Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch, wat zit er precies in die 6500 euro?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben de begroting van de locatie binnen. We hebben de dingen genomen die ons het leukst en normaalst leken en ook gelet op de prijs. We komen dan rond een bedrag van 6500 euro, exclusief de fotograaf, want die moeten we nog regelen.
Trouwen zelf en muziek zitten daarbij in.
Das dan mooi weer iets om af te strepen!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Veel plezier Dude! Het stelt echt geen jota voor !![]()
Fijn dat dat geregeld is Droomvrouwtje!
Taartje !.. ik sta paf..
Fijn dat alles zo goed gaat op dit moment, en fijn van je kaartjes!![]()
Moblo, klinkt goed allemaal !![]()
Hier momenteel ook nog weinig te regelen..16 juni, jurk passen en dan kijken of tie goed is afgespeld (en halen) Het menu doornemen met de avondlocatie ..
Is voor nu de 2 grootste dingen..
Vorige week hebben we ons ringenkussentje gekregen..
Mijn schoonmoeder heeft m gemaakt, en er staan 2 dingen op die de stad typeren waar we vandaan komen!
Geborduurd en wel !![]()
Gewoon je eigen naam gekkiequote:Op maandag 25 mei 2009 17:19 schreef Duderella het volgende:
Mijn aanstaande moet nog beslissen of hij nou wil trouwen of partnerschappen. Dat zal hij vijf minuten van te voren wel bedenken, schat ik.![]()
Moet je bij de ondertrouw ook al aangeven of je elkaars naam wil gaan dragen?
Want dan moet ik daar vanavond ook nog even over nadenken.
Wij trouwen ook op 22-07.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 22-07-2010 wel een mooie datumeens kijken of Mr.MoBlo dat ook vindt : ):9
Achternaam van allebei zou het beste zijn als je het mij vraagt, al dragen mijn kinderen nu de achternaam van hun vader. (Ze zijn geboren in de jaren 80) Als ik nu kinderen zou krijgen hadden ze alletwee de achternamen mogen dragen wat mij betreftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik neem na lang dubben toch de achternaam over van mijn vriend. Ik ga het wel heel erg wennen vinden want ik ben heel erg gehecht aan mijn eigen achternaam. Mijn vader is enig kind en ik ben dat ook: na mij sterft onze 'lijn' dus uit.... Maar gelukkig heeft mijn vriend geen erge achternaam en wat heel stiekem ook wel fijn is, is dat ik met een nieuwe achternaam nergens op internet te vinden ben![]()
Maar de hoofdreden is dat het later gewoon gemakkelijker is als je kinderen hebt. Want wiens achternaam krijgen de kinderen dan? Als het die van de vader is, ben ik dan niet de echte moeder? Of als ze mijn achternaam hebben is mijn man natuurlijk niet de vader.... Het is voor een kind ook fijn om gewoon een van de *achternamen* te zijn en niet zo verwarrend als beide ouders dezelfde achternaam hebben
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:50 schreef Duderella het volgende:
Nou, het stelde inderdaad geen jota voor en toch zat ik de hele tijd stompzinnig te hinneken.![]()
Ik lijk wel een wijf.
Met mijn karma gaat het wel, maar mijn vriendin is een zondagskind. Dus ik zie het zonnig tegemoetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef Lishe het volgende:
Avotar, goedzo. Hoe staat het met jouw karma? Grote kans op mooi weer?
Ik ben echt blij als ik de 4e eindelijk dat gemeentehuis vast kan leggen. Dan is het echt-echt-echt en hoef ik niet steeds te zuchten dat ik 'volgend jaar om deze tijd echt nog niet getrouwd ben.'
Nouja. Verder geen nieuws, dat duurt nog wel een half jaar.
Qua achternaam ga ik die van hem erachter plakken denk ik. Maar ik wil eigenlijk niet dat hij dat al weet. Ik was altijd tegen, maar vanwege de kinderen nu om. Ik hoop dat het lukt het geheim te houden tot het tekenen. Nouja, anders pas kort van te voren in ondertrouw ofzo.
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga ook trouwen![]()
Vriendje heeft me gister gevraagd![]()
Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
Van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ga ook trouwen![]()
Vriendje heeft me gister gevraagd![]()
Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sigquote:@rijstebuiltje; als je Rottedam niks lijkt, wil je er dan wel trouwen?
Die had ik helemaal over 't hoofd gezienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sig
Maar we trouwen gewoon in Rotterdam, maar niet in 1 van de Gemeentehuizen..
Wij trouwen op 1 van de vele locaties, die Rotterdam heeftdie de mogelijkheid hebben om mensen te mogen trouwen..
Ik ben erg benieuwd naar die van ons. Wij hebben niet van tevoren geproefd, dus beetje spannend is het wel. Wij hadden er ergens een gezien op een site en contact opgenomen met die persoon. Zij maakt hem voor ons zoals ie op de foto stond maar dan zonder de topper. Is wel een wat dure taart geworden maar hij ziet er zo mooi uit en de persoon die hem gaat maken is erg aardig en flexibel enzo. Hebben er een goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Die had ik helemaal over 't hoofd gezien![]()
![]()
Wij zijn vanaaf bruidstaartjes wezen proeven en onze bruidstaart wordt lekker en tof![]()
En bewolking is geloof ik beter voor foto's!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Allan24 het volgende:
Hoe meer mensen dat aan me vragen, hoe minder nerveus ik word, zo lijkt het
Nah, 't valt allemaal wel mee, mijn aanstaande wederhelft heeft er meer last van dan ikzelf. We hebben alles eigenlijk wel goed geregeld dus dat scheelt
Het weer ziet er niet zo geweldig uit ([ afbeelding ] bij 15 graden) maar aan de andere kant, gisteren hing daar nog een regendruppel onder! En ik moet zeggen, 15 graden is wel een prettige temperatuur om de hele dag een pak te dragen, beter dan 26 graden
dus wat zeur ik eigenlijk
Kloptquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
En bewolking is geloof ik beter voor foto's!
wat goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb zojuist onze locatie gemailed, dat we 'accoord gaan'![]()
![]()
![]()
Dankjequote:
dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!![]()
Das ook wel plan, alhoewel ik al een heel mooie gouden heb die ik van hen heb gekregen voor mijn 18e verjaardag. Maar mijn ring is voornamelijk witgoud dus dan kan het richting zilver of witgoud gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Alan, ook hier veel liefde voor jullie morgen !
Ow BB, en een heel dun fijn armbandje ? Niet te opvallend lijkt mij!
Bij ons was het zo dat de eerste die voor een dag reserveert gelijk de hele dagplanning beïnvloedt. Ben jij de eerste die per se kwart voor 2 wil, dan zullen alle andere stellen die die dag trouwen ook een kwart-voor-tijd moeten kiezen. Aangezien er na het gemeentehuis een lunch is met alle gasten, wilden we een mooie lunchtijd.... 12 uur is dan weer zo laat, 11 uur weer zo vroeg.... 11.30 is het dus geworden, mooie tijd en niet te vroeg uit bedquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Lishe het volgende:
Alleen kun je bij ons alleen op hele uren trouwen.
idem hier Allan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |