abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68936960
ik zou gewoon de auto pakken, problem solved
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_68937017
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef Californium het volgende:

[..]

Op je 17e weet je toch omehand wel dat school gewoon belangrijk is... en dat het geen nut heeft om thuis te blijven want dan leer je niets en kom je nooit verder

Zelfs ik snapte dat toen ik 14 was
Dat je het snapt is één punt, dat je er naar handelt is het tweede
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_68937045
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
Verder heeft LR gelijk. En weet je waarom ik denk dat die mensen allemaal thuisblijven? Omdat een groot deel daarvan vroeger ook niet hoefde.
Dat vind ik op zich wel interessant, misschien zit daar toch wel wat in. Los van de situatie van SLP_, want dit is volgens mij eenmalig... kan ik me best indenken dat dit zo is. Ik liet het wel uit m'n hoofd om te spijbelen vroeger, maar als er echt iets was had ik het denk ik wel aan m'n ouders kunnen vragen. Nooit gedaan eigenlijk, vond het al erg om lessen te missen. Ik kan me best indenken dat mensen die vroeger makkelijk thuis konden blijven van lessen enzo, dat nu nog steeds doen.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_68937105
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben het met Hosti eens. Voor mij werkte het ook om op een gegeven moment te denken, het gaat wel over, en verder er compleet de schijt aan te hebben. Daarbij had ik over het algemeen zoiets dat een excursie als dit een perfecte manier was om op subtiele wijze mensen terug te pakken

Verder heeft LR gelijk. En weet je waarom ik denk dat die mensen allemaal thuisblijven? Omdat een groot deel daarvan vroeger ook niet hoefde.

En nou college

(nog een subtiele note, volgens mij was het bij SLP geheel geen geval van pesten, en vind ik dus absoluut geen reden om niet heen te hoeven.)
'Het gaat wel over' denken en schijt aan dingen hebben... Ik hoop nog elke dag dat ik dat ooit zou kunnen

En idd SLP_ ik zeg niet dat het gaat om pesten... maar als jij er echt zwaar tegenop ziet en er geen nut van inziet zou ik niet gaan
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_68937151
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:16 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Dat vind ik op zich wel interessant, misschien zit daar toch wel wat in. Los van de situatie van SLP_, want dit is volgens mij eenmalig... kan ik me best indenken dat dit zo is. Ik liet het wel uit m'n hoofd om te spijbelen vroeger, maar als er echt iets was had ik het denk ik wel aan m'n ouders kunnen vragen. Nooit gedaan eigenlijk, vond het al erg om lessen te missen. Ik kan me best indenken dat mensen die vroeger makkelijk thuis konden blijven van lessen enzo, dat nu nog steeds doen.
Opzich wel... Maar ik ging 'vroeger' ook altijd netjes naar de les... En nu bleef ik ook de helft van de tijd thuis.....
pi_68937345
Als het met een leuk groepje was, was het nog wel te doen, maar nu
Mn ouders denken hetzelfde als IB, dus ziek melden gaat niet lukken.
En ja, ik heb hooikoorts [en astma!] maar aangezien het een examenopdracht is, kan je dit niet als excuus gebruiken..
pi_68937380
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:19 schreef Californium het volgende:

[..]

Opzich wel... Maar ik ging 'vroeger' ook altijd netjes naar de les... En nu bleef ik ook de helft van de tijd thuis.....
opzich dus niet

voor de rest geldt dit ook zo voor mij
swarma spam hoer
pi_68937422
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef SLP_ het volgende:
En ja, ik heb hooikoorts [en astma!] maar aangezien het een examenopdracht is, kan je dit niet als excuus gebruiken..
Dat vind ik echt achterlijk.
Ik had in de 3e ofzo ook een docent die het geen excuus vond, maar dat ik na zowat elke buitengymles in het voorjaar/de zomer bijna een week hartstikke ziek was, ging ie eindelijk een beetje meewerken.. In de bovenbouw mocht ik dan zelf kiezen, wat ik dacht dat ik aankon enzo.. en ik was heus wel volwassen genoeg om het niet te misbruiken.. Maar echt volop actief bezig zijn (fietsen, rennen, etc) kon ik echt niet
pi_68937429
o hai
Ja doei.
pi_68937433
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

opzich dus niet

ik bedoelde dat het opzich wel een punt was... waarschijnlijk voor veel mensen... De maar duidde aan dat ik niet zo was
pi_68937451
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

opzich dus niet

Hmm dan ben ik een uitzondering.. ik ga nog steeds naar vrijwel iedere les. Alleen als er echt iets is of ik ben echt ziek ga ik niet, maar dan voel ik me er heel vervelend over.
pi_68937523
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Dat vind ik echt achterlijk.
Ik had in de 3e ofzo ook een docent die het geen excuus vond, maar dat ik na zowat elke buitengymles in het voorjaar/de zomer bijna een week hartstikke ziek was, ging ie eindelijk een beetje meewerken.. In de bovenbouw mocht ik dan zelf kiezen, wat ik dacht dat ik aankon enzo.. en ik was heus wel volwassen genoeg om het niet te misbruiken.. Maar echt volop actief bezig zijn (fietsen, rennen, etc) kon ik echt niet
Aah dat is kut ja. Nja ik vind het niet zo erg om naar buiten te gaan met gym dus dan ben ik al wat gemotiveerder enz.

En ik heb helaas geen auto dus dat gaat ook niet lukken.

En ik had niet verwacht dat er nu een hele discussie los zou barsten
pi_68937616
haha... trek het niet persoonlijk aan
pi_68937666
Haha ging niet over jou hoor SLP_, ging om de ineens botsende meningen over dit soort dingen, maar echt niet over jou persoonlijk
pi_68937677
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:33 schreef Californium het volgende:
haha... trek het niet persoonlijk aan
dat zeggen wij ook wel 's tegen jou
Ja doei.
pi_68937689
Hahaha nee ik weet het hoor
pi_68937750
moeten we eens even laten zien wat pesten is?

geloof me, ik weet hoe dat gaat
Ja doei.
pi_68938003
slp, ben je vrij nu

ik de hele week, aangezien ik dit blok niet haal
swarma spam hoer
pi_68938047
Understatement of the year I know maar ik vind het toch wel heel erg als ik me ineens besef dat mensen die vroeger gepest zijn, daar nu nog zoveel last van kunnen ondervinden... Ik prijs mezelf echt gelukkig dat ik eigenlijk niet gepest ben, misschien op de basisschool wat flauwe grapjes maar verder echt niks.

Toch idioot hoe kinderen het leven van iemand anders zo kunnen veranderen zonder het waarschijnlijk door te hebben.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:58:15 #145
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_68938348
Terug uit Apeldoorn. Heb even bij de naald gekeken. Nog best apart om dat te zien, ook al die bloemen.
pi_68939220
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat zeggen wij ook wel 's tegen jou
Nog nooit gehoord
pi_68939271
tussen de regels doorlezen
Ja doei.
pi_68939502
Ah.... Als ik denk te weten waar het overgaat.. is dat niet echt tussen de regels doorlezen maar eerder: stating the obvious Gelukkig kan mij dat vrij weinig schelen allemaal
  dinsdag 12 mei 2009 @ 15:07:49 #149
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_68941018
Zo, ben ik ook weer

Hadden we zowaar eens een fatsoenlijke discussie hier Het kan nog wel
pi_68941226
Ja nieuw voer voor discussie dan?
Het rookverbod is vandaag voor kleine cafés/eenmanszaken ongeldig verklaard.

Geen idee wat jullie ermee moeten, maar er is vast wel iemand met een mening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')