Omdat hij ergens zij dat hij een kaartje had gereserveerdquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik heb gereserveerdmaar nog steeds niks van een prijs meegekregen
zal wel een tegenvallertje worden
haha aapje! Lekker slimquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging daarstraks de afl. van vorige week kijken en toen dacht ik; Wat vreemd! Bleek dat ik de aflevering daarvoor ook niet had gezien
quote:
Verrassingquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:20 schreef krioro het volgende:
Oeh ik had niet verwacht dat er nog leven was zo laat op de avond hier!
Neequote:
snel zat? Viel wel mee toch? Overigens een aanrader. De kip tandoori bapao broodjes van de ah. Ontzettend lekker! Een huisgenoot heeft overigens over de stoep voor de deur staan nekken.... Beetje jammer dat ze allemaal doen alsof ze niet thuis zijn.. Nu weet ik nog niet wie het wasquote:
Mwa je fietst wel door moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
snel zat? Viel wel mee toch? Overigens een aanrader. De kip tandoori bapao broodjes van de ah. Ontzettend lekker! Een huisgenoot heeft overigens over de stoep voor de deur staan nekken.... Beetje jammer dat ze allemaal doen alsof ze niet thuis zijn.. Nu weet ik nog niet wie het was
ik heb al eerder behoorlijk hard op deuren staan rammen waardoor er nu gaten in deuren zitten (en dus ook posters).... Lang leve de paraplu. Het beste wapen tegen deuren...quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa je fietst wel door moet ik zeggenJa die bapao broodjes daar leef ik al 3 jaar op ongeveer, wat een geniale krengen zijn dat! En als je maar hard genoeg op die deuren ramt doet er vanzelf iemand open
weet je meteen of hij/zij het was/is
Asociale lulquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik heb al eerder behoorlijk hard op deuren staan rammen waardoor er nu gaten in deuren zitten (en dus ook posters).... Lang leve de paraplu. Het beste wapen tegen deuren...
buren waren er inderdaad niet blij mee...... Maar ik ga m'n telefoon neerleggen en ik ga tukken. Ajuusquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Asociale lulJe kan wel merken dat jij uit de Randstad komt
Terechtquote:Op woensdag 13 mei 2009 05:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
buren waren er inderdaad niet blij mee...... Maar ik ga m'n telefoon neerleggen en ik ga tukken. Ajuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |