The pain!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef RickoKun het volgende:en dat er dan soms zo een velletje in ontstaat ofzo die dan pas na een paar daagjes weg is
Tuurlijk alsof jij die pijn aan kan.quote:
Samequote:
iddquote:Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef Gupje het volgende:
Weet je wat het nadeel is! Je bijt er nu nog makkelijker op
Tong doet vaak nog veel meer pijnquote:
Dat heet een SOAquote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef RickoKun het volgende:en dat er dan soms zo een velletje in ontstaat ofzo die dan pas na een paar daagjes weg is
Euh, neequote:Op maandag 11 mei 2009 18:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tong ?!![]()
Hoe kan je op je tong bijten? Als je je tong uitsteekt naar iemand en daarna je mond dichtdoet?
Nog nooit gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euh, neeje bijt toch heel snel op je tong
bij mij komt 'ie wel eens tussen mn hoektanden als ik eet, auw
!
Komt sporadischer voor, doet wel meer pijnquote:Op maandag 11 mei 2009 18:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tong ?!![]()
Hoe kan je op je tong bijten? Als je je tong uitsteekt naar iemand en daarna je mond dichtdoet?
Ik heb ooit wel eens in m'n wang gebeten hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nog nooit gehadJe hebt denk ik 2 soorten mensen. Tong bijters en wang bijters. Want ik snap echt niet hoe je dat doet
Andersom denk ik ook niet.
AHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAAHAHAquote:Op maandag 11 mei 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik verbrandde net mijn tong toen ik wilde proeven of de rijst al klaar wasgebeurt me elke keer
Ik ben een tong+wang bijterquote:Op maandag 11 mei 2009 18:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nog nooit gehadJe hebt denk ik 2 soorten mensen. Tong bijters en wang bijters. Want ik snap echt niet hoe je dat doet
Andersom denk ik ook niet.
dat dan weer welquote:Op maandag 11 mei 2009 18:51 schreef Bomil het volgende:
[..]
AHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAAHAHA
en was die al klaar?
Dat je die username draagtquote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat doet dat FUCKING veel pijn. Tyfus mênnus wat een pijn.Zit je chill te kauwen, en dan ineens HAP. Bloed en alles. + Zo'n lelijk plekje in de mond die veel te gevoelig is.
![]()
Klacht: In je wang bijten.
Hoe de fuck krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik bijt trouwens ook wel eens per ongeluk op de binnenkant van mn onderlip, of valt dat ook onder wangen in dit geval?
Heb je een beugel ofzo?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik bijt trouwens ook wel eens per ongeluk op de binnenkant van mn onderlip, of valt dat ook onder wangen in dit geval?
hahaha jaquote:Op maandag 11 mei 2009 19:03 schreef Phuturistixxx het volgende:
Die pijn valt trouwens in het niet bij de pijn die je voelt als je de volgende dag precies op hetzelfde plekje bijt... en dat gaat gebeuren
Dat heb je niet, dat is vrij normaal.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:13 schreef Noortje. het volgende:
Als ik op mijn wang heb gebeten is het wondje na een dag genezen.
Ik heb superslijm.
Weet ik veelquote:Op maandag 11 mei 2009 19:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat nou weer voor elkaar
Nee, toen ik die had was het leven nog veel pijnlijkerquote:
Ligt er nou net aan hoe hard je bijt. Is het hard dus zo'n vleeschwond, is het niet na een dag al weg.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb je niet, dat is vrij normaal.
Je verpest het moment.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb je niet, dat is vrij normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |