mja of een andere smaak natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als men dat geen goede film vind hebben ze geen verstand van films!
Hoe lang t duurt weet ik niet. Mn huidige coach is al vrij snel gezakt van goed naar redelijk leiderschap. Al is hij daarna all1 maar gezakt in zn spelers stats.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik sowieso al![]()
BTW: Een trainer (Goed/slecht), na hoeveel seizoenen/weken kan ik verwachten dat hij gaat dalen, en waarin? Eerst naar waardeloos leiderschap ofzo, en dan later in trainerseigenschap?
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Over smaak valt idd niet te twisten maar wel als je Pulp Fiction geen goede film vind.
Volgens mij daalt ie 1 per seizoen!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik sowieso al![]()
BTW: Een trainer (Goed/slecht), na hoeveel seizoenen/weken kan ik verwachten dat hij gaat dalen, en waarin? Eerst naar waardeloos leiderschap ofzo, en dan later in trainerseigenschap?
ik dacht 1 per 2 seizoenen..quote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij daalt ie 1 per seizoen!Wanneer leiderschap op rampzalig staat gaat ie in trainerschap dalen!~
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het was al wel succesvol trouwens!
Extern zakt altijd de eeste keer na 16 weken. Intern verschilt tussen 1 seizoen en ... seizoenen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik sowieso al![]()
Team bij mij uit de (nieuwe) competitie heeft al sinds 23-01-2006 dezelfde trainer als ik Hattrick mag geloven.. Dat is bijna 11 seizoenen.. En raad eens? Hij is nu nog steeds goed trainer met slecht leiderschap.. Wat een heldquote:
Dit was zo een speler die niet verkocht werd. Nu denk ik al helemaal niet meer.quote:Roeland van Halfbloed
Helaas, op het punt van scoren zakte hij van formidabel naar uitstekend.
Zet hem er voor 0 op. Dan verkoopt die wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit was zo een speler die niet verkocht werd. Nu denk ik al helemaal niet meer.
Een tonnetje moet er nog wel inzitten toch ?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
denk et ook niet..quote:Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor minder dan 2 ton gaat ie de deur niet uit dus dan maar houden tot ie dood is oid.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zet hem er voor 0 op. Dan verkoopt die wel.
Zelfs voor een ton wordt t m niet. Ik heb m nog niet zo lang en dan maak ik al weer verlies op een spelert.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een tonnetje moet er nog wel inzitten toch ?
Oh, hij is al aardig op leeftijd zie ik!![]()
Dan maar in mn hall of fame.quote:
Als je hem niet nodig hebt, waarom zou je hem dan houden? Alle kleine beetjes helpen en anders kost die alleen maar loon...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor minder dan 2 ton gaat ie de deur niet uit dus dan maar houden tot ie dood is oid.
[..]
Zolang je hem houdt, verlies je nog meer...quote:Zelfs voor een ton wordt t m niet. Ik heb m nog niet zo lang en dan maak ik al weer verlies op een spelert.
Minimaal 3 maanden nutteloos in je team om nog meer verlies te maken...quote:Dan maar in mn hall of fame.
Mja, op zo'n opoe in tijden van crisis geen verlies draaien is ook knap!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Zelfs voor een ton wordt t m niet. Ik heb m nog niet zo lang en dan maak ik al weer verlies op een spelert.
nu al bang dat je volgend seizoen geen award zult winnen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
Volgend seizoen een award voor de meest geld verkwistende manager iets?
quote:Dan maar in mn hall of fshame.
Zit wat in. Ik heb m ooit als reserve spits gekocht (ivm blessures en een gebrek aan geld) en aangezien ik mn spitsen liever niet 2x per week wil laten spelen denk ik dat ik maar gewoon aanhou als B team spits.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hem niet nodig hebt, waarom zou je hem dan houden? Alle kleine beetjes helpen en anders kost die alleen maar loon...
[..]
Zolang je hem houdt, verlies je nog meer...
[..]
Minimaal 3 maanden nutteloos in je team om nog meer verlies te maken...
Ik snap dus niet dat je hem wilt houden...
Das waar.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, op zo'n opoe in tijden van crisis geen verlies draaien is ook knap!
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nu al bang dat je volgend seizoen geen award zult winnen?
Hopen dat t er meer worden. Al ga ik er niet van uit.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hopen dat t er meer worden. Al ga ik er niet van uit.
Tsja, je kunt ook een spits kopen met wat vleugel en dan die ftw en een iets mindere vleugelspeler erbij zetten, met wat meer positiespel! Gaat het niet ten koste van je vleugelratings, komt het je middenveld wat ten goede! Gaat het wel weer ten koste van je centrale aanval natuurlijk...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
Bah.. ik zit met een dilemma
ik heb een buitenaards vleugelspeler met uitstekend passen.. hij heeft alleen totaal geen positiespel en draagt dus niet bij aan een hoger middenveld.. maar ik wil eigenlijk ook wel een sterke vleugel houden.. dus ik twijfel nu of ik em moet verkopen of niet..
Ik had jou al mee gerekend met de stemmersquote:
Ik zou m nog maar even houden als ik jou was. De vraagprijzen gaan nergens over op t moment.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
ik heb een buitenaards vleugelspeler met uitstekend passen.. hij heeft alleen totaal geen positiespel en draagt dus niet bij aan een hoger middenveld.. maar ik wil eigenlijk ook wel een sterke vleugel houden.. dus ik twijfel nu of ik em moet verkopen of niet..
2 weken geleden een uitstekend spits voor 200k gekocht. Nu gezakt naar goed, nog maar 50k waardquote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
Volgend seizoen een award voor de meest geld verkwistende manager iets?
Tsja, als je een vleugelspeler aanvallend zet heeft het sowieso weinig zin om er eentje met PM te zoeken; passen is dan veel belangrijker.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
precies daar zit et em .. als ik dat dus doet wordt mn centrumaanval weer zwakker en dat wil ik ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, je kunt ook een spits kopen met wat vleugel en dan die ftw en een iets mindere vleugelspeler erbij zetten, met wat meer positiespel! Gaat het niet ten koste van je vleugelratings, komt het je middenveld wat ten goede! Gaat het wel weer ten koste van je centrale aanval natuurlijk...
klopt, maar gelukkig hoeft ie nu geen wedstrijden te spelenquote:In zijn huidige vorm draagt ie trouwens sowieso niet barveel bij
Hmm, iemand die dit goed kan onderschrijven?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, als je een vleugelspeler aanvallend zet heeft het sowieso weinig zin om er eentje met PM te zoeken; passen is dan veel belangrijker.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je een vleugelspeler ķf naar het midden ķf aanvallend moet zetten, anders is het net niks van alles.
Op http://www.hagonline.org/?id=70 staat dat aanvallend of normaal maar 2,5% zou schelen...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, als je een vleugelspeler aanvallend zet heeft het sowieso weinig zin om er eentje met PM te zoeken; passen is dan veel belangrijker.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je een vleugelspeler ķf naar het midden ķf aanvallend moet zetten, anders is het net niks van alles.
Dat is maar 1,5 ton. Zonde maar helaas. Al zou ik alles moeten optellen denk ik toch wel aan een miljoentje of 2 te komenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
2 weken geleden een uitstekend spits voor 200k gekocht. Nu gezakt naar goed, nog maar 50k waard![]()
Maar moet hem wel houden omdat mijn andere 30 jarige voor een waarschijnlijk eeuwige +6 in de lappenmand ligt.
Nee daar wordt zn vorm beter vanquote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies daar zit et em .. als ik dat dus doet wordt mn centrumaanval weer zwakker en dat wil ik ook niet
[..]
klopt, maar gelukkig hoeft ie nu geen wedstrijden te spelen
62 miljoenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Zo, 62 miljoen gesprokkeld en vandaag begonnen met het keihard uitgeven van die centen. Middenvelders en aanvallers. Heerlijk om na 2 jaar serene rust weer op de markt bezig te zijn.
VIII moet komend seizoen in elk geval geen lastige hobbel vormen.
hij HOEFT ze niet te spelen.. dat betekend niet dat hij niet speeltquote:
143319?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Zo, 62 miljoen gesprokkeld en vandaag begonnen met het keihard uitgeven van die centen. Middenvelders en aanvallers. Heerlijk om na 2 jaar serene rust weer op de markt bezig te zijn.
62 miljoenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
ik denk dat dat te veel geld kost.. alhoewel met 62 miljoen geld niet echt een probleem moet zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
62 miljoen![]()
Rustig weer een team opbouwen en met een gemiddeld goed VIII team gaan of gelijk een topteam kopen wat nergens op slaat in de VIII en volle bak knallen?
snap ik maar waarom zeg je dan zo iets als hij wel speelt maar niet hoeft te spelen en zn vorm niet goed genoeg is om een bijdrage te leveren als hij wel speelt. Dan ga ik er van uit dat hij nu niet speelt en dat dus zn vorm niet boeie is omdat hij toch niet speelt. Terwijl je nu net weer zegt dat hij misschien wel speelt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij HOEFT ze niet te spelen.. dat betekend niet dat hij niet speelt
Gewoon spelers kopen van max 2 miljoen. Heb nog 2 verdedigers die ik houd, koop er nog een briljante/wonderbaarlijke bij. Alleen de keeper zal een echte uitgave worden. De laatste keer dat ik een keeper kocht was dat een mytische van 2 miljoen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
62 miljoen![]()
Rustig weer een team opbouwen en met een gemiddeld goed VIII team gaan of gelijk een topteam kopen wat nergens op slaat in de VIII en volle bak knallen?
Ik zou gewoon een achtelijk goed team kopen en meteen volle bak gaan knallenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
62 miljoen![]()
Dat verbaasd me dan weer niks!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een achtelijk goed team kopen en meteen volle bak gaan knallen
ik bedoelde dus gewoon dat het geen reet uitmaakt dat zn vorm nu kut is aangezien de competitie is afgelopenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
snap ik maar waarom zeg je dan zo iets als hij wel speelt maar niet hoeft te spelen en zn vorm niet goed genoeg is om een bijdrage te leveren als hij wel speelt. Dan ga ik er van uit dat hij nu niet speelt en dat dus zn vorm niet boeie is omdat hij toch niet speelt. Terwijl je nu net weer zegt dat hij misschien wel speelt.![]()
![]()
Volgens mij kan ik dat zelf niet eens meer volgen
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon spelers kopen van max 2 miljoen. Heb nog 2 verdedigers die ik houd, koop er nog een briljante/wonderbaarlijke bij. Alleen de keeper zal een echte uitgave worden. De laatste keer dat ik een keeper kocht was dat een mytische van 2 miljoen.![]()
Die verkocht ik overigens weer voor 6,5 miljoen toen de markt flink aangetrokken was.
Ik ga niet direct over the top, gewoon lekker kunnen promoveren tot en met de V of VI denk ik. Ga middenvelders zelf trainen, die zijn qua aanschaf nog altijd het duurst.
Wou eigenlijk nog twee divisies lager, maar dan doe je niet meer aan de beker mee.
En toch heb ik het idee dat het hard achteruit gaat met middenvelders en hun prijzen! Maar met zoveel geld kun je met multiskill spelers sowieso uit elke trainingsvorm ontzettend veel rendement halen!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon spelers kopen van max 2 miljoen. Heb nog 2 verdedigers die ik houd, koop er nog een briljante/wonderbaarlijke bij. Alleen de keeper zal een echte uitgave worden. De laatste keer dat ik een keeper kocht was dat een mytische van 2 miljoen.![]()
Die verkocht ik overigens weer voor 6,5 miljoen toen de markt flink aangetrokken was.
Ik ga niet direct over the top, gewoon lekker kunnen promoveren tot en met de V of VI denk ik. Ga middenvelders zelf trainen, die zijn qua aanschaf nog altijd het duurst.
Wou eigenlijk nog twee divisies lager, maar dan doe je niet meer aan de beker mee.
Vooruit, keepers zijn dan absoluut duurder, maar daar heb je er maar 1 van nodig.quote:
Vandaar dat ik op de vleugels gewoon wat uitmuntende vleugelspelers qua positiespel qua optrainen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat het hard achteruit gaat met middenvelders en hun prijzen! Maar met zoveel geld kun je met multiskill spelers sowieso uit elke trainingsvorm ontzettend veel rendement halen!
Spelerscategorieën, in dit geval Centrale Middenvelder :quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb net een speler gekocht en er staat (CM) achter zijn naam. Wat betekend dat?
(ik heb overigens ook net een supporter account aangeschaft. Ik ga zo eens kijken hoe ik me voor dat fok ding aanmeld)
Je kan er 4 totaal trainen al gaat dat niet op zn snelst maar dat compenseer je weer door dat keepen trainen erg snel gaat omdat je er zo weinig trainen kan. Tegenwoordig kan je wisselen tijdens de wedstrijd en dus kan je dan in de rust je keep wisselen. Totaal dus 4 keepers 45 minuten laten trainen per week.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vooruit, keepers zijn dan absoluut duurder, maar daar heb je er maar 1 van nodig.
Bovendien is het echt ubersaai om te trainen.
FOK! Federatie (7528)quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik heb net een speler gekocht en er staat (CM) achter zijn naam. Wat betekend dat?
(ik heb overigens ook net een supporter account aangeschaft. Ik ga zo eens kijken hoe ik me voor dat fok ding aanmeld)
Ok, in dat geval ben je dus een triangeljosti als je je vleugel niet op aanvallend zet.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op http://www.hagonline.org/?id=70 staat dat aanvallend of normaal maar 2,5% zou schelen...
Voor het middenveld!
Zie hierboven.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, iemand die dit goed kan onderschrijven?
Ik zet ze eigenlijk 3/4 van de keren op normaal..
Dan nog. Als je hem niet als reserve wilt gebruiken, verkoop hem dan gewoon en koop een kutspeler van 1000 ervoor terug. Die is waarschijnlijk minder in loon en je gooit het minste geld over de balk...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
Zit wat in. Ik heb m ooit als reserve spits gekocht (ivm blessures en een gebrek aan geld) en aangezien ik mn spitsen liever niet 2x per week wil laten spelen denk ik dat ik maar gewoon aanhou als B team spits.
hmm idd, voortaan dus aanvallend of naar het midden ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, in dat geval ben je dus een triangeljosti als je je vleugel niet op aanvallend zet.
[..]
Zie hierboven..
Vleugelspelers krijgen toch minder positiespel training? Met zo een bak geld als jij hebt zou ik al mn mids kopen met vleugelspel. Dan zo nu en dan wat afwisselen qua positie en zo dus flink wat vleugelspelers uppen qua positiespel!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op de vleugels gewoon wat uitmuntende vleugelspelers qua positiespel qua optrainen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, in dat geval ben je dus een triangeljosti als je je vleugel niet op aanvallend zet.
[..]
Zie hierboven..
hmmmzz zit wat in maar mocht dan één van mn A spitsen een blessure krijgen zakken mn ratings helemaal onderuit. Ik heb vorig seizoen juist mn redelijk spitsen er uit geknikkert en deze gekocht om nog iets achter de hand te hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan nog. Als je hem niet als reserve wilt gebruiken, verkoop hem dan gewoon en koop een kutspeler van 1000 ervoor terug. Die is waarschijnlijk minder in loon en je gooit het minste geld over de balk...
ohja :| had ik zelf ingesteld (: Thanks.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Spelerscategorieën, in dit geval Centrale Middenvelder :
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
ohja :| had ik zelf ingesteld (: Thanks.
koeuchquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Koei koei koei koeiquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Dus gebruik je hem als reserve speler en dus vraag ik me weer af waarom je hem überhaupt te koop hebt gezet...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hmmmzz zit wat in maar mocht dan één van mn A spitsen een blessure krijgen zakken mn ratings helemaal onderuit. Ik heb vorig seizoen juist mn redelijk spitsen er uit geknikkert en deze gekocht om nog iets achter de hand te hebben.
Die kan al op de site voor volgend seizoen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Als je een spits met meer vleugel koopt, dan draagt deze automatisch bij aan de vleugelaanvalrating. Koop dan een vleugel met 3 stapjes meer vleugel. Vervolgens een vleugel met 1 stapje minder vleugel en 3 meer positiespel en je probleem is opgelost om een hoger mid te krijgen en de rest van de rating hetzelfde.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
Bedoel je bij het dikgedrukte stukje echt vleugel? Of spits?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je een spits met meer vleugel koopt, dan draagt deze automatisch bij aan de vleugelaanvalrating. Koop dan een vleugel met 3 stapjes meer vleugel. Vervolgens een vleugel met 1 stapje minder vleugel en 3 meer positiespel en je probleem is opgelost om een hoger mid te krijgen en de rest van de rating hetzelfde.
Ik had m tekoop gezet in de hoop m te ver kopen voor een redelijk bedrag. Zodat ik weer meer geld had om mn A team te versterken. Zo ook mn andere reserve spits. Nu blijkt dat ik ze niet voor een redelijk bedrag kan verkopen hou ik ze maar.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus gebruik je hem als reserve speler en dus vraag ik me weer af waarom je hem überhaupt te koop hebt gezet...
Je verdient de llink misschien toch meer dan S_S...
is het heel raar als ik niet echt snap wat je hier nou bedoeld?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je een spits met meer vleugel koopt, dan draagt deze automatisch bij aan de vleugelaanvalrating. Koop dan een vleugel met 3 stapjes meer vleugel. Vervolgens een vleugel met 1 stapje minder vleugel en 3 meer positiespel en je probleem is opgelost om een hoger mid te krijgen en de rest van de rating hetzelfde.
Dat ligt er maar net aan hoeveel verdedigen dat de vleugel heeft. De vleugelspeler is de meest afhankelijke qua bijstats. Een kale vleugelspeler is waardeloos. Daarom altijd zorgen dat hij of verdedigen, of positiespel of passen heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als voorbeeld:quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het heel raar als ik niet echt snap wat je hier nou bedoeld?
Spits.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bedoel je bij het dikgedrukte stukje echt vleugel? Of spits?
Neuh je was nl niet de einigequote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is het heel raar als ik niet echt snap wat je hier nou bedoeld?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als voorbeeld:
Je hebt
Spits: Uitmuntend scoren, zwak vleugel.
Vleugel: Buitenaards vleugel, zwak positiespel.
Dan koop je:
Spits: Uitmuntend scoren, goed vleugel
Vleugel: Reusachtig vleugel, goed positiespel.
quote:Vandaag
augurkenkoning is lid geworden van de federatie.
augurkenkoning heeft gesolliciteerd om lid te worden of om een bepaalde baan binnen de federatie te krijgen.
Zijn heel zeldzaam, jonge vleugelspelers met interessante hoeveelheden PM.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vleugelspelers krijgen toch minder positiespel training? Met zo een bak geld als jij hebt zou ik al mn mids kopen met vleugelspel. Dan zo nu en dan wat afwisselen qua positie en zo dus flink wat vleugelspelers uppen qua positiespel!
Die hoeveelheden pm train je er toch zelf bij. Ik snap dat je geen waardeloos pm gasten gaat trainen maar er zijn zat interesante spelers te koop met positiespel en vleugelquote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zijn heel zeldzaam, jonge vleugelspelers met interessante hoeveelheden PM.
Verder wil ik niet al mijn vergaarde financiën aan loon opbranden.
Als je spelers jong (en dus voor veel geld wilt verkopen) heb je er niets aan om PM zelf te trainen. Dat kost te veel tijd.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die hoeveelheden pm train je er toch zelf bij. Ik snap dat je geen waardeloos pm gasten gaat trainen maar er zijn zat interesante spelers te koop met positiespel en vleugel
Zo heel veel salaris hoeven ze nou ook weer niet te kosten.
Ik vond vandaag maar 3 vleugelspelers met minimaal uitmuntend wing en redelijk PM.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die hoeveelheden pm train je er toch zelf bij. Ik snap dat je geen waardeloos pm gasten gaat trainen maar er zijn zat interesante spelers te koop met positiespel en vleugel
Zo heel veel salaris hoeven ze nou ook weer niet te kosten.
Klopt daarom moet je ze ook niet kopen met een te laag niveau. Dat is dus ook wat ik zeiquote:Op maandag 11 mei 2009 18:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je spelers jong (en dus voor veel geld wilt verkopen) heb je er niets aan om PM zelf te trainen. Dat kost te veel tijd.
Ow das idd niet echt veel. Nouja ik gooide ook maar een ideetje op.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond vandaag maar 3 vleugelspelers met minimaal uitmuntend wing en redelijk PM.jonger dan 19
Ik vind er toch echt 78 met minimaal uitmuntend wing en redelijk PM...quote:Op maandag 11 mei 2009 18:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vond vandaag maar 3 vleugelspelers met minimaal uitmuntend wing en redelijk PM.jonger dan 19
Ah, nu snap ik het. Spelers met veel vleugelspel op PM trainen. Ik dacht andersom.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt daarom moet je ze ook niet kopen met een te laag niveau. Dat is dus ook wat ik zei
[..]
Pff. Dat wordt weer makkelijk kampioen worden...quote:Op maandag 11 mei 2009 19:11 schreef GotC het volgende:
Lmao, m'n poule:
1. Geen wijziging Sebastia Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
2. Geen wijziging jelle`s team Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
3. Geen wijziging NAC Amsterdam Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
4. Geen wijziging Walsenmaar! Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
5. Geen wijziging Fc Sneeuw Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
6. Geen wijziging fckoelkast 0 0 0 0 0 0 0 0
7. Geen wijziging Scottish Peanuts 0 0 0 0 0 0 0 0
8. Geen wijziging Fortuna Zuid-Holland Uitnodigen
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef Flappekz het volgende:
Toch maar weer gekozen voor 2-5-3 met korte pass in het tussenseizoen...
Grrrr eigenlijk teveel betaald maar ik wordt een beetje moe van die etterbakken die op t laatst ineens gaan bieden.quote:Igor Hiele (188570264)
22 jaar en 25 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
Nederland
goed in vorm,
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Superbanana'sRKDEO
(sinds 09-04-2008 (7/35), 3s 8w 5d)
Total Skill Index (TSI): 22 530
Loon: 9 010 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 11-05-2009 19:11 (0m)
Vraagprijs: 2 100 000 ¤
Hoogste bod: 2 367 000 ¤ door RKDEO
Het bieden is geëindigd!
Zo gaat t wel lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 19:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pff. Dat wordt weer makkelijk kampioen worden...
ongelooflijkquote:Op maandag 11 mei 2009 19:11 schreef GotC het volgende:
Lmao, m'n poule:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het. Spelers met veel vleugelspel op PM trainen. Ik dacht andersom.![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:11 schreef GotC het volgende:
Lmao, m'n poule:
4. Geen wijziging Wassenmaar! Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:11 schreef GotC het volgende:
Lmao, m'n poule:
Je had nog ruim een week om een speler te vinden. En als je de spelers nu zo laat koopt als je je eigen verkoopt, dan vind je vast en zeker goedkopere.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn denk ik zo.
[..]
Grrrr eigenlijk teveel betaald maar ik wordt een beetje moe van die etterbakken die op t laatst ineens gaan bieden.
jij doet ondertiteling?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat betekent dat er 6 BOTS in dr competitie zitten
Lol.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat betekent dat er 6 BOTS in dr competitie zitten
Dat LLinkje had hij nog niet gelegdquote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had nog ruim een week om een speler te vinden. En als je de spelers nu zo laat koopt als je je eigen verkoopt, dan vind je vast en zeker goedkopere.
Dan moeten er wel interesante spelers zijn op dat tijdstip.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had nog ruim een week om een speler te vinden. En als je de spelers nu zo laat koopt als je je eigen verkoopt, dan vind je vast en zeker goedkopere.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat LLinkje had hij nog niet gelegd
Dan kijk vanaf nu elke 12 uur de TL na, en bookmark alle interessante spelers. Het heeft mij 6 dagen gekost om Denny Cogghe te vinden.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten er wel interesante spelers zijn op dat tijdstip.
Ik heb idd nog ruim een week om nog een mid te kopen en een spits.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat LLinkje had hij nog niet gelegd
quote:Alwin Niemeijer (156609395)
en hoeveel daarvan zijn goedkoper dan 1.500.000 en jonger dan 18 jaar en 40 dagen.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind er toch echt 78 met minimaal uitmuntend wing en redelijk PM...
ik kijk tot nu toe elke dag tussen wat er te koop staat de komende 3 dagenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kijk vanaf nu elke 12 uur de TL na, en bookmark alle interessante spelers. Het heeft mij 6 dagen gekost om Denny Cogghe te vinden.
waarom?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit er serieus over te denken om mijn teamnaam te veranderen in fokhattrick.org
Nog een tip. Bied pas op het laatste moment.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik reserveer deze spelert alvast :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |