SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DrentheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OverijsselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FlevolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GelderlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noord HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuid HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZeelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noord-BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LimburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandse AntillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier!
Wiki met meer informatie vind je [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Google_Earth_Quiz_Editie_Nederland]hier!![]()
En ik had al wel in (de buurt van) Zeeland gezocht...Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Hompelvoet was correct
Rockfire 2
zonnetjeinhuis 1
Maizena 1
JufMariska 1
TARAraboemdijee 1In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Is het een parachute-landplaats? Het ligt in ieder geval vlak boven Teuge ( en daar kun je parachutespringen, vandaar)Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Helemaal goedquote:Op maandag 11 mei 2009 17:17 schreef JufMariska het volgende:
Is het een parachute-landplaats? Het ligt in ieder geval vlak boven Teuge ( en daar kun je parachutespringen, vandaar)
![]()
De huidige stand:
Rockfire 2
JufMariska 2
zonnetjeinhuis 1
Maizena 1
TARAraboemdijee 1
Wat is er al langsgekomen in dit topic:
Gelderland:
Teuge, parachute-landplaats
Zuid-Holland:
Hompelvoet![]()
Willemstad, koepelkerkIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Jeetje, dat is snel..
Klopt
De huidige stand:
Rockfire 2
JufMariska 2
TARAraboemdijee 2
zonnetjeinhuis 1
Maizena 1
Gelderland:
Zuid-Holland:
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Willenstad, koepelkerkEverything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Er zijn weinig vestingsteden met zo'n symmetrisch patronn. Ik herkende het dus direct
Mijn zicht is niet optimaal, vanwege ziekenhuisonderzoek. Als dat opgelost is plaats ik een nieuweIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nieuwe:
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Oh, zitten jullie nu hier?Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)![]()
Hmm, ik denk aan een gemaal of stuw-achtig ding, maar ik kan 'm nog niet vinden.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Kasteel Rechteren, Dalfsen.
Het fraaie robuuste kasteel Rechteren in Dalfsen stamt uit 1190. Het had oorspronkelijk een ronde vorm met in het midden een grote ronde toren. Niet helemaal zeker is of de huidige toren ook de oorspronkelijke toren is. In de 13e eeuw werd de burcht gevreesd als roofburcht, van hier uit werden er strooptochten uitgezet die gepaard gingen met vernielingen en plunderingen. Omstreeks 1727 werd de burcht verbouwd en uitgebreid met een zijvleugel tegen de toren. Het huidige kasteel bestaat uit de ronde toren, twee bouwhuizen en drie woonvleugels. De laagste woonvleugel is gebouwd in de 18e eeuw. Een stenen boogbrug geeft toegang tot het kasteel. Kasteel Rechteren is het enige Middeleeuwse kasteel in Overijssel dat bewaard is gebleven.![]()
En dat is juist!
Rockfire 2
JufMariska 2
TARAraboemdijee 2
Maizena 2
zonnetjeinhuis 1
Overijssel:
Rechteren, Kasteel Rechteren
Gelderland:
Zeeland:
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Willenstad, koepelkerkIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ha, heel vaak mijn vakantie doorgebracht, om de hoek. De Oostendorper Watermolen, vlakbij HaaksbergenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Niet eens gezocht, ik herkende het directIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Tja...dat kan zo voorkomen hè...quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ha, heel vaak mijn vakantie doorgebracht, om de hoek. De Oostendorper Watermolen, vlakbij Haaksbergen
En juist dus...
TARAraboemdijee 3
Rockfire 2
JufMariska 2
Maizena 2
zonnetjeinhuis 1
Overijssel:
Haaksbergen, De Oostendorper Watermolen.
Gelderland:
Zeeland:
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Willenstad, koepelkerk![]()
![]()
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ja, die weet ik! De Kerft, Bij Avenhorn, Ursem. Onderaan een stukkie Beemsterringvaart.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Heel goed!
TARAraboemdijee 3
JufMariska 3
Rockfire 2
Maizena 2
zonnetjeinhuis 1
Overijssel:
Haaksbergen, Oostendorper Watermolen.
Gelderland:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Zeeland:
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Willenstad, koepelkerk
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 15-05-2009 19:02:10 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
O, zal ik dan ook even een nieuwe plaatsen? Beetje met mijn hoofd bij andere dingen, sorry.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Nee, ik geloof niet dat je er kunt eten. Het heeft iets met water te maken (het gebouw dus).Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Nou en of je er kunt eten....foei, ons op het verkeerde been zetten...![]()
![]()
In het hart van het prachtige natuur- en recreatiegebied Spaarnwoude ligt Spaarnwoude Resort. Velsen-Zuid. Nabij Amsterdam, IJmuiden en Haarlem kunt u genieten van alle mogelijkheden die het resort u biedt.
- Hotel
- Vergaderzalen
- Feesten & Partijen
- Restaurant
- Bedrijfsevents
- Trouwlocatie
- Outdoorcentrum
- Schoolreisjes
- Zwemschool
- Beautycentrum
http://www.spaarnwouderesort.com/![]()
Ik had het al opgegeven...keek net nog maar een keertje, heb gegoogled met "halfrond gebouw aan het water"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:25 schreef Bram2301 het volgende:
shit man, zonde van mn tijd inderdaad om naar allerlei waterschappen en zo te zoeken
pagina 1, hit 8...![]()
Huh?? Ik was in de veronderstelling dat het een gemaal was![]()
In die hoedanigheid was ik 'm tijdens mijn vorige zoektocht namelijk tegengekomen...
Maar je hebt gelijk, het ding is een resort (Oostbroekerweg 17, Velsen-Zuid), naast een gemaal (Oostbroekerweg 15, Velsen-Zuid). Sorry Bram...
TARAraboemdijee 3
JufMariska 3
Maizena 3
Rockfire 2
zonnetjeinhuis 1
Overijssel:
Gelderland:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Velsen-Zuid, Spaarnwoude Resort
Zeeland:
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Willenstad, koepelkerkEverything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Je kan dus beter even checken wat het isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:07 schreef JufMariska het volgende:
Huh?? Ik was in de veronderstelling dat het een gemaal was![]()
In die hoedanigheid was ik 'm tijdens mijn vorige zoektocht namelijk tegengekomen...
![]()
![]()
Trouwens, ook welkom bij Serendip en succes met zoeken.
De nieuwe wat, waar en wat gaat er mee gebeuren. (dat rondje dus)
![]()
![]()
Ga ik absoluut doen voortaanquote:
Thanx, net m'n eerste vraag opgelost!quote:Trouwens, ook welkom bij Serendip en succes met zoeken.
Watertoren van Bussum, kruispunt Bussumergrindweg en StruikheiwegIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Correct...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Watertoren van Bussum, kruispunt Bussumergrindweg en Struikheiweg
TARAraboemdijee 4
JufMariska 3
Maizena 3
Rockfire 2
zonnetjeinhuis 1
Overijssel:
Gelderland:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Bussum Watertoren
Zeeland:
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Willenstad, koepelkerk![]()
En wat gaat er mee gebeuren?Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)![]()
Nieuwe:
Dat is juist
TARAraboemdijee 4
JufMariska 3
Maizena 3
Rockfire 2
zonnetjeinhuis 1
Bram2301
Drenthe:
Drouwen, Drouwenerzand Attractiepark
Overijssel:
Gelderland:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Bussum, Watertoren
Zeeland:
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Willemstad, koepelkerkIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat is juist
TARAraboemdijee 4
JufMariska 3
Maizena 3
Rockfire 2
zonnetjeinhuis 2
Bram2301 1
Drenthe:
Overijssel:
Gelderland:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Bussum, Watertoren
Zeeland:
Hompelvoet
Colijnsplaat
Noord-Brabant:
Willemstad, koepelkerk
[ Bericht 0% gewijzigd door Bram2301 op 25-05-2009 14:37:05 ]![]()
zet nog even een 1 achter je eigen nickname Bram
Ja hallo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Watertoren van Bussum, kruispunt Bussumergrindweg en Struikheiweg
Wat gaat er mee gebeuren, was een deel van de vraag!
En dat deel is nog niet beantwoord.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
maizena heeft het beantwoord. In zijn link staat dat het bovenste deel eraf is gehaald onlangs...
punt is al vergeven![]()
Zijn link? Als ik me niet vergis is Maizena een vrouw..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:26 schreef Bram2301 het volgende:
maizena heeft het beantwoord. In zijn link staat dat het bovenste deel eraf is gehaald onlangs...
punt is al vergeven
Inderdaad, Maizena had al antwoord gegeven op het tweede deelIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Je vergist je idd. niet...en ben Cleome bij Serendipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zijn link? Als ik me niet vergis is Maizena een vrouw..
![]()
Gaf het 2e antwoord maar zelf...is niet zo belangrijk...Reed er gisteren nog langs, er wordt al druk gebouwd.![]()
Het water is idd de Zuiderplas in Den Bosch, plaats maar een nieuwe Bram.quote:
TARAraboemdijee 4
JufMariska 3
Maizena 3
Rockfire 2
zonnetjeinhuis 2
Bram2301 2
Drenthe:
Overijssel:
Gelderland:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Bussum, Watertoren
Zeeland:
Hompelvoet
Colijnsplaat
Noord-Brabant:
Willemstad, koepelkerk
Den Bosch, Zuiderplas![]()
Ouwehands Dierenpark bij RhenenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
TARAraboemdijee 5
JufMariska 3
Maizena 3
Rockfire 2
zonnetjeinhuis 2
Bram2301 2
Drenthe:
Overijssel:
Gelderland:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Bussum, Watertoren
Zeeland:
Hompelvoet
Colijnsplaat
Noord-Brabant:
Willemstad, koepelkerk
Den Bosch, Zuiderplas
Utrecht
Ouwehands Dierenpark bij Rhenen![]()
Ik zoek de naam van dit dorpje
[ Bericht 6% gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-05-2009 10:24:26 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Is de naam TARAraboemdijee?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je niet de juiste foto toegevoegd ;-)![]()
Haha, daar is wat misgegaan
herstelt
Ik niet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Deze staat ook al een tijdje.. Is er iets op de foto dat als aanknopingspunt zou kunnen dienen?Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Dat links op de foto is wel een redelijk aanknopingspunt dacht ikIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Dat is toch een spoorlijn? Al is de kleur van het grindbed dan wel merkwaardig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:05 schreef Maizena het volgende:
Links boven, midden of onder...
Nou ik nog eens kijk: een zandbed?Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
JufMariska denkt goedIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik had niet op de dijk gelet...met die wetenschap in een minuutje gevonden.
Het Wild, Noord-Brabant.
De dijk...![]()
![]()
Het Wild is correct!
TARAraboemdijee 5
Maizena 4
JufMariska 3
Rockfire 2
zonnetjeinhuis 2
Bram2301 2
Drenthe:
Overijssel:
Gelderland:
Utrecht:
Rhenen, Ouwehands Dierenpark
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Bussum, Watertoren
Zeeland:
Colijnsplaat
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Het Wild
's-Hertogenbosch, Zuiderplas
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Rockfire het volgende:
SprookjesBeelden aan Zee
Strandweg, Scheveningen
Da's goed
TARAraboemdijee 5
Maizena 4
JufMariska 3
Rockfire 3
zonnetjeinhuis 2
Bram2301 2
Drenthe:
Overijssel:
Gelderland:
Utrecht:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Bussum, Watertoren
Zuid-Holland
Sprookjesbeelden aan zee, Scheveningen
Zeeland:
Colijnsplaat
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Het Wild
Willemstad, koepelkerk![]()
Ietsje uitgezoomd dan maar:quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Maizena het volgende:
Hoogste tijd om wat uit te zoomen...of een hint...denk ik.
![]()
![]()
Ik vroeg: Niet alleen de wijknaam, maar hoe heet dit stukje?quote:
Je hebt de vraag dus nog niet volledig beantwoord, dus je bent een beetje te snel met een nieuwe opdracht plaatsen. Daar hoor je normaal mee te wachten tot je antwoord is goedgekeurd...![]()
Aquadrille valt eigenlijk onder de wijk Eekmaat-West, maar omdat dit stukje wijk zo bijzonder van opzet is behandelen wij het als apart onderdeel.
Aquadrille is opgezet als een reeks vrijstaande woningen in een moerasachtige omgeving. In de hoofdopzet zijn er 3 evenwijdige straten met aan weerszijden woningen. Tussen de straten en rondom de wijk liggen, gedeeltelijk met riet begroeide, sloten/kreken. De 3 straten liggen veel hoger dan de tuinen en sloten in de wijk en lijken zo een soort dijk te vormen.
De woningen zijn in principe allemaal hetzelfde, een vierkant blokje met 3 bouwlagen waarvan 1 bouwlaag op tuinniveau (en dus onder straatniveau) ligt en 2 bouwlagen boven de straat uitsteken. Maar omdat de bewoners zelf de woningindeling mochten bepalen en ook konden bepalen op welke verdieping zij welke functie wilden hebben, zijn er vele variaties qua kozijnindeling aanwezig. Het meest opvallende verschil tussen de woningen is natuurlijk de gevelafwerking. De gevelafwerking (baksteen, stucwerk of plaatmateriaal) stond op voorhand vast, de bewoners konden zelf nog kiezen welk patroon en kleurtint ze wilden. Zodoende ontstaat er al lopende door de wijk een zeer gevarieerd beeld wat de kwaliteit van de wijk zeker ten goede komt.
Geef het punt maar aan en_door_slecht, per slot van rekening heeft hij gevonden dat het in Enschede ligt.
@ en_door_slecht
Volgende keer wel graag even wachten op goedkeuring van de plaatser en niet je antwoord veranderen, maar je verbeterde antwoord opnieuw posten.![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik vroeg: Niet alleen de wijknaam, maar hoe heet dit stukje?
Je hebt de vraag dus nog niet volledig beantwoord, dus je bent een beetje te snel met een nieuwe opdracht plaatsen. Daar hoor je normaal mee te wachten tot je antwoord is goedgekeurd...
Oh, shit, te lang niet meegedaan zie ik al wel. Ik heb je opdracht inderdaad niet goed gelezen. Omdat iedereen die ik ken dat deel Eschmarke noemt, ben ik er ten onrechte vanuit gegaan dat je met"dit hoekje" Eekmaat zou bedoelen.
Mea culpa. Omdat afspraken afspraken zijn, lijkt het me beter dat ik het punt niet krijg.
De reden dat ik een nieuwe heb geplaatst is omdat ik graag wat tempo wilde zien. Als zonnetjeinhuis een nieuwe wil plaatsen vind ik dat ook prima, dan beschouw ik die van mij als niet neergezet. Ik zal 't wel even blijven volgen. Dus voor iedereen die antwoord geeft op mijn opdracht: bedenk dat zonnetjeinhuis een nieuwe kan plaatsen en dat je voor die van mij geen punt krijgt als hij dat doet.
Overigens snap ik niet dat ik niet zou mogen veranderen van antwoord in dezelfde post. Toen ik bedacht dat Oikos niet goed was, heb ik gekeken of er al een nieuw antwoord stond en heb m'n oude antowoord laten staan met 'n streep. (Dat er geen "x% veranderd" staat zegt al wel hoe snel de wijziging er was.)
Nogmaals: sorry, ik wil geen rommeltje maken van een topspelletje!![]()
Ik ben het met zonnetjeinhuis eens dat het vinden wel het moeilijkste is, dus deze keer heb je geluk...
TARAraboemdijee 5
Maizena 4
JufMariska 3
Rockfire 3
zonnetjeinhuis 2
Bram2301 2
en_door_slecht 1
Drenthe:
Overijssel:
Enschede, Aquadrille
Gelderland:
Utrecht:
Noord-Holland:
Avenhorn, De Kerft
Bussum, Watertoren
Zuid-Holland
Sprookjesbeelden aan zee, Scheveningen
Zeeland:
Colijnsplaat
Hompelvoet
Noord-Brabant:
Het Wild
Willemstad, koepelkerk![]()
Als iemand in die 2 minuten dat jij je post editte ook het goede antwoord plaatste dan is niet meer te zien wie eerder was. Daarom is de afspraak dat herstellen van antwoord gewoon gebeurd door een nieuwe post te plaatsen en niet door het editten van de eerste post. Om problemen te voorkomen (en ja, we hebben dit soort gedoe hier gehad)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:02 schreef en_door_slecht het volgende:
Overigens snap ik niet dat ik niet zou mogen veranderen van antwoord in dezelfde post. Toen ik bedacht dat Oikos niet goed was, heb ik gekeken of er al een nieuw antwoord stond en heb m'n oude antowoord laten staan met 'n streep. (Dat er geen "x% veranderd" staat zegt al wel hoe snel de wijziging er was.)In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
@ en_door_slecht
Verontschuldigingen zijn niet nodig hoor, het is maar een spelletje!
En nu met z'n allen op zoek naar de opgave van en_door_slecht...![]()
Oke, maar na hoeveel tijd is het gebruikelijk om hints te geven? Of gaat dat tegenwoordig op verzoek?![]()
Hangt er vanaf, is geen vaste tijd voor. Maar voordat ik hints geef kijk ik naar het aantal raadpogingen (het kan immers zijn dat nog niemand op zoek is geweest) en/of hoeveel mensen om een hint vragen. Dit weekend lag FOK! eruit en kon niemand het plaatje erbij pakken. Dat betekend waarschijnlijk dat spelers vandaag weer op zoek gaan.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik ben al aan het zoeken geweest, kan 'm vooralsnog in 't geheel niet vinden
Als ik je de hint zou geven welke plaats het is, zou je nog op verschillende plekken in NL moeten zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef JufMariska het volgende:
Ik ben al aan het zoeken geweest, kan 'm vooralsnog in 't geheel niet vinden
![]()
![]()
* TARAraboemdijee gaat Spijk bijlangs
quote:![]()
Rockfire +1
TARAraboemdijee 5
Maizena 4
JufMariska 3
Rockfire 4
zonnetjeinhuis 2
Bram2301 2
en_door_slecht 1
Groningen:
Winsum, De Brake
Drenthe: