Die grap is al eerder langs geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft Seedorf gesproken vanmiddag (ze kennen elkaar al jaren) en de eerste gesprekken met Ajax zijn inmiddels gevoerd
Ja he, en na het gesprek hebben ze elkaar keihard genomen toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft Seedorf gesproken vanmiddag (ze kennen elkaar al jaren) en de eerste gesprekken met Ajax zijn inmiddels gevoerd
Met Rijkaardquote:
Ja, een beter argument is zijn immense dijpartij, of zijn steriele kuiten. Die man kan leiding geven, de lijnen uitzettem. Er staat wel iemand op het veld dan. Ik denk dat zijn eventuele terugkeer meer voor Ajax kan betekenen dan destijds met Edgar D.quote:
Precies.. ik denk dat als je een aanbieding krijgt van Qatar voor 10 mil per jaar ofzo dat je ook wel even anders kijkt tegenover een rentree bij Ajaxquote:
ik lees hier vooral en post hier niet zo veel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, een beter argument is zijn immense dijpartij, of zijn steriele kuiten. Die man kan leiding geven, de lijnen uitzettem. Er staat wel iemand op het veld dan. Ik denk dat zijn eventuele terugkeer meer voor Ajax kan betekenen dan destijds met Edgar D.²
Oh nee hoor, dit zijn louter voetbal inhoudelijke argumenten. Hij kan nog zoveel voor de jeugd betekenen. Ajax doet er goed aan in deze néger te investeren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef biertank het volgende:
[..]
ik lees hier vooral en post hier niet zo veel.
Maar jij geilt echt op die kerel he?
Dat hoorde ik ook al.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef NatteBever het volgende:
Helaas is mijn vader zijn zaakwaarnemer van Seedorf en hij zei dat de kans groot was dat er niks uitkwamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef NatteBever het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Helaas is mijn vader zijn zaakwaarnemer van Seedorf en hij zei dat de kans groot was dat er niks uitkwam
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader heeft Boulahrouz gesproken vanmiddag (ze kennen elkaar al jaren) en de eerste gesprekken met Ajax zijn inmiddels gevoerd
Wij negeren die BSB gewoonquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef biertank het volgende:
[..]
ik lees hier vooral en post hier niet zo veel.
Maar jij geilt echt op die kerel he?
Die opmerking heb ik misschien in een andere vorm maar zelfde principe tig keer voorbij zien komen.
Niet iemand goed vinden qua voetbal maar er echt letterlijk op geilen.
Wat je doet in je eigentijd helemaal goed, maar dit gaat nou wel een beetje te ver...
quote:Ik weet dat achter de speler een méns zit. Daar heb je feeling en interesse voor nodig. Zeg maar een vorm van sociale intelligentie, het vermogen om je in te leven in anderen qua gevoel en verstand. Voortdurend effecten meten hoe iets aankomt. Eén op één maar vooral in een groep. Dan komt het maal 26 aan.
quote:Ik ben bang mijn baan kwijt te raken, mijn doelen niet te halen, geen andere baan meer te vinden, dat ik niet de beste van Nederland ben, dat we geen kampioen worden. Dus dát wil ik: de beste zijn en kampioen worden.”
quote:Hij schetste voor de groep een berg met als top Europees voetbal en de bekende vergelijking van de kar waar mensen aan trekken, op zitten en die er aan hangen. “Ik zeg dan dat ik die hangers gelijk ga killen. Dat is heel imponerend, want iedereen weet wie dat zijn en zij weten het zelf ook. Op de eerste training zie ik dan wie er bij het van lijn tot lijn lopen de lijn niet meer aantikken. Ik let op mensen die negatief zijn, die cynisch zijn, die er altijd tegen ingaan en het altijd beter weten.”
quote:“Verder ga ik uit van typologieën en houd ik rekening met hun geaardheid. Perez moet ik altijd positief benaderen anders gaat hij twijfelen. De Marokkaanse jongens moet ik altijd voorzichtig benaderen. Mijn collega’s zeggen dat ik ze een tikje zacht benader en dat verbaast ze. Ik voel dat ik ze zo moet benaderen want anders raak ik ze kwijt. Veel gevoel en aandacht”.
quote:“Ook in functioneringsgesprekken praat ik met ze over wat ze willen en kunnen. Wat hun top is, hun positie in het spel. Ik spreek ze ook aan als mens. Perez is koning schaduwschutter maar gisteren scoorde hij tegen Feyenoord. Toen hij juichte duwde hij zijn concurrent Sektioui weg. Dat heeft met respect te maken en daar spreek ik ze op aan. Ik vind dat ook héél belangrijk, dat ze zich in de sport als mens verder ontwikkelen”. Bij mij is het verboden om narcistisch te juichen."
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Mijn vader sterft binnenkort aan AIDS.
Nu jullie weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, ik hoop dat Co binnen een paar dagen zijn gezicht laat zien op een ingelaste persco in de Arena![]()
[P]otverdorie
Ik begrijp niet hoe iemand tegen de komst van Co kan zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na een post op AN ben ik toch wel een beetje voor de komst van Co hoor. Als je interview/profielschets zo leest over zijn periode bij AZ, dan is het echt een slimme man die weet hoe hij spelers beter kan maken.
Ik denk dat zijn naam hier staat om de 3 postsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef TIM-846 het volgende:
Moet Seedorf weg bij Milan of waarom staat zijn naam hier om de 3 posts?
Ik begrijp niet waarom iedereen nog steeds een 'softy' wil als trainer. Afgelopen seizoen is volgens mij wel duidelijk bewezen dat Ajax een harde hand nodig heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe iemand tegen de komst van Co kan zijn.
Mensen die blijven vasthouden aan 'zijn slechte periode bij Ajax', dus zeggen ze 'Waarom een ontslagen trainer terughalen?'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hoe hij met Winter en Witschge is omgegaan vind ik echt niet kunnen. Het zal me niets verbazen dat er weer slachtoffers vallen als hij binnen komt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Tja, en dat botst het wat mij betreft maar. Het teambelang staat voorop, als een Suarez daar niet mee kan omgaan is de keus snel gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben in principe ook voor de komst van Co.
In prinicpe, omdat ik nog mijn twijfels heb bij zijn sociale/warme kant. De kans dat het gaat botsen met bijvoorbeeld Sulejmani of Suarez....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |