kijkt in portomonee , die vind het ondertussen al minder leukquote:
quote:
foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom quote je dan mijn post over RHCP?
8 maar? Ik heb er nog pallets liggen... Ik moet echt verder weg gaan werken, alleen dan kan ik de achterstand inhalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
nog 8 te beluisteren podcasts nuIk kom tijd te kort
Veronicaaa
Welcome in the clubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef JeroenHeijdeman het volgende:
Heujj!!!
Eerste keer dat ik hier post. Wat zijn de redenen waarom ik vaker terug zou komen??
En ja ik weet het, 3FM ownt hard!!!
Gr. Jeroen
Hej welkom Jeroen! 't is hier 'gewoon' lekker kletsen over 3FM. Vrijdagavond is hier de topavond en natuurlijk zaterdagavond tijdens de Sense Of Dancequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef JeroenHeijdeman het volgende:
Heujj!!!
Eerste keer dat ik hier post. Wat zijn de redenen waarom ik vaker terug zou komen??
Gr. Jeroen
Het is gewoon een gezellige dolle boel met vrijdagavond als absolute uitschieterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef JeroenHeijdeman het volgende:
Heujj!!!
Gr. Jeroen
- Omdat ik hier af en toe ook post.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:51 schreef JeroenHeijdeman het volgende:
Heujj!!!
Gr. Jeroen
lekker bezig jij, vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
- Omdat ik hier af en toe ook post.
- Omdat het kan.
Opgelost slotje.
Die is inderdaad goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Heerlijke plaat in m`n iTunes nu: Yeah Yeah Yeahs - Zero![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |