Goede vraag, misschien rondom de kampeer sessie?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:44 schreef Koningin het volgende:
Waar zal de eerste film eigenlijk stoppen?
Daar al? Ik denk toch iets later.. misschien als Harry en Hermelien in het dorpje zijn waar Harry is geboren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef soppa het volgende:
[..]
Goede vraag, misschien rondom de kampeer sessie?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:35 schreef Steve het volgende:
Toby Regbo gaat Albus Dumbledore in zijn tienerjaren spelen.
Hinds gaat Aberforth spelen, Albus' broer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En Hinds als Dumbledore in z,n volwassen jaren??
Word wel apart om te zien, aangezien ik Hinds nog ,t beste kan herrineren in z,n rol van Gaius Julius Caesar in Rome.
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze het beter doen, in het boek vond ik het niet zo'n briljant einde stiekem.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:13 schreef soppa het volgende:
Ik hoop echt dat deze films de filmreeks net zo'n waarig einde gaan geven als dat bij de boeken het geval was!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Hinds gaat Aberforth spelen, Albus' broer.
Volgens mij is de "Lovegood scene" veel later dan de trouwerij van Bill en Zeurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:40 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een nieuw schreenshot. Dit is duidelijk het moment net nadat ze van de gecrashte bruiloft van Bill en Fleur weg zijn geteleport. En dus komt vlak hierna de vetste scène uit de hele serie, als Hermione (vanaf dan DE opperbadass) gewoon de hele fucking vloer in de toren van Xenophilius naar beneden laat crashen bovenop de Death Eaters.
Damn dan moet ik het boek nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:40 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een nieuw schreenshot. Dit is duidelijk het moment net nadat ze van de gecrashte bruiloft van Bill en Fleur weg zijn geteleport. En dus komt vlak hierna de vetste scène uit de hele serie, als Hermione (vanaf dan DE opperbadass) gewoon de hele fucking vloer in de toren van Xenophilius naar beneden laat crashen bovenop de Death Eaters.
Dat heb ik nou ook altijd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga het boek niet meer lezen voordat de film er is, want dan valt me zo op wat ze allemaal hebben weggelaten.
Toen was er ook meer geld dan eerst ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Vind de laatste 2 delen van HP het mooist
Ik hoef het al niet meer opnieuw te lezen om me dat allemaal op te laten vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga het boek niet meer lezen voordat de film er is, want dan valt me zo op wat ze allemaal hebben weggelaten.
Idd, alleen jammer dat ze Dumbledore niet altijd afschilderen als de rust zelf, zoals hij in het boek is. Maar goed, het blijft een filmquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:13 schreef soppa het volgende:
Ik hoop echt dat deze films de filmreeks net zo'n waarig einde gaan geven als dat bij de boeken het geval was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |