abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 22:01:38 #2
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68920675
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:40 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus, buiten jou om.
Jep. Kunnen mij gestolen worden eigenlijk.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:08:51 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_68921012
Wow, ik heb een deel gemist...

Over gisteren kan ik kort zijn: KUT!

Ze kunnen me de tyfus krijgen daar, de plee offs kijk ik wel thuis. Tot volgend seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_68921140
Gisteren was inderdaad ruk, vond wel toen Mols inviel dat er wat meer strijd kwam zegt genoeg denk ik.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:16:11 #5
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_68921364
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Keltie het volgende:

[..]

Jep. Kunnen mij gestolen worden eigenlijk.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 11 mei 2009 @ 22:19:50 #6
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68921509
God
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68921636
Nu ik alle foto's en filmpjes zie van gisteren baal ik dat ik gisteren niet bij het afscheid kon zijn van Meijer
pi_68921842
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Klopt. Misschien heeft hij toen een deel gesponsord. Maar zoals het er zondag naar uitzag heeft hij het complete feest gesponsord.
Dat zei ik net toch al...

Maar wat boeit t, het was een mooi afscheid
  maandag 11 mei 2009 @ 22:28:35 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68921877
God?
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 11 mei 2009 @ 22:36:11 #10
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68922195
TT
DK bekeerd door Koning David ???
Ik ben inmiddels overleden
pi_68922237
In Mario we trust
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_68922238
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Enchanter het volgende:
TT
DK bekeerd door Koning David ???
Hij is cryptisch
  maandag 11 mei 2009 @ 22:40:41 #13
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68922403
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij is cryptisch
God is eigenlijk Gudde?
pi_68922467
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

God is eigenlijk Gudde?
Trust is God
  maandag 11 mei 2009 @ 22:44:17 #15
185115 Juk
Misschien
pi_68922522
Om nog even terug te komen op het hele "Voor elkaar opkomen in het veld is stoerdoenerij"-verhaal... wat een onzin.
Als je maat wordt belaagd door 1 of andere opgefokte Turk is het vrij normaal dat je daar wat aan doet. In het veld moet je een team zijn dat voor elkaar door het vuur gaat. Helemaal als je voetballend weinig tot niets kan brengen.
The only thing I fear is my MoM
  maandag 11 mei 2009 @ 22:46:15 #16
185115 Juk
Misschien
pi_68922601
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Trust is God
Dan zou ik "In Trust we trust" een leukere vinden, maar dan ook eigenlijk pas als Perridon 20 miljoen heeft geinvesteerd
  maandag 11 mei 2009 @ 22:48:34 #17
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68922694
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Trust is God
De woorden van die Perridon blijken even goed te zijn als de spullen van Trust
  maandag 11 mei 2009 @ 22:52:19 #18
185115 Juk
Misschien
pi_68922841
Hmm van Wolfswinkel is zo goed als rond met Utrecht schijnbaar.

Is die Drost niks voor ons? Dat is een sterke, lange, kopsterke, jonge spits die ik bij Heracles een paar keer vond opvallen. Opzich voldoet hij aan alle eisen, maar is hij goed genoeg?
  maandag 11 mei 2009 @ 22:53:12 #19
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_68922879
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Juk het volgende:
Om nog even terug te komen op het hele "Voor elkaar opkomen in het veld is stoerdoenerij"-verhaal... wat een onzin.
Als je maat wordt belaagd door 1 of andere opgefokte Turk is het vrij normaal dat je daar wat aan doet. In het veld moet je een team zijn dat voor elkaar door het vuur gaat. Helemaal als je voetballend weinig tot niets kan brengen.
Eens, als één iemand van het team wordt aangepakt, moet het hele team erop vliegen, dat zag je vroeger tenminste nog bij Feyenoord. Nu is het meer van "Hihihi, Hahaha, stond erbij en ik keek erna!"
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 22:57:10 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68923034
Eigenlijk moeten we met zijn alle hopen dat NAC gewoon Feyenoord eruit knikkert.

Met zo'n ploeg als Feyenoord nu heeft WIL je Europa toch nieteens in?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 11 mei 2009 @ 23:07:22 #21
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_68923447
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Maar de supporters willen WEL Europa in...
  maandag 11 mei 2009 @ 23:09:09 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68923513
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Al zullen ze toch niet mee mogen van Feijenoord. Niet dat het ook maar iemand tegenhoud, maar dat terzijde...
Elite
Tegen TTIP
pi_68923609
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk moeten we met zijn alle hopen dat NAC gewoon Feyenoord eruit knikkert.

Feyenoord zie ik graag in Europa, slechter dan vorig seizoen zal het heus niet gaan. Het lek lijkt een beetje boven te zijn, hoewel we er nog lang niet zijn. Ik ben benieuwd wat Feyenoord kan doen in de Europa League, wie weet verdienen we er nog een leuk spaarcentje aan ook.

En die fanatieke NAC supporters ( ), die een soort rivaliteit proberen te kweken, de mond snoeren lijkt me fantastisch.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_68923663
Je wilt gewoon altijd Europa in, omdat het geld wat je ermee verdient mooi meegenomen is
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 23:13:56 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68923709
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef Hamilcar het volgende:
Je wilt gewoon altijd Europa in, omdat het geld wat je ermee verdient mooi meegenomen is
Tuurlijk het geld is, zeker nu , mooi mee genomen. Maar als je eerlijk en objectief het zaakje bekijkt dan heeft Feyenoord er toch geen donder te zoeken....
4045
onlogisch
pi_68923802
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tuurlijk het geld is, zeker nu , mooi mee genomen. Maar als je eerlijk en objectief het zaakje bekijkt dan heeft Feyenoord er toch geen donder te zoeken....
Ach joh lekker belangrijk of we er wta te zoeken hebben. Heb wel zin om een trip naar een plaats te maken waar nog nooit iemand van gehoord heb. Voetbal is dan bijzaak joh
pi_68923939
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef Juk het volgende:
Hmm van Wolfswinkel is zo goed als rond met Utrecht schijnbaar.

Is die Drost niks voor ons? Dat is een sterke, lange, kopsterke, jonge spits die ik bij Heracles een paar keer vond opvallen. Opzich voldoet hij aan alle eisen, maar is hij goed genoeg?
Drost? Doel jij op de broers uit Friesland?

Denk dat je Dost van bedoelt
pi_68924051
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Georganiseerd spelen, een beetje aanvallen en hopen dat Makaay of Tomasson een bevlieging krijgt. Enige wat telt is dat Feyenoord weer back on track komt.
pi_68924861
Dat nac heeft geloof ik al 6 wedstrijden niet meer gewonnen. Zul je zien dat ze tegen Feyenoord weer de wedstrijd van hun leven spelen.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_68925017
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Drost? Doel jij op de broers uit Friesland?

Denk dat je Dost van bedoelt
Die Dost van Heracles is een jood. Zei een keer in de Vi dat hij daar zo graag wil spelen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 00:44:11 #31
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68926567
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef Juk het volgende:

Volgens mij heeft Dost meer potentie dan Wolfswinkel inderdaad.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:02:17 #32
53267 TC03
pi_68927569
quote:
Been aan 't shoppen voor Feyenoord
Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - Nu het seizoen voor NEC er bijna op zit, heeft Mario Been zijn handen vrij voor Feyenoord. De nieuwe trainer in de Kuip zit dinsdag met technisch directeur Leo Beenhakker om de tafel om te gaan praten over versterkingen voor volgend seizoen.

Op het verlanglijstje van Been staan een keeper, een centrale verdediger en een spits. ,,Danny Koevermans? Die naam is nog geen moment aan de orde geweest.’’

Volgens Been is het uitgesloten dat de PSV-aanvaller, die in het verleden wel vaker aan Feyenoord werd gelinkt, naar Rotterdam-Zuid komt. ,,Ik vind Danny een goede speler, maar we kunnen hem niet betalen,’’ ontzenuwt Been het gerucht. ,,Zijn contract loopt nog door en je denkt toch niet dat PSV hem naar de concurrent laat gaan?’’

Inventiviteit is het toverwoord voor het armlastige Feyenoord deze zomer. Met een lege portemonnee is het lastig winkelen op de transfermarkt. Been heeft zijn hoop daarom gevestigd op de hulp van investeerders. ,,Ik weet zeker dat er veel mensen zijn die Feyenoord willen helpen als het gaat om versterkingen voor volgend seizoen. Ook daar zullen we over moeten praten. Het wordt een hectisch weekje.’’

Als het aan Been ligt, wordt NEC-rechtsback Dani Fernandez als eerste aankoop gepresenteerd. ,,Het is een beetje een gebed zonder eind,’’ zegt hij over de ingewikkelde deal met de Spanjaard, wiens transferrechten in handen zijn van Dimitri Seyluk, ex-voorzitter van Metallurg Donetsk. ,,Dat heeft er mee te maken dat het niet mogelijk is om een transfersom naar privé-mensen over te maken. Ik hoop dat het een dezer dagen afgerond wordt. Veel mensen vragen me waarom ik geld in een back wil steken. Maar ik denk dat Dani een speler is die iets toe kan voegen aan het voetballend vermogen van Feyenoord.’’

In Nijmegen hoeven ze niet bang te zijn dat Been nog meer spelers meeneemt naar de Kuip. Youssef El-Akchaoui, de andere back van NEC, staat niet langer op zijn lijstje. ,,Ik vind Youssef een van de beste backs van Nederland, maar wij gaan hem niet halen. Puur op basis van het feit dat Tim de Cler een geweldige linksback is.’’

De eerdere interesse voor El-Akchaoui had alles te maken met de fysieke staat van De Cler. ,,Door zijn blessures wisten we destijds niet hoe hij ervoor stond. Maar nu speelt hij weer goede wedstrijden voor Feyenoord. Tim is in principe volgend seizoen de nummer één als linksback. Daarnaast hebben we ook nog Van Bronckhorst en Bahia die daar spelen, dus ligt onze prioriteit niet bij die positie. Dat heb ik Youssef netjes verteld. Hij wil graag voor Feyenoord spelen, alleen hebben we het geld niet voor het oprapen. We moeten een goede keeper hebben, een rechter centrale verdediger en we zullen voorin nog iets moeten doen.’’

Voor de opvolging van doelman Henk Timmer zoekt Been een ervaren rot. De 20-jarige Erwin Mulder, die dit seizoen bij Excelsior is gestald, is nog niet toe aan die rol. ,,We hebben over hem nagedacht. Erwin Mulder is een goede keeper, maar we hebben nog niet de garantie dat hij nu klaar is voor Feyenoord. Hij zal uitgeleend worden aan een eredivisieclub, want dat moet straks zijn niveau worden. Mulder zal er over een of twee jaar moeten staan.’’

Vandaar dat Been naar een oplossing voor de korte termijn zoekt. Niet voor niets staan Jurek Dudek (36) en Dennis Gentenaar (33) op zijn lijstje. ,,Ik zou ook liever zeggen dat we een keeper van drie miljoen kopen, maar daar is geen geld voor. Dus zullen we moeten kijken naar de dingen die wel mogelijk zijn.’’

Met ex-NEC-doelman Gentenaar, derde keus bij Ajax, voerde Been reeds een gesprek. ,,Hij staat op een lijstje, het is nog niet meer dan dat. Ik ken hem natuurlijk ook uit het Nijmeegse omdat hij regelmatig bij de wedstrijden van NEC aanwezig is. We hebben veel informatie over hem ingewonnen bij Carlo l’Ami, zijn keeperstrainer bij Ajax. Het klopt dat hij anderhalf jaar niet heeft gespeeld. Maar het gaat er mij om dat ik weet waarom. Dat heeft ook te maken met het feit dat hij niet zo’n geweldige tijd heeft gehad met Marco van Basten. Zijn kwaliteiten zijn ontegenzeggelijk.’’

Dat laatst geldt wat Been betreft ook voor Brett Holman. De Australiër, door Feyenoord naar Nederland gehaald, kwam de laatste tijd bij AZ niet veel aan spelen toe. ,,Brett is een fantastische speler, maar op zijn positie hebben we genoeg mensen voorhanden. Als er tussentijds dingen gebeuren, is hij zeker een alternatief. Ik vind Brett goed genoeg voor Feyenoord.’’
Niet erg verhelderend artikel, maar El Akchaoui komt dus definitief niet. Mooi, zou toch overbodig zijn. Een CV staat dus ook nog op het verlanglijstje. Lijkt mij niet echt een prioriteit, maargoed.

Persoonlijk vind ik onze selectie eigenlijk best breed en goed voor een club zonder geld. De aanval is alleen vrij dun bezet, voor de rest is elke linie kwaliteit en in de breedte goed bezet imo. Ruim voldoende voor de subtop gok ik. Qua middenvelders helemaal, alleen toch gek dat we daar zo vaak worden overlopen.
pi_68927610
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Niet erg verhelderend artikel, maar El Akchaoui komt dus definitief niet. Mooi, zou toch overbodig zijn. Een CV staat dus ook nog op het verlanglijstje. Lijkt mij niet echt een prioriteit, maargoed.

Persoonlijk vind ik onze selectie eigenlijk best breed en goed voor een club zonder geld. De aanval is alleen vrij dun bezet, voor de rest is elke linie kwaliteit en in de breedte goed bezet imo. Ruim voldoende voor de subtop gok ik. Qua middenvelders helemaal, alleen toch gek dat we daar zo vaak worden overlopen.
Zeker, mits Dani Fernandez komt, want de rechtsbackpositie is absoluut de achilleshiel van de ploeg. En een keeper.

In de aanval hebben we in principe genoeg kwaliteit, alleen, stel je eens voor dat Makaay een paar weken geblesseerd raakt...

Sowieso ben ik nog steeds van mening dat we Hofs niet hadden moeten verhuren, hij was een betere back-up geweest voor Tomasson dan Bruins.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:11:50 #34
53267 TC03
pi_68927620
Ik zou Hofs terughalen, Bruins verhuren en De Guzman en Landzaat verkopen. Miljoenen erbij /bespaard en je kan het gemis van die spelers makkelijk opvangen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 02:46:28 #35
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68927745
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:11 schreef TC03 het volgende:
Ik zou Hofs terughalen, Bruins verhuren en De Guzman en Landzaat verkopen. Miljoenen erbij /bespaard en je kan het gemis van die spelers makkelijk opvangen.
Hofs zou ik gelijk verkopen. Loopt als een ongeleid projectiel het hele veld rond, waardoor je tactisch in feite met tien man speelt. True dat 'ie ze er wel eens een paar inschiet, maar voetballend loopt ie alleen maar in de weg. Ook te veel geblesseerd.

Bruins hou ik liever in Rotterdam. Zijn eerste seizoen, vooral de eerste helft, was heel goed. Mario is net diegene die hem kan laten opleven, denk ik.

De Guzman zou ik veel tijd in steken om te verlengen... maarja, zie het niet gebeuren.

Landzaat, net als alle dure dertigers, zelfs Van Bronckhorst, moeten bij een acceptabel bod worden weggedaan. Uiteraard niet allemaal, een stuk of twee is genoeg.
pi_68927760
quote:
Ik zou Hofs terughalen, Bruins verhuren

Daar zat ik laatst ook aan te denken, ware het niet dat Bruins misschien ontzettend kan verrassen onder Been.

Dit had eigenlijk afgelopen seizoen moeten gebeuren.

quote:
en De Guzman en Landzaat verkopen. Miljoenen erbij /bespaard en je kan het gemis van die spelers makkelijk opvangen.
Tja, Landzaat is een prima speler maar hij schijnt een enorm salaris te krijgen wat hij naar mijn mening niet waard is. We hebben voldoende spelers op zijn positie. De Guzman moet in principe weg tegen elk aannemelijk bod, en gezien het feit dat zijn contract over een jaar afloopt en elke club op de hoogte is van de situatie van Feyenoord, is dat alles boven de 5 miljoen. Misschien nog wel minder. Feyenoord had veel eerder zijn contract moeten verlengen.
pi_68927794
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 02:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Landzaat, net als alle dure dertigers, zelfs Van Bronckhorst, moeten bij een acceptabel bod worden weggedaan. Uiteraard niet allemaal, een stuk of twee is genoeg.
Hoeveel dertigers hebben we volgend seizoen eigenlijk?

Hofland is 29, Tim de Cler is 31. Verder Van Bronckhorst, Landzaat, Tomasson en Makaay.

De enige die daarvan echt goed misbaar is, is Landzaat, omdat we meer dan voldoende spelers hebben voor zijn positie.

Het lijkt me geen goed idee goede voetballers, waar we op dit moment geen vervangers voor hebben, gratis weg te laten gaan. Lucius, Mols, Timmer etc. lijkt me een ander verhaal, omdat zij gewoon niet het vereiste niveau hebben, maar dat is, naast een aflopend contract, ook de reden dat zij al vertrekken. Maar als Makaay weggaat hebben we een enorm probleem...
  dinsdag 12 mei 2009 @ 03:13:52 #38
123545 DatMeenJeNiet
pi_68927815
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 03:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hofland is 29, Tim de Cler is 31. Verder Van Bronckhorst, Landzaat, Tomasson en Makaay.

De enige die daarvan echt goed misbaar is, is Landzaat, omdat we meer dan voldoende spelers hebben voor zijn positie.

Het lijkt me geen goed idee goede voetballers, waar we op dit moment geen vervangers voor hebben, gratis weg te laten gaan.
Ik heb het uiteraard niet over gratis, maar gewoon een minimum van 500k in ieder geval. En nja, Makaay zou ik er dan wel bij houden inderdaad, want achter hem zit weinig. Landzaat, Hofland, V. Bronck en Tomasson brengen gewoon te weinig voor een miljoen of zeven per jaar. Zijn allen redelijk op te vangen, terwijl ze ons niet de UEFA-Cup op zeker in brengen. En als ze dat wel doen, draai je nog een ruim verlies.

We kunnen wel blijven aanpoten met al die dertigers, maar zo blijf je maar verlies en verlies draaien.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 03:19:04 #39
53267 TC03
pi_68927831
Bronck, Tomasson en Makaay mogen blijven, Hofland mag weg als er een CV bij komt. Vind ik dan. Landzaat is sowieso overbodig.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 04:09:46 #40
123545 DatMeenJeNiet
pi_68927918
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 03:19 schreef TC03 het volgende:
Bronck, Tomasson en Makaay mogen blijven, Hofland mag weg als er een CV bij komt. Vind ik dan. Landzaat is sowieso overbodig.
24. Giovanni van Bronckhorst – 2.100.000
31. Denny Landzaat – 1.600.000
31. Roy Makaay – 1.600.000
40. Tim de Cler – 1.300.000
42. Kevin Hofland – 1.200.000
Tomasson zal ook wel +1.000.000 zijn.

Het is gewoon financiële zelfmoord om het maar te blijven proberen met deze spelers. Ik denk dat het complete loonbudget van Utrecht, NEC, NAC weinig zal schelen met die van deze zes geweldenaren. De kans dat ze het hele seizoen fit zijn is al minimaal, terwijl V. Bronck, Landzaat en Tomasson ook weer een jaartje ouder worden en zo minder worden.

Als ze de play-offs niet weten te winnen, moet het gewoon afgelopen zijn. De helft weg en voor de driehonderdste keer met een schone lei beginnen.
quote:
Van Dijk / aankoop
Dani - aankoop / Vlaar - Bahia - De Cler
El Ahmadi - Fer - Van Bronckhorst
Wijnaldum - Biseswar
Makaay

Darley, Ramsteijn, Wattameleo, Leerdam, Bruins, Manteiga, Slory, Janota, Pedro, Schet, Pattinama, Erasmus
Is dan min of meer je selectie, niet indrukwekkend of zo, maar denk niet dat de positie zo veel zal schelen met die van de laatste twee jaar. Wat wel veel zal schelen dat je sowieso 5 miljoen minder kwijt bent, naast die andere miljoenen van Timmer, Lucius etc...

En als ze voor dat vrijgekomen geld + het geld van de investeerders, want de begroting is zo wel rond lijkt me, kan je zat sublieme aankoopjes (Jan Wuytens, Benschop etc.) doen van <25 om stapje voor stapje te groeien. En ook niet onbelangrijk, eens goed beginnen aan het wegwerken van schulden.

Naast Het Legioen is het andere kenmerk van Feyenoord als topclub die idiote salarissen die worden betaald. Dat moet gewoon over zijn nu. Gegokt en verloren, en maar weer eens opnieuw beginnen.

Het Legioen zal veel meer pikken van Mario met een jonge groep zonder veel ex-topspelers, dit jaar is gewoon de ultieme timing ervoor om die schone start te maken. Balen als dat gebeurt door het eerste seizoen elfde te worden of zo, met volgend seizoen zevende worden haal je ook niets. (met de verwachting dat de Play-offs worden afgeschaft)
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:41:48 #41
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68928926
Ik zou beginnen met Landzaat en Hofland te lozen....En ik zou Dudek heel gauw bellen zodat die neus van het lijstje kan.
pi_68929077
quote:
Timmer haalt uit naar Feyenoord
Uitgegeven: 11 mei 2009 20:19
Laatst gewijzigd: 11 mei 2009 20:19

ROTTERDAM - De vertrekkende doelman Henk Timmer haalt deze week in het blad Sportweek hard uit naar de clubleiding van Feyenoord.

De 37-jarige keeper voelt zich afgedankt in De Kuip. Hij moet na de play-offs weg bij de Rotterdamse club, een optie voor verlenging van zijn contract ten spijt.

Volgens Timmer moest hij eerder dit jaar die clausule in zijn contract laten vallen, anders zou hij in de rest van het seizoen niet meer worden opgesteld.

Chantage

''Stijlloos en schijnheilig'', betoogt de verbolgen routinier in Sportweek. ''Dat is bijna chantage. Toen is er wel wat geknapt bij mij.''

Volgens Timmer is Feyenoord alleen nog een topclub dankzij de supporters.

''Die zitten er altijd, of je nou tiende staat of eerste. Op andere vlakken is de club allang geen top meer. Je ziet het ook aan de sponsorcontracten die ze afsluiten. Ajax heeft een superdeal met Adidas, PSV heeft Nike en Feyenoord, de populairste club van het land, komt de afgelopen jaren niet verder dan - met alle respect - Kappa. Als topclub moet je altijd voor het beste gaan.''

De reservekeepers Dennis Gentenaar (Ajax) en Jerzy Dudek (Real Madrid) zijn kandidaat om Timmer komend seizoen op te volgen bij Feyenoord.
Stijlloos van feyenoord weer.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:00:33 #43
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68929190
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou beginnen met Landzaat en Hofland te lozen....En ik zou Dudek heel gauw bellen zodat die neus van het lijstje kan.
Ja, want Dudek zal vast niet zulke hoge looneisen hebben.
Gentenaar is trouwens voor Feyenoord, altijd al geweest. Al maakt dat geen kut uit in deze natuurlijk.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:00:51 #44
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68929197
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Stijlloos van feyenoord weer.
Versteegrobje.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:20:49 #45
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68929626
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ja, want Dudek zal vast niet zulke hoge looneisen hebben.
Gentenaar is trouwens voor Feyenoord, altijd al geweest. Al maakt dat geen kut uit in deze natuurlijk.
Dudek zal niet voor een appel en een ei komen, maar hij wil naar het WK. Dus hij moet spelen. En als je volgend jaar bij de eerste 5 wil spelen heb je gewoon goede goallie nodig.

Dat van Gentenaar wist ik niet
pi_68930240
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef n00000b het volgende:

En die fanatieke NAC supporters ( ), die een soort rivaliteit proberen te kweken, de mond snoeren lijkt me fantastisch.
pi_68931034
Schande hoe ze met Timmer zijn omgesprongen natuurlijk.
Maarja volgend jaar Dudek voor een jaartje de beste keeper die we ooit gehad hebben terug op het oude nest
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:22:38 #48
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68931246
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:14 schreef Canisfire het volgende:
Schande hoe ze met Timmer zijn omgesprongen natuurlijk.
Maarja volgend jaar Dudek voor een jaartje de beste keeper die we ooit gehad hebben terug op het oude nest
Dudek wil $$$$$$$. Denk dat we wel een beter alternatief kunnen halen voor minder salaris.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68931353
quote:
Dat is eigenlijk nu wel waar je voor moet kiezen. Als je nu weer een rits 30'ers opentrekt of het niveau Van Der Gun van rond de 28, 29 - daar ga je er uiteindelijk ook niet op mee vooruit, want dan moet je nog steeds elk jaar sowieso weer opnieuw gaan investeren.

Misschien inderdaad spelers weghalen bij Heracles en Sparta, zoals die Boakye en Adeladinges, en dat je vanuit daar weer gaat bouwen. En gewoon De Guzman en Wijnaldum en Biseswar verkopen en in de breedte investeren.

De Cler, Landzaat en Hofland raak je nooit kwijt voor een redelijk bedrag.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:31:54 #50
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68931508
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 03:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het lijkt me geen goed idee goede voetballers, waar we op dit moment geen vervangers voor hebben, gratis weg te laten gaan. Lucius, Mols, Timmer etc. lijkt me een ander verhaal, omdat zij gewoon niet het vereiste niveau hebben, maar dat is, naast een aflopend contract, ook de reden dat zij al vertrekken. Maar als Makaay weggaat hebben we een enorm probleem...
Je vergeet van Dijk, maar goed, dat is dan ook al een veertiger..
pi_68931926
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Juk het volgende:
amen !!
ik zat me daaraan ook te ergerenn.
remember Feyenoord - Real ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_68932002
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Versteegrobje.
Zie hem niet
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:47:42 #53
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68932042
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zie hem niet
Misschien in het vorige deel.
pi_68933098
Gentenaar lijkt me een veel betere optie dan Dudek. Hij is goedkoper, jonger en ik denk dat je een stuk meer zekerheid hebt wat betreft zijn kwaliteiten. Met hem kun je best de twee jaar overbruggen tot Mulder er moet staan, met Dudek is dat nog maar afwachten.

En ja, hij staat bij Ajax onder contract. Hij heeft er anderhalve wedstrijd gespeeld ofzo. Big deal.
pi_68933113
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Als we het halen loten we Nancy denk ik
pi_68933181
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 10:44 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

amen !!
ik zat me daaraan ook te ergerenn.
remember Feyenoord - Real ..
Mooie beelden toen met Moulijn
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:22 schreef Sloggi het volgende:
Gentenaar lijkt me een veel betere optie dan Dudek. Hij is goedkoper, jonger en ik denk dat je een stuk meer zekerheid hebt wat betreft zijn kwaliteiten.
Waarom denk je dat?
pi_68933377
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Ruud het volgende:

[..]

Mooie beelden toen met Moulijn
[..]

Waarom denk je dat?
Dudek heeft de afgelopen vier seizoenen elf wedstrijden gekeept (op oefenwedstrijden na). Gentenaar wel wat meer. Bovendien heb je aan Carlo l'Ami wel een goede bron wat betreft zijn huidige kwaliteiten, denk ik.

Maar goed, je hebt met allebei natuurlijk geen honderd procent zekerheid, ze hebben gewoon weinig gekeept de afgelopen twee jaar.
pi_68933426
De schaamte om de 3e keeper van ajax te halen. Lekker begin, Mario.
Als je dan toch in a'dam moet shoppen, haal dan Vermeer of Stekelenburg, dan hoef je je tenminste niet kapot te schamen.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:32:17 #59
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68933466
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Ritmo het volgende:
Als je dan toch in a'dam moet shoppen, haal dan Vermeer of Stekelenburg, dan hoef je je tenminste niet kapot te schamen.
Inderdaad. Je staat gewoon weer voor lul voor heel Nederland als je Gentenaar haalt.
pi_68933479
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:30 schreef Ritmo het volgende:

Als Gentenaar net zo keept als hij bij NEC deed is het een prima keeper voor ons. Hij brengt sowieso meer rust voor de verdediging dan Vermeer denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2009 11:32:53 ]
pi_68933540
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als Gentenaar net zo keept als hij bij NEC deed is het een prima keeper voor ons. Hij brengt sowieso meer rust voor de verdediging dan Vermeer denk ik.
De DERDE KEEPER VAN AJAX als nieuwe eerste keeper halen, flikker toch op. Zie die lachende en treiterende joden alweer. Mario zou beter moeten weten.
-
pi_68933589
Jij gaat liever een jaartje door met Timmer?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:36:16 #63
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68933609
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De DERDE KEEPER VAN AJAX als nieuwe eerste keeper halen, flikker toch op. Zie die lachende en treiterende joden alweer. Mario zou beter moeten weten.
Stuur 'm mail , en zeg als hij Gentenaar haalt , dat je gepest wordt op Fok!
pi_68933612
Ja, zelfs met Timmer.
-
pi_68933629
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Fok.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:37:14 #66
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68933641
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Stel je voor dat volgend jaar Lucius wordt gehaald als centrale verdediger bij Ajax, hoe zou jij je dan voelen?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:37:28 #67
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68933653
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Ritmo het volgende:
Ja, zelfs met Timmer.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_68933693
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:37 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Stel je voor dat volgend jaar Lucius wordt gehaald als centrale verdediger bij Ajax, hoe zou jij je dan voelen?
Gentenaar is een aardige speler. Lucius is een middelmatige speler. Zie je 't verschil?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:39:38 #69
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68933720
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gentenaar is een aardige speler. Lucius is een middelmatige speler. Zie je 't verschil?
Ik heb er totaal geen zicht op wat voor keeper Gentenaar nu is. Vond hem bij NEC altijd geweldig, maargoed.. Babos staat ook geweldig te keepen bij NEC dus dat zegt niet zoveel.
pi_68933747
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

'Aardige spelers' vind je overal. Maar om dan juist jezelf zo te vernederen om bij Ajax aan te gaan kloppen. Haal Dudek dan, of nog liever Vorm of Velthuizen. En als dat niet lukt zijn er nog wel 4 andere gelijkwaardige keepers aan Gentenaar. Trouwens: Vermeer of Stekelenburg zal toch wel willen vertrekken deze zomer? Haal die dan (liever ook niet, maar als je daar toch zoekt).
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:42:01 #71
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68933780
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:37 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Goede vergelijking

Aan Gentenaar heb je een prima keeper , dat Feijenoord Lucius haalde heb ik nooit begrepen. Waarschijnlijk gebaseerd op die wedstrijd tegen Milan waar hij goed speelde. Die komt gewoon te kort voor de top (gevalletje Danny Buys)
Nou is Dudek denk ik ook wel een goede keus , alleen zal Gentenaar wat minder salaris vragen dan Dudek denk ik
pi_68933797
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

'Aardige spelers' vind je overal. Maar om dan juist jezelf zo te vernederen om bij Ajax aan te gaan kloppen. Haal Dudek dan, of nog liever Vorm of Velthuizen.
Gentenaar: geen transfersom, beetje tekengeld, relatief laag salaris.
Dudek: geen transfersom, miljoen tekengeld, miljoenensalaris.
Vorm: flinke transfersom, wat tekengeld, wat salaris.
Velthuizen: idem.

Mag jij bedenken wie van dit rijtje wij kunnen betalen.
pi_68933831
quote:

[..]

'Aardige spelers' vind je overal. Maar om dan juist jezelf zo te vernederen om bij Ajax aan te gaan kloppen. Haal Dudek dan, of nog liever Vorm of Velthuizen. En als dat niet lukt zijn er nog wel 4 andere gelijkwaardige keepers aan Gentenaar.
Gentenaar komt voor niks de rest kost geld.. geld is nou juist hetgeen er niet is in Rotterdam
pi_68933832
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:39 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik heb er totaal geen zicht op wat voor keeper Gentenaar nu is. Vond hem bij NEC altijd geweldig, maargoed.. Babos staat ook geweldig te keepen bij NEC dus dat zegt niet zoveel.
Babos heeft toen jarenlang last gehad van die armbreuk denk ik. Mentaal zat het niet goed bij hem, dat zag je in zijn laatste maanden bij NAC ook al. Toen keepte hij ook als een dweil.
pi_68933867
-edit-

Kan je ook normaler verwoorden.

[ Bericht 41% gewijzigd door BliksemSchigt op 12-05-2009 11:46:41 ]
-
pi_68933894
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Gentenaar komt voor niks de rest kost geld.. geld is nou juist hetgeen er niet is in Rotterdam
Dan zet je Mulder maar in het doel.
-
pi_68933901
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nouja, ik heb Gentenaar nooit echt helemaal gezien als volwaardig lid van Ajax. Heeft zo ongeveer 0 officiele wedstrijden gespeeld en ik zou het hem wel gunnen om ergens gewoon eerste keeper te zijn, want hij is in Nederland toch wel te goed voor de bank. Hij heeft de pech dat Vermeer en Stekelenburg uit de jeugd van Ajax komen, want heel veel beter zijn ze volgens mij niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_68933905
quote:

[..]

'Aardige spelers' vind je overal. Maar om dan juist jezelf zo te vernederen om bij Ajax aan te gaan kloppen. Haal Dudek dan, of nog liever Vorm of Velthuizen. En als dat niet lukt zijn er nog wel 4 andere gelijkwaardige keepers aan Gentenaar.
Wat een BS. Je kan het ook overdrijven. Je club heeft geen geld. Je club wil een eredivisiewaardige keeper met ervaring die er direct kan staan en met druk om kan gaan. Gentenaar is transfervrij. Gentenaar is relatief goedkoop. Gentenaar wil graag keepen. Hij is echt niet slechter geworden van 2 jaar trainen bij Ajax en was inprincipe tot dit seizoen ook gewoon 2e keeper.

Gentenaar heeft restwaarde, is goedkoper dan Dudek, ligt goed met Been, spreekt sowieso perfect NL (Dudek prob ook wel) en heeft de kwaliteiten om bij Feyenoord te keepen.

Waarom zou je dan in godsnaam geld gaan investeren in een Dudek of in een Velthuizen, als je over twee of drie jaar Mulder er neer kan zetten.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:46:02 #79
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68933911
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:42 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gentenaar: geen transfersom, beetje tekengeld, relatief laag salaris.
Dudek: geen transfersom, miljoen tekengeld, miljoenensalaris.
Vorm: flinke transfersom, wat tekengeld, wat salaris.
Velthuizen: idem.

Mag jij bedenken wie van dit rijtje wij kunnen betalen.
Het enigste voordeel met die laatste 2 is dat als ze zich goed ontwikkelen , dat je ze met winst door kan verkopen.
maar ja , je kan ook een Tiendallietje krijgen , niet met druk om kunnen gaan , en dan is het weer naar je geld.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:47:02 #80
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68933938
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan zet je Mulder maar in het doel.
Ritmo we zijn het eens. Al spreekt het in Gentenaar zn voordeel dat die Feijenoorder schijnt te zijn. Maar waarom teken je dan in 020 vraag ik me af.
pi_68933978
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een BS. Je kan het ook overdrijven. Je club heeft geen geld.
Dan hou je Timmer lekker, of haal je Mulder terug.
quote:
Je club wil een eredivisiewaardige keeper met ervaring die er direct kan staan en met druk om kan gaan.
Die zijn er wel meer te vinden.
quote:
Gentenaar is transfervrij. Gentenaar is relatief goedkoop. Gentenaar wil graag keepen. Hij is echt niet slechter geworden van 2 jaar trainen bij Ajax en was inprincipe tot dit seizoen ook gewoon 2e keeper.
Gentenaar is niet eens goed genoeg om bij Ajax 1e of zelfs 2e keeper te worden. Ook niet goed genoeg voor Feyenoord dus. En ja, het is best een redelijke keeper die in mijn ogen beter dan Timmer is maar die zijn er zoals ik al eerder zei wel meer te vinden.
quote:
Gentenaar heeft restwaarde, is goedkoper dan Dudek, ligt goed met Been, spreekt sowieso perfect NL (Dudek prob ook wel) en heeft de kwaliteiten om bij Feyenoord te keepen.
Als ie dat had, stond ie bij jullie ook wel vaker in de basis.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:48:33 #82
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68933984
Woei, ben het eens met Ritmo wat betreft het aanschaffen van Gentenaar.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:49:27 #83
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68934013
Alles spreekt voor het halen van Gentenaar, ware het niet dat het de derde keeper van Ajax is.
En daarmee is voor mij de kous af.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:50:35 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68934049
Alleen zijn verstand van voetbal, hè...
Elite
Tegen TTIP
pi_68934101
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Happel het volgende:
Alleen zijn verstand van voetbal, hè...
Heb toch wel vaak gelijk gekregen ten opzichte van jou Happeltje.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 11:52:36 #86
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68934106
tot nu toe hebben we geen geld, dus we zullen het waarschijnlijk moeten doen met een type Gentenaar (voorbeeld). Dudek drukt veel te veel op de loonlasten, want die gaat echt niet voor een appel en een ei hier keepen.
pi_68934128
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef Kopbal het volgende:
Alles spreekt voor het halen van Gentenaar, ware het niet dat het de derde keeper van Ajax is.
En daarmee is voor mij de kous af.
Mwoah, anders vond ik het nog geen topkeeper. Beetje een subtopper. Maar daar kijk ik verder niet eens naar idd als je ziet waar ie nu speelt.
-
pi_68934137
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Het enigste voordeel met die laatste 2 is dat als ze zich goed ontwikkelen , dat je ze met winst door kan verkopen.
maar ja , je kan ook een Tiendallietje krijgen , niet met druk om kunnen gaan , en dan is het weer naar je geld.
Over twee jaar moeten Mulder en/of Darley er staan, dus wat dat betreft zijn we voorzien.
pi_68934163
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Over twee jaar moeten Mulder en/of Darley er staan, dus wat dat betreft zijn we voorzien.
Het is nog afwachten of die 2 ooit in aanmerking gaan komen om eerste keeper te worden. Dat hangt van de komende 1 a 2 seizoenen af.
-
pi_68934205
What's next? Sno als de nieuwe spits?
-
pi_68934271
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is nog afwachten of die 2 ooit in aanmerking gaan komen om eerste keeper te worden. Dat hangt van de komende 1 a 2 seizoenen af.
Klopt. Maar dat is goedkoper dan Vorm of Velthuizen halen (die ook gewoon niet betaalbaar zijn).

Dat je Stekelenburg niet zou moeten, daar geef ik je groot gelijk in. Gentenaar heeft maar drie wedstrijdjes voor Ajax gespeeld, daar heb ik niet zo veel problemen mee.
pi_68934326
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:56 schreef Ritmo het volgende:
Die zat al bij jullie.
Klik dan als je durft
pi_68934341
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat is goedkoper dan Vorm of Velthuizen halen (die ook gewoon niet betaalbaar zijn).
De hele A1 overhevelen naar het eerste is ook goedkoper. Je zult toch in spelers met restwaarde moeten investeren om weer vooruit te komen.
quote:
Dat je Stekelenburg niet zou moeten, daar geef ik je groot gelijk in. Gentenaar heeft maar drie wedstrijdjes voor Ajax gespeeld, daar heb ik niet zo veel problemen mee.
Ja so? Ik dacht dat we eindelijk een beetje af waren van het halen van al die ex-Ajacieden. Juist van Been zou je denken dat ie Feyenoord weer een beetje 'zuiver bloed' wil geven.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:01:10 #94
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68934347
quote:
Die heeft toch al bij ons gezeten?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:01:21 #95
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68934356
quote:
maak me gek
pi_68934379
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:01 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Die heeft toch al bij ons gezeten?
Ja, in de jeugd.
-
pi_68934423
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:01 schreef Enchanter het volgende:

[..]

maak me gek
Silva als nieuwe rechtsback.
-
pi_68934433
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De hele A1 overhevelen naar het eerste is ook goedkoper. Je zult toch in spelers met restwaarde moeten investeren om weer vooruit te komen.
Darley en vooral Mulder moeten dus geld op gaan brengen, slimpie. We hebben gewoon geen geld om in spelers te investeren door middel van transfers. Daarom gaat men nu voor de jeugd, en als Mulder echt zo'n talent is maak je daar meer winst op dan op een Velthuizen of Vorm.
quote:
[..]

Ja so? Ik dacht dat we eindelijk een beetje af waren van het halen van al die ex-Ajacieden. Juist van Been zou je denken dat ie Feyenoord weer een beetje 'zuiver bloed' wil geven.
Zuiver bloed .
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:04:32 #99
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68934446
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:02 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, in de jeugd.
Ja, en daarvoor bij Ajax in de jeugd. Ging vanuit rancune naar Feyenoord, een beetje de zwarte Cruijff maar dan zonder enig talent.
pi_68934476
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan hou je Timmer lekker, of haal je Mulder terug.
Met deze redenatie bewijs je alleen maar dat je haat tegen Ajax groter is dan je liefde voor Feyenoord.
pi_68934516
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Darley en vooral Mulder moeten dus geld op gaan brengen, slimpie. We hebben gewoon geen geld om in spelers te investeren door middel van transfers. Daarom gaat men nu voor de jeugd, en als Mulder echt zo'n talent is maak je daar meer winst op dan op een Velthuizen of Vorm.
Moeten ze wel goed genoeg zijn om geld op te gaan brengen. Kan (nu nog) niet beoordelen of ze dat gaan doen. Van Velthuizen/Vorm kan ik dat wat meer, als het investeerderverhaal nog doorgaat zie ik hen veel liever.
quote:
Zuiver bloed .
Ja, dat klinkt fout maar je snapt wat ik bedoel.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:08:08 #102
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68934559
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ritmo we zijn het eens. Al spreekt het in Gentenaar zn voordeel dat die Feijenoorder schijnt te zijn. Maar waarom teken je dan in 020 vraag ik me af.
Gevalletje "De Cler".
pi_68934595
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:08 schreef Keltie het volgende:

[..]

Gevalletje "De Cler".
Als je ook maar een beetje Feyenoorder bent, kies je nog liever voor een subtopper dan voor Ajax.
-
pi_68934615
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ja, en daarvoor bij Ajax in de jeugd. Ging vanuit rancune naar Feyenoord, een beetje de zwarte Cruijff maar dan zonder enig talent.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:18:09 #105
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68934900
Ik heb zondag trouwens voor de gein eens lopen letten op het aantal Liverpool-shirtjes in de Kuip, en het zijn er inderdaad wel érg veel. Zag er zelfs 1 met een Liverpool-shirt en een Juventus trainingsbroek
pi_68934948
Ja, er waren zelfs shirtjes met 'Gerard' erop.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:32:52 #107
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68935361
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als je ook maar een beetje Feyenoorder bent, kies je nog liever voor een subtopper dan voor Ajax.
Die redenatie is anders zodra er brood op de plank moet komen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:38:21 #108
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68935545
quote:

[..]

Krijgen we dat 'standpunt' weer

pi_68935821
Zolang de speler met hart en liefde voor Feyenoord speelt, maakt het toch geen donder uit waar we hem vandaan halen? Natuurlijk zie ik ook liever een Rotterdammer uit de jeugdopleiding, maar who gives a fuck about Ajax. Elke seconde aandacht die je ze geeft is een seconde teveel
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:21:13 #110
185115 Juk
Misschien
pi_68943842
De naïviteit druipt er weer vanaf bij sommige mensen.

Ten eerste, als je een kans krijgt om bij ajax te voetballen als profvoetballer sla je dat niet zomaar af.
Ten tweede, zeggen dat je beter Timmer kan houden ipv Gentenaar omdat Gentenaar bij ajax onder contract staat is gewoon kinderachtig.

Ik ben nog steeds voor Dudek. Mocht hij niet te betalen zijn en Gentenaar schijnt goed genoeg te zijn vind ik dat ook prima. In deze situatie moeten alle principes overboord. Het kan toch niet zo zijn dat je het belang van Feyenoord ondergeschikt maakt aan de "zuiverheid" van je selectie. Als je kan kiezen vind ik ook dat je altijd voor de niet-ajacied moet gaan, maar die luxe is er niet.
pi_68944216
quote:

Aldus degene die waarschijnlijk voor 80 euro contributie per jaar bij een vierdeklasser speelt.
pi_68945505
Er moet toch wel ergens een andere degelijke keeper lopen? Waarom nou weer precies de derde keeper van ajax? Ga eens scouten in Zuid-Amerika of het Oostblok, daar loopt vast wat vergelijkbaars of beter rond.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_68945575
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:29 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Aldus degene die waarschijnlijk voor 80 euro contributie per jaar bij een vierdeklasser speelt.
Your point being?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:07:17 #114
185115 Juk
Misschien
pi_68945693
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Your point being?
Lekker makkelijk praten als je niet voor de keuze komt van 3 ton salaris per jaar of 6 ton.

Wat mensen vaak vergeten is dat het hun werk is, iets wat ze maar tot hun 35ste kunnen doen. In de paar jaar dat je dus principieel kiest voor de subtopper loop je erg veel geld mis wat je later nog hard nodig hebt.
pi_68946834
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef Juk het volgende:

[..]

Lekker makkelijk praten als je niet voor de keuze komt van 3 ton salaris per jaar of 6 ton.

Wat mensen vaak vergeten is dat het hun werk is, iets wat ze maar tot hun 35ste kunnen doen. In de paar jaar dat je dus principieel kiest voor de subtopper loop je erg veel geld mis wat je later nog hard nodig hebt.
Dat was precies mijn point.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:13:51 #116
53267 TC03
pi_68947887
Als Ajax mij ¤2 miljoen betaalt en Feyenoord ¤1 miljoen, zou ik ook naar Ajax gaan hoor. Puntje bij paaltje overstijgen dit soort salarissen principes, waarschijnlijk ook bij de mensen die het nu heel hard niet met mij eens gaan zijn.
pi_68947929
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:13 schreef TC03 het volgende:
Als Ajax mij ¤2 miljoen betaalt en Feyenoord ¤1 miljoen, zou ik ook naar Ajax gaan hoor. Puntje bij paaltje overstijgen dit soort salarissen principes, waarschijnlijk ook bij de mensen die het nu heel hard niet met mij eens gaan zijn.
Die keuze is voor mij toch vrij makkelijk
Het is niet eens een keuze eigenlijk.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:15:49 #118
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68947947
Nederland onder 17 nu op eurosport.
Doen veel Feyenoorders mee
pi_68948066
Silvio Proto zou een goede keeper voor Feyenoord zijn.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 18:44:18 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68949020
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:13 schreef TC03 het volgende:
Ik niet, als ik het vanuit mijn huidige standpunt bekijk. Mocht ik niks om clubs geven, dan was het inderdaad anders geweest.

Maar zelfs dan: Gentenaar.
Elite
Tegen TTIP
pi_68949720
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:15 schreef Kopbal het volgende:
Nederland onder 17 nu op eurosport.
Doen veel Feyenoorders mee
Maar ze staan wel met 2-0 achter.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:03:47 #122
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68949793
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar ze staan wel met 2-0 achter.
Nou en?
pi_68954396
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:03 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nou en?
Slecht dus.

Been verwacht overigens een hectisch weekje en houdt hoop dat de investeerders nog komen.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:24:36 #124
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68957942
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik niet, als ik het vanuit mijn huidige standpunt bekijk. Mocht ik niks om clubs geven, dan was het inderdaad anders geweest.

Maar zelfs dan: Gentenaar.
Al zou ik het willen, maakt mijn rug het onmogelijk denk ik
pi_68964156
Peter van Vossen deed er niet geheimzinnig over
pi_68967653
Over ras-Feyenoorders en clubliefde gesproken...
quote:
Fräser denkt eruit te komen met PSV
De kans lijkt groot dat Henk Fräser als jeugdtrainer naar PSV komt. Bij Eredivisie Live liet hij weten het wel te zien zitten. "Ik ben nu in gesprek met PSV en dat ziet er allemaal goed uit. Ik hoop dat dat snel rond gemaakt wordt, want dat lijkt me erg leuk om te doen."
Klik dan als je durft
  woensdag 13 mei 2009 @ 08:51:17 #127
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68967678
Nee, alsof ie niet liever bij Feyenoord weer aan de slag zou gaan.
Die gozer moet toch ook z'n geld verdienen of niet soms?
pi_68967719
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 08:51 schreef Lastpost het volgende:
Nee, alsof ie niet liever bij Feyenoord weer aan de slag zou gaan.
Die gozer moet toch ook z'n geld verdienen of niet soms?
Dan bevestig je toch meteen het punt dat voor geld elk principe te koop is.
Klik dan als je durft
  woensdag 13 mei 2009 @ 08:54:56 #129
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68967755
Doodzonde dat dat soort mensen niet bij Feyenoord werkzaam zijn. Net als dat ik mijn held Kees van Wonderen op de bank bij die moffen zie zitten

Van Dijk gaat nog 1 jaar langer door, Dudek eerste keuze.
  woensdag 13 mei 2009 @ 08:56:32 #130
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68967787
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat Fräser aan de slag zou gaan bij onze grote rivaal, wat stelt dat hele PSV nou verder voor (buiten sportief succes)?
Henk is gewoon een clubicoon en voor mij een held, doet een contract bij Ado of PSV echt weinig aan af hoor, zeker wanneer ie niet eens kan of mag overwegen of ie naar eerder genoemde clubs gaat of naar Feyenoord.

Dit doet ie niet voor het geld, puur om niet bij het CWI aan te hoeven kloppen en dat lijkt me weinig met principes te maken hebben.
pi_68968434
quote:

[..]

Mwoah, het is PSV en geen Ajax. Bovendien zat ie bij ons, totdat ie weg gestuurd werd.
-
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:31:29 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68968678
Zolang Brard bij Feijenoord zit, zal Fräser niet terugkomen...
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:41:20 #133
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68968970
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef Happel het volgende:
En dat is...... Zonde.
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:52:56 #134
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68971199
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef Happel het volgende:
tijd dat iemand dat beseft. Want volgens mij zijn er meer mensen die Brard weggeziekt heeft, en dat kan nooit de bedoeling zijn dat mensen als Fräser, en andere helden van weleer, niet bij ons kunnen werken!
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:54:12 #135
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68971241
Brard is toch hoofd jeugdopleiding? Dan is er geen enkele reden om hem te ontslaan.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:23:56 #136
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68972226
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Kopbal het volgende:
Brard is toch hoofd jeugdopleiding? Dan is er geen enkele reden om hem te ontslaan.
promoveer hem weg. Ofzo
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:37:27 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68972763
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Kopbal het volgende:
Dan nog maakt Brard de jeugd niet beter. Dat doen de trainers.
Jeugd liep toendertijd weg met Fraser, was 0,0 reden dus om die weg te doen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:45:29 #138
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68973083
Dat is waar, maar het valt moeilijk terug te draaien. Helemaal nu Brard er nog steeds zit, die het volgens mij niet slecht doet.
quote:
Houtman weg als gezicht Feyenoord TV

Peter Houtman is slachtoffer geworden van de grondige bezuinigingen bij Feyenoord. De oud-speler blijft normaal gesproken wel aan als stadionspeaker, maar verdwijnt als het gezicht van Feyenoord TV.

Houtman is sinds drie jaar fulltime in dienst bij de Rotterdamse club, als vaste presentator en omroeper. Omdat Feyenoord komend seizoen minimaal vijf miljoen euro moet bezuinigen, gaat de club ook snijden in de media-afdeling. Houtman zal daardoor het grootste deel van zijn werkzaamheden moeten staken.

,,Ik ben in gesprek met de clubleiding over een oplossing,’’ aldus Houtman. ,,Ik hoop dat we daar op een goede manier uitkomen, ook omdat ik altijd voor de club heb klaargestaan. Maar vervelend is het voor mij allemaal wel, dat lijkt me logisch.’’
quote:
"Van Dijk tot 2010 Feyenoorder"

Feyenoord heeft met Rob van Dijk overeenstemming bereikt over een contractverlenging. Hij tekent voor één jaar bij. Eerste keuze voor de opvolging van Henk Timmer is Jerzy Dudek. Bij een nee van Dudek is Dennis Gentenaar (ajax) het alternatief.
pi_68974025
quote:
Van de Goolberg met Been naar Feyenoord

Mario Been neemt Toine van de Goolberg mee naar Feyenoord. Hij wordt na de zomer conditietrainer van de Rotterdammers.

De 59-jarige Brabander werkte tussen 2000 en 2005 al in dezelfde functie bij Feyenoord. Momenteel is hij in dienst van NEC. Trainer Been is erg te spreken over de resultaten die zijn collega met de Nijmeegse selectie heeft bereikt. Dat meldt De Gelderlander.
pi_68974039
quote:
Vlemmings: 'Geen bewuste elleboogstoot van Hofland'

Leon Vlemmings vindt de straf van Kevin Hofland van vier duels schorsing, waarvan een voorwaardelijk, heel zwaar gezien het vergrijp. De verdediger kreeg de straf vanwege zijn rode kaart in de wedstrijd tegen Roda JC (2-3 verlies). Hij velde tegenstander Willem Janssen in de slotfase van het duel met een elleboogstoot.

"Het was geen bewuste elleboogstoot, maar een luchtduel waarbij beide spelers hun armen gebruikten om hoger te komen dan de tegenstander", oordeelt de trainer van de Rotterdammers in De Telegraaf. "We hebben nog overwogen om in beroep te gaan, maar daar is van afgezien, omdat onze jurist daar weinig perspectief in zag."

De schorsing betekent dat Hofland in ieder geval beide confrontaties met NAC Breda in het kader van de play-offs mist. Dwight Tiendalli ontving voor zijn rode kaart in hetzelfde duel een schorsing voor één duel. Daardoor mist de verdediger het eerste treffen met de Bredanaars, komende zaterdag, in het Rat Verlegh Stadion.
  woensdag 13 mei 2009 @ 13:52:08 #141
53267 TC03
pi_68977487
quote:

[..]

Waarom zou Fräser niet voor clubs als PSV, Twente en Heerenveen gaan werken? Welk principe houdt dat tegen?
pi_68977570
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dan nog maakt Brard de jeugd niet beter. Dat doen de trainers.
Jeugd liep toendertijd weg met Fraser, was 0,0 reden dus om die weg te doen.
Leuk dat de jeugd met hem wegloopt, maar hoe waren z'n resultaten?
-
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:07:41 #143
123545 DatMeenJeNiet
pi_68978103
quote:
Roelof Luinge is door de KNVB aangesteld om het eerste duel in de play-offs voor een ticket in de voorrondes van de Europa League in goede banen te leiden. De wedstrijd tussen NAC Breda en Feyenoord zal plaatsvinden op zaterdag 16 mei in Breda en zal aanvangen om 19.30 uur. Luinge wordt gedurende het treffen geassisteerd door Adriaan Inia en Wilfred van der Pas. Vierde official is Michel Winter.
.

Dat wordt honderd procent een nederlaag.
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:08:43 #144
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68978144
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Leuk dat de jeugd met hem wegloopt, maar hoe waren z'n resultaten?
Goed

EDIT:
Stuk uit de VI toendertijd:
quote:
VI interview Henk Fräser

donderdag 12-04-2007-
FSV Bron: VI

In de VI van deze week geeft Henk Fräser een openhartig en emotioneel interview. Journalist Martijn Krabbendam hoorde hem aan en schreef de volgende tekst.

Het congé van jeugdtrainer Henk Fräser (40) kan verregaande gevolgen hebben voor Feyenoord. De onvrede over het technisch duo Peter Bosz en Stanley Brard wordt per week groter. Fräser vertelt zijn verhaal en waarschuwt. ‘Ik ben nu slachtoffer, maar maak me zorgen. Wie is de volgende?’

Donderdag, Varkenoord. Henk Fräser observeert het partijspel van zijn selectie, geeft af en toe een aanwijzing en lijkt niet in de gaten te hebben dat een mysterieuze man met diens handen in de zakken rondjes loopt langs het trainingsveld. In zijn ooghoeken heeft Fräser Stanley Brard ongetwijfeld zien slenteren, maar de jeugdtrainer weet niet wat hij er mee aan moet. De manager opleiding die hem twee weken geleden ontsloeg, registreert iedere beweging. ‘Het is zijn werk’, zegt Fräser na de training over de opvallende aanwezigheid van de supervisor. ‘Of dat niet vreemd is? Ach, er zijn hier wel vreemdere dingen gebeurd. Arnold Scholten wordt trainer van de beloftes. Als je hem haalt weet je wie je in huis haalt, maar nog geen jaar later wordt z’n contract niet verlengd op basis van zijn karakter… Carlo L’Ami is in de jeugd de meest ervaren keeperstrainer, maar moet ook weg ondanks een doorlopend contract. Het probleem zat’m in de trainingsuren, maar Brard heeft het daar nog nooit met Carlo over gehad. Wel durft hij te zeggen dat hij denkt dat Wout van Driel die functie beter kan invullen dan L’Ami. Met alle respect voor Wout van Driel, want dat is een wereldgozer: het klopt natuurlijk niet. Wout heeft nog niet een kwart van de ervaringen van Carlo. Ik ben nu slachtoffer, maar maak me zorgen. Wie is de volgende? Ik vrees voor jeugdtrainer Erwin Pinas. Hij heeft ook een eigen mening en loopt niet steeds binnen bij Brard om hem een kopje thee te brengen, maar gaat in zijn vrije tijd met spelertjes aan de slag. Ik weet bijna zeker dat ze op dit moment een dossiertje samenstellen over die persoon.’

Fräser en Brard zijn geen vrienden, nooit geweest ook. En nadat de manager opleiding Fräser twee weken geleden ontsloeg is de relatie al helemaal bekoeld. Als Fräser praat over Brard doet hij dat met beschaafde stem, maar zijn ogen spuwen vuur. ‘Brard riep me bij zich in zijn kantoor, technisch manager Peter Bosz en coördinator profopleiding Martin van der Kooy waren ook aanwezig. Stanley begon een verhaal te vertellen dat hij moeite had met de beslissing, maar dat ik toch weg moest bij Feyenoord. De reden die hij gaf was dat ik spelers niet beter maakte. Ik heb alleen maar naar hem geglimlacht, ben opgestaan en vertrokken. Hoe vernederend ik die reden ook vind, in een discussie had ik geen zin, dat hád ook geen nut. Ik wist dat het ging gebeuren. Mijn ontslag hing in de lucht vanaf het moment dat Stanley Brard manager opleiding werd. Kleine gebeurtenisjes bevestigden mijn vermoedens. Hoe? Nou, de manier waarop iemand met je praat, naar je kijkt, je beloert. Ik sta in dubio, wat moet ik doen? Momenteel onderhandel ik met Feyenoord over de afwikkeling van mijn ontslag. Kies ik voor het geld? Als ik dat doe, ben ik een geldwolf. Sla ik terug en neem ik Brard en Bosz mee in mijn val? Of ben ik dan rancuneus? Het is voor mij een duivels dilemma.’

De voetballer Fräser zou Brard naar zijn strot zijn gevlogen, de trainer is ouder en wijzer geworden. ‘Mijn domme rechtvaardigheidsgevoel zegt dat ik volledig in mijn recht sta die tik uit te delen, maar het is beter van niet. Ik zeg dit een beetje gechargeerd allemaal, want op de lange termijn schiet je er natuurlijk niets mee op. Ik ben van nature ook geen agressief persoon, zeker niet buiten het veld. Ik kan me niet gedragen als een inboorling, maar mijn rechtvaardigheidsgevoel is nog altijd zó ontzettend groot, dat me dat nu parten speelt. De grootste frustratie is dat ik nog steeds niet écht weet waarom ik weg moet. Ik heb een contract voor onbepaalde tijd en dus moet de club kunnen aantonen dat ik niet functioneer. Maar er is geen dossier, helemaal niet. Het kan toch niet zo zijn dat ik na acht jaar niet meer functioneer? Misschien vinden ze me lastig, stel ik te veel vragen en geef ik te vaak mijn mening, maar dat deed ik altijd intern. Ik heb als speler en later als trainer de club nooit in diskrediet gebracht. Aan politiek deed ik niet. Blank of zwart, ik was nooit te vangen in een groepje, ging altijd mijn eigen weg. Maar één persoon meent nu dat ik spelers individueel niet beter maak. Dat is het. Het vervelendste vind ik nog dat dankzij Brard en Bosz mensen nu twijfelen aan mijn capaciteiten.’

‘Deze ene persoon, die pas acht maanden in de organisatie werkt, serveert iemand af die er al acht jaar werkzaam is’, vervolgt Fräser. ‘Hoe kan dat? Weet je, ik kan zo veel zeggen over Stanley Brard, maar dat doe ik niet. Bij Feyenoord gebeurt momenteel veel via eenmansacties. Brard ontslaat mij. Gerard Kerkum, de president-commissaris, laat op eigen titel een spandoek verwijderen en later kan Chris Woerts dat dan allemaal weer rechtbrijen. Terwijl diezelfde Kerkum er geen probleem van maakte dat de Kuip vol hing met spandoeken tegen Jorien van den Herik.’

Zondag, De Kuip. Feyenoord verliest kansloos (0-4) van FC Groningen en het stadion hangt vol spandoeken die ageren tegen het aanstaande vertrek van Fräser en – vooral – het functioneren van Peter Bosz. Het vertrek splijt Feyenoord. Het grootste deel van (Het Legioen) lijkt klaar met Bosz en Brard. De supportersfora op internet puilen uit met kritiek op de technische beleidsbepalers. Zelfs Willem van Hanegem is het zat. Het clubicoon haalde vorige week hard uit naar Feyenoord in zijn wekelijkse column in het (Algemeen Dagblad), waarin hij Bosz frontaal aanviel.

‘Normaal gesproken is Willem heel loyaal tegenover Feyenoord’, zegt Fräser. ‘Maar ik denk dat hij het nu wel heeft gehad. Helemaal onbevooroordeeld is Willem overigens niet, omdat hij mij goed kent als persoon, maar dan nog denk ik dat de gebeurtenissen bij Feyenoord hem al een hele tijd dwars zitten. Als hij zich er dan zo over uitspreekt, zegt dat wel heel veel. Ook ík ben klaar met Peter Bosz en niet alleen vanwege het verleden. Bosz heeft mij iets geflikt wat ik hem zeer kwalijk neem. Een half jaar geleden al ben ik op hem afgestapt en heb toen gezegd dat het niet klikte tussen Brard en mij. Wat ik Bosz nu verwijt is dat hij niet heeft geprobeerd te bemiddelen. Dan had hij vervolgens alsnog nog kunnen kiezen voor Brard om redenen die iedereen wel weet.’

Met die redenen bedoelt Fräser de ons-kent-ons mentaliteit in De Kuip. Nu na de val van Jorien van den Herik de raad van commissarissen is ingevuld met een Old Boys Network, gaat het ook in de opleiding die kant uit. Technisch adviseur Wim Jansen stelde zijn protegé Peter Bosz aan als technisch manager en schoof zijn zwager Stanley Brard door naar de hoogste post in de opleiding. Fräser: ‘Ik weet nog steeds niet wie wie nou beschermt, maar eigenlijk interesseert me dat ook niet meer. Ik voel me toch de morele winnaar. De gigantisch steun heeft me geraakt. Zo veel spandoeken, zo veel steunbetuigingen, ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb talloze smsjes ontvangen van supporters, oud-spelers, ex-trainers en jongens met wie ik heb gewerkt. Zelfs twee jongens van dertien jaar hebben een petitie hebben overhandigd aan het Feyenoord-bestuur. Meer dan negenhonderd handtekeningen hadden ze opgehaald tegen mijn ontslag. Die gasten zijn zo jong dat ze me niet eens hebben zien spelen. Het meest opvallende vind ik dat de support komt van mensen die mij eigenlijk niet kennen.

Van de collega’s om me heen hoor ik niets, die kiezen voor hun hypotheek, hun veilige baan. Ik begrijp dat heel goed, maar wat ik niet snap is dat ze nu aan het handje lopen van Stanley Brard. Ze zijn veranderd. Ik ken mensen die in mijn gezicht zeggen dat ze het belachelijk vinden dat ik weg moet, maar achter mijn rug vervolgens vertellen dat zoiets kan gebeuren. Maar ach, dat hoort er bij. Ik heb ook geen hekel aan de meeste mensen bij Feyenoord, met hen heb ik een goed contact en dat zal altijd zo blijven.’

Feyenoord weigert zich uit te spreken over het ontslag van Fräser, maar off the record is er weldegelijk kritiek. Fräser zou training geven met een gsm in zijn broekzak, zich veelvuldig bellend bewegen door de gangen van jeugdcomplex Varkenoord en sommige spelers in het Surinaams coachen.

‘Op ieder mens is iets aan te merken’, zegt Fräser. ‘Het klopt dat ik een gsm bij me heb, maar dat doe ik om snel te kunnen reageren bij blessures. Ik heb een keer een beenbreuk meegemaakt en twee spelers van me scheurden tijdens de training een kruisband af. Ik wil dan snel de fysiotherapeut kunnen bereiken. Mijn telefoonrekening loopt via Feyenoord, ze kunnen dus zien of ik tijdens de training sta te bellen. En ja, als ik bel doe ik dat op de gang, waar anders? Ik heb geen kantoor waarin ik me kan terugtrekken. Dat ik jongens in het Surinaams heb gecoacht, klopt óók. Het voormalige hoofd opleiding Albert Stuivenberg heeft me daar op aangesproken en onder hem is het niet meer voorgekomen. Maar waar hebben we het over. Ik ben de eerste die toegeeft dat hij als mens niet perfect is. Ik heb in mijn leven ook verkeerde dingen gedaan, maar als trainer heb ik hier nooit iets gehoord. Ik word nu afgerekend op futiliteiten, met mijn trainerskwaliteiten heeft het niets te maken. Ik vind dat jammer omdat dit vak me helemaal in zijn greep houdt. Het leek me niks trainer te worden, maar ik geniet ervan te werken met jonge spelers, ze beter te maken. Als Jonathan de Guzman wordt gekozen tot beste speler van Nederland in de A-jeugd en hij draagt die prijs op aan mij, is dat de hoogste eer die je kunt krijgen als trainer.

Datzelfde gevoel kreeg ik toen we met A1 vlak na mijn ontslag met 2-0 wonnen van Willem II en de spelers die goals samen met mij vierden in de dug-out. Vraag het die jongens, ga naar Stuivenberg. Of naar Henk van Stee, die hier ook hoofd opleiding is geweest. Bel Mario Been. Ik heb die gasten toch niet acht jaar in de maling kunnen nemen, omdat ik er eigenlijk helemaal niets van kan?’

Het afscheid is onvermijdelijk. ‘Ik ben niet meer te redden, in de zin dat ik niet meer voor Feyenoord kán werken. Niet zo lang Bosz en Brard er werken. Bosz denkt dat hij Feyenoord is, vanwege zijn functie als technisch manager. Brard denkt dat hij Feyenoord is omdat hij de boel runt op Varkenoord. Maar zij zíjn Feyenoord niet. De mensen op de tribunes die mij steunen, die vormen de club. Die kunnen je maken of breken, kijk naar Van den Herik. Ik strijd nu een strijd die ik niet kan winnen. Het is als vechten tegen de Belastingdienst, maar ik weiger te buigen voor mensen die de club naar de klote helpen. Ik heb tegen Bosz gezegd dat hij nu de kans loopt te worden afgeserveerd, omdat hij voor de makkelijkste weg koos door te luisteren naar de mening van één persoon, terwijl hij de kans had te bemiddelen. Als ik technisch manager was geweest, had ík dát risico niet willen lopen, 'aldus Henk Fräser.

Stanley Brard had niet de behoefte inhoudelijk te reageren op de kritiek van Fräser.

Feyenoords technisch manager Peter Bosz wil niet reageren op het ontslag omdat deze zaak nog niet is opgelost en hij het niet chic vind daarover zijn menig te geven. Ook over het verwijt van Fräser dat de technische baas al een half jaar op de hoogte was van wrijving tussen Fräser en Brard, houdt Bosz zich op de vlakte. ‘ik reageer helemaal nergens op, dat lijkt me in het belang van de club het beste.’

PS: De FSV wil nogmaals vermelden dat dit verhaal is geschreven door VI medewerker Martijn Krabbendam. Wij hebben alleen de tekst overgenomen vanuit het blad.

[ Bericht 93% gewijzigd door Keltie op 13-05-2009 14:16:09 ]
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:17:22 #145
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68978482
quote:
Oproep voor voetbaltatoeages

woensdag 13-05-2009-
FSV

André Valkema is schrijver van naslagwerken. Hij is bezig met een boek over voetbaltatoeages van supporters.

Hij stuitte op foto's van mensen met De Kuip op hun rug. Weet u wie zo'n geweldige plaat of een andere afbeelding op zijn lichaam heeft staan? Denk jij een fantastische tatoeage te hebben of heb je een plaat met een goed verhaal. Stuur dan je gegevens naar onderstaand e-mailadres met een beschrijving van de tatoeage. Doe er als het kan een afbeelding bij.

-ADRES IN LINK-

Bij voorbaat dank voor uw medewerking
Nou, heren... ga u melden
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:20:10 #146
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68978577
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die gast met die Jorien v/d Herik tattoo
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:26:22 #147
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68978821
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Die gast met die Jorien v/d Herik tattoo
Die is weg, heeft een foto van z'n zoontje laten zetten.
Z'n zoontje:

Niet dat dit de bewuste foto was die hij liet zetten meen ik.. Maartoch.
Dit was ook de minste foto uit een serie die genomen was van dit knaapje tijdens een wedstrijd (meen ik UEFA Cup finale).
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:45:04 #148
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68979510
quote:

[..]

Jij je al aangemeld dan??
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:07:15 #149
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68982242
Dat jochie werd in één klap 1 van de bekendste Feyenoord-supporters.

Ben het wel van plan, een Feyenoord-tatoeage in de verre toekomst. Alleen moet het dan wel iets stijlvols/unieks zijn.
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:24:01 #150
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68982906
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

waarom was die eigenlijk vertrokken? Gewoon met Been mee of weggestuurd?
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:27:47 #151
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_68983059
quote:

[..]

Kheb er alleen een van Hellmond, die van Feynoord komt nog wel. Ik weet alleen nog niet wat precies.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:47:34 #152
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_68983641
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die is weg, heeft een foto van z'n zoontje laten zetten.
Z'n zoontje:
[ afbeelding ]

Niet dat dit de bewuste foto was die hij liet zetten meen ik.. Maartoch.
Dit was ook de minste foto uit een serie die genomen was van dit knaapje tijdens een wedstrijd (meen ik UEFA Cup finale).
Ik las het ja , maar het idee alleen dat hij Jorien Tattoo had

Net zoals deze

pi_68983652
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:07 schreef Kopbal het volgende:
Bij Sparta hebben ze ook een mooie, die wel goed is opgevoed
De bewegende beelden bij Sparta - Ajax waren echt prachtig, met die vuisten in de lucht.

woensdag 13 mei 2009 @ 18:18:35 #154
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68986607
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:47 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

De bewegende beelden bij Sparta - Ajax waren echt prachtig, met die vuisten in de lucht.

[ afbeelding ]
wat kan mij Sparta en hun fans boeien denk je?
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:24:02 #155
53267 TC03
pi_68986741
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:18 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

wat kan mij Sparta en hun fans boeien denk je?
Sinds wanneer is jouw mening interessant? Houd gewoon je mond als je niks nuttigs te zeggen hebt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:40:07 #156
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68987247
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:47 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tof was dat jah
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:40:55 #157
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68987272
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef ursel het volgende:

[..]

Jij je al aangemeld dan??
Heb 'em ingestuurd jah, wel met de vraag wat'ie er nou precies mee gaat doen
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:41:44 #158
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68987294
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:07 schreef Kopbal het volgende:

Ben het wel van plan, een Feyenoord-tatoeage in de verre toekomst. Alleen moet het dan wel iets stijlvols/unieks zijn.
Over het algemeen zijn voetbaltattoo's niet bepaald stijlvol (eerder stigmatiserend) en uniek
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:57:05 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68987754
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is jouw mening interessant? Houd gewoon je mond als je niks nuttigs te zeggen hebt.
Laat hem zijn mening ventileren. Zint het je niet, dan reageer je er gewoon niet op. Dat is niet zo moeiljik toch?
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:59:56 #160
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68987876
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn voetbaltattoo's niet bepaald stijlvol (eerder stigmatiserend) en uniek
Je kan er altijd wel wat moois van maken toch? Bedoelde meer niet die standaard meuk zoals FR in keltische letters oid. Zo vind ik bij jou die vlammen met daarin Feyenoord verwerkt wel mooi en apart.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:00:23 #161
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68987894
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik begrijp gewoon niet wat de jeugdige fans van andere clubs hier als onderwerp van gesprek dienen.

Lijkt me zinvoller om over de Plee Ofss, de selectie voor volgend jaar, de kritiek van Timmer of het afscheid van bijv. Mols te praten.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:03:37 #162
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68988002
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Je kan er altijd wel wat moois van maken toch? Bedoelde meer niet die standaard meuk zoals FR in keltische letters oid. Zo vind ik bij jou die vlammen met daarin Feyenoord verwerkt wel mooi en apart.
Klopt.. Al is die ook weer op iets anders "gebasseerd". Unieke tattoo's zijn zo verdomd lastig om te krijgen
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:17:34 #163
53267 TC03
pi_68988509
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Laat hem zijn mening ventileren. Zint het je niet, dan reageer je er gewoon niet op. Dat is niet zo moeiljik toch?
Inhoudsloos gebrabbel is irritant.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:35:41 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68989135
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inhoudsloos gebrabbel is irritant.
Gezeik om niks ook.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef Keltie het volgende:

[..]

Klopt.. Al is die ook weer op iets anders "gebasseerd". Unieke tattoo's zijn zo verdomd lastig om te krijgen
Nou, ik kwam er gisteren een tegen. Uniek hoor....

Kapot moet diegene.
Elite
Tegen TTIP
pi_68990143
Photoshoppie toch zeker?
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:06:26 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68990499
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Staanplaats het volgende:
Photoshoppie toch zeker?
Wel een erg goede dan...
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:07:38 #167
53267 TC03
pi_68990545
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Gezeik om niks ook.
[..]

[ afbeelding ]

Kapot moet diegene.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 20:08:54 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68990588
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef Staanplaats het volgende:
Photoshoppie toch zeker?
It has to be !
4045
onlogisch
pi_68991824
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Geldt voor hém toch net zo goed? Hij hoeft niet te reageren op de post over Sparta.
-
pi_68993761
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Wel een erg goede dan...
Dikke photoshop
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:17:12 #171
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68993876
quote:

[..]

Gezeik om niks ook.
[..]

[ afbeelding ]

Kapot moet diegene.
Das wel een aparte jah
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:50:03 #172
123545 DatMeenJeNiet
pi_69001992
quote:
De leiding van AZ voerde daarom deze week gesprekken met een aantal reservespelers over hun toekomst in Alkmaar. Aan spelers als Simon Poulsen, Brett Holman, Kees Luyckx en Joey Didulica werd verteld dat AZ medewerking zal verlenen als ze na dit seizoen een nieuwe werkgever kunnen vinden.
Holman, maar vooral Didulica zouden interessante versterkingen zijn voor Feyenoord. Of vloek ik nu met Didulica?
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:12:32 #173
53267 TC03
pi_69002413
Tja, het lijkt lastig een keeper te vinden die nooit voor Ajax heeft gespeeld.

Didulica heeft het goed gedaan bij AZ en zijn niveau is goed beoordeelbaar. Dat is al een voordeel t.o.v. Gentenaar en Dudek.
  donderdag 14 mei 2009 @ 06:41:40 #174
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69003477
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Holman, maar vooral Didulica zouden interessante versterkingen zijn voor Feyenoord. Of vloek ik nu met Didulica?
Die 2 Aussies zijn inderdaad wel interessant... Puur kijkende naar wat ze kunnen en waar ze gespeeld hebben (Didulica).
pi_69003492
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Over het algemeen zijn voetbaltattoo's niet bepaald stijlvol
Ja, zoals die ene stijlloze, met De Kuip en een of andere notenbalk en daar dan ook nog revolvers bij, echt te lelijk
quote:

[..]

Gezeik om niks ook.
[..]

[ afbeelding ]

Kapot moet diegene.
pi_69004610
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 06:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die 2 Aussies zijn inderdaad wel interessant... Puur kijkende naar wat ze kunnen en waar ze gespeeld hebben (Didulica).
Holman is een goeie voetballer, maar tis niet echt de positie waar we ons moeten versterken.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:17:17 #177
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69005123
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Holman is een goeie voetballer, maar tis niet echt de positie waar we ons moeten versterken.
Hij zou de ideale stand in zijn voor Tomasson als Guzman weggaat en Been Wijnaldum stug aan de zijkant blijft zetten (wat Vlemmings helaas doet). Of Bruins moet gaan voetballen zoals die kan maar ik vrees het ergste.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:19:01 #178
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69005156
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 06:46 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ja, zoals die ene stijlloze, met De Kuip en een of andere notenbalk en daar dan ook nog revolvers bij, echt te lelijk
Lelijk en stijlvol is iets anders
Maar inderdaad, die zal door "het grote publiek" als behoorlijk stijlloos bestempeld worden
quote:
[..]

pi_69005559
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik begrijp gewoon niet wat de jeugdige fans van andere clubs hier als onderwerp van gesprek dienen.

Lijkt me zinvoller om over de Plee Ofss, de selectie voor volgend jaar, de kritiek van Timmer of het afscheid van bijv. Mols te praten.
Ja, want met die ene post raakt het internet straks vol en kunnen jullie niet meer over Michael Mols praten!!!11
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:40:50 #180
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69005731
Weet iemand trouwens of Feyenoord als ze op Varkenoord trainen gewoon vanaf de Kuip(eigen kleedkamer) lopen?
pi_69006912
Waarom haalt Feyenoord Fraser niet?
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:27:37 #182
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69007023
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom haalt Feyenoord Fraser niet?
Stanley Brard, hoofd jeugdopleiding, heeft'em weggestuurd. Die gaat 'em nu niet terughalen gok ik
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:55:44 #183
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69007981
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Weet iemand trouwens of Feyenoord als ze op Varkenoord trainen gewoon vanaf de Kuip(eigen kleedkamer) lopen?
Ja, dan lopen ze gewoon. Er wordt ze dan wel verteld dat ze eerst naar links en naar rechts moeten kijken voordat ze oversteken.
pi_69008306
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ja, dan lopen ze gewoon. Er wordt ze dan wel verteld dat ze eerst naar links en naar rechts moeten kijken voordat ze oversteken.
pi_69009437
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:55 schreef Kopbal het volgende:

[..]

-
  donderdag 14 mei 2009 @ 11:53:19 #186
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69010322
NAC-Feyenoord nu al uitverkocht, had ik niet verwacht.
AZ heeft trouwens interesse in Verbeek.
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:21:02 #187
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69011190
Holman mag trouwens weg bij AZ, zou ik wel een logische aankoop vinden aangezien Been erg gecharmeerd van hem is. En je hebt gelijk een spits/schaduwspits in de goede leeftijdscategorie erbij.
pi_69011253
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:53 schreef Kopbal het volgende:
NAC-Feyenoord nu al uitverkocht, had ik niet verwacht.
AZ heeft trouwens interesse in Verbeek.
Ik gun het hem van harte.
-
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:05:19 #189
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69012503
Training leek nergens op. Echt zinloos.
pi_69012634
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:21 schreef Kopbal het volgende:
Holman mag trouwens weg bij AZ, zou ik wel een logische aankoop vinden aangezien Been erg gecharmeerd van hem is. En je hebt gelijk een spits/schaduwspits in de goede leeftijdscategorie erbij.
Denk dat we andere prioriteiten hebben.
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:16:03 #191
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69012893
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk dat we andere prioriteiten hebben.

Holman kan toch ook als spits fungeren? Kan prima naast Makaay in een 442-systeem. Neem aan dat het de bedoeling is De Guzman te verkopen...
pi_69013305
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Holman kan toch ook als spits fungeren? Kan prima naast Makaay in een 442-systeem. Neem aan dat het de bedoeling is De Guzman te verkopen...
Voor dat ene contractjaartje, waarvan ook nog eens 75 % van de transfersom naar zaakwaarnemers etc. gaat? Ik denk dat je hem dan beter tot einde contract kunt houden nog.
-
pi_69013322
Laat die tiefus-Gudde eens opschieten met die begroting trouwens, dit duurt veels te lang.
-
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:28:20 #194
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69013357
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Voor dat ene contractjaartje, waarvan ook nog eens 75 % van de transfersom naar zaakwaarnemers etc. gaat?
Ik weet niet wat daar waar van is.
quote:
Ik denk dat je hem dan beter tot einde contract kunt houden nog.
Mwah, voor 5 miljoen moet je hem gewoon verkopen. Feyenoord is momenteel helemaal niet in staat om dit soort spelers gratis weg te laten lopen.
pi_69013403
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik weet niet wat daar waar van is.
[..]

Mwah, voor 5 miljoen moet je hem gewoon verkopen. Feyenoord is momenteel helemaal niet in staat om dit soort spelers gratis weg te laten lopen.
Als die 5 miljoen voor jezelf was verkopen idd. Maar als je er zelf maar 5 ton aan overhoudt gewoon houden.
-
pi_69013609
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als die 5 miljoen voor jezelf was verkopen idd. Maar als je er zelf maar 5 ton aan overhoudt gewoon houden.
Sinds wanneer is 25% van 5 miljoen 5 ton?
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:35:24 #197
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69013659
En dan nog, ik geloof niet in dat fabeltje dat Feyenoord maar een derde overhoudt, er gaat eerder een derde af. En zelfs dan moet je hem nog verkopen voor 5 miljoen.
pi_69013660
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Ruud het volgende:

[..]

Sinds wanneer is 25% van 5 miljoen 5 ton?
In de VI stond destijds dat ook nog iets van 40 % voor z'n zaakwaarnemers was.
-
pi_69013935
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is wel een absurd hoog percentage.
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:43:40 #200
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69013961
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daarom, dikke vette onzin.
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:45:32 #201
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69014028
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zelfs 50% is voor zijn zaakwaarnemers. Maar ik ben er ook gewoon voor om hem te behouden. Hij heeft overigens pas nog gezegd dat hij best bij wil tekenen.
Elite
Tegen TTIP
pi_69014072
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Idd, ik hoop ook dat het niet waar is. Zou weer een van de vele mooie erfenissen van Bosz zijn.
-
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:46:38 #203
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69014078
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Zelfs 50% is voor zijn zaakwaarnemers.
Heeft Feyenoord dat ooit toegegeven? No way dat hij gaat bijtekenen trouwens
pi_69014091
Dan loont het met een fitte De Guzman zelfs nog meer om hem gratis weg te laten gaan dan hem voor een appel en een ei te verkopen.
pi_69014107
quote:

[..]

Zelfs 50% is voor zijn zaakwaarnemers. Maar ik ben er ook gewoon voor om hem te behouden. Hij heeft overigens pas nog gezegd dat hij best bij wil tekenen.
50 %, welke zwakzinnige aap stelt die contracten op bij ons. Bijtekenen zou nog het mooist zijn, onder Been moet ie echt uit kunnen groeien tot een topper.
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef sjimz het volgende:
Dan loont het met een fitte De Guzman zelfs nog meer om hem gratis weg te laten gaan dan hem voor een appel en een ei te verkopen.
Idd, dat bedoel ik.
-
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:58:42 #206
53267 TC03
pi_69014586
quote:

[..]

Inderdaad, ik snap dan eerlijk gezegd ook niet waarom Feyenoord hem niet meteen een dik contract aanbood. Natuurlijk, er is weinig geld e.d., maar het kan toch niet zo zijn dat al die 30+'ers miljoenen verdienen en er tegelijkertijd geen geld is om het grootste talent sinds jaren te behouden.
pi_69014676
een middenveld met gio, el ahmadi en de guzman als 10 zou echt kicken zijn
pi_69014687
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik snap dan eerlijk gezegd ook niet waarom Feyenoord hem niet meteen een dik contract aanbood. Natuurlijk, er is weinig geld e.d., maar het kan toch niet zo zijn dat al die 30+'ers miljoenen verdienen en er tegelijkertijd geen geld is om het grootste talent sinds jaren te behouden.
Contracten van je grootste talenten is iets waar je nooit maar dan ook nooit op mag bezuinigen.
-
pi_69014735
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef buddyb het volgende:
een middenveld met gio, el ahmadi en de guzman als 10 zou echt kicken zijn
Met Makaay en Tomasson ervoor.
-
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:02:40 #210
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69014774
Een middenveld met Fer, Wijnaldum, Van Bronckhorst en De Guzman zou pas kicken zijn.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:02:57 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69014788
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Ritmo het volgende:

[..]

50 %, welke zwakzinnige aap stelt die contracten op bij ons. Bijtekenen zou nog het mooist zijn, onder Been moet ie echt uit kunnen groeien tot een topper.
Die zwakzinnige aap heet Jorien van den Herik. Soortgenoot van je.

Maar het grootste talent sinds jaren? Wanneer gaat hij dat talent dan waarmaken? Zie het namelijk niet.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:03:21 #212
53267 TC03
pi_69014805
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:02 schreef Kopbal het volgende:
Een middenveld met Fer, Wijnaldum, Van Bronckhorst en De Guzman zou pas kicken zijn.
En Bruins!
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:05:28 #213
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69014877
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

En Bruins!
Hoop dat Feyenoord hem verhuurt volgend seizoen.
pi_69014881
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

En Bruins!
Bruins. Die verdient echt geen basisplek. Laat hem zich maar terugknokken met invalbeurten.
-
pi_69014938
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Die zwakzinnige aap heet Jorien van den Herik. Soortgenoot van je.
Zelfs als we het eens zijn moet je nog gaan schelden. Jorien ging niet persoonlijk over de contracten lijkt me. Bovendien zal het sinds 2005 (of wanneer vertrok ie?) nog wel een keer opengebroken zijn lijkt me?
-
pi_69014952
we spelen volgend seizoen 4-3-3

de wijn, de bies en de kaay voorin

er wordt gezegd dat makaay een ''bliksemafleider'' naast zich moet hebben, maar als er wat aanvallender en beter wordt gespeeld, krijgt hij automatisch meer kansen en scoort hij dus wel vaker.

gelukkig hebben we in mario een trainer die uitgaat van de voetballende kwaliteiten van zijn ploeg en z'n ploeg niet zo afwachten laat spelen
pi_69015014
Bericht uit September uit het De Guzman topic:
quote:
Feyenoord niet veel rijker bij transfer De Guzman
Door David Kuipers
Vrijdag, 05 september 2008, 20:31

Mocht Feyenoord Jonathan de Guzman ooit verkopen, dan houdt de Stadionclub weinig over van de transfersom. De Rotterdammers mogen van elke betaalde euro, maar een kwartje in de eigen zak steken, zo meldt RTV Rijnmond.

De helft van de transferrechten van De Guzman is van zijn zaakwaarnemers. Omdat Feyenoord ook een kwart van de transfersom met betalen aan deelnemers aan de Talent Pool, blijft er weinig geld achter in Rotterdam.

Vlak voor het sluiten van de transfermarkt deed Manchester City een bod van tien miljoen euro op de middenvelder. Het is niet duidelijk of Feyenoord het bod afwees met in het achterhoofd het idee dat het maar een kwart van de transfersom overhoudt.
25% dus maar voor Feyenoord.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:10:37 #218
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69015051
Hetzelfde bericht wat de VI heeft overgenomen, maar of het de waarheid is?
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:24:46 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69015530
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zelfs als we het eens zijn moet je nog gaan schelden. Jorien ging niet persoonlijk over de contracten lijkt me. Bovendien zal het sinds 2005 (of wanneer vertrok ie?) nog wel een keer opengebroken zijn lijkt me?
Ja, ik mag je niet zo. Weet je toch.

Het contract van De Guzman is open gebroken in de winterstop van 2005/2006. Toen Van den Herik er nog was dus.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:48:47 #220
53267 TC03
pi_69016370
Dan nog, als Feyenoord netto ¤1,5 à ¤2 miljoen overhoudt aan De Guzman komt dat geld al als geroepen...
pi_69018460
Voor dat geld kun je wel een Didulicia (in mijn ogen betere optie dan Gentenaar en Dudek waarvan je het niveau moeilijk kan inschatten) en een Holman (als vervanger van Guzman) halen.

Met Holman lever je wel iets aan kwaliteiten in.... maar ja een keeper heeft toch wel de meeste prioriteiten nu voor Feyenoord. Holman is in mijn ogen niet eens zo zeer nodig aangezien Tomasson, Wijnalbum en evt Bruins ook daar kunnen spelen. Liever dan een verdediger. Ik wil er niet helemaal een AZ 2 van maken maar heeft Feyenoord eigenlijk niet meer behoefte aan een verdediger? Kees Luijkx? Kan ook nog opbouwen en is lijkt mij redelijk complementair aan Bahia.

Dan moet je nog een spits proberen te halen (hopen op investeerders dan toch maar) en kun je in mijn ogen redelijk vooruit.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:36:56 #222
53267 TC03
pi_69020748
Luijkx? Mag niet voor niets weg bij AZ.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:40:51 #223
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69023099
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:07 schreef buddyb het volgende:
gelukkig hebben we in mario een trainer die uitgaat van de voetballende kwaliteiten van zijn ploeg en z'n ploeg niet zo afwachten laat spelen
en elke wedstrijd daardoor 3 - 0 afgetikt worden . Dit elftal kan geen bal vasthouden. Laat Been eerst dat fixen.
pi_69023690
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:
Laat die tiefus-Gudde eens opschieten met die begroting trouwens, dit duurt veels te lang.
Ze krijgen hem niet rond. Let op mijn woorden!
pi_69023957
Weet iemand trouwens waar je goedkoop een 2008-2009 shirt kan kopen nu het seizoen bijna is afgelopen?
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:28:09 #226
123545 DatMeenJeNiet
pi_69024358
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Op korte termijn is dat sowieso logisch.
pi_69024635
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan lijkt me dat tevens het ontslag van Jacobs en Gudde.
-
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:47:28 #228
123545 DatMeenJeNiet
pi_69025035
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan lijkt me dat tevens het ontslag van Jacobs en Gudde.
En daarna? God aanstellen die wel via bezuinigingen op papier en koffie 6 miljoen weet te besparen?
pi_69025301
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

En daarna? God aanstellen die wel via bezuinigingen op papier en koffie 6 miljoen weet te besparen?
Ten eerste hebben die 2 dit tekort zelf veroorzaakt en ten tweede zijn ze niet capabel om dit op te lossen. Ik zie geen enkele reden waarom ze zouden moeten blijven. Je doet alsof het een onmogelijke klus is om de financieen op orde te krijgen, dacht je dat je bij Philips of KPN zo mag aankloten?
-
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:05:18 #230
123545 DatMeenJeNiet
pi_69025612
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ten eerste hebben die 2 dit tekort zelf veroorzaakt en ten tweede zijn ze niet capabel om dit op te lossen. Ik zie geen enkele reden waarom ze zouden moeten blijven. Je doet alsof het een onmogelijke klus is om de financieen op orde te krijgen, dacht je dat je bij Philips of KPN zo mag aankloten?
Binnen nu en twee maanden is het gewoon erg lastig de begroting rond te kijken. Zonder transferinkomsten/minder loonkosten zie ik het niet gebeuren. Of ze capabel zijn of niet, weet ik niet, ik den ook van niet, maar niemand zou op bezuininigingen, die niet over de selectie gaan, zes miljoen kunnen besparen.

En het tekort hebben ze zelf enigszins veroorzaakt, true. Maar wat had de voltallige directie + Raad moeten zeggen tegen Bosz twee jaar geleden? "Makaay, Van Bronckhorst, Hofland, De Cler? Nee dankje, wij doen het de komende seizoenen zonder linksback, en verder met Danny Buijs, Greene en Harry. Dan waren we inmiddels gedegradeerd. Achteraf had er inderdaad anders moeten worden uitgegeven, maar jij was zeker de enige die twee jaar geleden wist dat dit compleet mis zou gaan?
pi_69025686
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

en elke wedstrijd daardoor 3 - 0 afgetikt worden . Dit elftal kan geen bal vasthouden. Laat Been eerst dat fixen.
dat komt omdat spelers te snel voor de lange bal kiezen. kijk naar gio. bij nec zie ik verzorgd combinatievoetbal. de spelers zijn weliswaar veel minder dan bij feyenoord, maar als het daar kan, dan kan het met deze selectie zeker.
  donderdag 14 mei 2009 @ 19:34:27 #232
53267 TC03
pi_69026725
Men moet geen wonderen van Been verwachten hoor...
pi_69027735
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:34 schreef TC03 het volgende:
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:42:35 #234
53267 TC03
pi_69029506
quote:
Tomasson fit voor NAC
ROTTERDAM - Feyenoord kan zaterdag tegen NAC vrijwel zeker een beroep doen op Jon Dahl Tomasson. De Deen doorstond ook de test van donderdag, waarin hij een scherpe partijvorm afwerkte met de rest van de Rotterdamse selectie.

Tomasson kampte met een enkelblessure. ,,Het gaat echt de goede kant op met Jon,’’ aldus trainer Leon Vlemmings.

Schorsingen van Dwight Tiendalli en Kevin Hofland zijn de tegenvallers, Theo Lucius is nog niet fit.
Jon Bahs Tomasson.
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:44:35 #235
185115 Juk
Misschien
pi_69029572
quote:
Als je met deze selectie een fatsoenlijke tactiek gebruikt doe je mee voor directe plaatsing voor Europa (hoe zit dat met volgend seizoen en playoffs?).
Kijk maar naar de afgelopen maanden. Hoewel je Volendam en Roda er tussen had zitten wat slechte wedstrijden waren hebben ze het verder goed gedaan. Az en PSV waren zelfs goede wedstrijden met niet eens de beoogde spelers in de basis.

Ik denk dat volgend jaar die 5de plek het doel moet zijn. Zelfs als er niet veel spelers bijkomen, er gaan er best een hoop weg die echt dood hout zijn. Lucius en Timmer zijn funest voor de sfeer en dat heeft ook zijn weerslag op het veld, zelfs al zouden ze niet spelen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 20:56:28 #236
53267 TC03
pi_69030027
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:44 schreef Juk het volgende:

[..]

Als je met deze selectie een fatsoenlijke tactiek gebruikt doe je mee voor directe plaatsing voor Europa (hoe zit dat met volgend seizoen en playoffs?).
Kijk maar naar de afgelopen maanden. Hoewel je Volendam en Roda er tussen had zitten wat slechte wedstrijden waren hebben ze het verder goed gedaan. Az en PSV waren zelfs goede wedstrijden met niet eens de beoogde spelers in de basis.

Ik denk dat volgend jaar die 5de plek het doel moet zijn. Zelfs als er niet veel spelers bijkomen, er gaan er best een hoop weg die echt dood hout zijn. Lucius en Timmer zijn funest voor de sfeer en dat heeft ook zijn weerslag op het veld, zelfs al zouden ze niet spelen.
Toevallig bij de eerste vijf eindigen vind ik ook geen wonder. Denk alleen niet dat Feyenoord volgend seizoen ineens dominerend vlot aanvallend voetbal speelt.
pi_69035195
niemand heeft het toch over ''opeens?''

ik denk dat been van dit feyenoord iig een voetballende ploeg zal maken, wat dus een vooruitgang zal zijn tov het feyenoord van nu en een seizoen geleden onder van marwijk. wat nec doet is ook niet flitsend ofzo, maar de manier van voetballen wel prettiger om te zien dan het huidige feyenoord.

het is toch niet teveel gevraagd?

ik wil ook genieten als ik naar feyenoord kijk
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:20:21 #238
185115 Juk
Misschien
pi_69035466
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Toevallig bij de eerste vijf eindigen vind ik ook geen wonder. Denk alleen niet dat Feyenoord volgend seizoen ineens dominerend vlot aanvallend voetbal speelt.
Hoeft ook niet.

Je moet achter AZ, Ajax, Twente en PSV eindigen voor die 5de plek.
Ik zie PSV niet direct weer heel goed gaan voetballen. Mocht Affelay weggaan zakken ze nog verder terug.
De directe concurrenten zijn dus PSV, Heerenveen, Groningen en wellicht NAC en die speelden allemaal dit seizoen net zo wisselvallig als Feyenoord.

Maar dit is allemaal nog toekomstmuziek natuurlijk. Belangrijkste is nu financieel meer zekerheid krijgen zonder al te veel moeten inboeten op sportief vlak.
pi_69035728
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:20 schreef Juk het volgende:

[..]

Hoeft ook niet.

Je moet achter AZ, Ajax, Twente en PSV eindigen voor die 5de plek.
Ik zie PSV niet direct weer heel goed gaan voetballen. Mocht Affelay weggaan zakken ze nog verder terug.
De directe concurrenten zijn dus PSV, Heerenveen, Groningen en wellicht NAC en die speelden allemaal dit seizoen net zo wisselvallig als Feyenoord.

Maar dit is allemaal nog toekomstmuziek natuurlijk. Belangrijkste is nu financieel meer zekerheid krijgen zonder al te veel moeten inboeten op sportief vlak.
Als het play-off-systeem niet veranderd of afgeschaft wordt, dan heb je niets aan de vijfde plaats.
pi_69036747
Grappig he bij ons die back posities.
We moeten het nu met Tiendalli en Boem Boem Theo doen.
Terwijl Gianni Zuiverloon uit ons jeugd kwam en he vorige jaar geweldig deed bij Heerenveen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:49:47 #241
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69037474
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef Canisfire het volgende:
Grappig he bij ons die back posities.
We moeten het nu met Tiendalli en Boem Boem Theo doen.
Terwijl Gianni Zuiverloon uit ons jeugd kwam en he vorige jaar geweldig deed bij Heerenveen.
Die negert wilde gewoon zelf weg, omdat hij zich, naar eigen zeggen, niet wilde richten op de rechtsback positie. 3x maal raden op welke positie hij nu bij WBA speelt. En zelfs dan, WBA is nu niet echt het niveau waar we als club willen zitten...
Elite
Tegen TTIP
pi_69041685
quote:
Maar wel goede prestaties. De 7e plek van dit seizoen is gewoon ronduit slecht.
-
pi_69041712
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Noem eens 1 team waarvan je dat wel verwacht, op Twente na?
-
  vrijdag 15 mei 2009 @ 00:31:16 #244
53267 TC03
pi_69042348
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Noem eens 1 team waarvan je dat wel verwacht, op Twente na?
Geen natuurlijk.

Ik wil alleen maar zeggen dat het spel volgend seizoen ook bagger zal zijn. Misschien iets minder bagger, maar nog steeds bagger.
pi_69043030
quote:
[b]Op donderdag 14 mei 2009 22:38 schreef

Dat vond ik ook wel meevallen. Vind er nog altijd weinig bijzonders aan.
pi_69043932
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 20:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jon Bahs Tomasson.
Wat is Bahs?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 03:38:15 #247
53267 TC03
pi_69043957
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 03:29 schreef Ruud het volgende:

[..]

Wat is Bahs?
Baas.
pi_69043982
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 03:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Baas.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 07:31:23 #249
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69044462
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef TC03 het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat het spel volgend seizoen ook bagger zal zijn. Misschien iets minder bagger, maar nog steeds bagger.
Zou ook vrij onrealistisch zijn om nu opeens meer te gaan verwachten. Been heeft wel een jaartje of drie nodig om resultaten te halen. Waarschijnlijk zal hij die tijd toch niet krijgen, omdat het geweldige legioen weer wonderen verwacht.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 mei 2009 @ 07:34:33 #250
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69044478
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 07:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou ook vrij onrealistisch zijn om nu opeens meer te gaan verwachten. Been heeft wel een jaartje of drie nodig om resultaten te halen. Waarschijnlijk zal hij die tijd toch niet krijgen, omdat het geweldige legioen weer wonderen verwacht.
wonderen?

Zolang die het maar met een goede visie doet mag die wat mij betreft af en toe steekje laten vallen. Want dat de visie ontbreekt de laatste jaren.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:02:46 #251
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69044680
Ik weet zo net nog niet of het spel echt bagger zal zijn (voor het oog) het komende seizoen, ik blijf het nog maar eens herhalen, Gullit kwam maakte er een teringzooi van en zorgde dat we aanvallend voetbal gingen spelen terwijl van de gehele aanvalslinie enkel Kuyt écht top was en Kalou en Castelen veels te wisselvallig.
We wonnen niet altijd (understatement) maar ik zag wel leuk voetbal en bij vlagen dominantie en de gretigheid die ik nu echt sporadisch zie.
En dat team was verder ook niet geweldig qua namen en absolute kwaliteit (hoeven de namen niet te noemen toch?) en bevatte de nodige zwakke schakels, maar er stond wel een echt en hecht team dat er voor ging.

Ik vermoed dat er niet zo heel veel wisselingen nodig zijn om echt heerlijk te kunnen voetballen, ik durf te stellen dat wij qua potentie, kwaliteit (en clubgevoel) en balans het beste middenveld hebben in Nederland, alleen staat én loopt het totaal niet.
Feyenoord zou er in dat opzicht goed aan doen om eens goed te kijken naar Twente en AZ, die hebben ook beiden recente periodes gehad waarbij het voetballend echt totaal niet liep en de kwaliteit er totaal niet uitkwam en door wat afstellingen en wat meer balans (op papier leek het dom gezien de spelerswisselingen) én een goede tactiek liep het en ik durf toch wel te stellen dat wij als club een selectie hebben (basiskern, niet de gehele selectie) die tot hetzelfde voetbal in staat zijn.
Iets wat in ieder geval opvalt is dat wij naast onze afmaker in de spits verder geen aanvaller/spits hebben rondlopen met een berg bewegelijkheid en snelheid, zo'n Dembele, Garcia of een Arnautovic en die rol is voor Tomasson maar in beperkte mate weggelegd.
pi_69044714
quote:

[..]

inderdaad , net zoals ze het aansprekende resultaat van verbeek niet pikten....
het geweldige legioen zoals jij zo mooi aansnijd weet weldegelijk dat er eerst opgebouwd dient te worden..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 08:47:13 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69045270
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:05 schreef Calciumdude het volgende:

[..]
inderdaad , net zoals ze het aansprekende resultaat van verbeek niet pikten....
het geweldige legioen zoals jij zo mooi aansnijd weet weldegelijk dat er eerst opgebouwd dient te worden.
Dat vraag ik me dus af. De meeste hebben al moeite om voor zichzelf te denken. Zitten na 1 gewonnen wedstrijd al te roepen om het kampioenschap.
Elite
Tegen TTIP
pi_69046351
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. De meeste hebben al moeite om voor zichzelf te denken. Zitten na 1 gewonnen wedstrijd al te roepen om het kampioenschap.
vertrouwen hebben in een coach en een aantal gewonnen wedstrijden achter elkaar aan het begin vh seizoen doen dat inderdaad met een supporter..
Denk trouwens dat na deze seizoen(en) nu wel redelijk doorgedrongen is bij het overgrote deel vh legioen, dat er weinig eer te behalen valt ..
een wonderlijke opstanding zoals AZ dit jaar verwacht ik ook niet , ondanks het grenzeloze vertrouwen in Mario..
Belangrijkste is dat ze nou eens eindelijk van alle ellende van leningen en schulden afmoeten..
dat blijft een molensteen om de nek..
kampioen worden we toch de eerst komende jaren niet..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_69046468
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar wat is opbouwen? Supporters zien dat niet. Als je volgend jaar 6e wordt met 2 punten meer dan nu, heb je het beter gedaan, maar in principe heb je dan nog veel te verloren als Feyenoord zijnde.
Klik dan als je durft
pi_69050526
quote:

[..]

Wat noem jij resultaten? Been krijgt gewoon materiaal tot z'n beschikking om bij de eerste 5, 6 te eindigen.
-
pi_69050889
Feyenoord gaat volgend jaar gewoon in de top5 eindigen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:52:18 #258
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69050958
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat noem jij resultaten? Been krijgt gewoon materiaal tot z'n beschikking om bij de eerste 5, 6 te eindigen.
Top 5 noem ik geen resultaat behalen. Het enige resultaat wat behaalt kan worden is het kampioenschap, alles daaronder valt niet onder de noemer resultaat.
Elite
Tegen TTIP
pi_69050986
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Top 5 noem ik geen resultaat behalen. Het enige resultaat wat behaalt kan worden is het kampioenschap, alles daaronder valt niet onder de noemer resultaat.
Beker, voorronde CL vind ik ook wel resultaat hoor.
pi_69051021
quote:

[..]

Dat is gewoon onrealistisch.
pi_69051028
quote:

[..]

Ah ok, dan ben ik het met je eens. Als ik sommige mensen hier hoor dan valt in het linker rijtje eindigen tegenwoordig onder 'resultaat'. Overigens vind ik voorronde CL halen ook een goed resultaat.
-
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:54:32 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69051045
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Beker, voorronde CL vind ik ook wel resultaat hoor.
De beker is een resultaat, ja. Sorry, dacht ik niet aan. Voorronde CL is niks. Een club wint er niks mee.
Elite
Tegen TTIP
pi_69051079
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:54 schreef Happel het volgende:

[..]

De beker is een resultaat, ja. Sorry, dacht ik niet aan. Voorronde CL is niks. Een club wint er niks mee.
Alleen minimaal 7 miljoen euro en een enorme aantrekkingskracht op spelers. Liever de waardeloze beker idd.
-
pi_69051098
quote:

[..]

pi_69051107
quote:

[..]

Onder welke noemer dan? Vorderingen?

Constant voetbal spelen, jeugdspelers die doorbreken, evt. voorronde CL halen, de beker, overwinteren in Europa. Op dit moment zijn dit gewoon (deel)resultaten die tot het uiteindelijke resultaat (kampioenschap) moeten lijden...
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:56:14 #266
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69051111
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat is gewoon onrealistisch.
Waarom? Been heeft het als trainer wel in zich om in drie jaar tijd mee te doen om het kampioenschap. Ik geloof wel in zijn methodes. Vraag is alleen of er in die periode voldoende middelen vrijkomen om de selectie mee aan te sterken. Dat zou het enige zijn wat de vooruitgang kan stoppen.
Elite
Tegen TTIP
pi_69051123
quote:

[..]

pi_69051149
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom? Been heeft het als trainer wel in zich om in drie jaar tijd mee te doen om het kampioenschap. Ik geloof wel in zijn methodes. Vraag is alleen of er in die periode voldoende middelen vrijkomen om de selectie mee aan te sterken. Dat zou het enige zijn wat de vooruitgang kan stoppen.
Het gaan om komend seizoen. Het is onrealistisch om te zeggen dat Feyenoord komend seizoen mee moet doen voor de titel.
pi_69051170
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het gaan om komend seizoen. Het is onrealistisch om te zeggen dat Feyenoord komend seizoen mee moet doen voor de titel.
Ja, dat zegt iedereen hier toch ook?
-
pi_69051189
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat zegt iedereen hier toch ook?
Happel niet
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:59:46 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69051232
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:58 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Happel niet
Dan moet je beter leren lezen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:02:32 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69051325
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voorronde CL geeft daar geen garantie op. Dat doet het behalen van de CL pas. En dan nog vind ik het geen tastbaar resultaat.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:03:58 #273
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69051373
Als Nederland zijn we de CL zo goed als zeker kwijt aan het raken. Het is vrijwel uitgesloten dat er een Nederlandse club die voorrondes doorkomt momenteel, op den duur moet de eerste plaats voorronde CL gaan spelen zodat er nooit meer een Nederlandse club in de CL komt.
pi_69051386
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan moet je beter leren lezen.
Of jij leren schrijven.

Maargoed, als jij alleen tevreden bent met het kampioenschap, ga je nog zware jaren tegemoet.
pi_69051396
Maar Happel, jij wint dus liever een waardeloos Nederlands bekertje waar geen speler om geeft dan dat je in de competitie de beste positie in 8 jaar (ofzo) behaald, miljoenen incasseert en een enorme aantrekkingskracht krijgt op goede spelers? En bovendien weer enigszins serieus als Nederlandse topclub gezien wordt?
-
pi_69051471
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:04 schreef Ritmo het volgende:
Maar Happel, jij wint dus liever een waardeloos Nederlands bekertje waar geen speler om geeft dan dat je in de competitie de beste positie in 8 jaar (ofzo) behaald, miljoenen incasseert en een enorme aantrekkingskracht krijgt op goede spelers? En bovendien weer enigszins serieus als Nederlandse topclub gezien wordt?
Schijnbaar ja
pi_69051636
De beker zou alleen een beetje de moeite waard zijn als de KNVB er geen SBS6-evenement meer van maakt, 6 miljoen aan prijzengeld voor de winnaar beschikbaar stelt en er een echt toernooi van maakte met thuis- en uitwedstrijden.
-
pi_69051841
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Ritmo het volgende:
De beker zou alleen een beetje de moeite waard zijn als de KNVB er geen SBS6-evenement meer van maakt, 6 miljoen aan prijzengeld voor de winnaar beschikbaar stelt en er een echt toernooi van maakte met thuis- en uitwedstrijden.
Mee eens. Zoals het nu is, is het 3x niks.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:20:25 #279
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69051933
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef Ritmo het volgende:
en er een echt toernooi van maakte met thuis- en uitwedstrijden.
thuis en uit tegen HHC Hardenberg, daar zit echt heel voetbalminnend Nederland op te wachten..
pi_69051964
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:20 schreef Kopbal het volgende:

[..]

thuis en uit tegen HHC Hardenberg, daar zit echt heel voetbalminnend Nederland op te wachten..
Daar heb je gelijk in, misschien pas doen vanaf de kwartfinales ofzo.
-
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:25:35 #281
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69052108
En je denkt ook dat de KNVB die 6 miljoen ergens vandaan kan toveren? Je speelt in Nederland. Hier liggen de sponsorgelden en TV-inkomsten nou eenmaal niet zo hoog.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:43:49 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69052701
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:04 schreef Ritmo het volgende:
Jij moet ook leren lezen, want dat zeg ik nergens. Miljoenen stromen pas binnen wanneer een club ook daadwerkelijk CL haalt, niet met voorronde CL waar er eerst een paar wedstrijden gespeeld dienen te worden. Snelste weg om CL te halen is het kampioenschap en dat is dan ook het enige tastbare resultaat in Nederland, naast de beker.

at gewoon een doodnormale prijs is, in weze hetzelfde als de FA cup, Copa del Rey of de Coppa Italia. Dat het daar allemaal wat aantrekkelijker is komt ook door de ploegen die er spelen. Dat hebben we hier niet, maar maakt het winnen er van, als prijs, niet minder om.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:50:45 #283
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69052907
Nederland -17 in de finale van het EK. Doelpuntenmakers: Isoufi en Castaignos.
pi_69053046
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef Kopbal het volgende:
En je denkt ook dat de KNVB die 6 miljoen ergens vandaan kan toveren? Je speelt in Nederland. Hier liggen de sponsorgelden en TV-inkomsten nou eenmaal niet zo hoog.
Klopt, maar daarom is het ook een flutprijs.
-
pi_69053098
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

.

Een beker is een beker hoor. Of die nou in Engeland als de FA Cup, in Italie als de Coppa of in Spanje als de Copa gewonnen wordt.

Dan is het landskampioenschap van Nederland ook een flutprijs tov van andere landskampioenschappen .
pi_69053147
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

.

Een beker is een beker hoor. Of die nou in Engeland als de FA Cup, in Italie als de Coppa of in Spanje als de Copa gewonnen wordt.

Dan is het landskampioenschap van Nederland ook een flutprijs tov van andere landskampioenschappen .
Jij zou liever met Ajax de beker pakken dan dat je 2e was geworden?
-
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:59:49 #287
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69053182
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is gewoon een prijs. Klaar.
pi_69053213
Ik vind de beker altijd een hele leuke prijs, snap dat gezeik nooit zo.

'Vroeger' was t standaard op Hemelvaartdag naar de Kuip om de finale te kijken (toen haalden we die nog geregeld)
pi_69053236
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als Ajax Feyenoord in deze situatie was, absoluut. De kans dat je met deze selectie door twee keer voorronde CL komt is echt nihil, dus de miljoenen waar je het over hebt komen je kas niet eens in. Je krijgt hooguit in totaal een miljoen winst door de 4 kwalificatiewedstrijden, die miljoenen startgeld krijg je pas bij de poulewedstrijden.

Dus dan speel je gewoon net zoals met een 2e plek of bekerwinst de Europa League, dus is er geen tastbaar verschil in beloning. De beker is wel een tastbare prijs itt een 2e plek.
pi_69053241
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:59 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Het is gewoon een prijs. Klaar.
Uiteraard, maar liever een 2e plek zonder 'prijs'.
-
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:02:20 #291
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69053259
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dan? Lekker afgedroogd worden door een team als Arsenal en alsnog in de UEFA-cup uitkomen...
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:03:46 #292
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69053308
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Soms vraag ik me wel eens af wie je de gave heeft gegeven om het maar met zo veel mogelijk mensen oneens te kunnen zijn.
pi_69053325
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als Ajax Feyenoord in deze situatie was, absoluut. De kans dat je met deze selectie door twee keer voorronde CL komt is echt nihil, dus de miljoenen waar je het over hebt komen je kas niet eens in. Je krijgt hooguit in totaal een miljoen winst door de 4 kwalificatiewedstrijden, die miljoenen startgeld krijg je pas bij de poulewedstrijden.

Dus dan speel je gewoon net zoals met een 2e plek of bekerwinst de Europa League, dus is er geen tastbaar verschil in beloning. De beker is wel een tastbare prijs itt een 2e plek.
En voor Ajax zelf niet? Dus je wilt eigenlijk zeggen dat Ajax wel kans had gemaakt in de voorronde van de CL?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:04:57 #294
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69053342
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Want dan "doe je wel mee om de voorronde CL!1!11!!1!!eins!!"
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:05:26 #295
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69053354
Geen enkel Nederlands team dat tweede wordt maakt nog kans op CL-deelname. Mark my words.
pi_69053365
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als Ajax Feyenoord in deze situatie was, absoluut.
Nee, dat vraag ik niet. Ik vraag of jij Ajax liever de beker ziet winnen dan 2e worden.
quote:
De kans dat je met deze selectie door twee keer voorronde CL komt is echt nihil, dus de miljoenen waar je het over hebt komen je kas niet eens in. Je krijgt hooguit in totaal een miljoen winst door de 4 kwalificatiewedstrijden, die miljoenen startgeld krijg je pas bij de poulewedstrijden.
Een miljoen is nog altijd beter dan niets. Bovendien spelen veel spelers liever voorronde CL dan direct UEFA. Om nog maar niet te beginnen over de status van Feyenoord, als ze 2e eindigen.
quote:
Ik zou niet eens meer weten wie dat ding 3 jaar geleden won, jij wel? Ajax ofzo? Het is best leuk om de finale te winnen hoor, maar ik vind de eredivisie toch vele malen belangrijker.
-
pi_69053396
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Soms vraag ik me wel eens af wie je de gave heeft gegeven om het maar met zo veel mogelijk mensen oneens te kunnen zijn.
Het is denk ik eerder andersom, dat mensen het standaard liever oneens met mij zijn.
-
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:06:57 #298
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69053405
Het is natuurlijk ook makkelijk om te oordelen over dat soort situaties als je nooit een stadion van binnen ziet, bedenk ik me net.
pi_69053474
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:05 schreef Ritmo het volgende:

Ik zou niet eens meer weten wie dat ding 3 jaar geleden won, jij wel? Ajax ofzo?
Wat een non-argument
pi_69053476
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef Kopbal het volgende:
Het is natuurlijk ook makkelijk om te oordelen over dat soort situaties als je nooit een stadion van binnen ziet, bedenk ik me net.
En voor jou is het natuurlijk moeilijker om dit soort situaties te beoordelen met 1 hersencel.
-
pi_69053483
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:06 schreef Kopbal het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')