Zit wat in. Ik heb m ooit als reserve spits gekocht (ivm blessures en een gebrek aan geld) en aangezien ik mn spitsen liever niet 2x per week wil laten spelen denk ik dat ik maar gewoon aanhou als B team spits.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hem niet nodig hebt, waarom zou je hem dan houden? Alle kleine beetjes helpen en anders kost die alleen maar loon...
[..]
Zolang je hem houdt, verlies je nog meer...
[..]
Minimaal 3 maanden nutteloos in je team om nog meer verlies te maken...
Ik snap dus niet dat je hem wilt houden...
Das waar.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, op zo'n opoe in tijden van crisis geen verlies draaien is ook knap!
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nu al bang dat je volgend seizoen geen award zult winnen?
Hopen dat t er meer worden. Al ga ik er niet van uit.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hopen dat t er meer worden. Al ga ik er niet van uit.
Tsja, je kunt ook een spits kopen met wat vleugel en dan die ftw en een iets mindere vleugelspeler erbij zetten, met wat meer positiespel! Gaat het niet ten koste van je vleugelratings, komt het je middenveld wat ten goede! Gaat het wel weer ten koste van je centrale aanval natuurlijk...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
Bah.. ik zit met een dilemma
ik heb een buitenaards vleugelspeler met uitstekend passen.. hij heeft alleen totaal geen positiespel en draagt dus niet bij aan een hoger middenveld.. maar ik wil eigenlijk ook wel een sterke vleugel houden.. dus ik twijfel nu of ik em moet verkopen of niet..
Ik had jou al mee gerekend met de stemmersquote:
Ik zou m nog maar even houden als ik jou was. De vraagprijzen gaan nergens over op t moment.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
ik heb een buitenaards vleugelspeler met uitstekend passen.. hij heeft alleen totaal geen positiespel en draagt dus niet bij aan een hoger middenveld.. maar ik wil eigenlijk ook wel een sterke vleugel houden.. dus ik twijfel nu of ik em moet verkopen of niet..
2 weken geleden een uitstekend spits voor 200k gekocht. Nu gezakt naar goed, nog maar 50k waardquote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
Volgend seizoen een award voor de meest geld verkwistende manager iets?
Tsja, als je een vleugelspeler aanvallend zet heeft het sowieso weinig zin om er eentje met PM te zoeken; passen is dan veel belangrijker.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
precies daar zit et em .. als ik dat dus doet wordt mn centrumaanval weer zwakker en dat wil ik ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, je kunt ook een spits kopen met wat vleugel en dan die ftw en een iets mindere vleugelspeler erbij zetten, met wat meer positiespel! Gaat het niet ten koste van je vleugelratings, komt het je middenveld wat ten goede! Gaat het wel weer ten koste van je centrale aanval natuurlijk...
klopt, maar gelukkig hoeft ie nu geen wedstrijden te spelenquote:In zijn huidige vorm draagt ie trouwens sowieso niet barveel bij
Hmm, iemand die dit goed kan onderschrijven?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, als je een vleugelspeler aanvallend zet heeft het sowieso weinig zin om er eentje met PM te zoeken; passen is dan veel belangrijker.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je een vleugelspeler óf naar het midden óf aanvallend moet zetten, anders is het net niks van alles.
Op http://www.hagonline.org/?id=70 staat dat aanvallend of normaal maar 2,5% zou schelen...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, als je een vleugelspeler aanvallend zet heeft het sowieso weinig zin om er eentje met PM te zoeken; passen is dan veel belangrijker.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat je een vleugelspeler óf naar het midden óf aanvallend moet zetten, anders is het net niks van alles.
Dat is maar 1,5 ton. Zonde maar helaas. Al zou ik alles moeten optellen denk ik toch wel aan een miljoentje of 2 te komenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
2 weken geleden een uitstekend spits voor 200k gekocht. Nu gezakt naar goed, nog maar 50k waard![]()
Maar moet hem wel houden omdat mijn andere 30 jarige voor een waarschijnlijk eeuwige +6 in de lappenmand ligt.
Nee daar wordt zn vorm beter vanquote:Op maandag 11 mei 2009 16:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies daar zit et em .. als ik dat dus doet wordt mn centrumaanval weer zwakker en dat wil ik ook niet
[..]
klopt, maar gelukkig hoeft ie nu geen wedstrijden te spelen
62 miljoenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Zo, 62 miljoen gesprokkeld en vandaag begonnen met het keihard uitgeven van die centen. Middenvelders en aanvallers. Heerlijk om na 2 jaar serene rust weer op de markt bezig te zijn.
VIII moet komend seizoen in elk geval geen lastige hobbel vormen.
hij HOEFT ze niet te spelen.. dat betekend niet dat hij niet speeltquote:
143319?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Zo, 62 miljoen gesprokkeld en vandaag begonnen met het keihard uitgeven van die centen. Middenvelders en aanvallers. Heerlijk om na 2 jaar serene rust weer op de markt bezig te zijn.
62 miljoenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
ik denk dat dat te veel geld kost.. alhoewel met 62 miljoen geld niet echt een probleem moet zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
62 miljoen![]()
Rustig weer een team opbouwen en met een gemiddeld goed VIII team gaan of gelijk een topteam kopen wat nergens op slaat in de VIII en volle bak knallen?
snap ik maar waarom zeg je dan zo iets als hij wel speelt maar niet hoeft te spelen en zn vorm niet goed genoeg is om een bijdrage te leveren als hij wel speelt. Dan ga ik er van uit dat hij nu niet speelt en dat dus zn vorm niet boeie is omdat hij toch niet speelt. Terwijl je nu net weer zegt dat hij misschien wel speelt.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij HOEFT ze niet te spelen.. dat betekend niet dat hij niet speelt
Gewoon spelers kopen van max 2 miljoen. Heb nog 2 verdedigers die ik houd, koop er nog een briljante/wonderbaarlijke bij. Alleen de keeper zal een echte uitgave worden. De laatste keer dat ik een keeper kocht was dat een mytische van 2 miljoen.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
62 miljoen![]()
Rustig weer een team opbouwen en met een gemiddeld goed VIII team gaan of gelijk een topteam kopen wat nergens op slaat in de VIII en volle bak knallen?
Ik zou gewoon een achtelijk goed team kopen en meteen volle bak gaan knallenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
62 miljoen![]()
Dat verbaasd me dan weer niks!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een achtelijk goed team kopen en meteen volle bak gaan knallen
ik bedoelde dus gewoon dat het geen reet uitmaakt dat zn vorm nu kut is aangezien de competitie is afgelopenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
snap ik maar waarom zeg je dan zo iets als hij wel speelt maar niet hoeft te spelen en zn vorm niet goed genoeg is om een bijdrage te leveren als hij wel speelt. Dan ga ik er van uit dat hij nu niet speelt en dat dus zn vorm niet boeie is omdat hij toch niet speelt. Terwijl je nu net weer zegt dat hij misschien wel speelt.![]()
![]()
Volgens mij kan ik dat zelf niet eens meer volgen
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon spelers kopen van max 2 miljoen. Heb nog 2 verdedigers die ik houd, koop er nog een briljante/wonderbaarlijke bij. Alleen de keeper zal een echte uitgave worden. De laatste keer dat ik een keeper kocht was dat een mytische van 2 miljoen.![]()
Die verkocht ik overigens weer voor 6,5 miljoen toen de markt flink aangetrokken was.
Ik ga niet direct over the top, gewoon lekker kunnen promoveren tot en met de V of VI denk ik. Ga middenvelders zelf trainen, die zijn qua aanschaf nog altijd het duurst.
Wou eigenlijk nog twee divisies lager, maar dan doe je niet meer aan de beker mee.
En toch heb ik het idee dat het hard achteruit gaat met middenvelders en hun prijzen! Maar met zoveel geld kun je met multiskill spelers sowieso uit elke trainingsvorm ontzettend veel rendement halen!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon spelers kopen van max 2 miljoen. Heb nog 2 verdedigers die ik houd, koop er nog een briljante/wonderbaarlijke bij. Alleen de keeper zal een echte uitgave worden. De laatste keer dat ik een keeper kocht was dat een mytische van 2 miljoen.![]()
Die verkocht ik overigens weer voor 6,5 miljoen toen de markt flink aangetrokken was.
Ik ga niet direct over the top, gewoon lekker kunnen promoveren tot en met de V of VI denk ik. Ga middenvelders zelf trainen, die zijn qua aanschaf nog altijd het duurst.
Wou eigenlijk nog twee divisies lager, maar dan doe je niet meer aan de beker mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |