Ha Poppedein, wat fijn dat het zo goed gaat met je!!!

En binnenkort heerlijk op vakantie

Die heb je echt wel verdiend na 5 weken standby! Wel heel bijzonder idd dat je het kindje van je vriendin op de wereld hebt gezet. Heb je trouwens enig idee hoeveel baby's je al op de wereld gezet hebt?

Nou vandaag was ik écht even goed pissig om die kl#te vermoeidheid hoor...had me helemaal aangekleed etc (in de hoop dat dat helpt

) en na het eten van mijn ontbijt kon ik niet meer, was ik alweer helemaal óp

Ook lichamelijk, terwijl ik echt bijna niks doe

Ik wilde zo graag naar buiten, fietsen of wandelen met de honden, shoppen, boodschappen doen, zelfs het huis poetsen of what ever, maar ik kon gewoon níks behalve snel in bed kruipen en wéér gaan slapen

Ik ben dan ook meteen minimaal een paar uur onder zeil.

Maar ik baal er ontzettend van, ik kan gewoon niks doen! (En als ik bv, net als gister, even de woonkamer/keuken dweil, echt geen zwaar werk, dan heb ik meteen mega harde buiken

Nou heb ik dan wel een geweldige man die (meestal

) zonder klagen alles doet en overneemt, maar ik wil gewoon graag zelf ook iets doen, al is het maar om even lekker bezig te zijn

.
Anyway, ik zit nu weer te knikkebollen, maar probeer wakker te blijven omdat ik bang ben dat ik anders vannacht niet slaap (ik ben meestal na 7 á 8 uur slaap 'snachts wel weer wakker). Dus

Ik weet wel dat vermoeidheid bij lange na niet zo erg is als pijn maar toch belemmert het me erg om dingen te ondernemen, om echt te genieten van de zwangerschap.

En het duurt gewoon ook al zo lang, bijna vanaf het begin van de zwangerschap.

Nou ja ik slik de Ferrograd sinds vrijdag, neem Roosvicé Ferro, eet gezond, veel groenten en fruit, bruin brood, vezels etc etc dus ja meer kan ik niet doen hé? Hopelijk is mijn ijzerpeil snel weer wat hoger want ik wil heel gráág weer dingen doen!
Sorry voor het geklaag, verder ben ik nog steeds helemaal
en
met de zwangerschap hoor!