Omdat hij ergens zij dat hij een kaartje had gereserveerdquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
ik heb gereserveerdmaar nog steeds niks van een prijs meegekregen
zal wel een tegenvallertje worden
haha aapje! Lekker slimquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik ging daarstraks de afl. van vorige week kijken en toen dacht ik; Wat vreemd! Bleek dat ik de aflevering daarvoor ook niet had gezien
quote:
Verrassingquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:20 schreef krioro het volgende:
Oeh ik had niet verwacht dat er nog leven was zo laat op de avond hier!
Neequote:
snel zat? Viel wel mee toch? Overigens een aanrader. De kip tandoori bapao broodjes van de ah. Ontzettend lekker! Een huisgenoot heeft overigens over de stoep voor de deur staan nekken.... Beetje jammer dat ze allemaal doen alsof ze niet thuis zijn.. Nu weet ik nog niet wie het wasquote:
Mwa je fietst wel door moet ik zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
snel zat? Viel wel mee toch? Overigens een aanrader. De kip tandoori bapao broodjes van de ah. Ontzettend lekker! Een huisgenoot heeft overigens over de stoep voor de deur staan nekken.... Beetje jammer dat ze allemaal doen alsof ze niet thuis zijn.. Nu weet ik nog niet wie het was
ik heb al eerder behoorlijk hard op deuren staan rammen waardoor er nu gaten in deuren zitten (en dus ook posters).... Lang leve de paraplu. Het beste wapen tegen deuren...quote:Op woensdag 13 mei 2009 04:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa je fietst wel door moet ik zeggenJa die bapao broodjes daar leef ik al 3 jaar op ongeveer, wat een geniale krengen zijn dat! En als je maar hard genoeg op die deuren ramt doet er vanzelf iemand open
weet je meteen of hij/zij het was/is
Asociale lulquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik heb al eerder behoorlijk hard op deuren staan rammen waardoor er nu gaten in deuren zitten (en dus ook posters).... Lang leve de paraplu. Het beste wapen tegen deuren...
buren waren er inderdaad niet blij mee...... Maar ik ga m'n telefoon neerleggen en ik ga tukken. Ajuusquote:Op woensdag 13 mei 2009 04:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Asociale lulJe kan wel merken dat jij uit de Randstad komt
Terechtquote:Op woensdag 13 mei 2009 05:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
buren waren er inderdaad niet blij mee...... Maar ik ga m'n telefoon neerleggen en ik ga tukken. Ajuus
quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:02 schreef existenz het volgende:
Studenten, ik wil ook op dinsdwoensag kunnen stappen uitslapen
ik heb handen vol aan weekend, laat rest maar zitten hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 07:02 schreef existenz het volgende:
Studenten, ik wil ook op dinsdag kunnen stappen
Oke... Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 mei 2009 03:01 schreef aardappel het volgende:
nouuuuuuuuuu.... Angels & Demons... leuk gefilmd..
MAAR ZE MISSEN ECHT HEEEEEEEELE BELANGRIJKE DINGEN IN HET EINDE (ook in de rest van de film, maar je kunt nooit een heel boek in een film douwen)
ik snap niet waarom ze het hebben weggelaten!
Paris moet toch ergens van kunnen leven (lees: niet hoeven werken)quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ziek zeg, kennissen van mijn ouders moesten vanmorgen vroeg vliegen vanaf schiphol en hadden geslapen in het Hilton hotel daar! Gewoon een simpele 2 persoonskamer zonder ontbijt... 265¤... Absurd zeg!
True... Maar toch wel een absurd bedrag voor een kut kamertje zeg en een gigantisch prijsverschil met bijvoorbeeld de VS daar sliep ik vorig jaar ook in het Hilton van Washington voor nog geen 120$ per nacht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Paris moet toch ergens van kunnen leven (lees: niet hoeven werken)
Das ook geld zat, niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
True... Maar toch wel een absurd bedrag voor een kut kamertje zeg en een gigantisch prijsverschil met bijvoorbeeld de VS daar sliep ik vorig jaar ook in het Hilton van Washington voor nog geen 120$ per nacht!
Ik moest even nadenkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Paris moet toch ergens van kunnen leven (lees: niet hoeven werken)
Goed, die film ga ik dus niet kijken dan. Precies wat ik al verwachttequote:Op woensdag 13 mei 2009 03:01 schreef aardappel het volgende:
nouuuuuuuuuu.... Angels & Demons... leuk gefilmd..
MAAR ZE MISSEN ECHT HEEEEEEEELE BELANGRIJKE DINGEN IN HET EINDE (ook in de rest van de film, maar je kunt nooit een heel boek in een film douwen)
ik snap niet waarom ze het hebben weggelaten!
Hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef VoreG het volgende:
Ey PierreTT, die gozer waar we op het einde mee stonden buiten voor de boekanier, met die ipod mini. Weet jij wie dat is? Ik heb namelijk zijn ipod mini...
Hahahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef VoreG het volgende:
Ey PierreTT, die gozer waar we op het einde mee stonden buiten voor de boekanier, met die ipod mini. Weet jij wie dat is? Ik heb namelijk zijn ipod mini...
whhahaha. goed bezig hahaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef VoreG het volgende:
Ik had er inderdaad erg weinig aan. Qua inhoudelijke informatie vond ik de helemall.nl ook erg zwak.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef aardappel het volgende:
http://www.stemwijzer.nl/(...)ndumTilburgMall2009/
dit ookte kansloos voor woorden!
ja dat weet ik wel,hij vertelde dat ie em kwijt was!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef VoreG het volgende:
Lekker shoppen is voor vrouwenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Geckoo het volgende:
ey even over die mall he... (zie tt)
wat vinden jullie er van?
Poll: Mall??Helemall Wel Helemall Niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
want volgens mij is het beter voor de economie, je trekt meer van de rand gemeenten en ik kan lekker shoppen
Tegen, je trekt de mensen uit het centrum, daarmee verpest je ook de horeca (mensen gaan geen koffie meer drinken tijdens shoppen, mensen blijven niet hangen na het winkelen), winkeliers worden gedwongen naar de mall te gaan aangezien daar dan het publiek naar toe gaat. De grootschaligheid van het project gaat er voor zorgen dat de huren gigantisch gaan worden, dit gaat lijden tot veel leegstand daar wat weer gaat lijden tot verpaupering (voorbeeld het winkelcentrum wat ze naast Antwerpen hebben gebouwd een tiental jaar geleden, was even een hype met goede winkels, nu is het een outlet centrum). Kleine detailisten in de stad gaan minder klanten krijgen waardoor ze failliet zullen gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Geckoo het volgende:
want volgens mij is het beter voor de economie, je trekt meer van de rand gemeenten en ik kan lekker shoppen
Wat voor toeristische steden denk jij dan aan? A'dam? Of wat? Want echt toeristische steden zoals een Londen ofzo, kennen we niet echt in NL...quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zo'n mall moeten ze plaatsen bij toeristische steden die het voornamelijk moeten hebben van toeristen die in het centrum gewoon gaan shoppen voor leuke en dure dingen en waar dan de bewoners naar de rand kunnen om hun inkopen te kunnen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |