Ja hallo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Watertoren van Bussum, kruispunt Bussumergrindweg en Struikheiweg
Zijn link? Als ik me niet vergis is Maizena een vrouw..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:26 schreef Bram2301 het volgende:
maizena heeft het beantwoord. In zijn link staat dat het bovenste deel eraf is gehaald onlangs...
punt is al vergeven
Je vergist je idd. niet...en ben Cleome bij Serendipquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:15 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Zijn link? Als ik me niet vergis is Maizena een vrouw..
Het water is idd de Zuiderplas in Den Bosch, plaats maar een nieuwe Bram.quote:
Is de naam TARAraboemdijee?quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zoek de naam van dit dorpje
[ afbeelding ]
Ik niet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zoek de naam van dit dorpje
[ afbeelding ]
quote:
Dat is toch een spoorlijn? Al is de kleur van het grindbed dan wel merkwaardig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:05 schreef Maizena het volgende:
Links boven, midden of onder...
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:27 schreef Rockfire het volgende:
SprookjesBeelden aan Zee
Strandweg, Scheveningen
Ietsje uitgezoomd dan maar:quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Maizena het volgende:
Hoogste tijd om wat uit te zoomen...of een hint...denk ik.
Ik vroeg: Niet alleen de wijknaam, maar hoe heet dit stukje?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik vroeg: Niet alleen de wijknaam, maar hoe heet dit stukje?
Je hebt de vraag dus nog niet volledig beantwoord, dus je bent een beetje te snel met een nieuwe opdracht plaatsen. Daar hoor je normaal mee te wachten tot je antwoord is goedgekeurd...
Als iemand in die 2 minuten dat jij je post editte ook het goede antwoord plaatste dan is niet meer te zien wie eerder was. Daarom is de afspraak dat herstellen van antwoord gewoon gebeurd door een nieuwe post te plaatsen en niet door het editten van de eerste post. Om problemen te voorkomen (en ja, we hebben dit soort gedoe hier gehad)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:02 schreef en_door_slecht het volgende:
Overigens snap ik niet dat ik niet zou mogen veranderen van antwoord in dezelfde post. Toen ik bedacht dat Oikos niet goed was, heb ik gekeken of er al een nieuw antwoord stond en heb m'n oude antowoord laten staan met 'n streep. (Dat er geen "x% veranderd" staat zegt al wel hoe snel de wijziging er was.)
Als ik je de hint zou geven welke plaats het is, zou je nog op verschillende plekken in NL moeten zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef JufMariska het volgende:
Ik ben al aan het zoeken geweest, kan 'm vooralsnog in 't geheel niet vinden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |