Ik had het eigenlijk niet tegen jou, maar gewoon in het algemeen. Ik had even zin om moeilijk te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef cheese. het volgende:
[..]
Hij zei: blijkbaar veel 538 geluisterd !
En ik gaf toe dat de opmering zinloos was.
Wil je ons iets vertellen?!quote:
Haha, waarschijnlijk wel meer hier.quote:
Nee dat niet, ik kom niet uit de categorie Vulturequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen?!![]()
O, en een licht verlateBell X1
We Are The Dream People. Wel een leuk plaatje, moet nog groeien denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef cheese. het volgende:
weet iemand toevallig de titel van de nieuwe empire of the sun?
acb*eminem* dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
We Made You draaien en dan vragen over een rapper? Ligt voor de hand! ;-)
omdat je rihanna leuk vindquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mijn zus die Rammstein e.d. luisterde. Absoluut niet dus, zels niet toen ik 11 was.
Edit: vanwaar die vrij zinloze conclusie?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet tegen jou, maar gewoon in het algemeen. Ik had even zin om moeilijk te doen.
Leuk hè, verhuizen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bon Soir , zo weer een klusdag erop zitten, vanaf donderdag de arbeidsvitaminen helemaal nodig , dan de eerste kamers in de verf zetten na 3 dagen dat de stucker bezig is geweest.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
Dat t-shirt van Domien![]()
![]()
kijkt in portomonee , die vind het ondertussen al minder leukquote:
quote:
foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom quote je dan mijn post over RHCP?
8 maar? Ik heb er nog pallets liggen... Ik moet echt verder weg gaan werken, alleen dan kan ik de achterstand inhalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
nog 8 te beluisteren podcasts nuIk kom tijd te kort
Veronicaaa
Welcome in the clubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef JeroenHeijdeman het volgende:
Heujj!!!
Eerste keer dat ik hier post. Wat zijn de redenen waarom ik vaker terug zou komen??
En ja ik weet het, 3FM ownt hard!!!
Gr. Jeroen
Hej welkom Jeroen! 't is hier 'gewoon' lekker kletsen over 3FM. Vrijdagavond is hier de topavond en natuurlijk zaterdagavond tijdens de Sense Of Dancequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef JeroenHeijdeman het volgende:
Heujj!!!
Eerste keer dat ik hier post. Wat zijn de redenen waarom ik vaker terug zou komen??
Gr. Jeroen
Het is gewoon een gezellige dolle boel met vrijdagavond als absolute uitschieterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef JeroenHeijdeman het volgende:
Heujj!!!
Gr. Jeroen
- Omdat ik hier af en toe ook post.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef JeroenHeijdeman het volgende:
Heujj!!!
Gr. Jeroen
lekker bezig jij, vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
- Omdat ik hier af en toe ook post.
- Omdat het kan.
Opgelost slotje.
Die is inderdaad goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke plaat in m`n iTunes nu: Yeah Yeah Yeahs - Zero![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |