SPOILER: Foto's bij Shell CottageOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 24% gewijzigd door Steve op 13-05-2009 01:00:42 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
Die shell cottage is gewoon een flat ofzoIk had een klein huisje aan zee in gedachten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:31 schreef Steve het volgende:DobbySPOILER: Foto's bij Shell CottageOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Er is al genoeg info aan het komen, al die foto's. En het is maar iets meer dan een jaar nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef Koningin het volgende:
Nu al een topic over deze film??
Ach ja, kunt er niet snel genoeg bij zijn he.
Hm, die Ciarán Hinds lijkt meer op Snape als je die Google foto's zietquote:Op maandag 11 mei 2009 22:39 schreef Steve het volgende:
Rhys Ifans is gecast als Xenophilius Lovegood, Ciarán Hinds vervangt Jim McManus als Aberforth Dumbledore. John Hurt komt weer Ollivander spelen.
Momenteel zijn ze bezig scènes bij de Shell Cottage op te nemen. Foto's van de bouw van Shell Cottage
Ziet er totaal niet uit zoals ik het in gedachten had.
Nog meer foto's, ook van opnames in London.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef Koningin het volgende:
Nu al een topic over deze film??
Ach ja, kunt er niet snel genoeg bij zijn he.
Goede vraag, misschien rondom de kampeer sessie?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:44 schreef Koningin het volgende:
Waar zal de eerste film eigenlijk stoppen?
Daar al? Ik denk toch iets later.. misschien als Harry en Hermelien in het dorpje zijn waar Harry is geboren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef soppa het volgende:
[..]
Goede vraag, misschien rondom de kampeer sessie?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:35 schreef Steve het volgende:
Toby Regbo gaat Albus Dumbledore in zijn tienerjaren spelen.
Hinds gaat Aberforth spelen, Albus' broer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En Hinds als Dumbledore in z,n volwassen jaren??
Word wel apart om te zien, aangezien ik Hinds nog ,t beste kan herrineren in z,n rol van Gaius Julius Caesar in Rome.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het beter doen, in het boek vond ik het niet zo'n briljant einde stiekem.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:13 schreef soppa het volgende:
Ik hoop echt dat deze films de filmreeks net zo'n waarig einde gaan geven als dat bij de boeken het geval was!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Hinds gaat Aberforth spelen, Albus' broer.
Volgens mij is de "Lovegood scene" veel later dan de trouwerij van Bill en Zeurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:40 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een nieuw schreenshot. Dit is duidelijk het moment net nadat ze van de gecrashte bruiloft van Bill en Fleur weg zijn geteleport. En dus komt vlak hierna de vetste scène uit de hele serie, als Hermione (vanaf dan DE opperbadass) gewoon de hele fucking vloer in de toren van Xenophilius naar beneden laat crashen bovenop de Death Eaters.
Damn dan moet ik het boek nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:40 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een nieuw schreenshot. Dit is duidelijk het moment net nadat ze van de gecrashte bruiloft van Bill en Fleur weg zijn geteleport. En dus komt vlak hierna de vetste scène uit de hele serie, als Hermione (vanaf dan DE opperbadass) gewoon de hele fucking vloer in de toren van Xenophilius naar beneden laat crashen bovenop de Death Eaters.
Dat heb ik nou ook altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga het boek niet meer lezen voordat de film er is, want dan valt me zo op wat ze allemaal hebben weggelaten.
Toen was er ook meer geld dan eerst ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vind de laatste 2 delen van HP het mooist
Ik hoef het al niet meer opnieuw te lezen om me dat allemaal op te laten vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga het boek niet meer lezen voordat de film er is, want dan valt me zo op wat ze allemaal hebben weggelaten.
Idd, alleen jammer dat ze Dumbledore niet altijd afschilderen als de rust zelf, zoals hij in het boek is. Maar goed, het blijft een filmquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:13 schreef soppa het volgende:
Ik hoop echt dat deze films de filmreeks net zo'n waarig einde gaan geven als dat bij de boeken het geval was!
hmmmmmmmm er komt nog heel veel nadat ze vluchten uit het cafe, voordat ze weer in de val lopen bij dat huis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:40 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit allemaal in de film komt weet ik niet, ik hoop het wel ten goede van het verhaal.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef boyv het volgende:
[..]
hmmmmmmmm er komt nog heel veel nadat ze vluchten uit het cafe, voordat ze weer in de val lopen bij dat huis.Ga er maar vanuit dat ze er flink met de motorzaag doorheen zijn gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit allemaal in de film komt weet ik niet, ik hoop het wel ten goede van het verhaal.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Dat gaat over Harry Potter and the Half-Blood Prince #3 he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:07 schreef drumstickNL het volgende:
Op de FP ook: Nieuwe potter niet goed ontvangen. Volgens de negatieve recensie was het te langdradig. Dan heeft hij het boek niet gelezen want dan zou hij het tegenovergestelde gevoel hebben.
Oh..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat gaat over Harry Potter and the Half-Blood Prince #3 he.
Een nieuwtje waar ik heel erg blij mee ben..quote:Op zondag 19 juli 2009 18:58 schreef Daph_ het volgende:
De slag om Zweinstein zal ongeveer 30 minuten van deel II van Deathly Hallows innemen(bron: http://www.collider.com/2(...)the-deathly-hallows/ )
http://www.digitalspy.co.(...)-for-last-scene.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:15 schreef Suusje-V het volgende:
Weten ze al wie Harry, Hermelien, Ron en Draco gaan spelen als ze volwassen zijn?
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Steve het volgende:
Deel 1 zal 19 november 2010 verschijnen, deel 2 15 juli 2011.
Hoe bedoel je? (het is al weer een tijdje geleden dat ik het boek gelezen heb...)quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd of ze de relatie tussen Dumbledore en Grindelwald of hoe heet ie neerzetten zoals het bedoeld was, maar om de een of andere reden betwijfel ik dat
Het zit niet echt in het boek, maar Rowling heeft de filmmakers verteld dat DD en Grindelwald een liefdesrelatie hadden toen de scriptschrijver een regel over een vriendinnetje van Dumbledore had geschreven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? (het is al weer een tijdje geleden dat ik het boek gelezen heb...)
Je hebt gelijk. Hij was verliefd op Grindelwald, maar het is niet duidelijk of die liefde beantwoord werd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:38 schreef Steve het volgende:
Ze heeft gezegd dat Dumbledore homo was, maar ze heeft toch in het midden gelaten of hij ook daadwerkelijk een relatie heeft gehad met Grindelwald? We weten ook niet of Grindelwald homo was.
Ik ben veel benieuwder naar Rose en haar loverrr Scorpius, met het oog op de onvermijdelijke tv-serie spinoff Hogwarts High: The Next Generation op The CW.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:15 schreef Suusje-V het volgende:
Weten ze al wie Harry, Hermelien, Ron en Draco gaan spelen als ze volwassen zijn?
As if.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef Marble het volgende:
Ik ben veel benieuwder naar Rose en haar loverrr Scorpius,
Er bestaat volgens mij meer Rose/Scorpius slashfic dan welk ander koppel dan ook. Met uitzondering misschien van Harry/Draco.quote:
Ik weet niet eens wie het zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Er bestaat volgens mij meer Rose/Scorpius slashfic dan welk ander koppel dan ook. Met uitzondering misschien van Harry/Draco.
Harry is de hoofdfiguur van het boek, een wees met een bliksemschicht op zijn voorhoofd, en Draco zijn rivaal, een valse blonde Slytherin.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Harry is de hoofdfiguur van het boek, een wees met een bliksemschicht op zijn voorhoofd, en Draco zijn rivaal, een valse blonde Slytherin.
Rose de dochter van Ron/Hermione, Scorpius de van zoon Draco Malfoy/Astoria Greengrass.quote:
Nu we (nou ja, ik) het daar toch over hebben, ik zat me eerst altijd heel opgewonden en boos (nou ja, niet heel opgewonden en boos, meer licht gepikeerd) te maken omdat alle blonden in het boek allemaal vals of gemeen of Slytherins of Dudley waren. Ik vond dit disciminatie van JK Rowling en racistisch en xenofobisch en onacceptabel en jihad-erig en genocideaanwakkerend en voelde me begijpelijkerwijs persoonlijk in het kruis getast. Maar toen werd boek 5 (IIRC) geboren na een zware bevalling en daar verscheen Luna Lovegood als een gouden zonnestraal aan een onheilspellende donkerewolkenhemel. Eindelijk een goede kokette heldhaftige blondine in een moeras vol brunettes en zwartines en rodines en orangines en vanalleswattines (Tonks). En eindelijk voelde ik me wél correct gerepresenteerd en erkend en ontroerd en niet meer onderdrukt en was alles weer goed en ik leefde nog lang en intens gelukkig.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Harry is de hoofdfiguur van het boek, een wees met een bliksemschicht op zijn voorhoofd, en Draco zijn rivaal, een valse blonde Slytherin.
Was me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Nu we (nou ja, ik) het daar toch over hebben, ik zat me eerst altijd heel opgewonden en boos (nou ja, niet heel opgewonden en boos, meer licht gepikeerd) te maken omdat alle blonden in het boek allemaal vals of gemeen of Slytherins of Dudley waren. Ik vond dit disciminatie van JK Rowling en racistisch en xenofobisch en onacceptabel en jihad-erig en genocideaanwakkerend en voelde me begijpelijkerwijs persoonlijk in het kruis getast. Maar toen werd boek 5 (IIRC) geboren na een zware bevalling en daar verscheen Luna Lovegood als een gouden zonnestraal aan een onheilspellende donkerewolkenhemel. Eindelijk een goede kokette heldhaftige blondine in een moeras vol brunettes en zwartines en rodines en orangines en vanalleswattines (Tonks). En eindelijk voelde ik me wél correct gerepresenteerd en erkend en ontroerd en niet meer onderdrukt en was alles weer goed en ik leefde nog lang en intens gelukkig.
Racisme valt mensen vaak ook niet op als ze niet zelf het slachtoffer zijn.quote:
Ik ben blond van nature hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Racisme valt mensen vaak ook niet op als ze niet zelf het slachtoffer zijn..
Van Petunia tot Draco tot Narcissa tot Dudley tot Lucius, élke slechterik maakte Rowling blond. Tot Nelson Mandela Luna ten tonele verscheen en ons bevrijdde van de onderdrukking.
Dit is landverraad. CRUCIO! AVADA KADAVRA! Accio haarverf!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben blond van nature hoor't Is pas twee maanden bruin.
Nou ja, alleen in haar hoofd dus. En aangezien het een BOEK verfilming is, mag ik hopen dat ze gewoon het boek aanhouden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hij was verliefd op Grindelwald, maar het is niet duidelijk of die liefde beantwoord werd.
Het hele boek komt uit haar hoofd hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, alleen in haar hoofd dus. En aangezien het een BOEK verfilming is, mag ik hopen dat ze gewoon het boek aanhouden.
Ja, maar haar hele hoofd staat niet in het boek....quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Het hele boek komt uit haar hoofd hoor.
Ja,want dat hebben ze natuurlijk bij de andere zes films ook gedaan, precies het boek aanhouden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, alleen in haar hoofd dus. En aangezien het een BOEK verfilming is, mag ik hopen dat ze gewoon het boek aanhouden.
Bij de eerste twee wel. Tot het vervelende aan toe. Het tweede boek was al voor driekwart opvulling en dan maken ze er nog de langste film van ook. Tergend!quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja,want dat hebben ze natuurlijk bij de andere zes films ook gedaan, precies het boek aanhouden.
Aangezien Fleur niet in deel 6 voor komt (en Rons oudste broers ook niet) denk ik dat de bruiloft in zijn geheel geschrapt is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:40 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Maar... Maar... Ik had me er zo op verheugd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
Aangezien Fleur niet in deel 6 voor komt (en Rons oudste broers ook niet) denk ik dat de bruiloft in zijn geheel geschrapt is.
Ook omdat de aanval op de Wemels woning naar film 6 verplaatst is
Fleur en Bill zijn wel gecast voor DH. En er zijn foto's van shoots m.b.t. de vlucht na het huwelijk, dus het lijkt me dat het er wel in gaat voorkomen... edit: die Marble dus had gepost.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:15 schreef aroha-nui het volgende:
[..]
Aangezien Fleur niet in deel 6 voor komt (en Rons oudste broers ook niet) denk ik dat de bruiloft in zijn geheel geschrapt is.
Ook omdat de aanval op de Wemels woning naar film 6 verplaatst is
And then Ron was there. He caught hold of Hermione’s free arm, and Harry felt her turn on the spot; sight and sound were extinguished as darkness pressed in upon him; all he could feel was Hermione’s hand as he was squeezed through space and time, away from the Burrow, away from the descending Death Eaters, away, perhaps, from Voldemort himself...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Fleur en Bill zijn wel gecast voor DH. En er zijn foto's van shoots m.b.t. de vlucht na het huwelijk, dus het lijkt me dat het er wel in gaat voorkomen... edit: die Marble dus had gepost.
Dat zou wel het streven moeten zijn. Maar goed, je bent wel heel onzeker als je een voor jou zo belangrijk thema verwerkt wil zien in een kinderverhaal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja,want dat hebben ze natuurlijk bij de andere zes films ook gedaan, precies het boek aanhouden.
Rose? Damn ik moet ook echt weer het laatste boek gaan lezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik ben veel benieuwder naar Rose en haar loverrr Scorpius, met het oog op de onvermijdelijke tv-serie spinoff Hogwarts High: The Next Generation op The CW.
[ afbeelding ]
SPOILER: m.b.t. de foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:14 schreef Steve het volgende:
Nieuwe behind the scenes foto'sSPOILER: m.b.t. de foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet ik nog het boek eens herlezen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
In de OP zie je de teaser poster van de patronus van Snape in het bos waar Ron Harry uit het ijswater redt, dus ja de vlucht van Ron zit er wel in.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef PPL het volgende:
Ben benieuwd of ze 'de vlucht van Ron' in de film laten of dat ze die voor het romantische gehalte () gewoon lekker bij Hermione laten friemelen.
vreemde conclusie, aangezien de poster absoluut niet officieel is...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef Marble het volgende:
[..]
In de OP zie je de teaser poster van de patronus van Snape in het bos waar Ron Harry uit het ijswater redt, dus ja de vlucht van Ron zit er wel in.
staat er onder.quote:
Dan weet ik niet welke boeken jij gelezen hebt, want er zijn tal van dingen die niet overeenkomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Bij de eerste twee wel. Tot het vervelende aan toe. Het tweede boek was al voor driekwart opvulling en dan maken ze er nog de langste film van ook. Tergend!
Gewoon de mediamarkt even induiken en uit een bak graaien?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:56 schreef Daph_ het volgende:
De structuur van film 6 was niet al te best nee
Weet een van jullie waar ik nog een DVD van Harry Potter and the Order of the Phoenix kan kopen, 2 dvd's met de oude cover? Ze hebben nu nieuwe afbeeldingen op de hoesjes staan en die wil ik dus niet![]()
Volgens mij hebben ze daar ook al de nieuwe coversquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon de mediamarkt even induiken en uit een bak graaien?
Ik heb heel wat sites even bekeken maar idd die nieuwe cover hebben zequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar ook al de nieuwe coversDe Free Record Shop en V&D hebben ook alleen maar deze:
[ afbeelding ]
hmm ik heb ergens gelezen/gehoord dat in de film de bruiloft van Remulus en Tops voor zou komen ipv Bill en Fleur. Dus kan best kloppen dat ze in de film ook vluchten van een bruiloft, maar dat het gewoon een andere bruiloft is dan in het boek?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef Marble het volgende:
[..]
And then Ron was there. He caught hold of Hermione’s free arm, and Harry felt her turn on the spot; sight and sound were extinguished as darkness pressed in upon him; all he could feel was Hermione’s hand as he was squeezed through space and time, away from the Burrow, away from the descending Death Eaters, away, perhaps, from Voldemort himself...
“Where are we?” said Ron’s voice.
Harry opened his eyes. For a moment he thought they had not left the wedding after all; they still seemed to be surrounded by people.
“Tottenham Court Road,” panted Hermione.
“Walk, just walk, we need to find somewhere for you to change.”
Tja, dat weet ik dus niet meer, ik probeer het me al sinds gisteravond te herinnerenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef Steve het volgende:
Bill is wel gecast. En Clémence Poésy gaat weer Fleur spelen.
Ik heb dat gerucht nog niet gehoord, waar heb je dat gelezen?
Dat inderdaad, en oa het gedeelte op platform 9 ¾ met Teddy is moeilijk te verklaren..quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef Moelie het volgende:
[..]
hmm ik heb ergens gelezen/gehoord dat in de film de bruiloft van Remulus en Tops voor zou komen ipv Bill en Fleur. Dus kan best kloppen dat ze in de film ook vluchten van een bruiloft, maar dat het gewoon een andere bruiloft is dan in het boek?![]()
Vraag me alleen af wat dan de reden is om er een andere bruiloft van te maken...
Battle of Hogwarts gaat circa 30 minuten duren heeft de regisseur bevestigdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja da's ook weer zo, want ik hoop echt dat ze de tijd nemen voor het eindgevecht en the prince's tale.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef Sequencial het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Het boek was goed, ben benieuwd wat ze van de film bakken!http://www.chinadaily.com(...)9c050d083bb69f3c.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
WTFquote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Patch het volgende:
[..]
http://www.chinadaily.com(...)9c050d083bb69f3c.jpg
man,daar mag je wel bijzetten dat je niks in je mond moet hebben als je dat aanklikt!quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Patch het volgende:
[..]
http://www.chinadaily.com(...)9c050d083bb69f3c.jpg
Hairy Potterquote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef Beaudelaire het volgende:
Die mag zich ook wel eens scheren.
Die laatste is volgens mij niet echt, onderste deel is er aan gesoept. Maar vermakelijk blijven die foto's zeker. Daniel Radcliffe is eigenlijk toch maar een raar ventje.quote:Op maandag 30 november 2009 20:33 schreef Patch het volgende:
eerst mond leegeten en drinken, dan pas klikken !
http://cm1.theinsider.com(...)0.0.0x0.410x640.jpeg
http://3.bp.blogspot.com/(...)radcliffe+equus_.jpg
http://img49.imageshack.us/i/observer4zn9.jpg/
http://4.bp.blogspot.com/(...)g/s1600-h/Daniel.jpg
Die benen zijn veel te gespierd voor dat magere bovenlijfquote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die laatste is volgens mij niet echt, onderste deel is er aan gesoept. Maar vermakelijk blijven die foto's zeker. Daniel Radcliffe is eigenlijk toch maar een raar ventje.Maar soms ziet ie er best oké uit. Zoals hier:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die laatste is volgens mij niet echt, onderste deel is er aan gesoept.
Echt? Wat voor sport doet ie dan??quote:Op maandag 30 november 2009 20:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ze staan ook in het programmaboekje van Equus
geen idee, zwerkbal?quote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt? Wat voor sport doet ie dan??
Ow ok. Nou, van mij mag ie in deathly hallows zn broek aanhouden.quote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef Patch het volgende:
[..]
geen idee, zwerkbal?
ikzelf vind het er ook ietwat vreemd uitzien, wellicht dat het wel voor het programmaboekje wat geshopt is, maar het is wel 1 van de officiele foto's.
Mensen die naar de voorstelling zijn geweest beamen het ook dat het Daniels toverstaf is
Emma wordt vol...wassenquote:
Ziet er inderdaad goed uitquote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef RaymanNL het volgende:
Sneak Peak, eerste bewegende beelden! Ziet er goed uitHet meeste precies zoals ik me voorstelde in het boek
Ja dat vind ik ook raar.quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit![]()
Alleen: November 2010
Ik vind de wachttijd wel meevallen hoor! Zit maar 1.5 jaar tussen deel 6 en deel 7. Vind het best snel al.quote:Op maandag 7 december 2009 17:03 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook raar.
Ze zijn al een hele tijd bezig en aan een aantal dingen te zien op internet zijn ze ook al bijna klaar ofzo.
Echt debiel dat ze ons zo lang laten wachten..
Willen ze geen afscheid nemen van onze Harry ofzo?
Harry Potter and the Philosopher's Stone: 14 november 2001quote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind de wachttijd wel meevallen hoor! Zit maar 1.5 jaar tussen deel 6 en deel 7. Vind het best snel al.
Ja klopt, maar hij was ook echt 11 in de eerste film, net zoals Harry.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:30 schreef boyv het volgende:
Dan was ie iig wel wat jonger geweest, zoals in het boek. Nu is Harry 42 jaar in de laatste film om het maar zo te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:01 schreef Patch het volgende:
Iemand heeft een reel gezien die nog niet helemaal af was en had het volgende te melden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Foto's van deOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Steve het volgende:
http://www.the-leaky-cauldron.org/page-not-foundSPOILER: Foto's van deOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We're doing some dusting.
Please bear with us while we clean up all the owl droppings and spilled mead. We'll be back soon.
The Leaky Staff
[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 23-06-2010 22:19:57 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Steve het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, de jongere vaak ook, dus dat komt goed uit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:21 schreef Koningin het volgende:
Ik vind de oude Harry er een beetje sulletjes achtig uitzien...
Als je hier klikt, doet ' ie het dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:05 schreef Moelie het volgende:
Wat is die link nu precies? Als ik op die link onder de spoiler klik, krijg ik een of andere mededeling dat er iets mis gaat
Ik zou het niet doen, eerlijk gezegdquote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef Koningin het volgende:
Moet tegen die tijd echt het boek weer gaan lezen, want anders weet ik niet meer waar het over gaat.
Ja bij de laatste film had ik dat ook heel erg. Maar meestal kan ik me niet inhouden om het toch te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, eerlijk gezegd. Ik weet nog dat ik dat eens deed voor een andere HPfilm en toen zat ik me dood te ergeren aan alles wat er niet in zat en waar ik me toch op verheugd had.
Door een ooggetuige, vast een HP-fanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Te raar dat Rupert in dat bericht Ron wordt genoemd.
Ja, en ook nog eens daaronder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Door een ooggetuige, vast een HP-fan.
Geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trailer komt vandaag
[ Bericht 9% gewijzigd door luffyd op 28-06-2010 09:49:00 ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:38 schreef luffyd het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heel erg benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trailer komt vandaag
OMG kippenvel over heel mn lichaam! <33quote:
Heel vette trailerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Nice! Alleen wat moet RonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een geweldige trailer, ik kan niet wachten!!!Tralalalaaa
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat dat betreft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een geweldige trailer, ik kan niet wachten!!!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Ik vind het een beetje dubbel, ik snap het wel, het is tenslotte 1 jaar tijd. Maar toch 2 verschillende films..quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:51 schreef Klipnap het volgende:
ik vind het btw wel raar dat die trailer ook stukjes van part 2 bevat?
1 verhaal en 1 film alleen in 2 delen uitgezonden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel, ik snap het wel, het is tenslotte 1 jaar tijd. Maar toch 2 verschillende films..
Niet een verhaal, het laatste deel van het verhaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 verhaal en 1 film alleen in 2 delen uitgezonden.
Al zullen ze voor de oscars vast beweren dat het er 2 zijn.![]()
Daar valt nog een goeie discussie over te voeren. Aangezien de auteur het doelbewust over 7 delen heeft gedaan met een duidelijk herkenbaar begin en eind voor elk deel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet een verhaal, het laatste deel van het verhaal.
Maar ja, ze konden er zo weinig uitknippen.. Gelukkig maar, ik heb nog steeds trauma;s van HBP.
Maar alsnog heeft elk einde ontzettende cliffhangers. Op Deathly Hallows na dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar valt nog een goeie discussie over te voeren. Aangezien de auteur het doelbewust over 7 delen heeft gedaan met een duidelijk herkenbaar begin en eind voor elk deel.
Maar goed deze laatste 2 zijn heel duidelijk 1 die ze in 2 keer uitzenden.
Voor de films probeer ik juist alles te vergeten. Als ik te veel details weet valt de film tegen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik zal eerst het boek weer eens moeten lezen want ik ben alles echt compleet vergeten
Daarom wil ik het boek ook niet vlak van tevoren lezen, maar ik wil het verhaal wel graag een beetje in m'n hoofd hebben...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de films probeer ik juist alles te vergeten. Als ik te veel details weet valt de film tegen.
Ik ga de films kijken ipv de boeken te lezen, aangezien er veel verhaallijnen iets anders liggen in de filmsquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom wil ik het boek ook niet vlak van tevoren lezen, maar ik wil het verhaal wel graag een beetje in m'n hoofd hebben...
Da's ook wel een goed idee ja, om deel vijf en zes nog eens te kijken. Scheelt ook tijdquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga de films kijken ipv de boeken te lezen, aangezien er veel verhaallijnen iets anders liggen in de films
Bij mij wil dat niet meer, ik ken die boeken uit mijn hoofd zo ongeveerquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de films probeer ik juist alles te vergeten. Als ik te veel details weet valt de film tegen.
Ja ik ook. En dat ga ik niet nog erger maken door het nog een keer te gaan lezen vlak voor de films.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij wil dat niet meer, ik ken die boeken uit mijn hoofd zo ongeveer
Idem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij wil dat niet meer, ik ken die boeken uit mijn hoofd zo ongeveer
Jepquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar alsnog heeft elk einde ontzettende cliffhangers. Op Deathly Hallows na dan.
Dat wordt wel een tenenkrommend stukje, dat 19 jaar is toch ook verfilmd?
SPOILER: Plaatjes van de 'oude' castOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toevallig vorige week Deathly hallows maar even uit de kast gehaald, en binnen 3 dagen uitgelezen. Maar ik ga het echt niet vlak voor de film lezen. Het wordt nu al een drama. Ik had ;t met HBP al, expres een tijd niet gelezen maar me toch de hele tijd zitten ergeren aan alles wat niet klopt. Damn, dat was echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dat ga ik niet nog erger maken door het nog een keer te gaan lezen vlak voor de films.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
JepSeriously.SPOILER: Plaatjes van de 'oude' castOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Idd. Hopelijk gaat daar nog wat goede belichting overheen om het wat minder neppig te laten lijkenquote:
Tuurlijk wel, ze gaan zelfs technieken van benjamin Button gebruiken om de scene zo realistisch mogelijk te laten lijken. Ik ben er vol van overtuigd dat dat helemaal goedkomt. Ik bedoel, Ralph Fiennes speelt ook met oranje stippen op zijn gezichtquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Idd. Hopelijk gaat daar nog wat goede belichting overheen om het wat minder neppig te laten lijken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja het zal ook wel goed komen. Blijft wel dat ik het (in het boek) een rare (nare) scene vond
.
Had ik ook met HBP. Ik had sommige scenes zo tof voorgesteld en die vielen in de film erg tegen/hadden ze er zo'n beetje uit gelaten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had toevallig vorige week Deathly hallows maar even uit de kast gehaald, en binnen 3 dagen uitgelezen. Maar ik ga het echt niet vlak voor de film lezen. Het wordt nu al een drama. Ik had ;t met HBP al, expres een tijd niet gelezen maar me toch de hele tijd zitten ergeren aan alles wat niet klopt. Damn, dat was echt tenenkrommend.
Ik vond het een beetje geforceerd overkomen, met iedereen weet samen, kinderen die toevalligerwijs ongeveer even oud zijn, de namen er ingepropt. Misschien was het ook gewoon omdat het 't einde was en het ook gewoon afliep, dus een gesloten einde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja? Waarom precies? Had je liever een andere toekomst gehad? Of geen, zodat je het zelf kon verzinnen?
Gaat ie dood dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat ze Snape een wat uitgebreidere sterfscene geven
Vergeet de verneuking van deel 3 niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen HPB zo erg vond. Ik vond het juist een verbetering, na die waardeloze verfilmingen van deel 4 en 5...
Wallpaperquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:13 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, zeer mooie poster! Nu nog op wallpaperformaat
Jawel, maar dit maakt het echtquote:
Ik ben vergeten dat Hogwarts in de fik gaat...?quote:
Bij het gevecht gaat er nogal wat stuk ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vergeten dat Hogwarts in de fik gaat...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of iedereen hier de boeken al gelezen heeft, velen vast wel, maar just in case toch maar een spoiler tag
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Ik vond hem ook wel goed, maar eigenlijk was ook voor dat deel een langere film of opsplitsing beter geweest. Er waren gewoon te veel dingen uit het boek die niet terug kwamen in de film. Ik was bijvoorbeeld heel erg benieuwd naar de begrafenis van Dumbledore. En ik vond ook de terugkomst van Harry en Dumbledore uit de grot erg afgeraffeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen HPB zo erg vond. Ik vond het juist een verbetering, na die waardeloze verfilmingen van deel 4 en 5...
Misschien laten ze begrafeins wel zien in het begin van het nieuwe deel.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel goed, maar eigenlijk was ook voor dat deel een langere film of opsplitsing beter geweest. Er waren gewoon te veel dingen uit het boek die niet terug kwamen in de film. Ik was bijvoorbeeld heel erg benieuwd naar de begrafenis van Dumbledore. En ik vond ook de terugkomst van Harry en Dumbledore uit de grot erg afgeraffeld.
Maargoed, ook bij deel 4 en 5 had je dat. En het is altijd bij verfilmingen van boeken, je kunt nooit alles in de film terug laten komen. En met dat gegeven vind ik niks mis met 6
Daar hoop ik wel stiekem een beetje op!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Misschien laten ze begrafeins wel zien in het begin van het nieuwe deel.
Ik kan ook niet meer wachten!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Klopt ja, maar ze moeten die begrafenis wel laten zien, is een mooi momenbt om de film mee te beginnen. Waarom duurt het zo lang voordat de film uitkomt? Ik wil em zien!!
Vorige keer was de film 6 maanden uitgesteld zodat 'de film tegelijk met de game uitgebracht kon worden'quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer wachten!
Ik had ook eigenlijk verwacht dat deze net als de voorgaande delen in de zomer in de bios zou zijn om vervolgens in november op dvd te komen, maar het mag weer niet zo zijn.
Vorige keer was de film toch juist een half jaar naar voren gezet 'omdat er in de zomer meer omzet zou zijn'?
Dat speelde ook mee inderdaad. Maar ook was er een 'open weekend' zodat ze van de het drukke zomerseizoen konden profiteren.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige keer was de film 6 maanden uitgesteld zodat 'de film tegelijk met de game uitgebracht kon worden'
Misschien omdat het vooral afspeelt tijdens het schooljaar en minder tijdens de zomer ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik vind HP sowieso een winterfilm, kweet niet precies waarom. Het boek ga ik niet meer herlezen voor de films denk ik.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Bij het gevecht gaat er nogal wat stuk ja.Ja maar niet heel hogwarts toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of iedereen hier de boeken al gelezen heeft, velen vast wel, maar just in case toch maar een spoiler tag
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik weet het niet meer helemaal precies maar ik kan me wel herinneren dat de boel in de fik ging. Het hele kasteel weet ik niet, maar kan me wel voorstellen dat er op diverse plekken fik is ontstaan door gevechten.quote:
Heb ik ook ja. Kijk het liever in de winter.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik vind HP sowieso een winterfilm, kweet niet precies waarom. Het boek ga ik niet meer herlezen voor de films denk ik.
Ja dat is wel een verklaring ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Misschien omdat het vooral afspeelt tijdens het schooljaar en minder tijdens de zomer ofzoEn er wordt in elke film wel kerst gevierd.
Het is alweer een tijd geleden dat ik het boek voor het laatst gelezen heb en ik heb nu toch vakantie dus alle tijd van de wereld. Er gebeurt zoveel in het laatste deel dat ik weer even up to date wil zijn voor ik de film zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn nog-lezen lijst is inmiddels zo lang geworden dat ik daar eerst aan moet gaan werken.
En dat ook ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Kijk het liever in de winter.
Ga het boek ook niet meer herlezen ; heb hem al 2x gelezen ( 1x engels en 1x NL ) en dat is nu al ongeveer een half jaar terug, dus nu zijn er nog dingen die ik vergeten ben zodat de film leuker wordt.
Ik heb hem ook 2 keer gelezen, vorig jaar zomer de laatste keer. Wel een tijdje geleden, maar dat maakt de film misschien juist leuker idd.
[ Bericht 4% gewijzigd door Butterfly91 op 05-07-2010 20:43:34 ]
Volgens mij alleen the room, maar dat kan aan mij liggen. Het was wel heel erg gehavend in ieder geval.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer helemaal precies maar ik kan me wel herinneren dat de boel in de fik ging. Het hele kasteel weet ik niet, maar kan me wel voorstellen dat er op diverse plekken fik is ontstaan door gevechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, I've learned something today
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef ImMaxa het volgende:Ja inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus dat ze er in de film natuurlijk wel enigszins een draai aan kunnen geven
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Het gaat over de films dus alles is een spoiler. Als je over de boeken wilt praten zijn daar ook topics over.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, moeten we nu wel of niet in spoilers praten hier? Of mogen we er gewoon van uitgaan dat iedereen de boeken wel gelezen heeft.
Mensen die doodgaan wel en dingen die echt het verhaal onthullen enzo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, moeten we nu wel of niet in spoilers praten hier? Of mogen we er gewoon van uitgaan dat iedereen de boeken wel gelezen heeft.
Feitelijk zouden we over de meeste dingen lekker in het boekentopic moeten posten. Aangezien we nog niet heel veel weten over de films.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah ok. Ik ben bij de HP-topics altijd in verwarring, want zoveel mensen hebben de boeken al gelezen. Maar er zullen natuurlijk ook genoeg mensen zijn die enkel de films kijken.
Ja precies, een fik in het kasteel zegt vrij weinig aangezien wat dat betreft de poster al een dikke spoiler isquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die doodgaan wel en dingen die echt het verhaal onthullen enzo.
Eigenlijk wel, maar in dit soort periodes lopen die twee wel door elkaar heen. Mensen die de boeken nog eens lezen en flink speculeren over hoe en wat er verfilmd zal worden etc.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Feitelijk zouden we over de meeste dingen lekker in het boekentopic moeten posten. Aangezien we nog niet heel veel weten over de films.
En in welke van de twee je dat post maakt niet veel uit. De mensen voor wie zaken spoilers zijn zullen alleen in film topic komen (of vrij dom zijn).quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar in dit soort periodes lopen die twee wel door elkaar heen. Mensen die de boeken nog eens lezen en flink speculeren over hoe en wat er verfilmd zal worden etc.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Bij het gevecht gaat er nogal wat stuk ja.Fiend FireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of iedereen hier de boeken al gelezen heeft, velen vast wel, maar just in case toch maar een spoiler tag![]()
![]()
![]()
kan ik ook
Vet stukje is dat.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:29 schreef Klipnap het volgende:
Ach, ze hebben de Burrow in brand gestoken, waarom Hogwarts niet?
Straks steken ze Privet Drive en Gringotts ook nog in de fik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw deel: Harry Potter and the Deathly Hallows part I&II #2
[ Bericht 8% gewijzigd door egeltje1985 op 08-07-2010 15:44:50 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |