jimbo het volgende:
waarom bashen jullie pim nou , sure hij is stil maar tijdens de kracht opdracht waren jullie allemaal hard fan van em omdat ie t wel mooi even deed
pick a side and stick with it
Heb je dat blikje bierverhaal nog meegekregen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:41 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom niet. iedereen weet dat hij de 007 is.
Ja!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:41 schreef 5thencounter het volgende:
Oeeehhh... zie ik daar Pims Dark Side??![]()
[ afbeelding ]
damesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |