Hattrick #336: Kansberekeningen voor komend seizoenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had die van mij ook al eens gepost. Maar ik ga inderdaad niet terug zoeken.
Pfieuw, ik was al bang dat er niemand achter me stond!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tering dan heb je wel een knaller gemist!
[..]
quote:11-05-2009Nieuwsbrief van FOK! Federatie
14:35 Van: psychonikeo
Jullie leider zegt: "Iedereen stemmen!!"
[Hattrick] Awards seizoen 27
Ik sowieso alquote:Op maandag 11 mei 2009 15:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pfieuw, ik was al bang dat er niemand achter me stond!
Als men dat geen goede film vind hebben ze geen verstand van films!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pfieuw, ik was al bang dat er niemand achter me stond!
mja of een andere smaak natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als men dat geen goede film vind hebben ze geen verstand van films!
Hoe lang t duurt weet ik niet. Mn huidige coach is al vrij snel gezakt van goed naar redelijk leiderschap. Al is hij daarna all1 maar gezakt in zn spelers stats.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik sowieso al![]()
BTW: Een trainer (Goed/slecht), na hoeveel seizoenen/weken kan ik verwachten dat hij gaat dalen, en waarin? Eerst naar waardeloos leiderschap ofzo, en dan later in trainerseigenschap?
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Over smaak valt idd niet te twisten maar wel als je Pulp Fiction geen goede film vind.
Volgens mij daalt ie 1 per seizoen!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik sowieso al![]()
BTW: Een trainer (Goed/slecht), na hoeveel seizoenen/weken kan ik verwachten dat hij gaat dalen, en waarin? Eerst naar waardeloos leiderschap ofzo, en dan later in trainerseigenschap?
ik dacht 1 per 2 seizoenen..quote:Op maandag 11 mei 2009 15:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij daalt ie 1 per seizoen!Wanneer leiderschap op rampzalig staat gaat ie in trainerschap dalen!~
quote:Op maandag 11 mei 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het was al wel succesvol trouwens!
Extern zakt altijd de eeste keer na 16 weken. Intern verschilt tussen 1 seizoen en ... seizoenen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik sowieso al![]()
Team bij mij uit de (nieuwe) competitie heeft al sinds 23-01-2006 dezelfde trainer als ik Hattrick mag geloven.. Dat is bijna 11 seizoenen.. En raad eens? Hij is nu nog steeds goed trainer met slecht leiderschap.. Wat een heldquote:
Dit was zo een speler die niet verkocht werd. Nu denk ik al helemaal niet meer.quote:Roeland van Halfbloed
Helaas, op het punt van scoren zakte hij van formidabel naar uitstekend.
Zet hem er voor 0 op. Dan verkoopt die wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit was zo een speler die niet verkocht werd. Nu denk ik al helemaal niet meer.
Een tonnetje moet er nog wel inzitten toch ?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
denk et ook niet..quote:Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor minder dan 2 ton gaat ie de deur niet uit dus dan maar houden tot ie dood is oid.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zet hem er voor 0 op. Dan verkoopt die wel.
Zelfs voor een ton wordt t m niet. Ik heb m nog niet zo lang en dan maak ik al weer verlies op een spelert.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Een tonnetje moet er nog wel inzitten toch ?
Oh, hij is al aardig op leeftijd zie ik!![]()
Dan maar in mn hall of fame.quote:
Als je hem niet nodig hebt, waarom zou je hem dan houden? Alle kleine beetjes helpen en anders kost die alleen maar loon...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor minder dan 2 ton gaat ie de deur niet uit dus dan maar houden tot ie dood is oid.
[..]
Zolang je hem houdt, verlies je nog meer...quote:Zelfs voor een ton wordt t m niet. Ik heb m nog niet zo lang en dan maak ik al weer verlies op een spelert.
Minimaal 3 maanden nutteloos in je team om nog meer verlies te maken...quote:Dan maar in mn hall of fame.
Mja, op zo'n opoe in tijden van crisis geen verlies draaien is ook knap!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Zelfs voor een ton wordt t m niet. Ik heb m nog niet zo lang en dan maak ik al weer verlies op een spelert.
nu al bang dat je volgend seizoen geen award zult winnen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
Volgend seizoen een award voor de meest geld verkwistende manager iets?
quote:Dan maar in mn hall of fshame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |