abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69690666
Oh dat vind ik ook een leuke elvy!

Ik weet alleen dat onze ceremoniemeesters een budget wouden om iets te kunnen doen of regelen, maar wat ze precies willen weet ik niet. Onze locatie is ook niet echt makkelijk met wat kan en mag, dus ik heb de hoop dat ze ook zoiets leuks doen. Wij wilden zelf wel voorkomen dat er zoiets gedaan wordt als met die blikken. Vinden we beiden niet echt zo leuk. (Ook al zou evt kattenvoer best op gaan met 5 katten )
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:32:38 #177
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_69691746
Pffff .. dit was even stress zeg.
bij ons in de gemeente kun je vanaf precies een jaar van te voren je trouwdatum en tijd vastleggen in verband met het zaaltje.

Ik netjes om 8:25 bellen om de zaal te reserveren. De ambtenaar aan de andere kant van de lijn was gelijk helemaal enthousiast en zo... tot ze het ging opslaan...

Zij: "Oh dat is raar, er verschijnt er ineens nog eentje op 14:30 ... oh en eentje om 15:15"
Ik: wtf?
Zij: "Hmmmm dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik moet even overleggen hoor meneer hoe we dit moeten gaan doen"
Ik: ..........
Zij: "Zou het voor U een optie zijn om een andere tijd te nemen?"
Ik: "Ehm.... dat krijg ik thuis niet verkocht."
Zij: "Ik bel U over een paar minuten terug"

5 slopende minuten later..
Zij: "Meneer, het is geregeld hoor. Het andere stel heeft 2 tijden vastgelegd en zij hebben er geen problemen mee om van half 3 af te zien"
Ik: "Yay!"

Nu de kerk nog...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_69692570
Onze gasten nemen (... voor zover ik weet...) niks 'aparts' mee, maar wat wij wel heel leuk vonden, vorige week hebben we per post een vrachtwagenlading aan kaarten binnengekregen, die ons eraan herinnerden dat morgen onze grote dag is en dat we er toch zeker ook wel bij moeten zijn, dus niet vergeten om vrijdag naar het stadhuis te gaan
Geintje van onze CM was erg leuk!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_69693190
Leuk hoor Onze (eerste) CM is erg fanatiek dus over de dag zelf maak ik me geen zorgen. Dingen vooraf verwacht ik niet want ze is vaak erg druk en al slecht te bereiken voor ons dus denk niet dat ze tijd heeft voor extra's.

Vind het nu wel spannend worden, maar heb toch nog niet zo veel last van zenuwen. Ik duim wel voor morgen voor een droge dag voor je Alan! En anders gewoon genieten ondanks wat water
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:39:59 #180
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_69693532
Kerk geregeld..

/yay
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:41:48 #181
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69693591
Alan, bijna!!!!!

Avotar, ik heb vandaag precies hetzelfde gedaan. "O, je bent wel vroeg hoor, alles is nog vrij." Alleen kun je bij ons alleen op hele uren trouwen. Ik heb nu een optie op 13.00 uur. Geen idee of dat makkelijk is, dus ik bel straks even met De Locatie.
Vraag aan reeds getrouwden; hoelaat trouwden jullie? De Bbq begint bij ons om 19.00 uur....

Blablabla, gefeliciteerd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69698198
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Lishe het volgende:
Blablabla, gefeliciteerd!
Dankje

Ik heb gister een afspraak gemaakt om onze voorkeur locatie te gaan bekijken
We weten alleen nog niet hoe we de dag willen indelen...zijn ondertussen al 6 keer van planning veranderd

Waarschijnlijk word het laat in de middag trouwen op deze locatie, dan taart en champagne en aansluitend direct het avondfeest met drank en buffet.

Jurk krijg ik van mams en fotoreportage van schoonouders
pi_69701985
Ik heb eigenlijk alles compleet nu. Sieraden (oorbellen en ketting) + handschoenen maken het plaatje af. Ringen die ik heb draag ik die dag niet omdat het anders zo vol wordt en de trouwring in het niets valt.

Nou ga ik zaterdag met mijn "2e papa" en AS naar de stad om een huwelijkscadeau uit te zoeken. Zijn vrouw is in april overleden en voordat ze overleedt hebben ze het er samen over gehad en ze wilden graag mij sieraden voor de bruiloft geven. Nu is er dus klein dilemma..... armbandje over de handschoenen zou kunnen maar weet niet of dat erg mooi is. Misschien dan toch kijken voor een mooie ring? Ik weet het niet zo goed...
O+ 11-06-2009 O+
pi_69704453
*zit op de bank*
*zit op een stoel*
*kijkt een DVD*
*surft wat op internet*
*kroelt met de kat*

... zucht ...

Ben de afgelopen week nog wat dingen aan het regelen geweest, de laatste zaken op een rijtje zeg maar. Inmiddels ben ik er van overtuigd dat alles nu wel zo'n beetje klaar is voor morgen. Dus, ik heb niks meer te doen.
Een hele middag vrije tijd en niks wat nog geregeld moet worden! Ik ga echt in een 'gat' vallen na het trouwen. Goed dat er zoiets bestaat als een huwelijksreis, ik zou me geen raad weten met twee weken 'gewoon' vrij. En ik realiseer me steeds meer dat het gewoon MORGEN al is. Terwijk het gedurende 16 maanden steeds 'ver weg' leek, nu komt het ineens wel heel dichtbij allemaal!! Van mij mag het morgen zijn!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_69705129
Fijne dag morgen Allan!
Ik duim voor je dat het mooi weer word
pi_69707026
Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!
O+ 11-06-2009 O+
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:49:40 #187
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69707067
geniet er van morgen!
pi_69708564
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!
dat dus

veel plezier!!!!
Ja doei.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:53:03 #189
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_69712791
Alan, ook hier veel liefde voor jullie morgen !

Ow BB, en een heel dun fijn armbandje ? Niet te opvallend lijkt mij!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_69714262
Allan, geniet ervan!! Morgen ben je gewoon getrouwd!!!
*poef* nu is het weg
pi_69714492
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Alan, ook hier veel liefde voor jullie morgen !

Ow BB, en een heel dun fijn armbandje ? Niet te opvallend lijkt mij!
Das ook wel plan, alhoewel ik al een heel mooie gouden heb die ik van hen heb gekregen voor mijn 18e verjaardag. Maar mijn ring is voornamelijk witgoud dus dan kan het richting zilver of witgoud gaan.

Begin nu ook het gevoel te krijgen dat ik straks heel niet zo'n stralend bruidje ben op de dag. Weersvoorspellingen zijn ruk en wat als ik nou niet zo'n iemand ben die al die aandacht leuk vindt en me juist niet gemakkelijk voel enzo, of gewoon teveel verwacht of ....
O+ 11-06-2009 O+
pi_69714726
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Lishe het volgende:
Alleen kun je bij ons alleen op hele uren trouwen.
Bij ons was het zo dat de eerste die voor een dag reserveert gelijk de hele dagplanning beïnvloedt. Ben jij de eerste die per se kwart voor 2 wil, dan zullen alle andere stellen die die dag trouwen ook een kwart-voor-tijd moeten kiezen. Aangezien er na het gemeentehuis een lunch is met alle gasten, wilden we een mooie lunchtijd.... 12 uur is dan weer zo laat, 11 uur weer zo vroeg.... 11.30 is het dus geworden, mooie tijd en niet te vroeg uit bed
I had a signature once. It was awful.
pi_69716558
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
idem hier Allan!
  donderdag 4 juni 2009 @ 21:59:03 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69718178
Dat had ik ook gehoopt zoeperzazke. Nouja, ik heb de locatie gebelt en 13.00 uur was prima. Ze passen het programma helemaal aan aan de trouwtijd. Prima!

allan en verloofde heeeeeeel veel plezier en geluk morgen. En daarna natuurlijk. Geniet ervan!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69718213
Heel veel plezier morgen, Allan !!
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:45:26 #196
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69720618
Allan veel plezier morgen en geniet ervan
heel veel liefde en geluk toegewenst.....
Be happy with the little things in life
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:54:37 #197
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69721043
Veel plezier morgen Allan!

Ik heb de ringen in huis en ze zijn supermooi Helemaal naar eigen wens en idee gemaakt, een aanradertje
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 07:20:18 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69728131
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
bbq, we zijn wel trendsetters!

Wij trouwden in 2005 mét bbq.

Taartjesfee en Lishe, ik ben zo benieuwd naar wat jullie dragen op De Dag!

Allan, een heel mooie, onvergetelijke dag gewenst!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:36:52 #199
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_69743833
Weet niet hoe het bij Allan was/is, maar het is hier toch wel bijna hele dag droog en beetje zonnig geweest
O+ 11-06-2009 O+
pi_69763055
Gister heb ik het gemeentehuis gebeld om de datum en het tijdstip vast te laten zetten
28 mei 2010 om 16.00 uur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')