quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:52 schreef Takkembah het volgende:
Wauw karin wat mooooooooooooooooooooooooi![]()
![]()
Wij gaan zo vertrekken veur de echo *stuiter stuiter*
DuchessX, ik weet alleen dat die medicatie best behoorlijk troep is en dat ze die helemaal niet zo heel makkelijk geven.Althans, het is mij nooit aangeboden (ok, geen verkleining hier, geen idee of dat verschil maakt) maar ik weet alleen dat je er vlgs mij zelf om moet vragen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:40 schreef DuchessX het volgende:
Karin wat mooi hé, zo'n klein wondertje
Aan de bvk-dames:
Hoe zit het met medicatie tegen stuwing? Mijn tepels zijn ook verplaatst, dus borstvoeding zal wrs niet gaan.
Weten jullie wanneer je met die medicatie moet beginnen en wat voor iets het precies is?
Ow wat goed om te horen! Dit is echt 1 van de weinige succesvolle verhalen die ik hoor. Maar geeft me wel moedquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]AE, mijn vriendinnetje is 2 weken terug bevallen, met een keizersnede en bij haar gaat het borstvoeden super! Zelfs na de ks, dus na verlaat aanleggen, het kan dus ook wel heel goed gaan. Ik hoop dat het jou ook lukt.
Gefeliciteerd dan toch maar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef Potter het volgende:
Mijn vriendin is 16 juli uitgerekend! Word voor de 1e keer papa. Zal mijn hele levensstijl dus aan moeten passen!
Ben je blij of niet blij? Het klinkt nl zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef Potter het volgende:
Mijn vriendin is 16 juli uitgerekend! Word voor de 1e keer papa. Zal mijn hele levensstijl dus aan moeten passen!
Ja dat zal ook haast wel en ook dat besluit kan ik begrijpen. Maar ik verbaasde mij er vooral over dat mijn verloskundige (wat ze al ruim 20 jaar is) zei dat ze uit ervaring wist dat het een tranendal zou worden. En ze het mij dus eigenlijk afraadde, vooral ook omdat ik er alleen voor sta. Het ziekenhuis waar ik destijds geopereerd bent acht de kansen om goed borstvoeding te geven ook klein. Maar goed niemand zegt onmogelijk, dus het proberen waard vind ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:05 schreef RockabeIIa het volgende:
AE, ik denk (ja echt!) dat velen er bij voorbaat al vanaf zien om heel eerlijk te zijn, omdat men denkt dat het moeilijker zal zijn
(in mijn omgeving merk ik dat iig wel)
gelukkig, gefeliciteerd dan met het aankomend vaderschapquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef Potter het volgende:
Nee ben super blij! Was alleen nog niet gepland. Maar had al gezegd dat wanneer ik een kind wil dan is het met haar. dat zegt iedereen dat weet ik. maar is echt spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |