Ik kom ook niet verder dan Frans de Munck qua "zwarte" bijnaam.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Bij de laatste had ik Pélé ook goed gerekend. Was eigenlijk nog op zoek naar een andere niet-voetballer naast Van Petegem met een vergelijkbare bijnaam, maar die was moeilijk te vinden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:37 schreef tomtomaat het volgende:
valderama
Je hebt de snor al?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:42 schreef ScottTracy het volgende:
Aan zo'n kapsel werk ik ook.
Rucebo +1quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
de hakkelaar? Johan V.?
Lucia de B. wordt herzien, maar het vonnis staat voorlopig nog steeds. Met die andere zit je dichtbij, maar moet dan toch echt de plaatsnaam weten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:20 schreef Mark het volgende:
Lucia de B. (weet alleen niet of dat vonnis nog staat) en het beest van .... (plaats in het Oosten van het land
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:20 schreef Tanjaa het volgende:
Er was ook een meneer die in 2003 ofzo een zwerver had vermoord en verder nog mensen had neergestoken dacht ik. Die was ook tot levenslang veroordeelt. Weet alleen niet meer hoe hij heet.
Het beest van Harkstede inderdaad, ofwel Willem van E. Verder had je bijvoorbeeld ook Julien C. (moordenaar van Jesse Dingemans) of Jan S., het monster van Assen, kunnen noemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:24 schreef Mark het volgende:
Begon met Har.... maar ik moet toch weg, dus iemand anders mag het afmaken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
Yeshquote:
Ik ben veel te snel afgeleid voor dit spelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:43 schreef tomtomaat het volgende:
keulse potten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |