Lil 'Wayne en 50 cent.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:37 schreef Nam_Soldier het volgende:
Ik vind muziekinstrumenten bespelen wel een pré! Als ze van goede muziek houden dan.
Op een trompet!!!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:44 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn natuurlijk geen altijd-geldende-regelsIn een huis met muziekliefhebbers worden ze enthousiast als je zegt gitaar te spelen, een huis met dierenliefhebbers verwelkomt je kat met open armen en een huis met vegetariërs wordt vast niet enthousiast als je aangeeft de heerlijkste biefstukken op de BBQ te kunnen maken.
Mijn advies: jezelf zijn en hopen dat je past in een huis met mensen die jou mogen en niet je verzonnen verhaaltjes om maar binnen te komen.
Dat heb ik ook wel eens gehoord jaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:54 schreef Joachim het volgende:
En uiteraard niet je ouders meenemen op de kijkavonden
Ja geweldig is datquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:43 schreef Smash-it het volgende:
Zelf hospiteeravonden houden als er weer een kamer vrij was gekomen, vond ik toch wel het leukste. 9 van de 10 keer wist je het trouwens al binnen enkele minuten, of iemand wel of niet in het huis past. En inderdaad, lekker blijven kletsen. Stiltes zijn een no go.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |