Same here, tot ik een week of 3 geleden alle seizoenen had gedownload.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Hugh Laurie is echt een baas. Ik kijk House maar sporadisch als ik eens tijd heb. Maar damn, die gast die zet even een character neer zeg.. pffff.
Gaat over een afdeling bij NBC dat een soort live comedyshow maakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar gaat 30 Rock over? Is me al meerdere malen aangeraden maar ik ben nog niet op de fanboy train ingestapt.
Dudequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Same here, tot ik een week of 3 geleden alle seizoenen had gedownload.
Heb ik een week of 3 tijd een dikke 100+ eps gezien van 45 minuten.
Op een brakke zondag kan je er al gauw een stuk of 10 achter elkaar kijken.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.fastclips.com/videos/dv58d6fGCNjG
Justin Timberlake - Motherlover.
Briljant!!!
Ik wil het ook nog steeds kijken.... Ook nog helemaal niet voorbij gekomen, The West Wing. Schijnt toch ook wel errug goed te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gaat over een afdeling bij NBC dat een soort live comedyshow maakt.
Maar er werken alleen echt vage/rare/neurotische mensen. Vooral Kenneth is erg grappig.
Het is echt humor waar je van moet houden. Maar als je er om kan lachen, dan is het ook echt HEEL grappig.
Voor mij een van de leukste nieuwe comedy shows van de laatste tijd.
The WW was wel leuk ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog steeds kijken.... Ook nog helemaal niet voorbij gekomen, The West Wing. Schijnt toch ook wel errug goed te zijn.
Dinges was ook heel erg sterk trouwens, Studio 60 on the Sunset Strip. Dat was echt heel erg goed.
Zo relaxed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op een brakke zondag kan je er al gauw een stuk of 10 achter elkaar kijken.
Heerlijk. Lekker brak op de bank met een sjonnie erbij. Ik had in het eerste weekend bijna 2 volledige seizoenen gekeken.
En als Sjimz belt de kabouterdans..?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
Nieuwe telefoon binnen. Toppertje.
Inkomend gesprek: Dit is mijn club.
Inkomend bericht: Bloed, zweet en tranen.
!
Nope, deze.quote:
LG Arena. Gewoon prima ding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |