Dat je het snapt is één punt, dat je er naar handelt is het tweedequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Op je 17e weet je toch omehand wel dat school gewoon belangrijk is... en dat het geen nut heeft om thuis te blijven want dan leer je niets en kom je nooit verder
Zelfs ik snapte dat toen ik 14 was![]()
Dat vind ik op zich wel interessant, misschien zit daar toch wel wat in. Los van de situatie van SLP_, want dit is volgens mij eenmalig... kan ik me best indenken dat dit zo is. Ik liet het wel uit m'n hoofd om te spijbelen vroeger, maar als er echt iets was had ik het denk ik wel aan m'n ouders kunnen vragen. Nooit gedaan eigenlijk, vond het al erg om lessen te missen. Ik kan me best indenken dat mensen die vroeger makkelijk thuis konden blijven van lessen enzo, dat nu nog steeds doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
Verder heeft LR gelijk. En weet je waarom ik denk dat die mensen allemaal thuisblijven? Omdat een groot deel daarvan vroeger ook niet hoefde.
'Het gaat wel over' denken en schijt aan dingen hebben... Ik hoop nog elke dag dat ik dat ooit zou kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben het met Hosti eens. Voor mij werkte het ook om op een gegeven moment te denken, het gaat wel over, en verder er compleet de schijt aan te hebben. Daarbij had ik over het algemeen zoiets dat een excursie als dit een perfecte manier was om op subtiele wijze mensen terug te pakken
Verder heeft LR gelijk. En weet je waarom ik denk dat die mensen allemaal thuisblijven? Omdat een groot deel daarvan vroeger ook niet hoefde.
En nou college
(nog een subtiele note, volgens mij was het bij SLP geheel geen geval van pesten, en vind ik dus absoluut geen reden om niet heen te hoeven.)
Opzich wel... Maar ik ging 'vroeger' ook altijd netjes naar de les... En nu bleef ik ook de helft van de tijd thuis.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich wel interessant, misschien zit daar toch wel wat in. Los van de situatie van SLP_, want dit is volgens mij eenmalig... kan ik me best indenken dat dit zo is. Ik liet het wel uit m'n hoofd om te spijbelen vroeger, maar als er echt iets was had ik het denk ik wel aan m'n ouders kunnen vragen. Nooit gedaan eigenlijk, vond het al erg om lessen te missen. Ik kan me best indenken dat mensen die vroeger makkelijk thuis konden blijven van lessen enzo, dat nu nog steeds doen.
opzich dus nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Opzich wel... Maar ik ging 'vroeger' ook altijd netjes naar de les... En nu bleef ik ook de helft van de tijd thuis.....
Dat vind ik echt achterlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:25 schreef SLP_ het volgende:
En ja, ik heb hooikoorts [en astma!] maar aangezien het een examenopdracht is, kan je dit niet als excuus gebruiken..
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
opzich dus niet
voor de rest geldt dit ook zo voor mij
Hmm dan ben ik een uitzondering.. ik ga nog steeds naar vrijwel iedere les. Alleen als er echt iets is of ik ben echt ziek ga ik niet, maar dan voel ik me er heel vervelend over.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
opzich dus niet
voor de rest geldt dit ook zo voor mij
Aah dat is kut ja. Nja ik vind het niet zo erg om naar buiten te gaan met gym dus dan ben ik al wat gemotiveerder enz.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat vind ik echt achterlijk.
Ik had in de 3e ofzo ook een docent die het geen excuus vond, maar dat ik na zowat elke buitengymles in het voorjaar/de zomer bijna een week hartstikke ziek was, ging ie eindelijk een beetje meewerken.. In de bovenbouw mocht ik dan zelf kiezen, wat ik dacht dat ik aankon enzo.. en ik was heus wel volwassen genoeg om het niet te misbruiken.. Maar echt volop actief bezig zijn (fietsen, rennen, etc) kon ik echt niet
Nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeggen wij ook wel 's tegen jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |