Je zal er geen ban voor krijgen, maar het maakt 't er niet gemakkelijker op ... en wat vaagsel zegt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu ik er over nadenkmoet je idd de film gezien hebben om 't te weten. Mag dat?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef vaagsel het volgende:
Volgens mij is het de bedoeling dat men aan de hand van de plaatjes de filmtitel raadt. De plaatjes moeten dus in ieder geval de titel (gedeeltelijk) uitbeelden, en dan pas de inhoud.
Al is het raden van de inhoud natuurlijk ook leuk, maar dat is wel iets anders dan wat in dit topic gebruikelijk is.
Sorry onverwachts bezoekquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Je zal er geen ban voor krijgen, maar het maakt 't er niet gemakkelijker op ... en wat vaagsel zegt.
Vorige deeltje werd er ook een plaatje gepost over de inhoud met daaronder 1-tje mbt de titel![]()
does een tipje geven dan
Control - Ian Curtis/Joy Division ... staat inderdaad in mijn categorie: "moet ik gezien hebben", maar heb het nog nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Sorry onverwachts bezoek
[ afbeelding ]
Nu was ie weer te makkelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef Flat---- het volgende:
[..]
Control - Ian Curtis/Joy Division ... staat inderdaad in mijn categorie: "moet ik gezien hebben", maar heb het nog niet
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:43 schreef BereNDD het volgende:
wet donkeybeetle
The Bank jobquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:25 schreef Burning_Thundercat het volgende:
Duurde even voordat er iets ging rinkelen, maar wel een goeie!
Een nieuwe:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |