abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:27:35 #101
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68939544
Tessel
Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, Noli & family! Echt, wát een mooie bolletje!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_68939575
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Noli! Dat was even heftig supersnel!
Gefeliciteerd met jullie meisje. Prachtige namen!
[..]

Leg mij dan eens uit wat het verschil is tussen een meloen en een ronde bal?
En als je bedoeld 'watermeloen' dan klopt het volgens mij nog niet, want ik heb altijd gehoord puntbuik is jongen. Dacht ik.
Meloen is denk ik meer een ovale buik van boven naar onder dan, en een bal meer als een soort Voetbal of zulks.

Het zal allemaal wel crap zijn, als iemand gewoon even aangeeft dat ze een meisje kreeg bij een rond buik en iemand een jongen bij een meloenbuik....
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:33:39 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68939760
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:28 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Meloen is denk ik meer een ovale buik van boven naar onder dan, en een bal meer als een soort Voetbal of zulks.

Het zal allemaal wel crap zijn, als iemand gewoon even aangeeft dat ze een meisje kreeg bij een rond buik en iemand een jongen bij een meloenbuik....
de vorm van mijn buik verandert eigenlijk dagelijks.
als mn baby het weer nodig vindt om overdwars te gaan liggen dan is mn buik ronder dan normaal, anders meer ovalig ofzo denk ik? Maar zoals gezegd het verandert hier dus meerdere keren per dag.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68939869
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

de vorm van mijn buik verandert eigenlijk dagelijks.
als mn baby het weer nodig vindt om overdwars te gaan liggen dan is mn buik ronder dan normaal, anders meer ovalig ofzo denk ik? Maar zoals gezegd het verandert hier dus meerdere keren per dag.
Je kindje is er dus nog niet helemaal uit wat het wil zijn.....als dat later maar geen problemen geeft

Volgens mij is dat dus echt je reinste kolder..... een punthoofd krijg je ervan
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_68939963
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Bij mij lukte het om het hartje te vinden met 11,5 weken daarvoor weet ik het niet want toen had ik de Angelsounds nog niet. Maar het is nog steeds af en toe lastig, dan ligt ie ineens veel dichter bij m'n schaambeen dan eerst bv.
Hier ook met 11 weken hoor
Wel even goed zoeken maar toch

Noli een meisje Tessel Eloïse Wat is ze lief!
En wat een turbobevalling!

Mikoxx, spannend allemaal joh Nog zeker anderhalve week blijven dus... Maar ja alles voor het goede doel

DesiredBard, was dat de aankondiging van een nieuwe beeb? Zo ja, FELI!!!!

en op wilde wilde ik nou nog meer reageren...?! Ben het weer kwijt...

Ik was om 9.45 uit bed en om 12.00 lag ik er al weer in Nu weer wakker maar nog steeds zó vreselijk moe. Dus maar in pyjama op het vouwbed, een van de katten naast me

[ Bericht 51% gewijzigd door DuchessX op 12-05-2009 14:48:57 ]
#geen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:40:48 #106
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68940041
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef mikoxx het volgende:
Heb nog niet alles bijgelezen, maar dat komt!

Noli iig gefeliciteerd!!!

Ik lig nog steeds in het zkh. Nog steeds remmers (inmiddels geen infuus meer maar tabletjes) en mn buik houdt zich redelijk rustig gelukkig. Heb nog wel harde buiken, maar geen weeen meer iig. Die hebben ze gelukkig kunnen remmen afgelopen donderdag. Men wat was het spannend allemaal! Pff
Ik moet in het zkh blijven tot 34 weken, en ben nu 32+3, dus dat is zeker nog 1,5 week. Best nog lang... Na 34 weken ga ik helemaal van de remmers af en is het afwachten wat de natuur gaat doen. Dat vind ik ook wel heeeeel spannend. De gyn. was er net nog even en die heeft me wel gerustgesteld dat ik in ieder geval de twee prikken voor longrijping nu heb gehad, dus dat risico is al een stuk minder. Tot morgen krijg ik nog antibiotica en dan is dat ook klaar. Maar goed, hoe langer de blijven zitten hoe beter natuurlijk. Al wil ik ook graaaag dat dit allemaal achter de rug is.... Beetje dubbel.

Mamanik, hoe gaat t met jou?

Nu ga ik maar eens een poging doen bij te lezen. Tijd zat hier in het zkh..
Dank voor alle lieve reacties van jullie allemaal!!
Hoi mikoxx fijn je weer online te zien. Vervelend hé in het ziekenhuis lig er zelf sinds de 4de in dus ook alweer ruim een week en moet blijven tot het eind. Morgen 34 weken dus dat is het positieve ervan maar goed als het redelijk blijft gaan kan het ook nog 3/4 weken duren. De kindjes groeien nog goed en heb zelf nergens last van dat is het vervelende en maakt het ook zo dubbel om hier te liggen. Vanochtend nog inwendig onderzoek gehad en had gelukkig nog geen ontsluiting. (klote onderzoek zou verboden moeten worden) maar jeetje mikoxx wat zal jij geschrokken zijn. Hoop dat ze zich nog even gedeist houden en nog lekker een paar weekjes bij je blijven ik zeg gewoon je mag niet voor piepen hi hi ;-) zet hem op je kunt het. Welk ziekenhuis lig je? Wordt je goed verzorgt? Ze hebben in ieder geval internet dat hebben ze in Delft niet lang leven de mobiel.
  Moderator dinsdag 12 mei 2009 @ 14:43:13 #107
5428 crew  miss_sly
pi_68940125
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:39 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Hier ook met 11 weken hoor
Wel even goed zoeken maar toch
Het kan ook wel, soms, maar is wel van verschillende zaken afhankelijk. En om te voorkomen dat mensen in paniek raken omdat ze niets horen (wat heel normaal is bij 11-14 weken) is een Angelsound ook niet verstandig om vroeg te gebruiken. En is het dus ook slim om vast rekening te houden met het nog niet kunnen horen van het hartje met 10w6d bij de vk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:44:05 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68940158
Oh Noli, daar ben je al wat een prachtig meisje ohhhh wat een mooi kind en wat een mooie namen ook
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_68940180
kwalitatief Uitermate teleurstellend....men kan hier geen flash embedden
pi_68940250
Tessel

Mooi mensje hoor Noli! Nogmaals gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:47:50 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68940305
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:36 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Je kindje is er dus nog niet helemaal uit wat het wil zijn.....als dat later maar geen problemen geeft

Volgens mij is dat dus echt je reinste kolder..... een punthoofd krijg je ervan
mn kindje wel das een meiske.
Mn buik is er niet uit wat ie wil da komt ook nooit meer goed denk k

Maar idd, ik geloof er ook niet zo in.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68940477
Het lijkt me zo raar...je gaat met z'n tweetje naar het zkhs om te bevallen en je loopt er gewoon met z'n drietjes weer uit! Een heel nieuw leventje bij je, dat bij je hoort en dat afhankelijk is van je. Ineens ben je niet meer met z'n tweetjes maar met z'n drietjes. Ben heel benieuwd hoe dat voelt
#geen
pi_68940498
gefeliciteerd Noli, wat een supernamen!

Hier twee verschillende buiken, een keer rond en breed en een keer puntig naar voren. Beide keren was (is) het een meisje
pi_68940587
Goed dan maar zonder flash

Make a pregnancy ticker
pi_68940601
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef DuchessX het volgende:
Het lijkt me zo raar...je gaat met z'n tweetje naar het zkhs om te bevallen en je loopt er gewoon met z'n drietjes weer uit! Een heel nieuw leventje bij je, dat bij je hoort en dat afhankelijk is van je. Ineens ben je niet meer met z'n tweetjes maar met z'n drietjes. Ben heel benieuwd hoe dat voelt
Dat ís ook heel raar. En ik voelde me ook raar, en moe, maar vooral heel trots . Net bevallen, achterlijke kleren aan, in een rolstoel met een kindje in de maxicosi op schoot. Naar huis. Ik denk dat ik me nog nooit zo bijzonder heb gevoeld als toen.
pi_68940947
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Jore het volgende:

[..]

Dat ís ook heel raar. En ik voelde me ook raar, en moe, maar vooral heel trots . Net bevallen, achterlijke kleren aan, in een rolstoel met een kindje in de maxicosi op schoot. Naar huis. Ik denk dat ik me nog nooit zo bijzonder heb gevoeld als toen.

Hoezo achterlijke kleren trouwens?
#geen
pi_68940986
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:56 schreef Jore het volgende:

[..]

Grappig is dat eigenlijk. Iedereen ervaart het als een wonder, heel bijzonder, speciaal etc. En dat is het in persoonlijke zin ook zeker. Terwijl het natuurlijk eigenlijk de normaalste zaak van de wereld is (op wereldbasis gezien). De wereld loopt dus vol met wondertjes...

(heeft Theo Maassen nog een leuk stukje over)
pi_68941004
Noli, gefeliciteerd met Tessel. Wat is ze mooi!

@Duchess, we twijfelden over of we nu thuis of in het ziekenhuis zouden bevallen, omdat ik hier thuis vanwege een wenteltrap beneden zou moeten bevallen en dat zag ik niet zo zitten. Maar het zag er gewoon heel mooi uit hier in het ziekenhuis, ze hebben van die kraamsuites. Lijkt net een soort mini huiskamertje, met ook eigen douche en toilet en zelfs een extra bed voor de partner en ook nog tv en dvd Dus leek me gewoon een stuk praktischer, en aangezien het er niet zo ziekenhuizerig uitziet vind ik het nu ook niet meer zo erg.

@Miss Sly, nee was niet het VU maar Flevoziekenhuis. We wonen tegenwoordig in Almere

Vanmorgen waren we weer in het ziekenhuis, voor een groeiecho. Beeb is heel groot, hij is nu ongeveer zo groot als bij 37 weken Dus nu moet ik over ongeveer anderhalve week weer voor een groeiecho, om te kijken of hij zo hard blijft groeien. Als dat zo is, dan moet ie waarschijnlijk eerder gehaald worden. Maar het kan ook nog dat ie vanaf nu gewoon heel langzaam groeit, dan is er niets aan de hand. Wel spannend!
Hij lag trouwens al zo ver met zn hoofdje naar beneden dat die niet meer te meten was.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:09:38 #119
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_68941080
Welkom Tessel .
Felicitaties voor Noli, Noli-man, Maxi en Midi.
En wat een mooie geboortedatum... mijn oma is vandaag 81 geworden.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:15:32 #120
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68941279
Tessel
Schattig klein meiske zeg!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68941307
Wat een mooi meisje met mooie namen, gefeliciteerd Noli
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:18:59 #122
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68941422
Aaah Noli, gefeliciteerd! Wat een beauty. En dat ze na al dat uitstel ineens zo'n haast had zal wel even schrikken zijn geweest.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_68941424
Noli, wat een plaatje, gefeliciteerd!!!!

Tessel vind ik ook een hele mooie naam

En arts-ass? Heeft Ruth Dekker je bevalling gedaan? Leuk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:23:26 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68941611
Tjee Tessie! Dat is wel een beetje schrikken ook ineens dan lijkt me?
Je bent zelf toch niet eens zo heel veel aangekomen toch?
Hopelijk valt het over anderhalve week mee en kan hij nog even lekker blijven zitten.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:25:54 #125
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68941699
Noli en familie van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje!

Tessel

wat een mooie naam ook

geniet ervan met zijn 5jes
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')