)
 )

en dat we er toch zeker ook wel bij moeten zijn, dus niet vergeten om vrijdag naar het stadhuis te gaan
 en dat we er toch zeker ook wel bij moeten zijn, dus niet vergeten om vrijdag naar het stadhuis te gaan 
 was erg leuk!
 was erg leuk!

Onze (eerste) CM is erg fanatiek dus over de dag zelf maak ik me geen zorgen. Dingen vooraf verwacht ik niet want ze is vaak erg druk en al slecht te bereiken voor ons dus denk niet dat ze tijd heeft voor extra's.
 Onze (eerste) CM is erg fanatiek dus over de dag zelf maak ik me geen zorgen. Dingen vooraf verwacht ik niet want ze is vaak erg druk en al slecht te bereiken voor ons dus denk niet dat ze tijd heeft voor extra's.  

Dankjequote:

en fotoreportage van schoonouders
  en fotoreportage van schoonouders   

Ik ga echt in een 'gat' vallen na het trouwen. Goed dat er zoiets bestaat als een huwelijksreis, ik zou me geen raad weten met twee weken 'gewoon' vrij. En ik realiseer me steeds meer dat het gewoon MORGEN al is. Terwijk het gedurende 16 maanden steeds 'ver weg' leek, nu komt het ineens wel heel dichtbij allemaal!! Van mij mag het morgen zijn!
 Ik ga echt in een 'gat' vallen na het trouwen. Goed dat er zoiets bestaat als een huwelijksreis, ik zou me geen raad weten met twee weken 'gewoon' vrij. En ik realiseer me steeds meer dat het gewoon MORGEN al is. Terwijk het gedurende 16 maanden steeds 'ver weg' leek, nu komt het ineens wel heel dichtbij allemaal!! Van mij mag het morgen zijn!   

dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!

Das ook wel plan, alhoewel ik al een heel mooie gouden heb die ik van hen heb gekregen voor mijn 18e verjaardag. Maar mijn ring is voornamelijk witgoud dus dan kan het richting zilver of witgoud gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Alan, ook hier veel liefde voor jullie morgen !
Ow BB, en een heel dun fijn armbandje ? Niet te opvallend lijkt mij!

Bij ons was het zo dat de eerste die voor een dag reserveert gelijk de hele dagplanning beïnvloedt. Ben jij de eerste die per se kwart voor 2 wil, dan zullen alle andere stellen die die dag trouwen ook een kwart-voor-tijd moeten kiezen. Aangezien er na het gemeentehuis een lunch is met alle gasten, wilden we een mooie lunchtijd.... 12 uur is dan weer zo laat, 11 uur weer zo vroeg.... 11.30 is het dus geworden, mooie tijd en niet te vroeg uit bedquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Lishe het volgende:
Alleen kun je bij ons alleen op hele uren trouwen.

idem hier Allan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!

Helemaal naar eigen wens en idee gemaakt, een aanradertje
 Helemaal naar eigen wens en idee gemaakt, een aanradertje  

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |