Je kan sowieso postenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
in before the lock, ik geloof dat ik bijna een deeltje gemist heb.
post je hier nu ineens zomaar zonder iemand post af te zeiken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
oi
bek houwen jostiquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
post je hier nu ineens zomaar zonder iemand post af te zeiken?
Hmm ik kan me herinneren dat we onze kat naar iets op de Berg en Dalseweg brachten maar daar kan ik niks vinden..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of er ergens in de buurt een dierenhotel is? Moet nog wat gaan regelen voor de vakantie.
Dank je manquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
owja, houniet je mix klinkt lekker
en je gaat meelopen dus ?
Wat voor mix heb je??quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dank je man. Nieuwe gear van de zomer
.
We gaan de 50 lopen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe mooiweer platen.
Het weer is er goed voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Zal hem eens op mijn iPod pleuren voor zodadelijk op de fiets, ouwe.
quote:
casual wednesdayquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:27 schreef Sander het volgende:
Zo, ik heb mijn pak weereens aangetrokken. Geen stropdas dit keer
Weet je wat goed werkt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Mikkie het volgende:
Kutzooi, vanmiddag nog 'n hoop werk te doen, maar met dit weer heb ik daar natuurlijk weer helemaal geen zin in![]()
.
Pas maar op dat je geen daywalker wordtquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet je wat goed werkt?
Gewoon binnen blijven en de gordijnen dicht, ik merk niks van het weer.. Tot jij het zei wist ik niet wat voor weer het wasZolang ik het zo fucking druk heb blijf ik in m'n kamer en kijk ik niet naar buiten
stervende aan hoofdpijnkanker is nooit leukquote:
Jij ging lerenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB werkt bij mij ook meestal wel tegen de hoofdpijn
haha, en ondertussen allerlei oneerbiedige voorstellen doen op msnquote:
Echt hèquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef Mikkie het volgende:
Yup. En ze probeerden mij ook nog over te halen!
Goede zaakquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh! Gesprek dat ik had ging iig super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |