abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68935900
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Yashaaaaa op 12-05-2009 12:48:33 ]
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:48:36 #102
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_68935910
Waardoor je van die verwende pokke koters krijgt
pi_68935964
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:47 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Het fietsen op zich niet nee Maar dat zeg ik toch ook heel niet. Al was het leergedeelte maar dat er dingen in het leven zijn die je niet zo leuk vindt, maar waar je je maar even aan moet passen

Mijn kinderen zouden het later niet moeten flikken om hier over te klagen
Jij bent nog nooit gepest? Ik vond dit soort dingen verschrikkelijk... Ik voelde me hele dag kut... was zo zenuwachtig om rond mensen te zijn die mij niet mee wilden / mochten dat ik toch niets leerde

Ik zeg niet dat SLP_ gepest word... maar ik snap dat ze er geen zin ik kan hebben of zich niet op dr gemak kan voelen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_68935979
dat corrigeer jij dan maar weer
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:51:41 #105
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_68936046
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Californium het volgende:

[..]

Jij bent nog nooit gepest? Ik vond dit soort dingen verschrikkelijk... Ik voelde me hele dag kut... was zo zenuwachtig om rond mensen te zijn die mij niet mee wilden / mochten dat ik toch niets leerde

Ik zeg niet dat SLP_ gepest word... maar ik snap dat ze er geen zin ik kan hebben of zich niet op dr gemak kan voelen
Volgens mij is dit geen kwestie van pesten. Daarbij ben ik vroeger wel degelijk gepest, maar dat heeft mij/mijn ouders er niet van weerhouden zulke dingen te doen.

Kan niet zeggen dat ik er slechter van geworden ben, hoogstens weerbaarder
pi_68936148
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Volgens mij is dit geen kwestie van pesten. Daarbij ben ik vroeger wel degelijk gepest, maar dat heeft mij/mijn ouders er niet van weerhouden zulke dingen te doen.

Kan niet zeggen dat ik er slechter van geworden ben, hoogstens weerbaarder
Ik zeg ook niet dat het om het pesten gaat... ik zeg dat ik snap dat ze er geen zin in heeft

Mijn moeder dwong mij ook.... Ben er achteraf niet slechter van geworden Ook niet beter ... Maar op dat moment word je er niet gelukkig van En dat is echt een kut gevoel
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:55:59 #107
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_68936225
Maar wat helpt het in godsnaam om je kind thuis te houden? Wat schiet je daarmee op?

Het enige dat bereikt wordt is dat een kind te beschermd wordt opgevoed, en dan later in de 'normale' wereld geconfronteerd wordt met dingen waar je toch niet om heen kunt.
pi_68936387
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef IrishBastard het volgende:
Maar wat helpt het in godsnaam om je kind thuis te houden? Wat schiet je daarmee op?

Het enige dat bereikt wordt is dat een kind te beschermd wordt opgevoed, en dan later in de 'normale' wereld geconfronteerd wordt met dingen waar je toch niet om heen kunt.
Tis niet zo dat ze niet naar school gaat ofzo.... Of zich onder iets belngrijks wil uit lullen? Om ze een keer niet naar een stomme excursie te laten gaan omdat ze de hele dag met verschrikkelijke mensen opgescheept zit.... Dat zal echt geen invloed hebben op de manier waarop ze later in de normale wereld zal staan

Maar ik snap je punt hoor... Vind het alleen voor zo'n stomme excursie een beetje overbodig om haar dan maar een hele dag een kutgevoel te geven
pi_68936388
Iedereen heeft toch wel eens geen zin in een college of wat dan ook.. ik zie dit niet als iets veel dramatischer. Ze heeft geen zin om te fietsen met een groepje dat haar als dom/onwillend bestempelt, zou ik ook geen zin in hebben. Tis geen profielwerkstuk ofzo waar ze zich onderuit probeert te lullen..
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_68936393
Daar heb je een goed punt IB.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_68936413
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef LastRequest het volgende:
Iedereen heeft toch wel eens geen zin in een college of wat dan ook.. ik zie dit niet als iets veel dramatischer. Ze heeft geen zin om te fietsen met een groepje dat haar als dom/onwillend bestempelt, zou ik ook geen zin in hebben. Tis geen profielwerkstuk ofzo waar ze zich onderuit probeert te lullen..
Idd
pi_68936466
Ik zou blij zijn met zo'n uitstapje, stukken leuker dan de hele dag in school zitten, maar dat ben ik dan weer
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:02:33 #113
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_68936512
Ten eerste laat je je zwakke kant zien als je niet gaat. Indien er gepest wordt zal dit toch alleen maar tegen je gebruikt worden.

Daarbij gaat het gewoon om het principe. Nu niet gaan, zorgt er voor dat je altijd die neiging zult hebben/houden. Dus mijns inziens is dat maar ff doorbikkelen

Overigens is het wel knullig dat het nu gaat over SLP Tis dus geen persoonlijk epistel tegen jou, wel de manier waarop je met dingen omgaat/er hier op gereageerd wordt
pi_68936517
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zou blij zijn met zo'n uitstapje, stukken leuker dan de hele dag in school zitten, maar dat ben ik dan weer
Jij had dan ook (gemiddeld) een betere middelbare schooltijd dan ik had
pi_68936542
Ik zie serieus weinig verschil met mensen die regelmatig niet naar college gaan.. dat moeten anderen ook en dat is ook niet altijd even leuk, maar zo'n drama is het ook niet om daarheen te gaan. Zie niet in waarom dit nou zo anders is.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:06:11 #116
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_68936638
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik zie serieus weinig verschil met mensen die regelmatig niet naar college gaan.. dat moeten anderen ook en dat is ook niet altijd even leuk, maar zo'n drama is het ook niet om daarheen te gaan. Zie niet in waarom dit nou zo anders is.
Omdat je in college geacht wordt de verantwoordelijkheid zelf te dragen. Er is nogal een verschil in leeftijd/verantwoordelijkheidsgevoel. Geheel andere situatie.

Dit valt in de categorie: "Blijf maar lekker een dagje thuis omdat je 'ziek' bent"
pi_68936669
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:02 schreef Californium het volgende:

[..]

Jij had dan ook (gemiddeld) een betere middelbare schooltijd dan ik had
Ik bedoel ik ben ook wel eens gepest, dat hield op een gegeven moment ook op. Dan nog zou ik liever een dag uit school zijn dan in school zitten. Maar ik begrijp je punt.
pi_68936687
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ten eerste laat je je zwakke kant zien als je niet gaat. Indien er gepest wordt zal dit toch alleen maar tegen je gebruikt worden.

Daarbij gaat het gewoon om het principe. Nu niet gaan, zorgt er voor dat je altijd die neiging zult hebben/houden. Dus mijns inziens is dat maar ff doorbikkelen

Overigens is het wel knullig dat het nu gaat over SLP Tis dus geen persoonlijk epistel tegen jou, wel de manier waarop je met dingen omgaat/er hier op gereageerd wordt
Indien iemand (ik zal SLP_ erbuiiten laten want daar gaat het helemaal niet meer om ) gepest wordt heeft het niet veel zin om zwak over te komen. Kinderen zijn zo hard dat als je eenmaal de pineut bent, dat atlijd bent... hoe je je ook opstelt. En nu dus niet willen heeft te maken met de mensen... Niet met het niet willen... Soms is het gewoon makkelijk om de mensen die je niet mag te ontwijken en met de mensen die je wel mag om te gaan... voor een stomme excursie als dit zou ik mijn kind thuislaten als het er echte tegenop ziet... Ik zou ze zeker wel naar school sturen als ze gepest worden ofzo...
pi_68936728
En om het goede voorbeeld te geven gaan wij nu naar college
pi_68936741
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik bedoel ik ben ook wel eens gepest, dat hield op een gegeven moment ook op. Dan nog zou ik liever een dag uit school zijn dan in school zitten. Maar ik begrijp je punt.
Echt.... ? ik zou echt de wereld geven om dan thuis te mogen blijven of om een dagje school te doen
pi_68936752
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:06 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Omdat je in college geacht wordt de verantwoordelijkheid zelf te dragen. Er is nogal een verschil in leeftijd/verantwoordelijkheidsgevoel. Geheel andere situatie.

Dit valt in de categorie: "Blijf maar lekker een dagje thuis omdat je 'ziek' bent"
Vind ik wel meevallen, als ik zoveel studenten van tegenwoordig hoor die ik weet niet hoeveel colleges skippen omdat ze geen zin hebben of te lam zijn om op te staan.. Dan heeft m'n zusje (die ook 17 is) meer verantwoordelijkheidsgevoel. Op je 17e ben je m.i. echt al wel zover dat je door hebt dat het niet de bedoeling dat je voor ieder wissewasje thuis blijft..
pi_68936839
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:09 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen, als ik zoveel studenten van tegenwoordig hoor die ik weet niet hoeveel colleges skippen omdat ze geen zin hebben of te lam zijn om op te staan.. Dan heeft m'n zusje (die ook 17 is) meer verantwoordelijkheidsgevoel. Op je 17e ben je m.i. echt al wel zover dat je door hebt dat het niet de bedoeling dat je voor ieder wissewasje thuis blijft..
Sorry LR, maar dat vind ik een beetje naief als je zo denkt. Niet iedereen heeft dezelfde motivatie en niet iedereen heeft hetzelfde relativeringsvermogen op zijn 17e om dat dan al te beslissen. Mijns inziens tenminste.
pi_68936906
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Sorry LR, maar dat vind ik een beetje naief als je zo denkt. Niet iedereen heeft dezelfde motivatie en niet iedereen heeft hetzelfde relativeringsvermogen op zijn 17e om dat dan al te beslissen. Mijns inziens tenminste.
Op je 17e weet je toch omehand wel dat school gewoon belangrijk is... en dat het geen nut heeft om thuis te blijven want dan leer je niets en kom je nooit verder

Zelfs ik snapte dat toen ik 14 was
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:13:24 #124
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_68936915
Ik ben het met Hosti eens. Voor mij werkte het ook om op een gegeven moment te denken, het gaat wel over, en verder er compleet de schijt aan te hebben. Daarbij had ik over het algemeen zoiets dat een excursie als dit een perfecte manier was om op subtiele wijze mensen terug te pakken

Verder heeft LR gelijk. En weet je waarom ik denk dat die mensen allemaal thuisblijven? Omdat een groot deel daarvan vroeger ook niet hoefde.

En nou college

(nog een subtiele note, volgens mij was het bij SLP geheel geen geval van pesten, en vind ik dus absoluut geen reden om niet heen te hoeven.)
pi_68936957
Nee ik ga nu dan ook uit van wat ik over het algemeen zie.. dat zijn dus veel studenten die niet naar colleges gaan (en dan bedoel ik niet binnen m'n vereniging, juist daarbuiten), en middelbare scholieren die keihard werken.. dat is dan voornamelijk de school van m'n zusje. IB's mening over dat mensen móeten gaan gaat ook uit van een algemene situatie, das ook niet terecht, je weet namelijk niet of en wat er aan de hand is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')