Damn, dat zegt inderdaad genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zekers!
Ik bedoel, hoe overtuigend is deze afbeelding:
[ afbeelding ].
Die je zelf af moet bakken, heerlijk! Helaasch is hij nu opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Milkshake, zo'n hamburger geval en frietjes
stokbrood met kruidenboter? Lekker!!! Is dat zo'n kant en klaar geval die te koop is in de supermarkt? die is ook erg lekker![]()
Timur Timur !!!!!
Pianooooooooooooooooooooooooooo![]()
Altijd een vervelend moment, maar voor de komende uren hoef jij vast niet meer te etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die je zelf af moet bakken, heerlijk! Helaasch is hij nu op
Misschien was het wel de bedoeling van die ouders, dat dat kind is opgeslotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef themauster het volgende:
ik moest even lachen toen ik dit net op twitter zag:
Pr 2 Overig KIND VAST IN BADKAMER ANNA VAN EWSUMSTRAAT 1 LEEK 527: 12-05-2009 11:18 | Brandweer | Groningen | Monitorcode (0401998
kunen die ouders niet gewoon die deur open beuken
Nogal jaquote:
Weer goed over nagedacht, die antirook wetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nogal janu zal het wel niet lang meer duren en er mag overal weer worden gerookt.. zwaar kud
![]()
Bob marley![]()
[ afbeelding ] (<= dat mag nu weer)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Laat dat castratenkoor opduvelen naar Radio2. Daar houden ze van gezever.
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:45 schreef Sirolf het volgende:
Je kan vanaf vandaag ook live meekijken naar de Coen en Sandershow-redactie...
http://www.omroep.nl/live/bnn/bnn_coenensander_redactie.asx
Over nutteloosheid gesproken.
Nou idd. Snap nog steeds niet dat 3FM/Giel daar zoveel aandacht aan besteedt. Het is nota bene een programma van de commerciëlen!quote:
Nou, dat is nog niet eens het ergste.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Snap nog steeds niet dat 3FM/Giel daar zoveel aandacht aan besteedt. Het is nota bene een programma van de commerciëlen!
Het is vooral de schiuld van de debiele programmamakers. Die menen dat heel Nederland hierop zit te wachten (max. 2 miljoen kijkers; dat is blijkbaar 'heel' Nederland). En dan gaan ze roepen dat er massaal naar gekeken wordt. Ja, als er niks anders is en men toch tv wil kijken is dat logisch ja... Helaas vinden nog te weinig mensen de knop naar bijvoorbeeld de BBC. Die weten hun geld wèl aan zinnige en interessante programma's te besteden in plaats van de zoveelste kloon van Jouw... Mijn.... of de 424ste 'talenten'jacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nou, dat is nog niet eens het ergste.
Dit is denk ik de 3 editie van Xfactor. Daarnaast zijn er 3-4-5 edities van Idols gemaakt. Popstars heb je. Heeft het Nederlands kijkend volk een geheugen van een goudvis, omdat ze alles 8 keer moeten zien?
x 1000.
Lekker nummer iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANoisettes - Don't Upset The Rhythm
Of 8:18 minuten voor de geweldige live uitvoeringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef LeonH het volgende:
Hellelujah met nadruk op Hell
Zelfs bij Buckley hoor je nog een A, en dat koortje op de achtergrond en dat daarna ook nog eens het tempo iets omhoog gaat![]()
Dit nummer nummer moet ingetogen worden ingezongen met gevoel en zonder die vreselijke uithalen a la Mary J. Blige (in o.a. One)...
Buckley 6:53, Lisa 3:46.... Zie je maar weer hoe ze het erin hebben gepropt om het draaibaar te maken voor de radio..
Weten jullie wie de "Shrek" versie heeft ingezongen? Die vindt m'n moeder onwijs mooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of 8:18 minuten voor de geweldige live uitvoering![]()
Helaas niet gezien, maar de meeste docu's over Queen heb ik al wel eens gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef LeonH het volgende:
QUEEN!!!
pas nog die docu gezien Hans? Wel mooi, maar dacht dat ik 'm al eerder had gezien ergens...
Schijnt deze te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weten jullie wie de "Shrek" versie heeft ingezongen? Die vindt m'n moeder onwijs mooi.
Idd, had wel even een brokje in mijn keel over hoe het allemaal op zijn einde liep...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas niet gezien, maar de meeste docu's over Queen heb ik al wel eens gezien. Maar blijft natuurlijk mooi om te zien
.
Geweldige plaat, Under Pressure
Blijft indrukwekkend de docu's en kud hoe het met Freddie is afgelopen. Gelukkig is er nog veel materiaal van de beste man/band om van te genietenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Idd, had wel even een brokje in mijn keel over hoe het allemaal op zijn einde liep...
Even de heupjes losschuden met Giovanca
Ik heb op de BBC vorig jaar zomer Last Choir Standing gezien, dat werd zoveel beter gemaakt dan Korenslag met Henny H.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is vooral de schiuld van de debiele programmamakers. Die menen dat heel Nederland hierop zit te wachten (max. 2 miljoen kijkers; dat is blijkbaar 'heel' Nederland). En dan gaan ze roepen dat er massaal naar gekeken wordt. Ja, als er niks anders is en men toch tv wil kijken is dat logisch ja... Helaas vinden nog te weinig mensen de knop naar bijvoorbeeld de BBC. Die weten hun geld wèl aan zinnige en interessante programma's te besteden in plaats van de zoveelste kloon van Jouw... Mijn.... of de 424ste 'talenten'jacht.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb op de BBC vorig jaar zomer Last Choir Standing gezien, dat werd zoveel beter gemaakt dan Korenslag met Henny H..
Kan ook aan Henny H liggen natuurlijk. BBC
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ook aan Henny H liggen natuurlijk. BBC
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan ook aan Henk Jan liggen dat het programma 3x niks is..
Idd, (mini)serie's, docu's zijn van topkwaliteit van de BBC.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zie ook zoiets als Britain's GotTalent. Zoveel professioneler opgezet dan die Nederlandse copycats. Maar goed, ook dat is allemaal talentenjachtgeneuzel. Bij de BBC doel ik vooral ook op documentaires op verschillende gebieden.
welk tijdstip is ditquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Gruwelijk stukje dit, maar de rest vind ik me toch een partij kud.. vooral het eind is dramatisch.
Beetje zo'n electro achtig stukje. Nog voor de knakker die je hoort roepen "let the beat rock". Gelukkig is een een vrij lang stukje, maar dan heb je het hoogtepunt van de plaat ook wel gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |