auwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef Kopbal het volgende:
En anders hier wel van: http://www.dumpert.nl/med(...)aalvoetbaltruuk.html
Wat is daar mee gebeurd dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:16 schreef denthemen het volgende:
PK, die bus uit Oss met scholieren die naar Berlijn gingen, was dat jouw school?
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:53 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe zomerplaten.
Oja dit wilde ik ook nog posten. Best leuk, maar ook andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixen
Goeie! Moet ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:25 schreef Dos37 het volgende:
24 is gezien nu voetbal international is even terugkijken.
Same here..quote:
Heb ik allang gedaan...quote:
Die bewaar ik nog even voor vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
En alle Monday-night comedies zijn er toch ook, Aanvoerder?
The Big Bang Theory![]()
![]()
.
quote:
He jakkes. Moet dat nu op dinsdag?quote:
Ik dacht even van waar zijn de benen van die rode man maar dat zijn zijn benen, het leek net dat het de benen van die paarse vrouw waren.quote:
Ik dank u, de volgende gaat weer knetters wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vind hem minder dan de vorige 2 mixen. Maar dat komt door de muziekkeuze. Dit is net even minder mijn stijl dan in de andere 2. Desalniettemin hoor je ook in deze weer dat je wel een potje kan mixen
Inderdaad.quote:
Gezienquote:
Testing succeeded.quote:
Alias, hoor ik ook nog wel goede dingen over. Oz moét je gewoon kijken, dat komt misschien nog wel boven The Sopranos.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Dos37 het volgende:
klopt, verder weet ik ook zo niets, behalve de standaard series.
Lost, Prison break seizoen 1, 24, Alias, the Wire. Zelf heb ik Oz nog in de kast staan moet ik nog steeds aan beginnen maar vergeet ik steeds.
The Wire afgekeken en Dexter ben ik up-to-date. Maar ik zie bij zowel Burn Notice als Chuck dat er bij de beschrijving ook comedy staat. En dat vind ik echt niks. Of valt dat bij deze wel mee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat moet je nog kijken dan, Breach? The Wire en Dexter heb je toch ook al gehad?
Burn Notice en Chuck zijn recent en tof. Life is ook cool, alleen dat kapt. Damages is errug goed en spannend.
Damages heb ik volgens mij zelfs eens de Pilot van gezien. Dat beviel me wel, weet alleen niet waarom ik dat nooit meer verder gekeken hebquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mwah. Het is wel wat lichter dan Dexter, maar Chuck was echt de serie van de afgelopen twee seizoenen hoor. Echt tof.
Maar dan zou ik beginnen aan Damages, spannende advocatenserie met veel twists. Ook veel prijzen gewonnen.
Dat zit er met Lost ook weer aan te komen. Volgens mij is donderdag de laatste al volgens mijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vandaag de season final van House gezien.
Wat een vette EP was dat zeg. Alleen duurt het nu nog tering lang voor S06 begint.
Superman in een nieuw jasje. Kan je net zo goed Burn Notice kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Damages heb ik volgens mij zelfs eens de Pilot van gezien. Dat beviel me wel, weet alleen niet waarom ik dat nooit meer verder gekeken heb
En anders pak ik ook nog ff de pilots van Chuck en dat andere mee. Is Smallville trouwens wat?
Heb jij Dollhouse al gezien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Superman in een nieuw jasje. Kan je net zo goed Burn Notice kijken.
Hoiquote:
Pilot. Trok mij totaal niet, ben niet zo van dat soort series. Heroes en Lost bijv ook nooit gekeken.quote:
Heb jij Lost nooit gezien?!?!?!?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pilot. Trok mij totaal niet, ben niet zo van dat soort series. Heroes en Lost bijv ook nooit gekeken.
Hmm, vond de eerste 2 eps wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pilot. Trok mij totaal niet, ben niet zo van dat soort series. Heroes en Lost bijv ook nooit gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |