quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef Rockfire het volgende:[..]
Ik vroeg: Niet alleen de wijknaam, maar hoe heet dit stukje?
Je hebt de vraag dus nog niet volledig beantwoord, dus je bent een beetje te snel met een nieuwe opdracht plaatsen. Daar hoor je normaal mee te wachten tot je antwoord is goedgekeurd...

Oh, shit, te lang niet meegedaan zie ik al wel. Ik heb je opdracht inderdaad niet goed gelezen. Omdat iedereen die ik ken dat deel Eschmarke noemt, ben ik er ten onrechte vanuit gegaan dat je met"dit hoekje" Eekmaat zou bedoelen.
Mea culpa. Omdat afspraken afspraken zijn, lijkt het me beter dat ik het punt niet krijg.
De reden dat ik een nieuwe heb geplaatst is omdat ik graag wat tempo wilde zien. Als zonnetjeinhuis een nieuwe wil plaatsen vind ik dat ook prima, dan beschouw ik die van mij als niet neergezet. Ik zal 't wel even blijven volgen. Dus voor iedereen die antwoord geeft op mijn opdracht: bedenk dat zonnetjeinhuis een nieuwe kan plaatsen en dat je voor die van mij geen punt krijgt als hij dat doet.
Overigens snap ik niet dat ik niet zou mogen veranderen van antwoord in dezelfde post. Toen ik bedacht dat Oikos niet goed was, heb ik gekeken of er al een nieuw antwoord stond en heb m'n oude antowoord laten staan met 'n streep. (Dat er geen "x% veranderd" staat zegt al wel hoe snel de wijziging er was.)
Nogmaals: sorry, ik wil geen rommeltje maken van een topspelletje!