Ben jij mijn jonkie?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
wel van die van mij afblijven heoh wacht...je had mij al he
![]()
Is dat alles wat ik krijg op mijn oh zo goed bedachte grap?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:30 schreef HeatWave het volgende:
He, de sfeer zit er inmiddels goed in, haat en nijd, afgunst, het is weer echt R&P.
Owja, werkenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
tvp.... en ik ga maar eens proberen te werken....
Ik loop iets te lang mee om op flamebait te happen, sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat alles wat ik krijg op mijn oh zo goed bedachte grap?
haha nee jij de mijne toch? 11 jaar jonger... ik ben trots op mijquote:
De jongste vrouw was ikquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
haha nee jij de mijne toch? 11 jaar jonger... ik ben trots op mij
oja ik had ook al es 12 jaar jonger gehad
Ik heb een keer gezoend met een jongen die 13 jaar jonger was. Maar dat doen we maar niet meer, ik probeer nu boven de 25 te blijvenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee jij de mijne toch? 11 jaar jonger... ik ben trots op mij
oja ik had ook al es 12 jaar jonger gehad
tóch gewoon gaan heh!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar de UvT
Ofresca; jij ook succes zo meteen
*Bij heatwave kan je jezelf de moeite besparenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik loop iets te lang mee om op flamebait te happen, sorry.
Dat geldt voor alle mannenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Of willen ze alles wat ze kunnen krijgen in bed na die tijd?
En je bent zelf?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezoend met een jongen die 13 jaar jonger was. Maar dat doen we maar niet meer, ik probeer nu boven de 25 te blijven
Ik had dat net met Ofresca afgesprokenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mannen gaan rammelen na hun 30e? Of willen ze alles wat ze kunnen krijgen in bed na die tijd?
ik heb het even niet gevolgd.
Wat een liefheidquote:
Komop meis! je kan het wel! Even fok aan de kant en hard aan de slagquote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een liefheid![]()
Maare, ik moet eigenlijk dingen doen en ik doe ze niet omdat mijn hersenen bijna op non-actief sta.
Keuze maken minor (morgen inleveren) en ik twijfel heel erg. En ik moet een SWOT-analyse schrijven van mijn stagebedrijf maar ik kom nergens op.
Dank je! Jij nu alvast.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar de UvT
Ofresca; jij ook succes zo meteen
Ik mag hopen dat dat 13 jaar jonger nog niet al te lang geleden is geweestquote:
I know. Ben wel al goed bezig geweest hoor. Alleen nu ff een dip daarin.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komop meis! je kan het wel! Even fok aan de kant en hard aan de slag
Ow, wacht ik lieg. Het was 12 jaar jonger, want hij was 19 en ik 31quote:Op maandag 11 mei 2009 13:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat 13 jaar jonger nog niet al te lang geleden is geweest
Nee, als klein kind deed ik daar zelfs niet aan. Nu alleen met verjaardagen. Vind het echt belachelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know. Ben wel al goed bezig geweest hoor. Alleen nu ff een dip daarin.
Ik wil nog wel iets inbrengen:
Is het als vrouw zijnde raar als je bij begroeting of afscheid nemen niet zo van de 3 zoenen bent?![]()
Ik voel me soms beetje afwijkend daarin.
Is helemaal niet erg.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is het als vrouw zijnde raar als je bij begroeting of afscheid nemen niet zo van de 3 zoenen bent?![]()
Deed er als kind ook nooit aan. En nu soms nog niet. Bijv. bij meets.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, als klein kind deed ik daar zelfs niet aan. Nu alleen met verjaardagen. Vind het echt belachelijk.
Haha studieontwijkendgedrag met je nieuwe inbreng!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij was net 19 en jij liep tegen de 32?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, wacht ik lieg. Het was 12 jaar jonger, want hij was 19 en ik 31
Vreemden begroeten met 3 zoenen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deed er als kind ook nooit aan. En nu soms nog niet. Bijv. bij meets.
Puntje voor die jongenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, wacht ik lieg. Het was 12 jaar jonger, want hij was 19 en ik 31
Waarom niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
okee.
doe je goed. Al moet ik er zelf niet aan denken.
Ik doe helemaal niet studieontwijkendgedrag vertonen! (mooi woord voor galgje).quote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha studieontwijkendgedrag met je nieuwe inbreng!
En nee, denk dat wel meer mensen daar last van hebben. Maar het is nu eenmaal iets wat 'standaard' is geworden omdat je anders zo'n vage afscheid krijgt van hoe en wat.
Wat voor soort bedrijf is je stagebedrijf? hoe lang loop je er al rond?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef vencodark het volgende:
Maare, ik moet eigenlijk dingen doen en ik doe ze niet omdat mijn hersenen bijna op non-actief sta.
Keuze maken minor (morgen inleveren) en ik twijfel heel erg. En ik moet een SWOT-analyse schrijven van mijn stagebedrijf maar ik kom nergens op.
quote:
Organisatie voor mensen met een verstandelijke beperking. Loop er stage sinds september bij een woning.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor soort bedrijf is je stagebedrijf? hoe lang loop je er al rond?
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet studieontwijkendgedrag vertonen! (mooi woord voor galgje).
Ik geef een hand.
Nee hoor, ik vind het juist opmerkelijk als iedereen gelijk begint te zoenen bij het afscheid (inderdaad als je die mensen pas 1 keer hebt gezien)quote:Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lukte je Zaterdag anders primaquote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, dat opzich al niet maar ik ben ook niet goed in afscheid nemen.
Neequote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Puntje voor die jongen
Daarna een gezellige date bij de mac?
Hmm dat is idd altijd lastigquote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja. Ik kan sowieso slecht tegen vreemden die me zomaar aanraken. Geef veel liever gewoon een hand.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
ander verhaal....
vriendinnen komen bij je op bezoek, nemen een jongen mee.
die jongen is onbekend bij jou.
ben ik nou die jongen, ik geef je 3 zoenen bij het voorstellen.
dan zou ik jou dusmaken?
Ja, ik vind dat ook raar hoor, Een hand bij het voorstellen. En als het erg gezellig was 3 zoenen bij het afscheid.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
ander verhaal....
vriendinnen komen bij je op bezoek, nemen een jongen mee.
die jongen is onbekend bij jou.
ben ik nou die jongen, ik geef je 3 zoenen bij het voorstellen.
dan zou ik jou dusmaken?
Ik geef vrienden in de kroeg altijd gewoon een knuffel. That's it eigenlijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knuffelen is ookquote:Op maandag 11 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik geef vrienden in de kroeg altijd gewoon een knuffel. That's it eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik ben geen kind (meer)!quote:
Dat geloof ik wel, maar lijkt me zo kut om er dan achter te komen hoe verschillend leven je wel niet hebt...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeMaar hoezo, omdat ie een jonkie was? Ik kan mijn eigen eten wel betalen hoor
Ja, dat blijkt de laatste tijdquote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeMaar hoezo, omdat ie een jonkie was? Ik kan mijn eigen eten wel betalen hoor
het is een samenvatting van de laatste pagina van het vorige topicquote:
Kerel, hoe stom kan je zijn!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef KudFokker het volgende:
Nja ik dacht f*ck it maar allemaal en vroeg dus waarom ze verdrietig was...
"Oh niks boeiend hoor"
![]()
![]()
Serieus, wat hebben jullie gedaan Adam en Eve...
Was het maar Adam en Stevedan was het leven een stuk makkelijker geweest...
Ik moet aan een liedje van Bob Marley denken
Nee hoor. Ik ben zelf heel open en makkelijk wat dat betreft. 3 zoenen, een knuffel.. Maar een vriendin van me heeft dat helemaal niet, dat voel je aan. En dat respecteer je dan ook gewoon. ieder heeft zijn grenzen daar liggen wat voor hem of haar het prettigst is, niks raars aan.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, best raar hoe je insteek in het leven anders kan zijn door de situatie/levensfase waar je in zitquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar lijkt me zo kut om er dan achter te komen hoe verschillend leven je wel niet hebt...
Ik vind dat al bij de studentes die ik in de praktijk meestal date.
Het wordt toch niets...quote:
Dat is maar 1 post lijkt me?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
het is een samenvatting van de laatste pagina van het vorige topic
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Knuffelen is ookVind ik ook een stuk persoonlijker dan 3 zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch begrijpt niet iedereen dat. Denk dat ik daarmee de indruk kan wekken dat ik iemand niet aardig vind en afstandelijk ben ofzo. Ben sowieso niet van de aanrakingen door 'vreemden'.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben zelf heel open en makkelijk wat dat betreft. 3 zoenen, een knuffel.. Maar een vriendin van me heeft dat helemaal niet, dat voel je aan. En dat respecteer je dan ook gewoon. ieder heeft zijn grenzen daar liggen wat voor hem of haar het prettigst is, niks raars aan.
Ik voel me niet aangetrokken (fysiek) tot jongere jongens.quote:
Nou ja, ik heb alleen gezoend met 'm, dus dan maakt het niet zoveel uit. Voor een relatie lijkt het me niks, zo jongquote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar lijkt me zo kut om er dan achter te komen hoe verschillend leven je wel niet hebt...
Ik vind dat al bij de studentes die ik in de praktijk meestal date.
Als je zo snel denkt fuck it en de handdoek in de ring gooit niet nee.quote:
Lijkt me achteraf gezien niet slim om haar in bed te krijgen...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je gooit het nu op de friend zone. En hoopt haar ooit nog eens in je bed te krijgen?
Onbekende mensen die te dicht op je komen staan enzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch begrijpt niet iedereen dat. Denk dat ik daarmee de indruk kan wekken dat ik iemand niet aardig vind en afstandelijk ben ofzo. Ben sowieso niet van de aanrakingen door 'vreemden'.
Niet geïnspireerd om dingen te bedenken of niet geïnspireerd om de dingen die je hebt bedacht goed op papier te zetten?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:47 schreef vencodark het volgende:
Organisatie voor mensen met een verstandelijke beperking. Loop er stage sinds september bij een woning.
Maar ik ben ook niet zo geïnspireerd.
NEE, het wordt niks! !quote:
Dat 1e.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet geïnspireerd om dingen te bedenken of niet geïnspireerd om de dingen die je hebt bedacht goed op papier te zetten?
Ow, ik vind jongere mannen juist aantrekkelijker meestalquote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangetrokken (fysiek) tot jongere jongens.
en ik vind ze vaak wat kinderlijk, maar dat is niet altijd zo.
De eerste reden is het belangrijkst, gewoon niet aantrekkelijk.
WOW bedankt man voor deze extreem belangrijke informatie nu kan ik weer rustig verder levenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
Damn mijn telefoon was écht leeg, om half 9 begonnen met opladen en is nu pas vol...
Ja, of mensen die denken dat ze je ff vast mogen pakken.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Onbekende mensen die te dicht op je komen staan enzo.
bannetje, kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat 1e.Fok leidt me ongelooflijk af (ik laat me afleiden, das beter gezegd).
Ik vind niet dat je zoiets moet doen "omdat iedereen het doet". Je moet je er prettig bij kunnen voelen. Als ik iemand knuffel of zoen, doe ik dat omat het prettig voelt. Voor beiden. En anders niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch begrijpt niet iedereen dat. Denk dat ik daarmee de indruk kan wekken dat ik iemand niet aardig vind en afstandelijk ben ofzo. Ben sowieso niet van de aanrakingen door 'vreemden'.
Ah, da's geen inspiratieprobleem maar een FOK!probleem. Niks wat met met een enkele druk op je ALT-F4 niet kan oplossen overigens!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef vencodark het volgende:
Dat 1e.Fok leidt me ongelooflijk af (ik laat me afleiden, das beter gezegd).
Je zou er eerder dood van willen gaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:57 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
WOW bedankt man voor deze extreem belangrijke informatie nu kan ik weer rustig verder leven
Ja, maar dan wordt het nooit wat met jullie date. Regel dat eerst eens danquote:
Tja, als man dat bij vrouwen doen is tenminste sociaal nog onwenselijk. Andersom lijken velen het de normaalste zaak van de wereld te vindenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, of mensen die denken dat ze je ff vast mogen pakken.
Nee, ze is te jong voor mequote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het nooit wat met jullie date. Regel dat eerst eens dan
Ik blijf dan ook positiefquote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je zo snel denkt fuck it en de handdoek in de ring gooit niet nee.
Ik wilde net typen dat ik echt wel mensen aanraak, maar dat ik dan wel graag wil beginnen. Of dat er iig een soort van toestemming geweest moet zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tja, als man dat bij vrouwen doen is tenminste sociaal nog onwenselijk. Andersom lijken velen het de normaalste zaak van de wereld te vinden
Komt helemaal goed tussen ons dusquote:
quote:
pfff.. dat gezeur over leeftijd altijd..quote:
quote:
dat heb je niet lang volgehoudenquote:
En nog moet ik je altijd alles uitleggenquote:
En dat je dan echt geen kant op kunt. Daar kan ik zooo slecht tegen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, of mensen die denken dat ze je ff vast mogen pakken.
Maar stel nu dat ik ruzie met je krijg dan heb ik zo een ban. Dat ga ik natuurlijk niet riskeren.quote:
quote:
Je bent iig eerlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat ik echt wel mensen aanraken, maar dat ik dan wel graag wil beginnen. Of dat er iig een soort van toestemming geweest moet zijn.
Ik zei niet waarover ik mijn mond zou houden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
[..]
dat heb je niet lang volgehouden
Ik probeer je te helpen, knurftquote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nog moet ik je altijd alles uitleggen.
Dat blijktquote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik vind jongere mannen juist aantrekkelijker meestal
Kom je wel eens aan je werk toequote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar stel nu dat ik ruzie met je krijg dan heb ik zo een ban. Dat ga ik natuurlijk niet riskeren.
jaja, dat zeggen ze allemaalquote:Op maandag 11 mei 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al best wel wat gedaan. Maar morgen blijf ik weg.
Nee hoor, de meest recente die er in staat is 2 maanden oud. Alleen mijn hoofdfoto is wel ouder, maar die heb ik al sinds ik op fok zit en da's al langquote:
ik wel. ik geef een hand en ga naar voren. als iemand niet wilt zoenen merk je dat snel genoeg, en dan doe je het niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook raar hoor, Een hand bij het voorstellen. En als het erg gezellig was 3 zoenen bij het afscheid.
Maar ik zal nooit bij het ontmoeten van een vrouw als eerste gaan zoenen.
quote:
Ach het ligt eraan hoe iemand op me afkomt eigenlijk. Ik heb een tijdje terug iemand afgewezen die ik naar net had ontmoet. We waren met een groepje en anderen gaven wel die omhelzing en 3 zoenen terug. Hij kwam ook met gespreide armen naar mij toe maar ik had totaal niet de behoefte hem een omhelzing te gunnen. Heb gewoon gezegd dat ik niet zo knuffelig en zoenig ben naar relatief onbekenden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik wel. ik geef een hand en ga naar voren. als iemand niet wilt zoenen merk je dat snel genoeg, en dan doe je het niet.
maar die keren kan ik op 1 hand tellen. gerust ook mensen die het liever niet hebben maar het wel doen, tsjah moetenz e zelf weten
nee euhm, op 7 pagina's per vol topic!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jij hebt fok ingesteld op 1 post per pagina?
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach het ligt eraan hoe iemand op me afkomt eigenlijk. Ik heb een tijdje terug iemand afgewezen die ik naar net had ontmoet. We waren met een groepje en anderen gaven wel die omhelzing en 3 zoenen terug. Hij kwam ook met gespreide armen naar mij toe maar ik had totaal niet de behoefte hem een omhelzing te gunnen. Heb gewoon gezegd dat ik niet zo knuffelig en zoenig ben naar relatief onbekenden.![]()
Een andere gast gaf gewoon een hand en 3 zoenen, dat is tenminste niet zo...dominant ofzo.
Ik geloof dat ik je een schouderklopje gaf ofzo, kan dat door de beugel?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach het ligt eraan hoe iemand op me afkomt eigenlijk. Ik heb een tijdje terug iemand afgewezen die ik naar net had ontmoet. We waren met een groepje en anderen gaven wel die omhelzing en 3 zoenen terug. Hij kwam ook met gespreide armen naar mij toe maar ik had totaal niet de behoefte hem een omhelzing te gunnen. Heb gewoon gezegd dat ik niet zo knuffelig en zoenig ben naar relatief onbekenden.![]()
Een andere gast gaf gewoon een hand en 3 zoenen, dat is tenminste niet zo...dominant ofzo.
Dat kan wel hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je een schouderklopje gaf ofzo, kan dat door de beugel?.
Wat voelde ik dat toch weer goed aanquote:
die is dan ook wel een beetje overdrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef vencodark het volgende:
Hij kwam ook met gespreide armen naar mij toe maar ik had totaal niet de behoefte hem een omhelzing te gunnen.
Toen was je heel verstandigquote:
Ja, daarom.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
die is dan ook wel een beetje overdreven
Jij bent absoluut niet knuffelig? Of je hebt gewoon dagen waarop je niet aangeraakt wil worden?quote:
Ik vind dat echt raar en volgens mij velen met mij. Ik heb een vriendin die altijd wil knuffelen, ik word daar eeen beetje ongemakkelijk van zeg maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij bent absoluut niet knuffelig? Of je hebt gewoon dagen waarop je niet aangeraakt wil worden?
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Verschrikkelijke verjaardag in Zeeland
Ik zie een soort verband.
mijn beste dinnetje wilt ook altijd knuffelen, ik heb er geen problemen mee. ff lekker tegen elkaar aandrukken... de "liefde" voelen!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:19 schreef kingmob het volgende:
Ik heb een vriendin die altijd wil knuffelen, ik word daar eeen beetje ongemakkelijk van zeg maar.
Haha, verschil in opvoeding blijkbaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind dat echt raar en volgens mij velen met mij. Ik heb een vriendin die altijd wil knuffelen, ik word daar een beetje ongemakkelijk van zeg maar.
Ook raar was toen ik afstudeerde en ik een hand kreeg van m'n vader en daarna een omhelzing van m'n (toenmalige) schoonvader. Mijn gezicht zal er ongeveer zo hebben uitgezien
geen idee nog, ik zat gewoon jouw reactie af te wachtenquote:
ik zou dat niet als lullig opvatten, maar ik kan me gerust inbeelden dat een ander dat net ff anders zietquote:Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daarom.en ik heb hem dus afgeketst. Het voelde aan 1 kant beetje lullig dat de gast daarop wel die hand en 3 zoenen kreeg maar ik zal dus zelf niet snel het initiatief nemen. Ik zal het niet missen als er niet gezoend wordt zeg maar. Maar kom niet zó op mij af.
Jouw vader weet dan misschien wat het allemaal heeft gekost/of juist niet heeft gekost. Jouw schoonpappie ziet miss alleen meer het eindresultaat.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind dat echt raar en volgens mij velen met mij. Ik heb een vriendin die altijd wil knuffelen, ik word daar eeen beetje ongemakkelijk van zeg maar.
Ook raar was toen ik afstudeerde en ik een hand kreeg van m'n vader en daarna een omhelzing van m'n (toenmalige) schoonvader. Mijn gezicht zal er ongeveer zo hebben uitgezien
wij hebben niet eens echt geknuffel?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
Als ik het zo lees zouden een aantal van jullie het goed toeven vinden in Japan. Geen handjes, geen zoenen, etc.
Bepaalde andere landen daarentegen zouden jullie het moeilijk hebben
Ja, kan. Kernpunten zijn iig dat het ligt hoe iemand op mij afkomt en als de ander geen initiatief neemt tot zoenen, dan doe ik het zelf iig niet. Doet de ander het wel, dan ga ik daar wel in mee hoor. Het is niet dat ik dan iemand keihard afwijs.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou dat niet als lullig opvatten, maar ik kan me gerust inbeelden dat een ander dat net ff anders ziet
Hoe is het daar in dat zonnige landje van je?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef Belsezar het volgende:
Bepaalde andere landen daarentegen zouden jullie het moeilijk hebben
Dat lijkt me wel ja. Maar de theorie van de persoonlijke ruimte bestaat niet voor niets, mogen mensen wel wat meer respecteren. Die vriendin is ok, daar kan ik het gewoon tegen zeggen, maar ik maak het ook zo vaak mee met relatief onbekenden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
mijn beste dinnetje wilt ook altijd knuffelen, ik heb er geen problemen mee. ff lekker tegen elkaar aandrukken... de "liefde" voelen!![]()
Hoezo voel je je ongemakkelijk op zo een moment? misschien dat die knuffel voor jou meer betekent dan voor die ander oid?
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee nog, ik zat gewoon jouw reactie af te wachten.
Ik ookquote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
oh ik heb al een reactie in het topic achtergelaten.
Hehe, zover zou ik niet gaan maar het is zeker meer een touchy omgeving. Je praat ook veel meer met je handen, elkaar aanraken is heel normaal in een geprek. Zit allemaal wat meer gevoel in vergeleken met hier. Hier is het dan ook koeltjes vergeleken bij daar. En helemaal als ze boos worden dan zie je het vuurtje gewoon oplaaien hehe.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe is het daar in dat zonnige landje van je?
dat is meteen een knuffel, tongzoen en samen de samba dansen?
Mwoah, in die fase zag ik m'n schoonouders meer dan m'n eigen ouders, kon het ook goed met ze vinden. Maar die was echt ff nieuw (en ongewenst zo en plein public).quote:Op maandag 11 mei 2009 14:23 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Jouw vader weet dan misschien wat het allemaal heeft gekost/of juist niet heeft gekost. Jouw schoonpappie ziet miss alleen meer het eindresultaat.
Inderdaad!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wij hebben niet eens echt geknuffel?
Je zal verbaasd zijn hoe hartelijk een hand kan zijn. Maar het zal idd een verschil van achtergrond zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef Ripley het volgende:
Mijn familie is ontzettend knuffeligIk zou raar opkijken als mijn vader en moeder me bij mijn uitreiking alleen een hand zouden geven, mijn moeder knuffelde me toen plat
Dat gaat snel mis dus daarquote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, zover zou ik niet gaan maar het is zeker meer een touchy omgeving. Je praat ook veel meer met je handen, elkaar aanraken is heel normaal in een geprek. Zit allemaal wat meer gevoel in vergeleken met hier. Hier is het dan ook koeltjes vergeleken bij daar. En helemaal als ze boos worden dan zie je het vuurtje gewoon oplaaien hehe.
Ik knuffel echt nooit met mijn ouders.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef Ripley het volgende:
Mijn familie is ontzettend knuffeligIk zou raar opkijken als mijn vader en moeder me bij mijn uitreiking alleen een hand zouden geven, mijn moeder knuffelde me toen plat
Ja idd! Ik durfde niet zo goed zaterdagquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad!Volgende keer dus maar doen!
ik denk dat jij eerder een "omgangsprobleempje" hebt dan dat het in dit geval aan een ander ligtquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mwoah, in die fase zag ik m'n schoonouders meer dan m'n eigen ouders, kon het ook goed met ze vinden. Maar die was echt ff nieuw (en ongewenst zo en plein public).
Het is altijd een beetje toneelspel. Als je echt boos wordt schrikken ze zich kapot (weet ik uit ervaringquote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gaat snel mis dus daar
Lijkt mij alleen maar beter, ik hou daar zelf ook wel van
ahhhhhhh, Cutequote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja idd! Ik durfde niet zo goed zaterdag
Ow, ik altijd als ik ze zie. Mijn moeder noemt me zelfs vaak knuffel of knuffiequote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik knuffel echt nooit met mijn ouders.
Nee ik ook niet, lijkt mij ook vet raar :Squote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik knuffel echt nooit met mijn ouders.
Had je nog niet genoeg wijn op?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ideaal, beter voor je ontplooing/eigenwaardequote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef Ripley het volgende:
Was te verwachtenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat gaat snel mis dus daar
Lijkt mij alleen maar beter, ik hou daar zelf ook wel van
Was nergens voor nodigquote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Er zijn trouwens wel theorieën over. Hoe groter de stad is waar mensen wonen, hoe minder persoonlijke ruimte ze normaal vinden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:33 schreef kingmob het volgende:
Mooi, ik en mijn familie zijn dus niet raar
Ik omhels mijn ouders ookquote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik altijd als ik ze zie. Mijn moeder noemt me zelfs vaak knuffel of knuffie
Ik knuffel ook altijd met mijn neven en nichten als ik ze zie
In het buitenland staan nederlanders bekend als buitengewoon bot en direct. En dat klopt ook, dat is 'onze' manier van iemand met respect behandelen. Ik heb niet de indruk dat ze in latijnse landen (daar heb je het over toch?) alles direct op tafel gooien, in tegendeel. Er wordt alleen flink drama bij gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was te verwachten
Ik ook, gooi het er maar uit, alles op tafel. Ik ben ook zoIk heb het geduldige koele afwachtende van mijn vader, tot de bom barst en ik de passie en woede van mijn moeder krijg hehe. De familie zegt ook altijd ja die bels is echt wel eentje van ons hehe.
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezoend met een jongen die 13 jaar jonger was. Maar dat doen we maar niet meer, ik probeer nu boven de 25 te blijven
Ik hou niet van lichamelijk contact (hoewel ik me sneller ergens buiten zou voelen als iedereen elkaar knuffelt maar men mij overslaat omdat ik er in eerste instantie niet zo weg van ben).quote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat is nog wel iets wat ik moet leren.. ik hou wel van lichamelijk contactMaar durf het niet te vragen
Dat zei ik ook niet hoor, alleen anders dan de mijne. Ben je ook niet knuffelig in een relatie?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:33 schreef kingmob het volgende:
Mooi, ik en mijn familie zijn dus niet raar
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er zijn trouwens wel theorieën over. Hoe groter de stad is waar mensen wonen, hoe minder persoonlijke ruimte ze normaal vinden.![]()
Dan zou jij dus van een boerderij moeten komen?
Dat weet ik, daarom kan ik er ook van balenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik altijd als ik ze zie. Mijn moeder noemt me zelfs vaak knuffel of knuffie
Ik knuffel ook altijd met mijn neven en nichten als ik ze zie
Dat verschilt heel erg per relatie. Beetje een dooddoener helaasquote:Op maandag 11 mei 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet hoor, alleen anders dan de mijne. Ben je ook niet knuffelig in een relatie?
Ik uit Amsterdam. Tot nu toe klopt de theorie dus nogquote:Op maandag 11 mei 2009 14:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
![]()
Boerendorpje bij den-bosch. Zelf geen boeren
Niet nee?quote:
Niet van balen, zonde van je tijd. Nu weet je dat het de volgende keer mag!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat weet ik, daarom kan ik er ook van balen
Dat verschilt nog wel wat. Mijn familie komt uit zuid brazilie. Daar zitten de gaucho's. De cowboys en landwerkers. Die zijn veel directer dan als je naar het noorden gaat kijken, daar komen de dramaqueens vandaanquote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
In het buitenland staan nederlanders bekend als buitengewoon bot en direct. En dat klopt ook, dat is 'onze' manier van iemand met respect behandelen. Ik heb niet de indruk dat ze in latijnse landen (daar heb je het over toch?) alles direct op tafel gooien, in tegendeel. Er wordt alleen flink drama bij gemaakt.
Ik uit een dorp.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik uit Amsterdam. Tot nu toe klopt de theorie dus nog
Ik heb er een hekel aan als mannen me een koosnaampje geven (moppie, schatje, dat werk). Maar als mijn moeder het doet is het zo lief, die heeft wel twintig bijnamen voor me: Knuffie, Van Puffelen, Floortje Bellefleur, Tatsie of tatsekind, prinsesje etcquote:
Jij noemt mij zelfs popje somsquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als mannen me een koosnaampje geven (moppie, schatje, dat werk). Maar als mijn moeder het doet is het zo lief, die heeft wel twintig bijnamen voor me: Knuffie, Van Puffelen, Floortje Bellefleur, Tatsie of tatsekind, prinsesje etc
Kun je wel tegen een overvolle metro dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg per relatie. Beetje een dooddoener helaas
Meer balen als in, waarom ben ik daar nog zo'n schijterd inquote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
Niet van balen, zonde van je tijd. Nu weet je dat het de volgende keer mag!
Die geef ik mijzelf wel hoor, wees maar niet bangquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
omdat dat vroeger Cute was, nu verdien je een schop onder je hol
Ik kom uit een dorp. En doe niets liever dan knuffelen. Maar het is dan ook een groot dorpquote:
Koosnaampjesquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als mannen me een koosnaampje geven (moppie, schatje, dat werk). Maar als mijn moeder het doet is het zo lief, die heeft wel twintig bijnamen voor me: Knuffie, Van Puffelen, Floortje Bellefleur, Tatsie of tatsekind, prinsesje etc
Je hebt het anders beter gedaan dan ik. Ik heb helemaal een gevoel alsof ik een prutser ben.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meer balen als in, waarom ben ik daar nog zo'n schijterd in
het was toch geen prestatiemeetquote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt het anders beter gedaan dan ik. Ik heb helemaal een gevoel alsof ik een prutser ben.
Ah, we hebben een spelbreker hoor! Maar het is slechts een breukjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kom uit een dorp. En doe niets liever dan knuffelen. Maar het is dan ook een groot dorp
Ik kan overal 'tegen', maar ik heb niet bepaald plezier. Pas als mensen gaan duwen wordt de grens bereiktquote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je wel tegen een overvolle metro dan?
Dat doet ze bij wel meerquote:
Wat is daar mis mee? Tegen de vriendin zelf dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef kingmob het volgende:
Koosnaampjes
Als mannen hun vriendin bij een koosnaampje noemen
waar baal jij van dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt het anders beter gedaan dan ik. Ik heb helemaal een gevoel alsof ik een prutser ben.
Ik haat dat intens. Het enige woordje dat ik wel kan hebben is lieffie, maar dat is het welquote:Op maandag 11 mei 2009 14:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Koosnaampjes
Als mannen hun vriendin bij een koosnaampje noemen
ik zal het onthouden tatsie!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat dat intens. Het enige woordje dat ik wel kan hebben is lieffie, maar dat is het wel
Rip noemt iedereen popje toch?quote:
Waarom?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef vencodark het volgende:
Ik zou mij er buitengewoon 'onmannelijk' bij voelenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Tegen de vriendin zelf dus.
Als de dame in kwestie er niet bij is de hele tijd refereren aan je toetsiewoetsie is wel wat eigenaardig, ja.
Beter gedaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ciao!quote:
Omdat ik met het grootste deel volgens mij niet heb gepraat (ik zal niet snel iemand aanspreken) en ik me beetje buiten de groep voeldequote:
Als je maar niet doet aan de nee hang op dan, nee hang jij op gebeuren 3 minuten lang.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zou mij er buitengewoon 'onmannelijk' bij voelen.
Doet me denken aan 'telefoonstemmen' die veel mannen en vrouwen krijgen als ze hun 'lieffie' aan de lijn hebben. Al doe ik dat zelf waarschjinlijk ook
Beter gedaan omdat jij best eens ergens anders ging zitten in 'de kring' en je wel spontaan met mensen sprak enzo. En we lijken in bepaalde opzichten gelukkig wel op elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter gedaan?
Volgens mij hebben we onlangs nog geconstateerd dat wij redelijk op elkaar lijken
Maar nu ging het ook voornamelijk om aanrakingen. Die behoefte heb jij niet, dus kan je daar niet schijterig in zijnIk heb die behoefte wel, maar durf het niet te vragen. Doe ik het toch slechter
Ik gebruik 'pratende poef' voor Hilbrand Nawijn, dat is het wel zo'n beetjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef Ripley het volgende:
Wat voor koosnaampjes gebruiken jullie dan? Ik noemde een ex weleens gepekoppie.
Mijn vader geeft ook veel mensen bijnamen maar alleen achter hun rug ern alleen bij mensen die hij niet magSchele marie (ik had een vriendin die suzanne heette en een bril met -13 of zo had), de centenbak of Jay Leno (tegen een vriendin van mijn zusje met een opvallende kin) of Goofy (over mijn ex)
Knuf, Knuffel of Knuffie, Prul of Prulleke, Engel (maar die is er maar voor eentje), Mupke, Mop, Meis, Mister.. lekker ding, maar dat is niet echt een koosnaampje.. Lief, lieverd.. usw, usw...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef Ripley het volgende:
Wat voor koosnaampjes gebruiken jullie dan? Ik noemde een ex weleens gepekoppie.
Mijn vader geeft ook veel mensen bijnamen maar alleen achter hun rug ern alleen bij mensen die hij niet magSchele marie (ik had een vriendin die suzanne heette en een bril met -13 of zo had), de centenbak of Jay Leno (tegen een vriendin van mijn zusje met een opvallende kin) of Goofy (over mijn ex)
dat heb ik in het verleden weleens gehoort...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je maar niet doet aan de nee hang op dan, nee hang jij op gebeuren 3 minuten lang.
Een vriend van mij deed dat, andere vriend had er zo schijtgenoeg van dat hij maar ophing voor hem.
Dat heeft bij mij ook wel een tijdje gekost hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef vencodark het volgende:
Beter gedaan omdat jij best eens ergens anders ging zitten in 'de kring' en je wel spontaan met mensen sprak enzo. En we lijken in bepaalde opzichten gelukkig wel op elkaar.We voelen elkaar ook goed aan denk ik.
Hé die aflevering van Friends heb ik gisteren nog gezien!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
Als je maar niet doet aan de nee hang op dan, nee hang jij op gebeuren 3 minuten lang.
Een vriend van mij deed dat, andere vriend had er zo schijtgenoeg van dat hij maar ophing voor hem.
Ja kom op zeg, sodemieter op. Om gek van te worden en het raar vinden als anderen zich eraan storenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat heb ik in het verleden weleens gehoort...
ja en je hangt altijd meteen op als we doei zeggen!!! euhmm ja? daarom zeg je toch doei?
Rachel, Ross en Emily?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hé die aflevering van Friends heb ik gisteren nog gezien!
Jammergenoeg beperkt het zich niet tot series.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hé die aflevering van Friends heb ik gisteren nog gezien!
Yesquote:
I know, I knowquote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef Belsezar het volgende:
Jammergenoeg beperkt het zich niet tot series.
Niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
Yes, once again I've proven myself as topickiller
Niet helemaal, nee. Jij moest zo nodig roet in het eten gooienquote:
Vandaar dat het zo stil was bij jullie Zaterdag, dat was jouw schuldquote:Op maandag 11 mei 2009 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
Yes, once again I've proven myself as topickiller
I'll take the blamequote:Op maandag 11 mei 2009 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Vandaar dat het zo stil was bij jullie Zaterdag, dat was jouw schuld.
Hier ook niet zonder jouquote:Op maandag 11 mei 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
Ik ga er eens vandoor. Stage lopen, joepie. Iets zegt me dat het geen leuke avond wordt.![]()
Zolang het geen D is vind ik alles best. Oh wacht, dat is ook niet waar, straks denken jullie nog dat ik over me heen laat lopen, om maar in even r&p sferen te blijven.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet helemaal, nee. Jij moest zo nodig roet in het eten gooien
Dikkie dikquote:Op maandag 11 mei 2009 15:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
spook, dikkie dik, juffrouw P. , gijs, bizzie en de standaard dingen. Liefje enzo...
Ze werd voornamelijk geschuurdquote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij was andere dingen aan het doen. Schuren bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga vanavond hide the sausage spelen met Zbbrox!
LOLquote:Op maandag 11 mei 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
whehehe.. wie? Brox of the sausage?quote:
quote:
ik zie jullie al staan tegenover elkaar!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie jullie al staan tegenover elkaar!
pik in de hand, die naar achteren trekken. benen bij elkaar
en dan beide roepen, ik heb een kutje ik heb een kutje
Hide the sausage speel je iets anders. Popjequote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Nee nee, dat zie je verkeerdquote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
he jij!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef kwaakvaak het volgende:
hoi!![]()
beetje grafstemming vandaag dus... gelijk maar weer een doei!
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:16 schreef dawg het volgende:
Zolang het geen D is vind ik alles best. Oh wacht, dat is ook niet waar, straks denken jullie nog dat ik over me heen laat lopen, om maar in even r&p sferen te blijven.
Dus. Maandagmorgen.
That's my middle namequote:
Ja! Schurenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef dawg het volgende:
Jij was andere dingen aan het doen. Schuren bijvoorbeeld.
Mmmm, ik kon geen kant op! Ik mocht niet eens bewegenquote:
Knuffel voor kwaak. Hoe komt het?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:24 schreef kwaakvaak het volgende:
hoi!![]()
beetje grafstemming vandaag dus... gelijk maar weer een doei!
Ik heb zo mijn momentenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OMG.. wat ben ik blij dat ik alleen zit vandaag..Raap me op!
Waarom jij weer.. van de week ook al met de boobfight!
huh wat hoe dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hide the sausage speel je iets anders. Popje
oh zoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, dat zie je verkeerd
Ik hide mijn suasage in hem
Dat dusquote:
Zal ik je een post geven zodat je die laatste smiley nog eens kan gebruiken?quote:
ik wou zeggen hier op het topic is geen grafstemming.quote:
met wie was jij aan het schuren dan? klinkt wel ehhh geil???quote:Op maandag 11 mei 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
That's my middle name![]()
[..]
Ja! Schuren
[..]
Mmmm, ik kon geen kant op! Ik mocht niet eens bewegen
ajjj.. goedmaaksex?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wou zeggen hier op het topic is geen grafstemming.
ik ben bang dat ik kwaak zn humeur verpest heb(of voel ik me nu weer belangrijker dan ik ben?)
oeh ang3l ga jij je sausage verstoppen in brox? een ex van mij noemde het altijd hide the salami ;-)
De MODjes hebben het gedoopt tot schuren, maar hij zat gewoon op mijn schoot. Hij is in deze Belsquote:Op maandag 11 mei 2009 15:34 schreef Murmeli het volgende:
met wie was jij aan het schuren dan? klinkt wel ehhh geil???
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:35 schreef DR34M3R het volgende:
@ Rip: Kusje terug op je weelderige boezem van brox
Nou, alsjeblieft dan:quote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik je een post geven zodat je die laatste smiley nog eens kan gebruiken?
ik had een hattrick
deels, maar niet meer dan 1/3 hoor. De andere 2/3 komt vooral omdat ik het gewoo niet met mezelf eens ben over ambitie's, werk en wonenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wou zeggen hier op het topic is geen grafstemming.
ik ben bang dat ik kwaak zn humeur verpest heb(of voel ik me nu weer belangrijker dan ik ben?)
oeh ang3l ga jij je sausage verstoppen in brox? een ex van mij noemde het altijd hide the salami ;-)
Je zit met je hoofd op je handen?quote:
hey, die was zowaar grappigquote:
1 keer was al teveel zo te horenquote:
ahhh.. de dertigers-dip..quote:Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
deels, maar niet meer dan 1/3 hoor. De andere 2/3 komt vooral omdat ik het gewoo niet met mezelf eens ben over ambitie's, werk en wonen
Mis je venco?quote:
nee we hebben geen ruziequote:
Soms ben ik zo doorzichtigquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:44 schreef Murmeli het volgende:
nee we hebben geen ruziewe vinden elkaar nog erg lief maar het gaat al een paar weken heel slecht met mij en mn stemming
ah dat stelt mij weer gerust...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
deels, maar niet meer dan 1/3 hoor. De andere 2/3 komt vooral omdat ik het gewoo niet met mezelf eens ben over ambitie's, werk en wonen
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:44 schreef Murmeli het volgende:
maar het gaat al een paar weken heel slecht met mij en mn stemming
quote:
quote:
Oke, maar wat jji suggereerde is echt niet zo.quote:
En dan nu een echte versiequote:
is dit een soort cryptisch raadsel ofzo?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb blaasontsteking.
Ik heb daar nooit last van, het is dat ik het vaker heb gehad, anders zou ik het niet herkend hebben.
Haha, ja nu geloof ik het niet meer.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Oke, maar wat jji suggereerde is echt niet zo.
ik heb helaas de tik dat ik dat soort stomme grapjes niet kan laten
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb daar nooit last van
Ligt het aan mij of euhm?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
het is dat ik het vaker heb gehad
nee daar ben ik te oud voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |