op pek na ben ik de jongste hier denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 18:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lachen man en je bent een lekker jong.
Zegt deze ouwe taart
en dat zeg ik ook, respekt, jimbo is een kanjerquote:Op maandag 11 mei 2009 18:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lachen man en je bent een lekker jong.
Zegt deze ouwe taart
Wat een schatje ben jij zegquote:Op maandag 11 mei 2009 18:19 schreef Jimbo het volgende:
.
.
Bekijk deze YouTube-video
dit is de link maar hier doet ie het (nog) niet
hahaha, van mij mag jequote:
Nou van mij mag het,je hebt een lekkere grote bek en je bent ook niet bang.quote:
Ik vind 'm ene josti, met z'n 13-jarig gedrag, dus doe maar de bunker in ja... lekker ergerenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou van mij mag het,je hebt een lekkere grote bek en je bent ook niet bang.
En de jonge meiden zullen wel voor je stemmen en heel misschien die ouwe taarten ook nog wel
kijk eens aan, maak ik mss toch nog een kansquote:Op maandag 11 mei 2009 18:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En de jonge meiden zullen wel voor je stemmen en heel misschien die ouwe taarten ook nog wel
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:34 schreef Rica het volgende:
Had je ook het idee dat er een EHBO'er met een pen in de hand klaar moest staan toen je het deed Jimbo?
Ik ben nu al fanquote:Op maandag 11 mei 2009 18:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zei toch: Ik heb al mijn vrienden gezien maar ik ben blij om hier weer terug te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat hij weer terug is, weer leven in de brouwerij
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:34 schreef Rica het volgende:
Had je ook het idee dat er een EHBO'er met een pen in de hand klaar moest staan toen je het deed Jimbo?
Mam oh man doe jij eens voorzichtig,zo kom je geen eens meer in die bunkerquote:Op maandag 11 mei 2009 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
't zou nieteens zn slecht idee zijn zn ehbo bus hier voor de deur te krijgengister nog in een hek gefietst met een slokje teveel op en vandaag kaneel eten
whats next
echt bizar dat hij zo opgewekt weer binnen wandelt je zou toch verwachten dat hij helemaal down is.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:37 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hij zei toch: Ik heb al mijn vrienden gezien maar ik ben blij om hier weer terug te zijn.
Ik vind je cute!quote:Op maandag 11 mei 2009 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op pek na ben ik de jongste hier denk ik![]()
mja de eerstvolgende bunker word t toch niet denk ik , heb al vaker gezegt dat ik heel graag wil maar ik ga dr geen concerten / festivals voor cancelenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mam oh man doe jij eens voorzichtig,zo kom je geen eens meer in die bunker
hihiquote:
O je bent zo'n wandelend ongeluk. Dan mag je wmb de bunkert in.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
't zou nieteens zn slecht idee zijn zn ehbo bus hier voor de deur te krijgengister nog in een hek gefietst met een slokje teveel op en vandaag kaneel eten
whats next
Hij zal daar wel zijn zware momenten hebben gehad, wat denk je zelf..............quote:Op maandag 11 mei 2009 18:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
echt bizar dat hij zo opgewekt weer binnen wandelt je zou toch verwachten dat hij helemaal down is.
Van de Fok TBO'ers mag ik alquote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef Rica het volgende:
[..]
O je bent zo'n wandelend ongeluk. Dan mag je wmb de bunkert in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |