quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:24 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Het is echt weer dodelijk stil rondom de duke...ook duke4.net heeft weinig te melden.
Iemand een statusupdate toevallig?
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:24 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Het is echt weer dodelijk stil rondom de duke...ook duke4.net heeft weinig te melden.
Iemand een statusupdate toevallig?
quote:
Ik ben abonnee op die kerel die het geüpload heeft, maar ik weet niet waar hij het vandaan heeft, of hoe betrouwbaar het is.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Dibble het volgende:
bron van dat filmpje? En sinds wanneer heeft Gearbox de rechten op Duke?
http://www.joystiq.com/20(...)be-gearbox-software/quote:Op zondag 31 januari 2010 21:16 schreef Dibble het volgende:
bron van dat filmpje? En sinds wanneer heeft Gearbox de rechten op Duke?
Op basis van deze beelden verwacht ik niet dat Duke het nivo van de huidige generatie shooters overtreft. Evenaren wordt zelfs al lastig.quote:
Idd ik vind de graphics zwaar tegenvallen in het filmpje...quote:Op zondag 31 januari 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op basis van deze beelden verwacht ik niet dat Duke het nivo van de huidige generatie shooters overtreft. Evenaren wordt zelfs al lastig.
Nou, je mag verwachten dat er na zoveelt tijd wel een fatsoenlijk filmpje kan worden uitgescheten.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
alsof je dat goed kunt opmaken aan de ha nd van een brakke bootleg
Ik zou nog blind met Build een level kunnen bouwen inclusief stoere SectorEffectors en weet ik veel wat nog meer. Sterker nog, ik heb mijn 14-jaar geleden gebouwde Duke maps hier nog steeds liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:55 schreef Seginus het volgende:
Eigelijk best ongelooflijk dan Duke Nukem nog zo'n hype is na die geweldige game van 14 jaar terug (en de uitbreiding een jaar later).
Zouden het echt nog die gamers zijn die Duke Nukem 3D hebben meegemaakt zoals ik incl. het levels builden, of nieuwe generaties die het van horen zeggen hebben dat Duke Nukem Forver een coole game moet worden en daar over meekletsen?
Zouden er nog gamers zijn met een zwak voor Apogee?quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:55 schreef Seginus het volgende:
Eigelijk best ongelooflijk dan Duke Nukem nog zo'n hype is na die geweldige game van 14 jaar terug (en de uitbreiding een jaar later).
Zouden het echt nog die gamers zijn die Duke Nukem 3D hebben meegemaakt zoals ik incl. het levels builden, of nieuwe generaties die het van horen zeggen hebben dat Duke Nukem Forver een coole game moet worden en daar over meekletsen?
ja zeker welquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Zouden er nog gamers zijn met een zwak voor Apogee?
Met die SectorEffectors zou ik dus echt niet meer weten hoe dat moest. Je moest ze een "getal, comma, getal" geven, het pootje de goede kant op laten wijzen, de kleur van dat ding goed hebben en dan ging b.v. een deur open zoals jij dat wouquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou nog blind met Build een level kunnen bouwen inclusief stoere SectorEffectors en weet ik veel wat nog meer. Sterker nog, ik heb mijn 14-jaar geleden gebouwde Duke maps hier nog steeds liggen.
Ik denk dat je toch echt minimaal een 385 moet hebben gehad ipv 286 om dit spul te draaien. Keen heb ik ook nog op een 286 met zwartwit monitor gespeeld, maar Raptor, ROTT of Wacky Wheels kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja zeker wel![]()
Bio Menace, Commander Keen 1 2 3 en dacht ik nog wat
Hocus Pocus, Monster Bash, Duke Nukem 1 en 2, Wacky Wheels
En natuurlijk niet te vergeten Raptorals ik het nog goed herinner
En nog een van de best shooters uit die tijd Rise of the Triad
mijn 286 tijd
16 mhz
2 Mb ram
40MB hdja wel 40mb en dan moeite hebben om hem vol te krijgen
maar dat kwam omdat ik vaak vanaf floppy speelde
Zeker als het om share ware spellen ging van Apogee ( diskettes kon je bij elke sigaren winkel gewoon voor een paar gulden kopen)
ja toen was er nog geen Inet )
En om het met een 21k modem van een BBS af te trekken was niet gezond voor je telefoon rekening
Zijn er gamers die dat niet hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:05 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Zouden er nog gamers zijn met een zwak voor Apogee?
Zeker Rise of the Triad. Dat gaat al meer richting Pentium, eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Seginus het volgende:
[..]
Met die SectorEffectors zou ik dus echt niet meer weten hoe dat moest. Je moest ze een "getal, comma, getal" geven, het pootje de goede kant op laten wijzen, de kleur van dat ding goed hebben en dan ging b.v. een deur open zoals jij dat wou
[..]
Ik denk dat je toch echt minimaal een 385 moet hebben gehad ipv 286 om dit spul te draaien. Keen heb ik ook nog op een 286 met zwartwit monitor gespeeld, maar Raptor, ROTT of Wacky Wheels kan ik me niet voorstellen
LEugens! Hij komt! En snel!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef Dibble het volgende:
kap eens me die kutkicks.
GAME KOMT NIET UIT! 3D REALMS HEEFT EEN RECHTZAAK LOPENDE EN DE STAFF IS ALLANG ONTSLAGEN OF'M GESMEERD.
Was leuk voor die 10 jaar maar niemand kijkt hier meer naar om. IT'S OVER, THE END, OUT!!! VOOR ONBEPAALDE TIJD onder 50 KM IJS BEVROREN.
Slotje.
Oppervlakkige heidenen zijn het.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De huidige generatie. Die houdt alleen van geile graphics..
het kan ook zijn dat het toen al mijn AMD 100Mhz was:)quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef Seginus het volgende:
[..]
Met die SectorEffectors zou ik dus echt niet meer weten hoe dat moest. Je moest ze een "getal, comma, getal" geven, het pootje de goede kant op laten wijzen, de kleur van dat ding goed hebben en dan ging b.v. een deur open zoals jij dat wou
[..]
Ik denk dat je toch echt minimaal een 385 moet hebben gehad ipv 286 om dit spul te draaien. Keen heb ik ook nog op een 286 met zwartwit monitor gespeeld, maar Raptor, ROTT of Wacky Wheels kan ik me niet voorstellen
Nee. Fate of Atlantis komt uit '92. Toen zaten we al tegen de CD-rom aan te hikken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:18 schreef RAVW het volgende:
mijn eerste game die ik op mijn eigen pc speelde was fate of atlantis![]()
dat was wel mijn 286 tijd
Duke nukem 3D had ook geile graphics.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:24 schreef Q. het volgende:
[..]
De huidige generatie. Die houdt alleen van geile graphics..
Als we hem voor mijn 40ste nog kunnen spelen is hij nu klaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:32 schreef Mr.J het volgende:
"With the legal drama out of the way, the road to the long-awaited release of Duke Nukem Forever is apparently clear of legal hurdles--the game just needs to be finished."
Kijk als dat alles is verwacht ik hem voor mijn 40ste nog te kunnen spelen!
Mijn pre-order is 10 jaar geleden al gecanceledquote:
Take 2 gaat het publishen? Oh hell, volgende week zit ik op Gamescom bij een secret project bij Take 2...Het zou toch niet...ZOMG!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Gearbox 'm maken en take-two publishing. Dan is die courtsettlement wel erg kut voor 3drealms....
Hadden ze dat spel maar binnen 12 jaar af moeten maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Gearbox 'm maken en take-two publishing. Dan is die courtsettlement wel erg kut voor 3drealms....
Ik geloof het niet zo erg eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Hadden ze dat spel maar binnen 12 jaar af moeten maken.
stfu en gtfo!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef Lienzz het volgende:
dat spel wordt toch nooit niets meer, niemand heeft er nog vertrouwen in en het merendeel van de gamende doelgroep anno 2010 kan zich dn3d niet herinneren.
Er zijn nog steeds meer mensen die voor 1990 geboren zijn, dan erna hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef Lienzz het volgende:
dat spel wordt toch nooit niets meer, niemand heeft er nog vertrouwen in en het merendeel van de gamende doelgroep anno 2010 kan zich dn3d niet herinneren.
klopt, ikzelf ben er een van, maar hoeveel ervan spelen nog actief games? misschien de jongste uit 1985-1990 nog... maar de meeste dertigers die ik ken gamen niet meerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds meer mensen die voor 1990 geboren zijn, dan erna hoor!
als dat zo is dan trek in mijn standpunt in, ik was van mening dat dit veel lager lag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd van een 'gamer' was dacht ik 32 jaar oud.
Ik ben bijna 40'er en game nog regelmatig op mijn PSP en iPhone. Kinderen hebben een wii en ds en als DNF uitkomt koop ik de console waarop hij te spelen is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:19 schreef Lienzz het volgende:
[..]
klopt, ikzelf ben er een van, maar hoeveel ervan spelen nog actief games? misschien de jongste uit 1985-1990 nog... maar de meeste dertigers die ik ken gamen niet meer
...the exception that proves the rule...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40'er en game nog regelmatig op mijn PSP en iPhone. Kinderen hebben een wii en ds en als DNF uitkomt koop ik de console waarop hij te spelen is.
Onderzoeken wijzen het uit, het levende bewijs zit in een topic, maar dat zijn allemaal uitzonderingenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
...the exception that proves the rule...
Ik denk dat het een bestseller game wordt als hij uitkomt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef Lienzz het volgende:
daarom zei ik ook al een aantal reacties terug dat ik me dan vergiste wat betreft de leeftijd van gamers, maar ik vraag me nog steeds af of dnf veel zou verkopen...
Nah, Duke Nukem (3D) moet je eigenlijk spelen met enkel toetsenbord, zelfs een muis is al te modernistisch.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben bijna 40'er en game nog regelmatig op mijn PSP en iPhone. Kinderen hebben een wii en ds en als DNF uitkomt koop ik de console waarop hij te spelen is.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:54 schreef Lienzz het volgende:
ik had zoiets natuurlijk ook nooit mogen typen in het dnf topic, Episode II Attack of the Fanboys... maar time will tell.
Je mag hier best negatief doen, maar stellen dat er maar weinig oudere gamers zijn is niet negatief maar gewoon domquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het is inderdaad niet heel slim om hier negatief te zitten doen nee!
Ik denk dat het spel uitkomt als mijn kleine jongen kan gamen (hij's nu 9 maanden.. dus we hebben nog ffquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef Marsenal het volgende:
Best leuk, Manhattan project..
http://kotaku.com/5609770(...)g-duke-nukem-forever
http://uk.xbox360.ign.com/articles/111/1111626p1.html
En de geruchten machine gaat door!
quote:2K Games will unveil "something big" on the first day of the Penny Arcade Expo this week and will stream the announcement on the internet.
You'll be able to tune in at the 2K Games Live site from 10am PDT (6pm BST / 7pm CEST) today.
Als dat Duke nukem is.. eet ik een schoen op..quote:
Met of zonder ketchup?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als dat Duke nukem is.. eet ik een schoen op..
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:10 schreef Marsenal het volgende:
Here he comes to save the daaaaaay.
[ afbeelding ]
Hmmm kan ik mijn schoen het beste bakken, koken of grillenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |