Post je ook onder Salvida op Vol?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Htje het volgende:
[..]
Je moet bij de nacht van 9-10 mei zoeken, ergens voor drieën op 10 mei.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Stel je voor, je gaat in die bunker met de opdracht dat je het samen moet rooien. Opeens zit er een sneaky motherfucker tussen die net iets andere intenties heeft, die niet stroomlijnen met het concept. Je weet verder niets, dan zou ik net als Peter reageren. Die anderen, die niet reageren, dat zijn pas echt lammetjes
THnxxxxxx haha. Maar was het niet zo dat als hij ontdekt was dat er een nieuwe 007 zou komen?quote:
Slap toch...........quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze willen wel Jeroen zijn sigaretten, bah
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Htje het volgende:
[..]
Je moet bij de nacht van 9-10 mei zoeken, ergens voor drieën op 10 mei.
Niet wat dat betreft, omdat het gewoon wel ietwat stinkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij hebt dus ook geen adaptatievermogen?
Dit blikje?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is van zaterdag op zondag... toen Marielin naar buiten werd gestuurd.
Rond 2.53u gemeld op Fok door Htje.
Op VOL gemeld door Salvida zelfde tijd. Ik weet niet of dat aliassen zijn van dezelfde persoon.
Dat kan Htje bevestigen want die is hier.
Je zoekt iemand die een biertje geeft aan Jeroen...![]()
ben blij dat ik zelfspot hebquote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarom is die bacterie dodende actie dan nodig als je eters krijgt?
Wasknijper op je neus en triggeren voor das Vaterland!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet wat dat betreft, omdat het gewoon wel ietwat stinkt.
Die heeft trek in een sigaret.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef lies1958 het volgende:
waar ik om moet lachen is dat marielin begint tegen jeroen en nu weer begrip voor jeroen heeft en het allemaal begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |