abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68921613
C
1 Breach
2 RayMania

D
1 -Vaduz-
2 Blawh
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 11 mei 2009 @ 22:28:59 #27
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68921892
Poule C:

1. M0NTANA
2. RayMania

Poule D:

1. Mike
2. Vaduz
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 mei 2009 @ 22:34:36 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68922141
Poule C
1e Montana
2e Breach

Poule D
1e Mike
2e Vaduz
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 mei 2009 @ 22:49:25 #29
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_68922730
C
1 Breach
2 RayMania

D
1 -Vaduz-
2 Blawh
pi_68922891
Breach hoe staat jou middenveld? Gewoon naast elkaar of in een ruit, of iets anders verrassends?? Wil ik wel graag even weten voordat ik stem

Poule D:

Toen ik de poule zag, zag ik al dat ik hier lang over na moest denken. Maar toen ik alle tactieken enzo las was mij al snel duidelijk hoe de verhoudingen lagen, Mr-Sander en Vaduz gaan hier (een) punt(en) halen. Het erge is dat ik ze allebei gewoon 2 bijna perfecte ploegen vind hebben.

Op nummer 1: Vaduz.
Op nummer 2: Mr-Sander.

Al snel werd dus duidelijk dat deze 2 de bovenliggende ploegen halen, qua kwaliteit en elkaar aanvoelen deden de andere 2 ploegen onder voor deze 2.

Vaduz: Afmakers voorin, perfect gebalanceerd middenveld dat alle facetten van het spel heeft, een verdediging dat er gewoon staat, een uitstekende keeper, wat moet ik nog zeggen.
Mr-Sander: Jou centrale blok achterin , middenveld om ook van te smullen met 2 geweldige verdedigende middenvelders, naam Gerrard zegt genoeg, en ook een aanval als slagroom op de taart. Frey vind ik echter net een mindere keeper dan César en dat gaf de doorslag.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68931503
Poule C:
1. Raymania
2. Montana

Pittige poule, maar geweldige spelers. Was zeer lastig. Raymania heeft een prachtig team, goed uitgebalanceerd. Centraal achterin kan later in het toernooi hem wel opgaan breken. Montana ook een mooi team, iets minder dan Raymania, meer ook zeer uitgebalanceerd. Breach heeft ook enkele toppers rondlopen, maar verliest het achterin. Imo de belangrijkste linie in een dergelijk zwaar toernooi. VitesseZuid is gewoonweg iets minder dan deze teams.

Poule D:
1. Blwah
2. Mr-Sander

Blawh, wat een team, wat een team. Verdedigend ijzersterk, een prachtig middenveld en dan hebben we de aanval nog geeneens gehad. Duidelijk beste team uit de poule. Bij Mr-Sander ben ik niet kapot van de 3 aanvallers, maar voor de rest zit het goed in elkaar. De andere twee teams zijn ook sterk, maar net ietsje minder.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_68935648
C.
1. M0NTANA
2. RayMania

D.
1. Blawh
2. Mr-Sander
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_68935928
Poule C:

1. M0NTANA
2. RayMania

Poule D:

1. Mike
2. Vaduz
pi_68936202
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef behangplakker het volgende:
Breach hoe staat jou middenveld? Gewoon naast elkaar of in een ruit, of iets anders verrassends?? Wil ik wel graag even weten voordat ik stem
Ik speel tegen 4-3-3 inderdaad in een ruitformatie met Zidane in de punt naar voren en Ince in die naar achteren. Tegen 4-4-2 zal Ince wat verder doorschuiven en krijgt Dellas de rol van Libero.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_68936527
Poule C
1. RayMania
Prachtig team al zeg ik het zelf. Persoonlijk zou ik het jammer vinden als Essien zou worden beperkt tot een verdedigende rol, maar je hebt toch wel wat controle nodig.
2. Breach
Achterin heb ik nog mijn zorgen, maar vanaf daar is het een en al kwaliteit.

M0NTANA had ook een aardige kans, maar zijn linkerkant doet hem tekort. Vitessezuid heeft een van de sterkste buitenkanten, maar ik zie te weinig goals in zijn team

Poule D
1. Vaduz
Ik vind het een schitterend en gevarieerd team, met een solide defensie(op backs na), genialiteit(Zlatan, Rivaldo) dat wordt gecombineerd door overzicht(De Rossi).
2. Mike
Twee kopsterke spitsen voorin, vooral Kuijt en Sagna zullen die wel kunnen voeden. En Vidic is de beste verdediger van dit moment.

In een 90's team was Blawh waarschijnlijk doorgegaan, maar ik kan er niet helemaal overheen dat er continu naar de rand van de doelgroep gezocht is. Mr-Sander heeft een goed team, maar wordt op elke linie een fractie afgetroefd door zijn concurrenten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68939725
C:
Een zeer sterke poule, waar eigenlijk niemand echt voor elkaar onderdoet.
1. M0NTANA.
2. Breach. Zidane haalt het punt binnen.

D:
1. Mr.Sander. Heerlijke balans, geen zwakke plekken.
2. Vaduz. Ondanks Elber leuk elftal.
| Joa17 | vs Kryptonite |
pi_68940845
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik speel tegen 4-3-3 inderdaad in een ruitformatie met Zidane in de punt naar voren en Ince in die naar achteren. Tegen 4-4-2 zal Ince wat verder doorschuiven en krijgt Dellas de rol van Libero.
Dankje.

Poule C dan

1. Breach.
2. Raymania

Breach heeft een verdediging waar je gewoon vol op kan vertrouwen, een middenveld dat in deze poule in mijn ogen gewoon boven de rest uitsteekt. Drogba vind ik iets minder dan Trezeguet maar beiden zijn doelpuntenmachines en vechters voor de goal
Raymania dan op 2. Ook een geweldige verdediging met een middenveld wat net iets minder is dan Breach zijn middenveld. De aanval hoef ik ook niet veel woorden aan vuil te maken.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68952627
Er wordt overal aardig goed gestemd, ook vooral door niet-deelnemers; des te leuker! Echter, ook niet in alle topics. Misschien is het gebrek aan tijd of interesse, maar misschien ook wel door het niet op de hoogte zijn van het feit dat alle pouletopics tegelijk lopen. Dus voor de duidelijkheid, er kan ook gestemd worden in de overige topics, behalve deze:

[WK Draftteams] Poule A + Poule B: Breng uw stem uit!!
[WK Draftteams] Poule E + Poule F: Breng uw stem uit!!
[WK Draftteams] Poule G + Poule H: Breng uw stem uit!!
pi_68953256
Poule C
MONTANA en Breach

Poule D
Blawh en Mike
pi_68961080
C.
1. Raymania.
2. M0NTANA.

D.
1. _Mike_.
2. Vaduz.
pi_68962272
Klik op mijn naam om de toma opstelling creatie te zien
That's all folks!
pi_68962498
Poule C:

1. M0NTANA
Het team van M0ntana wint wat mij betreft poule C. Het is misschien kwalitatief niet eens het beste team, maar het is wel een heel mooi samengesteld team. Een verdedigingscentrum waar je, als je er al langs zou kunnen, als spits niet eens langs zou durven. Backs die tegelijkertijd ook middenvelder en buitenspeler zijn met hun enorme loopvermogen. En daarvoor niet alleen Messi, maar ook nog eens Redondo. Een mooi team.

2. RayMania
Redt het net tegen het team van Breach. Goede keeper, solide verdediging met erg goede backs en een gevarieerd middenveld. De aanval komt iets te kort denk ik. Breach heeft een beter spitsenduo, en had zonder Dyer misschien ook een beter middenveld gehad. De achterhoede en keeper zijn echter net niet sterk genoeg om Raymania te verslaan.

Poule D:

1. Blawh
Een solide elftal, met twee absolute uitblinkers in Baggio en Stoichkov. En net als in het elftal van M0ntana een bikkelhard verdedigingscentrum. Het systeem is voor mij geen minpunt, ik denk dat het juist de kwaliteiten van de twee sterspelers optimaal probeert te benutten.

2. Vaduz
De teams in deze poule liggen misschien wel het dichts bij elkaar. Baggio gaf voor mij makkelijk de doorslag voor plaats 1. Vaduz pakt de tweede plaats met name dankzij zijn middenveld. Verder zitten er behalve Taiwo geen zwakke plekken in het elftal. Het middenveld van Mike heeft mij te veel waterdragers en de spitsen zijn teveel van hetzelfde. En ondanks de aanwezigheid van Gerrard doen de middenvelders en aanvallers van Mr-Sander ook net onder voor die van Vaduz.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68962915
Thanks voor de uitgebreide analyse. Wat vind je zwak aan Taiwo? Is het zijn onervarenheid op topniveau, of dat hij relatief onbekend is?
That's all folks!
pi_68968459
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 00:00 schreef DemonCleaner het volgende:
Poule D:
1. Blawh
Het systeem is voor mij geen minpunt, ik denk dat het juist de kwaliteiten van de twee sterspelers optimaal probeert te benutten.
Klopt.

Signori en Stoichkov zijn beide spelers die graag zwerven en allebei van de linkerflank kunnen spelen. Ik geef ze die vrijheid, waardoor veel in beweging zullen zijn. Zulke snelle lopende spelers zijn amper te verdedigen, zeker als je een ze genie als Baggio erachter hebt die ze met 1 briljante steekpass voor de keeper kan zetten. Bovendien kunnen de loopacties extra ruimte voor Baggio creëren, die zelf ook een aardige actie in petto heeft.

En een open rechterflank leek me ook niet zo vreemd met mijn spelers. Waarom een rechtsbuiten kiezen als je Jorginho hebt? Deze komt juist het beste tot zijn recht als hij de vrije ruimte kan bespelen. Ik wou hem hierin niet belemmeren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 13-05-2009 11:40:14 ]
pi_68973305
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks voor de uitgebreide analyse. Wat vind je zwak aan Taiwo? Is het zijn onervarenheid op topniveau, of dat hij relatief onbekend is?
Als ik de rest van je elftal bekijk, zie ik eigenlijk allemaal spelers die in grote competities en de Champions League hebben gepresteerd. Taiwo ken ik dan vooral van het jeugd-WK hier in Nederland, waar hij wel een sterke indruk maakte, maar dat is toch niet het echte topniveau waarop die andere spelers wel hebben gepresteerd. Maar het zal er ook aan liggen dat ik de Franse competitie en het Nigeriaanse nationale elftal niet echt volg, dus het is wel een beetje van beide.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68974098
Ok thanks. Ik vond hem in de UEFA-Cup tegen de Nederlandse clubs ook uitstekend bezig. Dat zou nog wel vers in het geheugen kunnen liggen.
That's all folks!
pi_68974237
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok thanks. Ik vond hem in de UEFA-Cup tegen de Nederlandse clubs ook uitstekend bezig. Dat zou nog wel vers in het geheugen kunnen liggen.
Heeft vaak te veel overtredingen nodig, denkt een soort Roberto Carlos te zijn alleen schakelt hij wat minder om en zijn zijn vrije trappen om te huilen
Tegen de Nederlandse clubs speelde hij wel oke.
pi_68974875
Gelukkig zijn die vrije trappen niet zo'n probleem. Maar ook thanks voor je opinie. Een beetje discussie over spelers maakt het geheel nog interessanter.

Ik heb eigenlijk ook wel zin om m'n concurrenten in de poule te beoordelen.
That's all folks!
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:41:10 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68974947
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zijn die vrije trappen niet zo'n probleem. Maar ook thanks voor je opinie. Een beetje discussie over spelers maakt het geheel nog interessanter.

Ik heb eigenlijk ook wel zin om m'n concurrenten in de poule te beoordelen.
Off The Record moet toch wel kunnen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')