quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:24 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Het is echt weer dodelijk stil rondom de duke...ook duke4.net heeft weinig te melden.
Iemand een statusupdate toevallig?
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:24 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Het is echt weer dodelijk stil rondom de duke...ook duke4.net heeft weinig te melden.
Iemand een statusupdate toevallig?
quote:
Ik ben abonnee op die kerel die het geüpload heeft, maar ik weet niet waar hij het vandaan heeft, of hoe betrouwbaar het is.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Dibble het volgende:
bron van dat filmpje? En sinds wanneer heeft Gearbox de rechten op Duke?
http://www.joystiq.com/20(...)be-gearbox-software/quote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Dibble het volgende:
bron van dat filmpje? En sinds wanneer heeft Gearbox de rechten op Duke?
Op basis van deze beelden verwacht ik niet dat Duke het nivo van de huidige generatie shooters overtreft. Evenaren wordt zelfs al lastig.quote:
Idd ik vind de graphics zwaar tegenvallen in het filmpje...quote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op basis van deze beelden verwacht ik niet dat Duke het nivo van de huidige generatie shooters overtreft. Evenaren wordt zelfs al lastig.
Nou, je mag verwachten dat er na zoveelt tijd wel een fatsoenlijk filmpje kan worden uitgescheten.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
alsof je dat goed kunt opmaken aan de ha nd van een brakke bootleg
Ik zou nog blind met Build een level kunnen bouwen inclusief stoere SectorEffectors en weet ik veel wat nog meer. Sterker nog, ik heb mijn 14-jaar geleden gebouwde Duke maps hier nog steeds liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:55 schreef Seginus het volgende:
Eigelijk best ongelooflijk dan Duke Nukem nog zo'n hype is na die geweldige game van 14 jaar terug (en de uitbreiding een jaar later).
Zouden het echt nog die gamers zijn die Duke Nukem 3D hebben meegemaakt zoals ik incl. het levels builden, of nieuwe generaties die het van horen zeggen hebben dat Duke Nukem Forver een coole game moet worden en daar over meekletsen?
Zouden er nog gamers zijn met een zwak voor Apogee?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:55 schreef Seginus het volgende:
Eigelijk best ongelooflijk dan Duke Nukem nog zo'n hype is na die geweldige game van 14 jaar terug (en de uitbreiding een jaar later).
Zouden het echt nog die gamers zijn die Duke Nukem 3D hebben meegemaakt zoals ik incl. het levels builden, of nieuwe generaties die het van horen zeggen hebben dat Duke Nukem Forver een coole game moet worden en daar over meekletsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |