http://forum.fok.nl/topic/1290028quote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef vaagsel het volgende:
En de beurt is aan flat_!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef Burning_Thundercat het volgende:
Body of Lies ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef X-Cessive het volgende:
Oldboy?
sterk, dezelfde film + dezelfde afbeeldingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:00 schreef vaagsel het volgende:
ik had precies dezelfde in het vorige topic gisteren...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:00 schreef vaagsel het volgende:
ik had precies dezelfde in het vorige topic gisteren...
Het 'Welke film is het'? spel #10
Dat ding is dus een walvishaai, grootste vis op aarde.
Ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef X-Cessive het volgende:
[..]
Helemaal goed! Ik denk gooi er ff makkelijke tegenaan!
Helaas... Het gaat hier om de groep mensenquote:
Zie het als een uitdagingquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:06 schreef vaagsel het volgende:
Het is wel de bedoeling dat je films uitbeeldt die mensen kunnen raden, bijvoorbeeld omdat ze deze hebben gezien of van deze film hebben gehoord. Deze film kon je enkel en alleen met google vinden (150 votes op imdb?) en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Hoe werkt het?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie het als een uitdagingen er zijn wel degelijk mensen die em kennen of gezien hebben. Beetje flauwekul om daar een norm aan te hangen. Het heet geen "Welke block buster is het? spel"
Close To Homequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef X-Cessive het volgende:
je moet het minder ver zoeken
Met process zit je in de goeie richting te denken!!!! De film heeft trouwens niks met scheikunde of chemie te maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Close To Home![]()
![]()
of wacht, ineens schiet me binnen ... Process
boiling point okéquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef X-Cessive het volgende:
[..]
Ook niet, je moet het minder ver zoeken
Idd Walk the Line. Had niet gezien dat iemand dat eerder al (foutief) als antwoord had gegeven..quote:
Jaaah, eays-peasy lemon-squeezie, du bist:quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef M_Frohike het volgende:
Fear and loathing in Las Vegas
Jumanjiquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:21 schreef M_Frohike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] -p
sehr gut!quote:
raar, net deed ie t nog.quote:
Wist ook niets anders met alleen manjeequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
raar, net deed ie t nog.![]()
knap dat je 'm toch geraden hebt dan!
Holy Smokequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef M_Frohike het volgende:
ja, woohoo! ook voor 't eerst!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Je zal er geen ban voor krijgen, maar het maakt 't er niet gemakkelijker op ... en wat vaagsel zegt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu ik er over nadenkmoet je idd de film gezien hebben om 't te weten. Mag dat?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef vaagsel het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat men aan de hand van de plaatjes de filmtitel raadt. De plaatjes moeten dus in ieder geval de titel (gedeeltelijk) uitbeelden, en dan pas de inhoud.
Al is het raden van de inhoud natuurlijk ook leuk, maar dat is wel iets anders dan wat in dit topic gebruikelijk is.
Sorry onverwachts bezoekquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Je zal er geen ban voor krijgen, maar het maakt 't er niet gemakkelijker op ... en wat vaagsel zegt.
Vorige deeltje werd er ook een plaatje gepost over de inhoud met daaronder 1-tje mbt de titel![]()
does een tipje geven dan
Control - Ian Curtis/Joy Division ... staat inderdaad in mijn categorie: "moet ik gezien hebben", maar heb het nog nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Sorry onverwachts bezoek
[ afbeelding ]
Nu was ie weer te makkelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Control - Ian Curtis/Joy Division ... staat inderdaad in mijn categorie: "moet ik gezien hebben", maar heb het nog niet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef BereNDD het volgende:
wet donkeybeetle
The Bank jobquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Burning_Thundercat het volgende:
Duurde even voordat er iets ging rinkelen, maar wel een goeie!
Een nieuwe:
[ afbeelding ]
Dit is hem!quote:
Was een lastige, zeker om dat in de eerdere post het 2e plaatje niet werktquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Dit is hem!
City of God, of Cidade de Deus, #17 op de imdb top 250 dus zeker kijkwaardig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef vaagsel het volgende:
Ja zal ze weer gewoon uppen naar imageshack ipv direct linken want dan loop je dat risico..
Crash?
Ik wil me best wel stil houden hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:28 schreef X-Cessive het volgende:
East New York?
Is het trouwens niet tikke vroeg voor een hint pas na 1 reactie?
nee, eerste plaatje gaat om een gedeelte van de naam van de stadquote:
Die bedoelde ik jahquote:
Hoe weet jij nou weer dat dat kind op een miljoen zitquote:
Ik dacht dat jij het geld wel geteld had. Anders klopt je afbeelding nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:13 schreef X-Cessive het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat dat kind op een miljoen zit![]()
Misschien is het wel 9 ton![]()
Hij is iig goed
Je had m anders meteen goed!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand anders een nieuwe maken, ik moet nog even inkomen in dit spel
Volgende x beter, maar is altijd wel mooi om iets te verzinnen, zeker als ze er niet zo snel achter komen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Raden is wat makkelijker dan verzinnen.
Als it Eagle Eye is doe ik wel mn best voor een nieuwe
Sorry, kwas ff n dagje weg voor hemelvaart, maar twas idd zoolanderquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:16 schreef M_Frohike het volgende:
Zoolander?
Mooi dat zoolander ook goed was! Deze is idd ook goed, kan ik tenminste nu weer eens raden, na 3 post achter elkaar wordt het toch ietsje minder hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:36 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Sorry, kwas ff n dagje weg voor hemelvaart, maar twas idd zoolander
en de laatste opgave = Full Metal Jacket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |