dank je!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
FOK!radio, Amber vanavond aan de telefoon
Ja dat dacht ik ook een paar keer gezien te hebben hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pim heeft zn ogen een paar keer goed dicht gehad ...
Peter zat net zelf te vertellen dat die een seconde of 10 was weggezakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
Hebben jullie vandaag iemand even in slaap zien vallen?
Pim, Eline, Marielin en Peter worden "verdacht" van in slaap sukkelen..
Waar kan ik dat vinden? FOK! radio ....... en hoelaat is dat dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de liefhebbers (of iemand die het wil opnemen), Amber komt straks in FOK!-radio, en zal ook praten over de kwestie Jeroen.
De kwestie waar van Danny niet meer over gesproken mag worden.
Als je wegzakt, kan je zelf die tijd daarvan niet inschatten.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Peter zat net zelf te vertellen dat die een seconde of 10 was weggezakt.
allemaal wel een keerquote:Op maandag 11 mei 2009 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ogen dicht houden (langer dan 5 seconden dichthouden) , hoofd ondersteunen met armen en/of neerleggen op tafel.
mogen ze ook wel even aanhalen of het wel zo verantwoordelijk is van de regie om er zoveel alcohol in te flikkeren..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de liefhebbers (of iemand die het wil opnemen), Amber komt straks in FOK!-radio, en zal ook praten over de kwestie Jeroen.
Ik denk eerder dat hij zo doet omdat hij z'n vriendin heeft gesproken en z'n vrijbrief opnieuw ondertekend is, hij mag avances maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie keus om Jeroen en Eline te laten luchten....
Jeroen doet imho zijn best om veel te praten, zodat Eline niet begint over de woorden "geheime opdracht"
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:51 schreef roeland303 het volgende:
In het grote record boek staat iemand die heeft twee fietsen opgegeten, hij is nu aan een brommer begonnen... Misschien een leuke opdracht for extreme food??
ja, 10 sec. wegzakken of in slaap vallen vind ik wel een heel verschil hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Peter zat net zelf te vertellen dat die een seconde of 10 was weggezakt.
Slikt welquote:
Ha die Roel. Dido trots?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:51 schreef roeland303 het volgende:
In het grote record boek staat iemand die heeft twee fietsen opgegeten, hij is nu aan een brommer begonnen... Misschien een leuke opdracht for extreme food??
Pim heb ik een paar keer bijna zien wegvallen maar hij schrok elke keer weer wakker.. niet echt in slaap vallen dusquote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
Hebben jullie vandaag iemand even in slaap zien vallen?
Pim, Eline, Marielin en Peter worden "verdacht" van in slaap sukkelen..
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
queenieeeee, niemand had verwacht dat calimero de opdracht zou halen en er met de prijs vandoor zou gaan. . . En ondanks dat Pim haar heeft laten winnen heeft ze het wel verdiend.
jullie zitten er daar toch boven op en ook nog met meerdere beelden ??quote:Op maandag 11 mei 2009 20:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ogen dicht houden (langer dan 5 seconden dichthouden) , hoofd ondersteunen met armen en/of neerleggen op tafel.
Het is al moeilijk genoeg om een goed beeld te krijgen, er kan neit echt opgelet worden of een opdracht faalt danwel slaagtquote:Op maandag 11 mei 2009 20:58 schreef blomst het volgende:
[..]
jullie zitten er daar toch boven op en ook nog met meerdere beelden ??
Hoe kan ik dat ontvangen?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Maar hij zei ook dat ie daarna wakker werd.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, 10 sec. wegzakken of in slaap vallen vind ik wel een heel verschil hoor.
och, ze heeft gepraat zegt ze zelf, maar ze weet het niet meer. Jeroen weet het ook niet meer. Lijkt me duidelijk. Allebei te dronken om te weten wat er gebeurde.quote:
10 zien er meer dan 2quote:Op maandag 11 mei 2009 20:58 schreef blomst het volgende:
[..]
jullie zitten er daar toch boven op en ook nog met meerdere beelden ??
Ik denk het wel, Eline wist Jeroen net buiten te vertellen dat er kennelijk verwacht werd dat zij pffff (compleet met het uitbeelden van een stofwolk) zou doen... Dus ik vermoed dat ze het wel eerder gezien had.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:33 schreef Tessio het volgende:
[..]
Misschien beter niet over die speeksel kunnen beginnen.........want ze keken allemaal even verbaasd toen de opdracht werd voorgelezen.
Ze waren er totaal niet bekend mee.
Maar het waren wel weer mooie beelden, ik vond vooral dat giechelen van Eline tijdens het wegwerken van het kaneel hilarisch!
relluh !!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:05 schreef Marrije het volgende:
Amber neemt het fokkers kwalijk dat ze zeggen dat ze wel wakker was, dat was ze dus niet!
Dat dusquote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het wel, Eline wist Jeroen net buiten te vertellen dat er kennelijk verwacht werd dat zij pffff (compleet met het uitbeelden van een stofwolk) zou doen... Dus ik vermoed dat ze het wel eerder gezien had.
Neemt niet weg dat ze het allebei fantastisch gedaan hebben.
ben ik het helemaal mee eens, ze zijn nu lang genoeg wakker geweestquote:Op maandag 11 mei 2009 21:00 schreef tonja het volgende:
Nou, wat mij betreft laat de redactie ze lekker pitten nu. Echt interessant zullen de streams met deze oververmoeide mensen niet meer worden.
Wat neemt ze Jeroen dan kwalijk, ze zegt toch dat ze sliep, dus hoe kan ze weten wat hij gedaan heeftquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef Flow3r het volgende:
Amber neemt t jereon wél en ook niet kwalijk zegt ze
Jesus dat gezeik weer. Amber heeft haar zeggje gedaan !!!! En voor al die gasten die nooit in een bezopen situatie hebben gezeten .. Hopelijk komt het nog esquote:Op maandag 11 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
och, ze heeft gepraat zegt ze zelf, maar ze weet het niet meer. Jeroen weet het ook niet meer. Lijkt me duidelijk. Allebei te dronken om te weten wat er gebeurde.
haha zn leuk gesprek krijg je danquote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef Flow3r het volgende:
Amber neemt t jereon wél en ook niet kwalijk zegt ze
Dat hij bovenop haar kwam liggen, ze gaat Jeroen er ook nog wel op aanspreken en samen de beelden kijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat neemt ze Jeroen dan kwalijk, ze zegt toch dat ze sliep, dus hoe kan ze weten wat hij gedaan heeft
mijn mamma zegt altijd dat drinken slecht voor je isquote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus dat gezeik weer. Amber heeft haar zeggje gedaan !!!! En voor al die gasten die nooit in een bezopen situatie hebben gezeten .. Hopelijk komt het nog es
ik krijg bij Amber steeds het gevoel van wel niet wel niet wel niet .. net zoals ik blijf .. ik ga naar huis .. ik blijf .. ik ga naar huisquote:Op maandag 11 mei 2009 21:05 schreef Marrije het volgende:
Amber neemt het fokkers kwalijk dat ze zeggen dat ze wel wakker was, dat was ze dus niet!
ze zal het filmpje wel hebben gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat neemt ze Jeroen dan kwalijk, ze zegt toch dat ze sliep, dus hoe kan ze weten wat hij gedaan heeft
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef Maanvis het volgende:
Hoezo praten wij haar een complex aan mbt jeroen? Stefan praat haar een complex aan mbt FOK!
De mijne heeft het opgegevenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn mamma zegt altijd dat drinken slecht voor je is
De redactie heeft kennelijk zelf al liggen pitten aangezien ze hier komen vragen of de bewoners even in slaap zijn gevallen vandaagquote:Op maandag 11 mei 2009 21:00 schreef tonja het volgende:
Nou, wat mij betreft laat de redactie ze lekker pitten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |