abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68937010
Poule F
1. Gordon-Shumway
Zijn Argentijnse charmante spelers kon ik niet weerstaan, en de veldbezetting ziet er in orde uit.
2. Tim86
Achterin genoeg meedogenloosheid, Henry heeft altijd zijn goals, verder zijn het misschien niet de meest Goddelijke spelers, maar als team zie ik het werken, zeker in die ruit.

LitmanenAFCA heeft een goed koppel met de lange Flo, en de beweeglijke Raul, maar ik mis de connectie met het middenveld. Sjutt heeft ook een team om te overwegen, zeker gezien de vleugels, maar de keeper is niet onbesproken en op verdedigende klasse verliest hij het van Tim86.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68939779
E:
1. Mcyodogg. Alleen dat middenveld al + Jimmy Floyd
2. dndiek. De as van dndiek is ijzersterk. Mindstate neemt, de aanval is de beste verdediging, een beetje te letterlijk. Hij zal overlopen worden.
| Joa17 | vs Kryptonite |
pi_68949539
Poule E:

1. dndiek. Het elftal wint het voor mij net van mcydogg omdat het iets meer van alle markten thuis is en beter gebruik kan maken van het hele veld. De namen van de backs zijn geen grote, maar het zijn goede taakbewuste backs met drang naar voren. Het centrum is bevolkt met gelouterde verdedigers. De verdedigende middenvelders zijn klasse spelers, al vind ik het jammer dat Dunga gekozen is voor dit decennium. De flanken zijn prima bezet en de gevaarlijke voorhoedespelers vult elkaar uitstekend aan. Prachtvoorhoede! De keeper vind ik een minpuntje, maar is zeker geen enorme drol.

2. mcyodogg. De defensie inclusief keeper staat erg goed, zonder al te veel spectaculaire spelers. Een beter middenveld kun je je bijna niet wensen met Claude, Paul en Frank. De voorhoede vind ik minder ingevuld, ik had in plaats van Owen liever een tegenhanger van Duff op de andere flank gezien. Die flank blijft nu wat teveel ongebruikt denk ik, Owen vind ik niet geschikt genoeg voor een rol aan de zijkant.

Mindstate, voor mij toch de minste van de 3 elftallen. Er is wel een mooie persoonlijke touch aangegeven volgens mij. Ik vind het zoals ook enkelen hierboven zeggen niet genoeg in balans. Je hebt aanvallende backs en op Mascherano na allemaal aanvallend ingestelde spelers. Deco en Okocha lopen elkaar waarschijnlijk ook nog in de weg centraal op het veld. Ik denk zelfs dat Ronaldinho ook nog graag naar de plek achter de spits trekt en het vertikt om linksvoorin te blijven hangen. Met Deco, Ronaldinho, Robinho en Okocha heb je ook teveel spelers met een eigen willetje, lijkt me niet ideaal voor het teamproces.

Poule F volgt nog.
That's all folks!
pi_68952041
Poule E:

1. Mcyodogg
Prachtig elftal Mcyodogg! Net als veel andere users vind ik je middenveld geweldig. Met de luxe stofzuiger Makalele, spelmaker Scholes en doelpuntenmachine Lampard is het erg mooi in balans. Verder een goede verdediging, inclusief betrouwbare keeper en backs die zowel aanvallend als verdedigend van waarde zijn. Ben persoonlijk geen fan van Duff en dat in combinatie met Owen als een soort rechtsbuiten (wel een goede speler natuurlijk) maakt de voorhoede het minste deel van de ploeg.

2. Dndiek
Het elftal van Dndiek vind ik juist erg sterk voorin, en dan is met name Del Piero een prachtige speler. Op Baia en Deschamps na vind ik de rest van het elftal echter tekort komen ten opzichte van dat van Mcyodogg. Wel een elftal dat goed in balans is, en daarom beter dan dat van Mindstate. Daar staan met Roberto Carlos, Mascherano en Ronaldinho een aantal echte toppers in, maar een extra controlerende middenvelder in plaats van bijvoorbeeld Robinho of Okocha had wel gemogen voor de balans.

Poule F:

1. Gordon_Shumway
Het (vrij dikke) Argentijnse tintje aan dit elftal doet het hem voor mij. En dan met name Zanetti en Batistuta, twee van mijn favoriete spelers. Dit compenseert wat mij betreft ruimschoots voor wat mindere spelers als Grimandi en Pellegrino. Ik zie je middenveld zo niet helemaal voor me, maar het is toch een heel mooi elftal.

2. Tim86
De moeilijkste beslissing wat mij betreft, de teams in deze poule liggen dicht tegen elkaar aan. De keuze voor plaats 2 is toch gevallen op het team van Tim86. Het is goed in balans en heeft met Henry één van de absolute topspelers van de laatste 10 jaar. Ook Mihajlovic en Micoud zijn mooie keuzes. Met name het elftal van Sjutt kwam erg dichtbij, maar Hesp misstaat toch wel een beetje op dit niveau en Suker en met name Savicevic zijn meer jaren ‘90 voor mij. Wel erg jammer van Valeron, een persoonlijke favoriet.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68952619
Er wordt overal aardig goed gestemd, ook vooral door niet-deelnemers; des te leuker! Echter, ook niet in alle topics. Misschien is het gebrek aan tijd of interesse, maar misschien ook wel door het niet op de hoogte zijn van het feit dat alle pouletopics tegelijk lopen. Dus voor de duidelijkheid, er kan ook gestemd worden in de overige topics, behalve deze:

[WK Draftteams] Poule A + Poule B: Breng uw stem uit!!
[WK Draftteams] Poule C + Poule D: Breng uw stem uit!!
[WK Draftteams] Poule G + Poule H: Breng uw stem uit!!
pi_68953566
Poule E
dndiek en Mindstate

Poule F
LitmanenAFCA en sjutt
pi_68955218
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 20:14 schreef DemonCleaner het volgende:
Poule E:

1. Gordon_Shumway
Het (vrij dikke) Argentijnse tintje aan dit elftal doet het hem voor mij. En dan met name Zanetti en Batistuta, twee van mijn favoriete spelers. Dit compenseert wat mij betreft ruimschoots voor wat mindere spelers als Grimandi en Pellegrino. Ik zie je middenveld zo niet helemaal voor me, maar het is toch een heel mooi elftal.

Helguera speelt als controlerende/ verdedigende middenvelder. Als extra blok, omdat Vicente, Jonk en Aimar nogal wat drang naar voren hebben.
Jonk is m'n rechtermiddenvelder, maar duidelijk geen winger. Dit is Vicente wel wat meer op links.
Aimar is de aanvallende middenvelder, die voor de middenlinie zwerft. Voorin heb je dan Claudio die wat een wat vrijere rol heeft dan Batigol, die gewoon diepste spits is.
Je krijgt dus zoiets, een ruitachtige formatie:
--------Helguera--------
---Jonk--------Vicente-
---------Aimar-----------

Of bedoel je gewoon dat je het niet ziet werken/slagen?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:43:59 #34
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_68955664
Ik zou het bijna schandalig vinden als Gordon_Shumway niet doorging.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_68955892
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik zou het bijna schandalig vinden als Gordon_Shumway niet doorging.
Dan moet er nog een hoop gebeuren hoor
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:51:14 #36
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_68956068
Poule E:

1. Mcyodogg
2. Dndiek

Poule F:

1. Gordon-Shumway
2. Sjutt
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  woensdag 13 mei 2009 @ 14:33:28 #37
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_68979043
Poule E:
1. Mcyodogg
2. Mindstate

Poule F:
1. Gordon-Shumway
2. Tim86
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_68980229
E:

1. Dndiek
2. Mcyodogg

Vond het team van Mindstate gewoon minder goed dan deze 2, en het centrale gedeelte van achter naar voor heeft Dndiek gewoon aan een eerste plaats geholpen

F:

1. Gordon-Shumway
2. Sjutt

GS heeft gewoon eruit de meeste kwaliteit in deze poule. Sjutt heeft echt een goede verdediging, en dan is daar nog Valeron!
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68980287
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Helguera speelt als controlerende/ verdedigende middenvelder. Als extra blok, omdat Vicente, Jonk en Aimar nogal wat drang naar voren hebben.
Jonk is m'n rechtermiddenvelder, maar duidelijk geen winger. Dit is Vicente wel wat meer op links.
Aimar is de aanvallende middenvelder, die voor de middenlinie zwerft. Voorin heb je dan Claudio die wat een wat vrijere rol heeft dan Batigol, die gewoon diepste spits is.
Je krijgt dus zoiets, een ruitachtige formatie:
--------Helguera--------
---Jonk--------Vicente-
---------Aimar-----------

Of bedoel je gewoon dat je het niet ziet werken/slagen?
Meer dat laatste ja, met name de rol van Jonk. Ik had me de opstelling wel zo voorgesteld zoals je het nu beschrijft. En dan zit er inderdaad veel verschil tussen Jonk en Vicente, de rechterkant is niet echt bezet op deze manier. Maar misschien dat dat met een vrije rol voor Claudio Lopez wel op te vangen is. Die vond ik echter altijd op zn best als ie randje buitenspel stond en dan lekker achter de verdediging kon wegsprinten op een heerlijke steekpass van Mendieta.
Het loopvermogen van Zanetti kan ook helpen om de rechterkant bezet te houden trouwens.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68981943
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:06 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Meer dat laatste ja, met name de rol van Jonk. Ik had me de opstelling wel zo voorgesteld zoals je het nu beschrijft. En dan zit er inderdaad veel verschil tussen Jonk en Vicente, de rechterkant is niet echt bezet op deze manier. Maar misschien dat dat met een vrije rol voor Claudio Lopez wel op te vangen is. Die vond ik echter altijd op zn best als ie randje buitenspel stond en dan lekker achter de verdediging kon wegsprinten op een heerlijke steekpass van Mendieta.
Het loopvermogen van Zanetti kan ook helpen om de rechterkant bezet te houden trouwens.
Ja, Jonk en Vicente zijn niet dezelfde spelers op de flanken. Maar inderdaad, Claudio die heeft wel een wat vrijere rol dus dan ook aan de rechterkant de diepte in, zoals Vicente op links. En Zanetti (en Riise ook) kunnen er altijd overheen.

wel fijn dat je me er nog even op wijst dat ik Mendieta niet heb
pi_68982405
Voor in de OP:
dndiek
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68983801
Poule E

1 Mindstate (ruige keeper, opkomende backs, centraal achterin lengte en een sloper, creativiteit en een breker op het middenveld en goede aanvallers)
2 dndiek (veel jongens die op een resultaat kunnen spelen en dan een creatieve aanvaller en een doelpuntenmaker erbij)

Mcyodogg ook een mooi team, maar Damien Duff en de doelman kosten hem voor mij wat punten. Bovendien zal Owen niet elke wedstrijd spelen.

Poule F

1 Tim86 (mooi middenveld en goede spitsen, team oogt in balans verder)
2 Sjutt (Hesp, Joaquin en Diarra doen me twijfelen, maar het ziet er verder toch fraai uit met die Balkan-tovenaars voorin)

Gordon Shumway zal door Grimandi denk ik wedstrijden verliezen, al zitten er de nodige klasbakken in zijn ploeg. LitmanenAFCA net iets teveel subtoppers denk ik, al zit er wel balans in zijn ploeg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_68984003
Poule E
1. Mcyodogg
Sterke linies, sterke opstelling.

2. Dndiek
Solide opstelling van bekwame spelers.

Poule F
1. Gordon-Shumway
Leuke spelers in een doordachte opstelling.

2. Sjutt
Verdedigend en opbouwend zeer bekwaam.
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:32:35 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_69007183
Poule E:
1. Mcyodogg
2. Dndiek

Zware poule, ook al doen er maar drie mee. Mindstate legt het uiteindelijk af tegen Mcyodogg en Dndiek, omdat hij geen echte flankspelers heeft en ik denk dat Deco en Jay-Jay Okocha elkaar in de weg lopen. Mcyodogg wint vanwege zijn geweldige middenveld en verdediging van Dndiek.

Poule F:
1. Gordon-Shumway
2. Sjutt

Opnieuw een lastige poule. Gordon-Shumway is wat mij betreft winnaar, vanwege zijn geweldige aanval. Sjutt blijft Tim86 nipt voor, vanwege de kwaliteit van de verdediging. Het team van LitmanenAFCA vind ik net iets teveel kwaliteit tekortkomen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_69024399
Kick. Stemmen mensen!
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_69025764
Poule E
1. Mindstate
2. Mcyodogg

Poule F
1. Tim86
2. Sjutt
pi_69052475
Kick. Stemmen mensen!
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:05:24 #48
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_69080644
Poule E:
[1] mcyodogg
[2] dndiek

Poule F:
[1] LitmanenAFCA
[2] sjutt
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2009 @ 10:16:56 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69080799
E
1. dndiek
2. mcyodogg

F1. LitmanenAFCA
2. GS
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69088968
F:

sjut. Ik word het meest verliefd op dit elftal en dan met name het middenveld. Twee goede controleurs. Valeron had ik ook op het oog en kan mooi de linkerkant inlopen en z’n gang gaan. En de rechterkant is voor Joaquin, die wel echt wat beperkt is in z’n doen en laten, maar enorme sterke punten heeft die hij uit kan buiten. Verder is de verdediging prima, namen die je niet bij elkaar zou verwachten. Hesp liet Barca nooit in de steek en was uitstekend in zijn tijd daar. De voorhoede is prima. Een van de betere elftallen die ik gezien heb.

Gordon-Shumway
: Wint het op onvoorspelbaarheid en kwaliteit van de overige 2. Grimandi centraal in de verdediging snap ik niet, verder zit het over alle linies goed in elkaar. De balans is okee. Er mist wel een echte mannetjesputter. Helguera en Jonk zijn beiden stilisten (al kon Helguera wel af en toe uit zn slof schieten), dus ik had liever een van de twee gezien met een ander type erbij.

LitmanenAFCA: Ik struikel bij jou met name over de voorhoede. De verdediging kan ermee door, maar bulkt niet over van kwaliteit. Het middenveld is mooi, verreweg je beste linie. De combi Flo/Raul zie ik niet goed voor me. Raul rendeert goed met een knaller van een spits ernaast en dat is Flo niet.

Tim86. Ik zie als eerste een sloom centraal duo, met eromheen goede backs. Gilberto is prima maar geen top. Met Maxi, Micoud en Boban heb je teveel kapiteins op het schip en teveel van hetzelfde. Gelukkig heeft Maxi nog diepgang. Je mist in ieder geval een stuk defensieve zekerheid in de as. Wiltord vind ik niet kompaanwaardig voor Henry.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')