auwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef Kopbal het volgende:
En anders hier wel van: http://www.dumpert.nl/med(...)aalvoetbaltruuk.html
Wat is daar mee gebeurd dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:16 schreef denthemen het volgende:
PK, die bus uit Oss met scholieren die naar Berlijn gingen, was dat jouw school?
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe zomerplaten.
Oja dit wilde ik ook nog posten. Best leuk, maar ook andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixen
Goeie! Moet ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Dos37 het volgende:
24 is gezien nu voetbal international is even terugkijken.
Same here..quote:
Heb ik allang gedaan...quote:
Die bewaar ik nog even voor vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
En alle Monday-night comedies zijn er toch ook, Aanvoerder?
The Big Bang Theory![]()
![]()
.
quote:
He jakkes. Moet dat nu op dinsdag?quote:
Ik dacht even van waar zijn de benen van die rode man maar dat zijn zijn benen, het leek net dat het de benen van die paarse vrouw waren.quote:
Ik dank u, de volgende gaat weer knetters wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |