Lekker nummer iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANoisettes - Don't Upset The Rhythm
Of 8:18 minuten voor de geweldige live uitvoeringquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef LeonH het volgende:
Hellelujah met nadruk op Hell
Zelfs bij Buckley hoor je nog een A, en dat koortje op de achtergrond en dat daarna ook nog eens het tempo iets omhoog gaat![]()
Dit nummer nummer moet ingetogen worden ingezongen met gevoel en zonder die vreselijke uithalen a la Mary J. Blige (in o.a. One)...
Buckley 6:53, Lisa 3:46.... Zie je maar weer hoe ze het erin hebben gepropt om het draaibaar te maken voor de radio..
Weten jullie wie de "Shrek" versie heeft ingezongen? Die vindt m'n moeder onwijs mooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of 8:18 minuten voor de geweldige live uitvoering![]()
Helaas niet gezien, maar de meeste docu's over Queen heb ik al wel eens gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:39 schreef LeonH het volgende:
QUEEN!!!
pas nog die docu gezien Hans? Wel mooi, maar dacht dat ik 'm al eerder had gezien ergens...
Schijnt deze te zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Weten jullie wie de "Shrek" versie heeft ingezongen? Die vindt m'n moeder onwijs mooi.
Idd, had wel even een brokje in mijn keel over hoe het allemaal op zijn einde liep...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas niet gezien, maar de meeste docu's over Queen heb ik al wel eens gezien. Maar blijft natuurlijk mooi om te zien
.
Geweldige plaat, Under Pressure
Blijft indrukwekkend de docu's en kud hoe het met Freddie is afgelopen. Gelukkig is er nog veel materiaal van de beste man/band om van te genietenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Idd, had wel even een brokje in mijn keel over hoe het allemaal op zijn einde liep...
Even de heupjes losschuden met Giovanca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |