Ben jij mijn jonkie?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
wel van die van mij afblijven heoh wacht...je had mij al he
![]()
Is dat alles wat ik krijg op mijn oh zo goed bedachte grap?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:30 schreef HeatWave het volgende:
He, de sfeer zit er inmiddels goed in, haat en nijd, afgunst, het is weer echt R&P.
Owja, werkenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef Murmeli het volgende:
tvp.... en ik ga maar eens proberen te werken....
Ik loop iets te lang mee om op flamebait te happen, sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat alles wat ik krijg op mijn oh zo goed bedachte grap?
haha nee jij de mijne toch? 11 jaar jonger... ik ben trots op mijquote:
De jongste vrouw was ikquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
haha nee jij de mijne toch? 11 jaar jonger... ik ben trots op mij
oja ik had ook al es 12 jaar jonger gehad
Ik heb een keer gezoend met een jongen die 13 jaar jonger was. Maar dat doen we maar niet meer, ik probeer nu boven de 25 te blijvenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee jij de mijne toch? 11 jaar jonger... ik ben trots op mij
oja ik had ook al es 12 jaar jonger gehad
tóch gewoon gaan heh!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga naar de UvT
Ofresca; jij ook succes zo meteen
*Bij heatwave kan je jezelf de moeite besparenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik loop iets te lang mee om op flamebait te happen, sorry.
Dat geldt voor alle mannenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Of willen ze alles wat ze kunnen krijgen in bed na die tijd?
En je bent zelf?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezoend met een jongen die 13 jaar jonger was. Maar dat doen we maar niet meer, ik probeer nu boven de 25 te blijven
Ik had dat net met Ofresca afgesprokenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:36 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mannen gaan rammelen na hun 30e? Of willen ze alles wat ze kunnen krijgen in bed na die tijd?
ik heb het even niet gevolgd.
Wat een liefheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |