quote:Op maandag 11 mei 2009 16:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
I'm cool, hoe is het aan de overkant![]()
me laatste week in NL, ben er eignelijk al klaar mee, alles gedaan weer.
maar je woont toch nog thuis? doet moeders dit niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:38 schreef Keukenkast het volgende:
ja, doe maar vrolijk terwijl ik hier nog steeds de benedenverdieping moet stofzuigen.
moeders werkt en ik moet dat doenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je woont toch nog thuis? doet moeders dit niet?
que?quote:
heel goed. Dus als je op jezelf gaat wonen, kan je tenminste schoonmaken.quote:
Augustus/Septemberquote:Op maandag 11 mei 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heel goed. Dus als je op jezelf gaat wonen, kan je tenminste schoonmaken.
Daarna terug naar Sevilla, via barcelona daar blijf ik nog 3 daagjes bij een amigoquote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, gaat goed.
Erg druk voor werk bezig, maar alles verloopt goed.!!
laatste week hier? Daarna terug naar Sevilla?
Leuk!!quote:
Kamers.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk!!![]()
studeren en op kamers?
Of een echt huis?
Barcelonaquote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Daarna terug naar Sevilla, via barcelona daar blijf ik nog 3 daagjes bij een amigo
een grote jongen? dat wordt je toch pas bij ontknaping?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kamers.
word ik eindelijk een grote jongen
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een grote jongen? dat wordt je toch pas bij ontknaping?![]()
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
als dat betekent wat ik denk dat het betekent dan ben ik al 1,5/2 jaar ontknaapt.
Ja, Barcelona is leuk uitgaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yeaaaaaa even aclimatiseren toch haha a.k.a feesten
ontknaping dude wat een woordkeus lol...
valt toch wel mee? goed rechtop zitten, goed kauwen, niet praten tijdens eten. niet drinken en omkijken (verslikkings gevaar) niet te grote stukken in 1 keer naar binnenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef wonderer het volgende:
Damn... beetje uitzoeken hoe je gezond eet, kost nog best wat moeite.
Nou?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Maarj e mag me wel opbellen, ben benieuwd hoe je klinkt net als die andere keer![]()
Vind je het niet heerlijk om weer naar huis te gaanquote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Daarna terug naar Sevilla, via barcelona daar blijf ik nog 3 daagjes bij een amigo
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
valt toch wel mee? goed rechtop zitten, goed kauwen, niet praten tijdens eten. niet drinken en omkijken (verslikkings gevaar) niet te grote stukken in 1 keer naar binnen
Veel groente etc.. en met mate.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:58 schreef wonderer het volgende:
Damn... beetje uitzoeken hoe je gezond eet, kost nog best wat moeite.
Heb je al een kamer dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kamers.
word ik eindelijk een grote jongen
Is dat zo.... in die laatste 3 maanden wordt het aanbod ook wel veel groter hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 17:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je al een kamer dan?
Deze en volgende maand worden er relatief meer kamers aangeboden.. september/aug/juli is erg lastig
Nee, aanbod omlaag, zoekers omhoog (ik werk o.a. voor Kamernet.nl)quote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is dat zo.... in die laatste 3 maanden wordt het aanbod ook wel veel groter hoor
Maar London ìs toch je thuis?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind je het niet heerlijk om weer naar huis te gaanNuno is stiekum een beetje jaloers
Oh echt! Dan ben jij natuurlijk dé persoon die mij kan helpen met een kamer in Amsterdamquote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Nee, aanbod omlaag, zoekers omhoog (ik werk o.a. voor Kamernet.nl)
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh echt! Dan ben jij natuurlijk dé persoon die mij kan helpen met een kamer in Amsterdam
In mijn tijd was er al nijpend tekort. Is dat nog steeds?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je al een kamer dan?
Deze en volgende maand worden er relatief meer kamers aangeboden.. september/aug/juli is erg lastig
Ga je in Amsterdam studeren? Leukquote:Op maandag 11 mei 2009 17:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh echt! Dan ben jij natuurlijk dé persoon die mij kan helpen met een kamer in Amsterdam
Je kan me wel tips geven toch...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Kamernet is een prikbord-site, geen bemiddelaar. Verhuurders regelen alles zelf... Dus wat dat betreft kan ik weinig voor mensen doen.
Nee nee, ik ben bijna afgestudeerd. Ik ben op zoek naar een baan in Amsterdam, tot dat ik die nog niet gevonden heb, zit ik hier vast in het Noordenquote:
geen idee, maar de cumstains op de bank waren gewoon witquote:Op maandag 11 mei 2009 15:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Heeft ie ook echt blauw bloed door de aderen stromen?
quote:
Daar kun je je leeeeelijk in vergissen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:15 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb een kamertje in Tilburg nodig. Het lijkt me dat het tekort daar niet zo heel erg nijpend is
Winner winner, chicken dinnerquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Baltar het volgende:
Zo thuis, kijkt uit het raam en zie daar twee lekkere schilders bij overburen aan het werk![]()
telefoonnummer noteer, buitenboel moet hier ook gedaan worden![]()
we zullen zienquote:Op maandag 11 mei 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je je leeeeelijk in vergissen.
Tilburg is een echte studentenstad
achjeh. en anders heb ik geen kamer en zoek ik een sugardaddyquote:Op maandag 11 mei 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kun je je leeeeelijk in vergissen.
Tilburg is een echte studentenstad
Cairon woont in Tilburgquote:Op maandag 11 mei 2009 17:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
achjeh. en anders heb ik geen kamer en zoek ik een sugardaddy
Je boek doet rommelen? Wist niet dat je boeken ook eten moest gevenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Mijn boek doet roooommelrommelrommel. HONGER!
Of zenuwen? Ik ga een knappe [singles]-hetero ontmoeten vanaaf
[ afbeelding ]
ik ben jong en gewillig, wil misschien wel helpenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan me wel tips geven toch...
Ik heb wel vaker gereageerd op een kamer via Kamernet. Maar kun je me tips geven wat voor reactie ik zou moeten geven bij een advertentie?
iewwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 11 mei 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
geen idee, maar de cumstains op de bank waren gewoon wit![]()
Nee, we gaan een workoutschema volgen en dan krijg je een lijstje met goedgekeurde producten (appels, kip, volkorenpasta enzo) maar ze zetten er niet bij hoeveel van allesquote:Op maandag 11 mei 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Veel groente etc.. en met mate.
Of wil je zo'n calorieenteller?
ja. het gaat alweer een beetje beterquote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
snapt relevantie met post niet
![]()
Is 't bloeden al gstopt?
ik heb niet echt een thuis, ja Amsterdam een beetje denk ik. voor de rest leef ik al een nomade.quote:
Ik ben in mijn hoofd wel eens verstrooid-dyslectischquote:Op maandag 11 mei 2009 17:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je boek doet rommelen? Wist niet dat je boeken ook eten moest gevenRen gauw naar boven om m'n boeken te checken
Only mexican baby-taco-butterflies in my belly!quote:Toe maarJe wilt echt zwanger worden?
Ach, TMM slaapt op die bank. Ik nietquote:
moet het keukentje gewit worden?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef Baltar het volgende:
Zo thuis, kijkt uit het raam en zie daar twee lekkere schilders bij overburen aan het werk![]()
telefoonnummer noteer, buitenboel moet hier ook gedaan worden![]()
Je gaat hem bekeren, net als de rest?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, zie de marktraporten op http://blog.kamernet.nlquote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In mijn tijd was er al nijpend tekort. Is dat nog steeds?
Foto erbij, niet te lang stuk tekst.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan me wel tips geven toch...
Ik heb wel vaker gereageerd op een kamer via Kamernet. Maar kun je me tips geven wat voor reactie ik zou moeten geven bij een advertentie?
ga je die gast ontmoeten?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schrok al, begon me ook al een proces voor me te zien, waar al m'n boeken met aangeklaagd hadden wegens verwaarlozingquote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[quote]Ik ben in mijn hoofd wel eens verstrooid-dyslectisch
Dan denk ik aan het ene woord terwijl ik een anderw oord typ en dan verschijnt dat geheeeeeel ongepland op het scherm![]()
quote:Only mexican baby-taco-butterflies in my belly!![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je gaat hem bekeren, net als de rest?
Nee, de buitenkant, anders had ik ze niet kunnen zienquote:
doe je goed:oquote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij jaquote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je die gast ontmoeten?was dat niet die gast uit single topic die hier postte? doe je netjes..
Maar dat heb ik nooit zo gezegd en als je er over begint ontken ik alles!quote:
Was zeker ook weer een moment van verstrooid-dyslectisch wezenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nooit zo gezegd en als je er over begint ontken ik alles!
Alleen online en dan eigenlijk alleen met Nunoquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Peter het volgende:
Ang3l, ligt het aan mij, of ben je sinds je vrijgezellenbestaan wat meer een 'valse nicht' geworden?
Je zoekt in dit topic wel vaker de confrontatie op....
ja, hetero's zijn nieuwgierig. Ik ken het van hier en als ze aan het kluiven zijn, zeggen ze ondertussen dat ze geen homo zijn. geweldig dat altijdquote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij ja
Die samen met wat dames een ang3l-fantopic geopend heeft
(zie mijn sig)
Zo'n held op internet dusquote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen online en dan eigenlijk alleen met Nuno
Daarvuiten hoor ik in het echte leven dat ik vaak te lief ben.
Vandaar dat ik hier oefen
nou, het gaat je anders goed af.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen online en dan eigenlijk alleen met Nuno
Daarvuiten hoor ik in het echte leven dat ik vaak te lief ben.
Vandaar dat ik hier oefen
'imgg nongt gnnayy'quote:Op maandag 11 mei 2009 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, hetero's zijn nieuwgierig. Ik ken het van hier en als ze aan het kluiven zijn, zeggen ze ondertussen dat ze geen homo zijn. geweldig dat altijd![]()
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'imgg nongt gnnayy'
klinkt dat ongeveer zo
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die ken ik eigenlijk niet.
Is dat wat als volgend slachtoffer?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You can tryquote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik trek hem dan meestal aan z'n haren omhoog, vraag of zijn moeder hem nooit geleerd heeft dat ie niet met volle mond mag praten en duw hem er dan weer terug opquote:Op maandag 11 mei 2009 17:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'imgg nongt gnnayy'
klinkt dat ongeveer zo
Sommigen maken het me dan ook ERG makkelijk door tegen mijn principes in te gaan.quote:
''mond dicht en eet je bord leeg''quote:Op maandag 11 mei 2009 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik trek hem dan meestal aan z'n haren omhoog, vraag of zijn moeder hem nooit geleerd heeft dat ie niet met volle mond mag praten en duw hem er dan weer terug op
Ik zal hem eens aanspreken in z'n fobo dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij moet nodig uit de kast van tante yvonne
(is Mister FOK! geweest)
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal hem eens aanspreken in z'n fobo dan.
Zo.quote:Ahum.
Ik ben hier heengestuurd als afgevaardigde van een bepaald topic. En ze hebben me een missie opgedragen. Dus als je nou ff een beetje meewerkt zal het voor beide zo min mogelijk pijnlijk zijn.
*zingt* I tend to choke on dicks and emotionsquote:Op maandag 11 mei 2009 17:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
gewoon handen op dat achterhoofd en duwen
Hij heeft ook een klustopic met ontbloot bovenlichaam foto'squote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het compensatie-drang?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik ben een eenmans-tegen-offensief begonnen. Als hetero's menen dat ze ons in kampen kunnen stoppen en van homo naar hetero kunnen veranderen, dan ga ik hetero's in mij stoppen om ze van hetero naar homo te brengenquote:
Die knakker die het nodig vindt je voor homo uit te scheldenquote:
Cairon as sugerdaddyquote:
Ik wilde eigenlijk naar een homo-healing kamp met Kerst. Stel je voor. Één grote groep homoseksuelen in één kamp...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik ben een eenmans-tegen-offensief begonnen. Als hetero's menen dat ze ons in kampen kunnen stoppen en van homo naar hetero kunnen veranderen, dan ga ik hetero's in mij stoppen om ze van hetero naar homo te brengen
Vraag Mike maar voor wat voorstudie voor jezelfquote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naar een homo-healing kamp met Kerst. Stel je voor. Één grote groep homoseksuelen in één kamp...![]()
Hm, wat?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vraag Mike maar voor wat voorstudie voor jezelf
I am Paris Hilton and I approve this messagequote:Op maandag 11 mei 2009 17:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Één grote groep homoseksuelen in één kamp
Wil ik ookquote:Op maandag 11 mei 2009 18:10 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens, wat vinden we van een rode broek? Helemaal leuk toch? Ik ga er een kopen!
Komen (denk ik), omdat die twee aspecten en andere aspecten in het marketingplan aan bod komen. Jouw zin loopt in beide gevallen niet echt lekker, vooral door 'en meer'.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef MisterO het volgende:
Guys i need help for 1 sec:
Wat is juist?
Een Marketingplan waarbij
Kwaliteitsverbetering, ledenwerving
en meer aan bod komt
en meer aan bod komen
Komen toch?
Je praat over 1 marketingplan, dus ik zou zeggen aan bod komtquote:Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef MisterO het volgende:
Guys i need help for 1 sec:
Wat is juist?
en meer aan bod komt
en meer aan bod komen
Komen toch?
In mijn geval en straight leg. Elk ander model laat mijn rondingen niet goed uitkomen...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:18 schreef Keukenkast het volgende:
Wat voor soort broek?
Jeans/skinny/baggy/bootcut
Je gebruikt de dyslectische truc om moeilijke grammaticaconstructies te omzeilenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:24 schreef Keukenkast het volgende:
Dat 'en meer' maakt het lastig...
Hele zin veranderen en deze constructie vermijden.
Een marketingplan waarbij onder andere kwaliteitsverbetering en ledenwerving aan bod komen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
3 totaal verschillende meningenwel bedankt
![]()
Maar keukenkast, ik ga met jou mee.
Laat ik het dan maar niet doen denk ik...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:21 schreef Desmonkey het volgende:
Helaas kunnen er heel weinig mensen het hebben (0,01%) .
quote:
Nou en, het werkt tochquote:Op maandag 11 mei 2009 18:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Je gebruikt de dyslectische truc om moeilijke grammaticaconstructies te omzeilen
Helegaar niet, je mag ook gewoon op je knieen vallen en roepen dat je onwaardig bentquote:Op maandag 11 mei 2009 18:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet ik jou nu ook al in mn voorwoord bedanken?
Laat maar, dat kan ik niet hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 18:34 schreef Keukenkast het volgende:
Oh trouwens, HIW, een gekleurde broek kan wat mij betreft alleen als hij skinny is.
Nou, dat denk je maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Laat maar, dat kan ik niet hebben
op mijn benen staat echt geen skinny. Ik bedoel, dan zie ik eruit als een rare dikke rollade. Streight leg, is het enige wat ik aan kan.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nou, dat denk je maar.
Gewoon proberen
Kom hier maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Helegaar niet, je mag ook gewoon op je knieen vallen en roepen dat je onwaardig bent
maar die persoon is nu al heel de avond op missiequote:Op maandag 11 mei 2009 19:27 schreef Dizer het volgende:
Ik moet iemand zijn missie helpen volbrengen?
Ik ga nu even naar de sportschool, maar ik ben benieuwd!!!
ach, sommige mensen kunnen het hebben heurquote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kom hier maar.
En een rode broek. NEE. nooit.
Homo's zijn van nature paranoidequote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
waarom denkt iedereen toch dat ik een kloon ben. Hartstikke depressing
Laat ze het maar niet horen hierquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
ja, het is rustig hier, hequote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef Keukenkast het volgende:
doe eens niet zo saai stelletje nichten
Weinigen weten dat ik Manuel heet.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jij denkt ook dat ik een kloon ben he
Morgen pas.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het is rustig hier, he![]()
Is er Idols ofzo?
en daarom is het zo stil hier? Alaska....?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:54 schreef Keukenkast het volgende:
Het enige dat in de buurt komt is dat er een programma op is dat stoere mannen in alaska heet.
Al bezig met het herschrijven?quote:
Het gaat over barre weersomstandigheden. Dus geen shirtlessquote:Op maandag 11 mei 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en daarom is het zo stil hier? Alaska....?![]()
o wacht even, lekkere mannen dus. half shirtless and stuff?
Mijn zwager woont in Alaskaquote:Op maandag 11 mei 2009 20:54 schreef Keukenkast het volgende:
Het enige dat in de buurt komt is dat er een programma op is dat stoere mannen in alaska heet.
Nee, nadenken.quote:
o geen reality of een gameshow.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het gaat over barre weersomstandigheden. Dus geen shirtless![]()
Manuel was een gokje, eerlijk waar.
Nee, en als je zo blijft spanken doe ik het al helemaal nietquote:Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o geen reality of een gameshow.![]()
Heb je al geleerd vandaag?
repelsteeltje? Bitch ain't got shit on me.quote:
je doet echt alles om niet te leren, he?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, en als je zo blijft spanken doe ik het al helemaal niet
Ik sta nu een 8,1 gemiddeld. het maakt me niet zoveel meer uitquote:Op maandag 11 mei 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je doet echt alles om niet te leren, he?
ach, dan wordt het stelen van examens.
bitchquote:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar mijn persoonlijkheid door jouw ogenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:05 schreef MisterO het volgende:
Keukenkast geloof ik wel. Hij is geen kloon. Als hij een kloon was, had hij juist nooooit Manuel gezegd, juist omdat hij dan verdacht zou worden.
Plus, hij heeft een persoonlijkheid dat ik niet echt met iemand anders kan vergelijken hier...
Dat was mijn voorlopige oordeel.![]()
Maar Baltar is een kloon.
Mijn eerste oordeel?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd naar mijn persoonlijkheid door jouw ogen
nou, research maar raak zou'k zeggenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mijn eerste oordeel?
Eigenwijze, slimme puber
Ik moet wat meer research doen voordat ik jou meer kan vertellen over jou![]()
gaat het regenen? Je bent ook net een hausfrau.quote:
Beauty & the Nerd heeft Matthias als presentatorquote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom zijn er geen hete mannen op de teevee?
Constant gigantische borsten maar nooit eens wat voor ons
das hier ook, maar in reclame veel van die heterojongens die dan half gekleed iets aansmeren. Om beide kanten te bevredigen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom zijn er geen hete mannen op de teevee?
Constant gigantische borsten maar nooit eens wat voor ons
gaat het regenen danquote:
Better safe than sorryquote:
Ze hebben toch stiekem een hekel aan homo's daaro?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das hier ook, maar in reclame veel van die heterojongens die dan half gekleed iets aansmeren. Om beide kanten te bevredigen.
Maar ze weten donders goed dat wij ook een belangrijke doelgroep zijn om 'ons geld afhandig te maken'.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze hebben toch stiekem een hekel aan homo's daaro?
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef Keukenkast het volgende:
Die moeders toch
Ik heb net mijn danoontje op
hou je mond,quote:
Is het de manier van eten dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
hou je mond,
het feit dat ik kindertoetjes eet maakt me vet aantrekkelijk
Niet heel amerika over een kam scheren, jaquote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze hebben toch stiekem een hekel aan homo's daaro?
danoontje.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is het de manier van eten dan?![]()
maar euh...danone....ken het nog van vroegah
Ze zijn allemaal hun was aan het binnen halen.quote:
pak maar de vaseline maar! o ja en een kussen.quote:
Ik ben aan het trainenquote:
Pas je op voor vlekken?quote:
want zelfs als je blauw bloed mocht hebben, dan blijven de cumstains wit.quote:
Op passen voor ang3l of met de bank?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Cairon het volgende:
ik zit iedere week op Ang3l's bank... kijk je een beetje uit met 'em?
Kun je tegenwoordig ook al internetten op een kilometerteller?quote:
die arme kerel is jaloersquote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef Cairon het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw nu weet ik dat Ang3l vanavond van bil gaat/is gegaan!
Dat doe ik al maanden, internetten tijdens het fietsen, maar nu doe ik krachttraining en fok ik tijdens het uitrusten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook al internetten op een kilometerteller?
correctie: je doet aan krachttraining tijdens het uitrusten van fokquote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat doe ik al maanden, internetten tijdens het fietsen, maar nu doe ik krachttraining en fok ik tijdens het uitrusten.
Dus nog steeds fanatiek bezig?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat doe ik al maanden, internetten tijdens het fietsen, maar nu doe ik krachttraining en fok ik tijdens het uitrusten.
Weer opnieuw fanatiek bezig (in de vakantie niet echt veel gedaan. Zeg maar niksquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus nog steeds fanatiek bezig?![]()
Velen haken na een tijdje weer af...
Wat jij wil.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
correctie: je doet aan krachttraining tijdens het uitrusten van fok
joh. dat zinnetje heeft echt een SBS-gehalte van vierhonderd.
Hij liever dan ik, ik ga wel bij Cairon op de bank zittenquote:
R. is bij je?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
oh we zijn al weer thuis, ik ben moe hij is vermoeiend
jij bent zelf een gore kut! Hoe waag je het om Watchmen niet geweldig te vinden! Jij gore onderhandse Brett Easton Ellis reject! Ik hoop dat je ballen verschrompelen en je door Dr. Manhattan's 3ft shlong verpletterd word! Niemand houdt van je! Je hebt geen vrienden! You make baby Jesus cry!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
Xit met een half oog naar Watchmen te kijken. maar tis best wel kutfilm.![]()
Die film moet je ook niet met een half oog kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
Xit met een half oog naar Watchmen te kijken. maar tis best wel kutfilm.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij bent zelf een gore kut! Hoe waag je het om Watchmen niet geweldig te vinden! Jij gore onderhandse Brett Easton Ellis reject! Ik hoop dat je ballen verschrompelen en je door Dr. Manhattan's 3ft shlong verpletterd word! Niemand houdt van je! Je hebt geen vrienden! You make baby Jesus cry!
Watchmen is liefde! Watchmen maakt met 43,7% aantrekkelijker en levert je 54,6% meer vrienden op. En uit onderzoek is ook gebleken dat je meer liefde krijgt als je Watchmen leuk vind!
je kent die film?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die film moet je ook niet met een half oog kijken
your mother should be beaten with an oar!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
O.K. ik ben ook met meerdere dingen tegelijk bezig.
ja zeker...maar hij wilt je gewoon neuken..quote:Op maandag 11 mei 2009 23:27 schreef Keukenkast het volgende:
Als iemand zeg dat hij je zo leuk vindt vanwege je 'leuke toet'
en degene een vent van 50 is
moet je dat dan opvatten als een compliment? Niet echt, toch?
niemand wil mij neuken, behalve als ze dronken zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja zeker...maar hij wilt je gewoon neuken..
waar haal je ze vandaan?
Niet echt, als er een bevolkingsgroep is zonder smaak, dan zijn het de 50-plussers wel. Die vinden alles leuk en lekker zolang het jong is en gewillig lijkt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:27 schreef Keukenkast het volgende:
Als iemand zeg dat hij je zo leuk vindt vanwege je 'leuke toet'
en degene een vent van 50 is
moet je dat dan opvatten als een compliment? Niet echt, toch?
Si het hele diner zijn plannen voor de toekomst aangehoord en zonder comments van mij....en hij wil een soort van reactie, maar het is moelijkquote:
leave my mother out of it.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
your mother should be beaten with an oar!
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een klustopic met ontbloot bovenlichaam foto's
Haajquote:Op maandag 11 mei 2009 19:27 schreef Dizer het volgende:
Ik moet iemand zijn missie helpen volbrengen?
Ik ga nu even naar de sportschool, maar ik ben benieuwd!!!
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niemand wil mij neuken, behalve als ze dronken zijn
deze zat eens naast me in de trein.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Niet echt, als er een bevolkingsgroep is zonder smaak, dan zijn het de 50-plussers wel. Die vinden alles leuk en lekker zolang het jong is en gewillig lijkt.
Vraag maar aan Mike_Hunt, die zit een beetje in die leeftijdsgroep.
Watchmen maakt een mens jonger...
het had erger kunnen zijn, hij had je ook lelijk kunnen noemenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niemand wil mij neuken, behalve als ze dronken zijn
deze zat eens naast me in de trein.
quote:
wat zijn de plannen volgens hem dan? Jij daar in Bolivia....?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Si het hele diner zijn plannen voor de toekomst aangehoord en zonder comments van mij....en hij wil een soort van reactie, maar het is moelijk![]()
ooooooh my god als ik maar niet zoveel van hem hou dan was mijn leven zo makkelijk
Daar hebben we helemaal geen afspraken voor nodig!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef Cairon het volgende:
hell no
Ang3l en ik hebben een afspraak over dat soort zaken.
Thank god! You sexless lump of clay!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:39 schreef Ang3l het volgende:
En het was niet mijn bank trouwens, dus wees gerust.
nice try, bitch, maar hij weet allang dat ik 33 ben.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Niet echt, als er een bevolkingsgroep is zonder smaak, dan zijn het de 50-plussers wel. Die vinden alles leuk en lekker zolang het jong is en gewillig lijkt.
Vraag maar aan Mike_Hunt, die zit een beetje in die leeftijdsgroep.
Watchmen maakt een mens jonger...
Bolivia of Brasil, maar kan toch nooit mijn Lisboa missenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat zijn de plannen volgens hem dan? Jij daar in Bolivia....?
is ie nu al weg? dat kan nooit goed zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je ondertussen aan het roddelen was!!
Jij bent over zijn bank gekomen, well donequote:Op maandag 11 mei 2009 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben we helemaal geen afspraken voor nodig!
I ain't even touching that with a 10ft pole!!![]()
En het was niet mijn bank trouwens, dus wees gerust.
Ik was ooit in Lissabon. Mensen vielen me lastig omdat ze sigaretten wilden bietsen of erop stonden dat ik in hun café kwam.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bolivia of Brasil, maar kan toch nooit mijn Lisboa missenen dat moet ik opgeven denk ik
broekie... ik weet nog dat ik 33 waws... lang lang geleden in 1913quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
nice try, bitch, maar hij weet allang dat ik 33 ben.![]()
ja tis niet niks....dus een andere baan etc...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Bolivia of Brasil, maar kan toch nooit mijn Lisboa missenen dat moet ik opgeven denk ik
Ik ben wegquote:Op maandag 11 mei 2009 23:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is ie nu al weg? dat kan nooit goed zijn
was het goeie shit?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was ooit in Lissabon. Mensen vielen me lastig omdat ze sigaretten wilden bietsen of erop stonden dat ik in hun café kwam.
En negers wilden me er hasj verkopen.
heb je de fountain of Youth gevonden? Want ik wil dat graag weten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef Cairon het volgende:
[..]
broekie... ik weet nog dat ik 33 waws... lang lang geleden in 1913
dat doen ze alleen bij toeristenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was ooit in Lissabon. Mensen vielen me lastig omdat ze sigaretten wilden bietsen of erop stonden dat ik in hun café kwam.
En negers wilden me er hasj verkopen.
ik denk niet dat je een kloon bent, vandaar mijn jachtinstinctquote:Op maandag 11 mei 2009 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
???quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk niet dat je een kloon bent, vandaar mijn jachtinstinct
geen baan, dan kan hij me mooi onderhoudenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja tis niet niks....dus een andere baan etc...
geniet er maar van, u little shit...tis over before u know it.quote:
Het is wel grappig. In Lissabon zijn mannen of spuuglelijk of echt schandalig mooi.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat doen ze alleen bij toeristenhet lijkt net Amsterdan soms, alleen willen ze je daar heroine verkopen
ik wou dat ik 26 was ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geniet er maar van, u little shit...tis over before u know it.
dat zou Mike ook wel willenquote:
jachtinstinct?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk niet dat je een kloon bent, vandaar mijn jachtinstinct
Ach joh, rekt het niet dan scheurt het wel.quote:
did you fuck him?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:50 schreef Cairon het volgende:
mijn portugese huisgenoot was een sexy mofo
jij en Joris zijn perfect voor elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach joh, rekt het niet dan scheurt het wel.
En je weet wat ze zeggen: wat gescheurd is, dat moet genaaid worden!
Mja.
hell noquote:
omdat jij gelijk bij donker en lang haar en make up aan emo's denkt is dat niet zoquote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is wel grappig. In Lissabon zijn mannen of spuuglelijk of echt schandalig mooi.
weet jij toevallig waarom er zo fucking veel emo's in Portugal zijn?
quote:
nee, ik denk aan emo als ik gestreepte sokken, guyliner, doodskoppen en snakebites zie. en dan echt in hele grote groepen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat jij gelijk bij donker en lang haar en make up aan emo's denkt is dat niet zo
verlangen? Nee...ik zou het niet anders willen...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:53 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom verlangen jullie ouwetjes zo naar jeugd? Er is niets aan.
quote:
3x King was best leuk... ergens in de verte... nee wacht... eigenlijk helemaal niet. behalve dan Shawshank Redemption...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef Cybart het volgende:
Simpsons & Family Guy sucken allebei big time deze week...
me boos.... nee teleurgesteld!
Uh, ik bedoelde: Yo!quote:
hey n00bquote:
dank jequote:Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is wel grappig. In Lissabon zijn mannen of spuuglelijk of echt schandalig mooi.
alle mensen van deze afleveringen mogen dood!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:56 schreef Cairon het volgende:
[..]
3x King was best leuk... ergens in de verte... nee wacht... eigenlijk helemaal niet. behalve dan Shawshank Redemption...
so much for sexy then..quote:
Vijf keer per dag klaarkomen ftw.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:53 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom verlangen jullie ouwetjes zo naar jeugd? Er is niets aan.
hola muchachoquote:
omdat we minder bang zijn om er anders uit te zien dan een C&A jongerenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
nee, ik denk aan emo als ik gestreepte sokken, guyliner, doodskoppen en snakebites zie. en dan echt in hele grote groepen.
hoe weet jij datquote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk niet spuuglelijk hoor
back from having a drink with 'friends' eignelijk 1 vriend...de rest was zijn aanhang en ik mocht de helft nietquote:
Het is geen persoonlijke aanval hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
omdat we minder bang zijn om er anders uit te zien dan een C&A jongeren
American Dad is geweldigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:00 schreef Cairon het volgende:
Family Guy is kut sinds ze van Stewie een gay homosexual hebben gemaakt.
The Simpsons schommelt iedere week heftig...
maar allebei zijn ze nog steeds tien keer beter dan American Dad.
King of the Hill heb ik al een eeuwigheid niet meer gezien trouwens... hrmmmz
grappiger dan simpsons tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:00 schreef Cairon het volgende:
Family Guy is kut sinds ze van Stewie een gay homosexual hebben gemaakt.
zekersquote:The Simpsons schommelt iedere week heftig...
KOTH, word dat nog gemaakt?quote:maar allebei zijn ze nog steeds tien keer beter dan American Dad.
King of the Hill heb ik al een eeuwigheid niet meer gezien trouwens... hrmmmz
En jij moet mij gaan rekruten? Nou nou.. ik denk dat ik jou wel eens moet gaan rekruten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jij moet mij gaan rekruten? Nou nou.. ik denk dat ik jou wel eens moet gaan rekruten...
DUS!!!! GET DOWN ON YOUR KNEES AND GIVE MEI'd give you plenty of twenty of something darlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |