abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69384654
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben de begroting van de locatie binnen. We hebben de dingen genomen die ons het leukst en normaalst leken en ook gelet op de prijs. We komen dan rond een bedrag van 6500 euro, exclusief de fotograaf, want die moeten we nog regelen.
Trouwen zelf en muziek zitten daarbij in.
Misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch, wat zit er precies in die 6500 euro?
pi_69384712
trouwen (dus geld voor gemeente)
borrel met taart en drankjes voor 60 mensen
barbecue voor 60 mensen
feest voor 100 mensen met hapjes erbij.
muziek voor op feest

locatie is ' gratis ' bij zo'n grote groep en we krijgen er ook 15 gratis overnachtingen bij

alles dus
Ja doei.
  maandag 25 mei 2009 @ 15:54:47 #103
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69384763
Ik ga morgen in ondertrouw!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_69384901
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef Duderella het volgende:
Ja doei.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:01:25 #105
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69384979
have fun Duderella
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 25 mei 2009 @ 16:03:42 #106
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_69385064
Is MissBliss geen optie voor de foto's?
O+ 11-06-2009 O+
  maandag 25 mei 2009 @ 16:04:14 #107
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_69385086
Oh en Duderella, het is niet heel veel, maar toch veel plezier!
O+ 11-06-2009 O+
  maandag 25 mei 2009 @ 16:48:08 #108
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69386523
veel plezier... heb begrepen dat het niet veel voorsteld maar maak er een leuke dag van..
Be happy with the little things in life
  maandag 25 mei 2009 @ 17:07:15 #109
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69387103
Zo, hebben we ineens toch kaartjes geregeld en ze zijn al opgestuurd ook
Morgenavond afspraak met fotografe binnenkort de ringen ophalen of thuis in ontvangst nemen
Mijn wederhelft moet nog schoenen en mijn dochter ook..verder is alles zo goed als geregeld en dat voor een mens met de timing van een slaadje bla
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:19:46 #110
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69387468
Mijn aanstaande moet nog beslissen of hij nou wil trouwen of partnerschappen. Dat zal hij vijf minuten van te voren wel bedenken, schat ik.
Moet je bij de ondertrouw ook al aangeven of je elkaars naam wil gaan dragen?
Want dan moet ik daar vanavond ook nog even over nadenken.
  maandag 25 mei 2009 @ 17:22:37 #111
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69387541
Dat moet je bij de ondertrouw aangeven ja. Ik heb het na 10 jaar dubben ook maar in de laatste minuut besloten
pi_69387755
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef Duderella het volgende:
Veel plezier!
  maandag 25 mei 2009 @ 19:16:28 #113
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_69391642
Veel plezier Dude! Het stelt echt geen jota voor !

Fijn dat dat geregeld is Droomvrouwtje!

Taartje ! .. ik sta paf..
Fijn dat alles zo goed gaat op dit moment, en fijn van je kaartjes!

Moblo, klinkt goed allemaal !

Hier momenteel ook nog weinig te regelen..

• 16 juni, jurk passen en dan kijken of tie goed is afgespeld (en halen)
  • Het menu doornemen met de avondlocatie ..

Is voor nu de 2 grootste dingen..

Vorige week hebben we ons ringenkussentje gekregen..
    Mijn schoonmoeder heeft m gemaakt, en er staan 2 dingen op die de stad typeren waar we vandaan komen!
    Geborduurd en wel !
  • Wir müssen leben, bis wir sterben!
      maandag 25 mei 2009 @ 19:31:34 #114
    26244 bigbird
    *brrrrr*
    pi_69392165
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Veel plezier Dude! Het stelt echt geen jota voor !

Fijn dat dat geregeld is Droomvrouwtje!

Taartje ! .. ik sta paf..
    Fijn dat alles zo goed gaat op dit moment, en fijn van je kaartjes!

Moblo, klinkt goed allemaal !

Hier momenteel ook nog weinig te regelen..

• 16 juni, jurk passen en dan kijken of tie goed is afgespeld (en halen)
  • Het menu doornemen met de avondlocatie ..

Is voor nu de 2 grootste dingen..

Vorige week hebben we ons ringenkussentje gekregen..
    Mijn schoonmoeder heeft m gemaakt, en er staan 2 dingen op die de stad typeren waar we vandaan komen!
    Geborduurd en wel !
  • Das dan mooi weer iets om af te strepen!

Wij alleen nog eh.... kweenie. Zowat alles staat nu vast. Morgen locatie definitieve aantallen daggasten en avondgasten doorgeven, menu's incl. de uitzonderingen zijn vandaag geregeld, extra hotelkamer op de valreep, nu nog een document van hen krijgen waarin alles zwart op wit staat en dan is alles klaar. Geen proefkapsels/make-up meer, nog maar 2 zonnebankjes, pak en jurk zijn binnen, bedankjes ook, tas ligt al klaar, maar inpakken enzo kan pas vlak ervoor, anders gaat je kleding zo muf ruiken. Cadeaus getuigen ook klaar. Bloemen zijn geregeld. Misschien vergeet ik iets, maar alles lijkt nu echt compleet.
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69414081
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:19 schreef Duderella het volgende:
    Mijn aanstaande moet nog beslissen of hij nou wil trouwen of partnerschappen. Dat zal hij vijf minuten van te voren wel bedenken, schat ik.
    Moet je bij de ondertrouw ook al aangeven of je elkaars naam wil gaan dragen?
    Want dan moet ik daar vanavond ook nog even over nadenken.
    Gewoon je eigen naam gekkie
    ik heb dat mans naam dragen nooit begrepen, zij gaan toch ook niet jouw naam dragen, en je hébt toch al een naam?
    Alvast veel tekenplezier
    pi_69414483
    ik neem wel Mr. MoBlo's naam over..
    Ja doei.
    pi_69414874
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
    ik neem wel Mr. MoBlo's naam over..
    Waarom, leg het nou eens uit waarom mensen/vrouwen dat doen?
    pi_69414957
    Ach, ik denk dat het een beetje traditie is, en het heeft misschien ook wel wat om dezelfde naam te dragen? Zeker als je kinderen hebt?

Ik heb mijn eigen naam gehouden. Vond het niet zo nodig om mijn naam te veranderen. En daarnaast: de combi van Meneers naam en de mijne klinkt echt bespottelijk
    pi_69415001
    omdat ik dan gaby@achternaamMr.MoBlo.nl krijg

Ik wil dat zelf graag. Heb meer met de familienaam van mijn vriend inmiddels dan met de familinaam van mijn familie. 'Die kant', waar de naam vandaan komt, heb ik gewoon niets mee.

Ik blijf wel gewoon mijn eigen naam gebruiken, als zijnde Gaby AchternaamMr.MoBlo-Schaap : ) maar ik wil graag laten zien dat ik bij hem hoor : )
    Als mensen het niet willen/doen begrijp ik dat ook, maar ik wil heel graag zijn naam dragen, dat we een stel zijn. En hem mijn achternaam laten dragen vind ik zielig
    Ja doei.
    pi_69415139
    ik vind 22-07-2010 wel een mooie datum eens kijken of Mr.MoBlo dat ook vindt : ):9
    Ja doei.
    pi_69415185
    MoBlo, als je in de zomervakantie trouwt, heb je best kans dat er mensen op vakantie zijn!

En kans dat het ontzettend heet is en je staat te zweten in je trouwjurk
    pi_69415240
    klopt maar ik zit (VOORAL als ik de politieselectie doorkom) echt vast aan de academische vakanties

daarbij willen we de datum zo vroeg mogelijk vastleggen, zodat mensen daarin wellicht rekening kunnen houden met het plannen van de vakantie...

dus als het 22 juli wordt, dan gaan we dat 23 juli dit jaar met de gemeente vastleggen als 't kan, zodat het nieuws alvast verspreid kan worden
    Ja doei.
      dinsdag 26 mei 2009 @ 13:18:02 #123
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_69415443
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
    ik vind 22-07-2010 wel een mooie datum eens kijken of Mr.MoBlo dat ook vindt : ):9
    Wij trouwen ook op 22-07.

Al moest een collega mij daar vorige week aan herinneren, want ik beweerde bij hoog en bij laag dat ik de 28ste ging trouwen.

Begint al goed.
    pi_69415524
    whehe

dan kunnen we elkaar aan de trouwdag herinneren
    Ja doei.
      dinsdag 26 mei 2009 @ 13:30:46 #125
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_69415928
    Wij hebben ook de datum verzonnen: 4-6-2010.

Dus volgende week donderdag snel de gemeente bellen... en ik moet er echt eens even aan gaan denken om de pastoor te bellen...

wat een gedoe
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_69417457
    Wij trouwen op 5-6-9
    En wij hebben helemaal niks met de 5, de 6 of de 9, maar we wilden gewoon op een vrijdag in juni trouwen
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      dinsdag 26 mei 2009 @ 14:50:58 #127
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_69418651
    Nou, het stelde inderdaad geen jota voor en toch zat ik de hele tijd stompzinnig te hinneken.

Ik lijk wel een wijf.
    pi_69418736
    Ik neem na lang dubben toch de achternaam over van mijn vriend. Ik ga het wel heel erg wennen vinden want ik ben heel erg gehecht aan mijn eigen achternaam. Mijn vader is enig kind en ik ben dat ook: na mij sterft onze 'lijn' dus uit.... Maar gelukkig heeft mijn vriend geen erge achternaam en wat heel stiekem ook wel fijn is, is dat ik met een nieuwe achternaam nergens op internet te vinden ben
    Maar de hoofdreden is dat het later gewoon gemakkelijker is als je kinderen hebt. Want wiens achternaam krijgen de kinderen dan? Als het die van de vader is, ben ik dan niet de echte moeder? Of als ze mijn achternaam hebben is mijn man natuurlijk niet de vader.... Het is voor een kind ook fijn om gewoon een van de *achternamen* te zijn en niet zo verwarrend als beide ouders dezelfde achternaam hebben

Overigens trouwen wij nu op 18 is 9 plus 9, dus 18-9-9 He Avotar, jij hebt dezelfde ezelsbrug, 4 plus 6 is 10!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_69419469
    Ik heb dat ook als ik straks ga trouwen neem ik ook de achternaam van mijn verloofde en stert mijn familielijn ook zowat uit. Tenzij mijn zusje de naam houdt.
    En het is ook nog dat we kunnen kiezen want hij heeft 2 achternamen, 1 van zijn moeder en 1 van zijn vader dat doen ze in Spanje zo.

Wij hebben ook nog een ezelsbrug 11-05-2011 = 1+1+0+5+2+0+1+1 = 11 en we hebben elkaar op 11-11-2007 leren kennen maar ik wilde niet in de winter trouwen.

Ik weet het is nog ver weg maar we hebben nog veel te regelen en willen nog een klein beetje doorsparen.
    Haters gonna hate.
      dinsdag 26 mei 2009 @ 15:35:53 #130
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_69419970
    Avotar, goedzo. Hoe staat het met jouw karma? Grote kans op mooi weer?
    Ik ben echt blij als ik de 4e eindelijk dat gemeentehuis vast kan leggen. Dan is het echt-echt-echt en hoef ik niet steeds te zuchten dat ik 'volgend jaar om deze tijd echt nog niet getrouwd ben.'

Nouja. Verder geen nieuws, dat duurt nog wel een half jaar.

Qua achternaam ga ik die van hem erachter plakken denk ik. Maar ik wil eigenlijk niet dat hij dat al weet. Ik was altijd tegen, maar vanwege de kinderen nu om. Ik hoop dat het lukt het geheim te houden tot het tekenen. Nouja, anders pas kort van te voren in ondertrouw ofzo.
    Geluk zit in een klein Wolkje
    Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
    pi_69420010
    5+6= twee getallen, samen 11 ... 11 min 2 is 9

*stil*
    *mooi*

dinsdag 26 mei 2009 @ 15:42:18 #132
    26244 bigbird
    *brrrrr*
    pi_69420172
    Hahah

Wij hebben ook geen bijzondere reden om voor 11 juni te kiezen. Hadden eigenlijk op 16-08 uitgekomen als we wel een datum met betekenis zouden doen, maar dat valt zo midden in vakanties enzo. Dus maar gekozen voor een donderdag in juni die nog vrij was op de locatie.
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69421716
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef zoeperzazke het volgende:
    Ik neem na lang dubben toch de achternaam over van mijn vriend. Ik ga het wel heel erg wennen vinden want ik ben heel erg gehecht aan mijn eigen achternaam. Mijn vader is enig kind en ik ben dat ook: na mij sterft onze 'lijn' dus uit.... Maar gelukkig heeft mijn vriend geen erge achternaam en wat heel stiekem ook wel fijn is, is dat ik met een nieuwe achternaam nergens op internet te vinden ben
    Maar de hoofdreden is dat het later gewoon gemakkelijker is als je kinderen hebt. Want wiens achternaam krijgen de kinderen dan? Als het die van de vader is, ben ik dan niet de echte moeder? Of als ze mijn achternaam hebben is mijn man natuurlijk niet de vader.... Het is voor een kind ook fijn om gewoon een van de *achternamen* te zijn en niet zo verwarrend als beide ouders dezelfde achternaam hebben
    Achternaam van allebei zou het beste zijn als je het mij vraagt, al dragen mijn kinderen nu de achternaam van hun vader. (Ze zijn geboren in de jaren 80) Als ik nu kinderen zou krijgen hadden ze alletwee de achternamen mogen dragen wat mij betreft
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 14:50 schreef Duderella het volgende:
    Nou, het stelde inderdaad geen jota voor en toch zat ik de hele tijd stompzinnig te hinneken.

Ik lijk wel een wijf.

Feli dude en arty
      dinsdag 26 mei 2009 @ 16:39:06 #134
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_69421935
    Heh heh... we hebben ook eigenljk geen echte redenen.
    We hadden zoiets van we doen het vanaf half mei ergens, want dan is de kans op goed weer gewoon wat hoger.
    Maar dan zit je met hemelvaart en pinksteren wat heel vroeg valt volgend jaar... op de locatie waar we gaan trouwen, het is een strand hotel in Oostkapelle, is het dan altijd superdruk. Het had wel gekund, maar met alle logistieke problemen van dien.

Dus dan maar iets later. De volgende datum (26 of 27 mei) was dan weer te dicht bij het de trouwdag van m'n zwager (30-5), dus dan maar weer een week later. Ja dat is nog steeds dichtbij die datum, maar och, juni klinkt al heel anders dan mei

We hebben verder niet echt iets met de datum, of het moet zijn dat het precies een jaar later is dan de dag dat Sims 3 uitkomt.. .. een geintje.. echt waar

We gaan wel in ondertrouw op 29-12 dit jaar, dan kennen we elkaar precies 5 jaar <3

We hadden trouwens een voorzichtige schatting van de locatie gekregen van ongeveer 3000 euro. Viel ons reuze mee.

Maar wat ik me afvraag... is het gek om een jaar van te voren eigenljik al je gastenlijst voor 95% zeker te hebben?
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
      dinsdag 26 mei 2009 @ 16:42:04 #135
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_69422036
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef Lishe het volgende:
    Avotar, goedzo. Hoe staat het met jouw karma? Grote kans op mooi weer?
    Ik ben echt blij als ik de 4e eindelijk dat gemeentehuis vast kan leggen. Dan is het echt-echt-echt en hoef ik niet steeds te zuchten dat ik 'volgend jaar om deze tijd echt nog niet getrouwd ben.'

Nouja. Verder geen nieuws, dat duurt nog wel een half jaar.

Qua achternaam ga ik die van hem erachter plakken denk ik. Maar ik wil eigenlijk niet dat hij dat al weet. Ik was altijd tegen, maar vanwege de kinderen nu om. Ik hoop dat het lukt het geheim te houden tot het tekenen. Nouja, anders pas kort van te voren in ondertrouw ofzo.
    Met mijn karma gaat het wel, maar mijn vriendin is een zondagskind. Dus ik zie het zonnig tegemoet

En ze neemt mijn achternaam Dat is eigenlijk nooit een punt van discussie geweest. Vooral omdat ze uit een hele grote familie komt van haar vaders kant, en haar achternaam nu dus zo gewoon is op Walcheren als Janssen zou zijn.
      dinsdag 26 mei 2009 @ 19:36:31 #136
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_69428419
    Wij hebben wel wat met onze trouwdatum: dan kennen we elkaar 8 jaar !
    23-06-2009 ! nog 27 days left!
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
      dinsdag 26 mei 2009 @ 19:38:47 #137
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_69428527
    Wij hebben 10 jaar verkering op onze huwelijksdatum Hoewel we eigenlijk van plan zijn om de verkeringsdatum te blijven vieren en niet per se de trouwdatum
    De kaarten zijn goed ontvangen en iedereen vond ze mooi En dat voor een printscreentje
    pi_69431759
    Manvriend heeft onze datum gekozen; ik had 2 data voorgesteld. 9 of 16 juli. hij's uiteindelijk met 16 juli teruggekomen.

Onze datum wordt dus 16-07-2010
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
    pi_69433289
    Onze datum is compleet willekeurig gekozen. We lagen op bed, sloegen de agenda open en hij viel open op week 50. De woensdag vonden we wel een leuke dag. Bleek 9 december te zijn. Staat ook wel mooi: 09-12-09

Hier is zo goed als alles geregeld, zitten alleen nog een beetje met de gastenlijst. maar ik vertrouw erop dat dat helemaal gaat goed komen.

De dag na pinksteren gaan we een dagje Amsterdam doen. Daar heb ik een winkel in gedachten waar ik mijn kleding wil aanschaffen.
    *poef* nu is het weg
    pi_69433565
    Hier ook geen voorkeur voor de datum. Wilde een maand waarop de kans op mooi weer het grootst zou zijn,aangezien we op het strand trouwen. Met mijn baas de agenda getrokken en zodoende kwamen we op 26 juni as!
      woensdag 27 mei 2009 @ 00:34:37 #141
    252240 Duderella
    Snobs have more fun
    pi_69440365
    Wij hebben vanmiddag trouwens een vergunning meegekregen voor vier auto's die we op De Mooiste Dag v. o. L. op de Grote Markt hier mogen parkeren. Gezellig, tussen de boerenkaas- en de stoffenkraam!

Wij wandelen tzt. gewoon naar het stadhuis, want dat is vlakbij, maar ergens trekt het ook wel om met de auto de Markt op te scheuren en daar een BeenModeGigant voor de voeten de rijden.
    pi_69448539
    hihi
    Ja doei.
      woensdag 27 mei 2009 @ 13:25:14 #143
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_69452694
    Ze heeft ja gezegd

zal dit topic maar wat opvolgen en mss wel eens een vraag stellen. Zijn nu volop op zoek naar een feestzaal en zo. Allemaal niet zo makkelijk, veel te veel keuze, maar niets is perfect. Het liefst zouden we bbq'en in de zomer van 2010 ergens, of een walking dinner.
    pi_69455065
    bbq, we zijn wel trendsetters!

Gefeliciteerd! Waar woon je?
    Ja doei.
      woensdag 27 mei 2009 @ 14:51:40 #145
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_69455248
    Thx. nu in Gent.

maar we zijn alletwee oorspronkelijk van oostende (belgische kust) dus zal daar wel ergens in de buurt iets worden, al onze familie en de meeste vrienden wonen daar nog.

en in de zomer is bbq altijd leuker. Ik wil vooral geen typisch 5-gangen menu waar je voortdurend stil zit aan tafel tot één uur... Maar heb al een paar mooie zalen gezien die zelf bbq's uitgeven. Walking dinner is ook wel leuk, maar over het algemeen duurder als ik zo wat rondkijk.
    pi_69516670
    Ik ga ook trouwen
    Vriendje heeft me gister gevraagd

Volgend jr 28 mei, dan zijn we precies 4 jr samen.
    Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
    pi_69517500
    Gefeliciteerd bla_bla_bla
    *poef* nu is het weg
    pi_69518111
    Gefeliciteerd aan alle newlysoontobeweds
    Voor mij geldt, nog één week... volgende week vrijdag is het zo ver... stiekem toch wel zenuwachtig aan het worden...
      vrijdag 29 mei 2009 @ 10:20:25 #149
    26244 bigbird
    *brrrrr*
    pi_69518252
    Gefeli nieuwe mensjes!

Allan: Spannend!!!!

Ik begin ook steeds meer kriebels te krijgen!
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69519513
    thnx

Allan over een week al spannend!

Hier in de omgeving is volgens mij niet erg veel keus qua locaties ...hoera voor limburg
    pi_69519733
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
    Ik ga ook trouwen

Nu alleen nog uitzoeken wat we precies willen. Het moet niet TE worden, maar wel iets "speciaals".
    gefeliciteerd! welkom bij 'de club'
    Ja doei.
    pi_69521183
    Dankje
    pi_69521251
    ik heb gisteren de gemeente gebeld waar we willen trouwen we krijgen nu een pakket thuis met daarin de mogelijkheid datum te reserveren enzo
    Ja doei.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 17:02:07 #154
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_69530764
    Bla.. Wat leuk dat je je hier komt melden !
    Gefeliciteerd!!

MoBlo.. dat klinkt goed van je gemeente..
    De mijne Rotterdam is daarintegen geloof ik 10 keer niets !
    pi_69537750
    Gefeli bla_bla_bla!

@rijstebuiltje; als je Rottedam niks lijkt, wil je er dan wel trouwen?
    Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
      vrijdag 29 mei 2009 @ 21:13:30 #156
    236546 droomvrouwtje
    Lief, klein en schattig
    pi_69537923
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
    Ik ga ook trouwen

Van harte gefeliciteerd

Jullie trouwen precies 2 weken later dan wij trouwen..
      vrijdag 29 mei 2009 @ 21:14:23 #157
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69541826
    thnx allemaal

en droomvrouwtje, 14 mei is ook een mooie datum laten we hopen op goed weer in mei 2010
    pi_69556017
    vandaag formulier en informatie over de BABSen van Oost Gelre gehad..

morgen denk ik maar 's even mailen naar de locatie dat we een datum willen reserveren

ook morgen aan de familie van René (de rest) maar 's vertellen dat we gaan trouwen.
    Waar dat bij ons op dag 1 al via de tamtam naar iedereen is verspreid, moesten we eind april (ben eind maart gevraagd) René's oma en tante nog vertellen dat we gingen trouwen

Dat gaat daar allemaal zo van 'ja, nou, je wilt 't vast zelf vertellen..' en niet zoals bij ons meteen aan het hele adresboek op de mail bij wijze van spreken
    Ja doei.
      zaterdag 30 mei 2009 @ 23:53:58 #160
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_69564635
    quote:
    @rijstebuiltje; als je Rottedam niks lijkt, wil je er dan wel trouwen?
    Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sig

Maar we trouwen gewoon in Rotterdam, maar niet in 1 van de Gemeentehuizen..
    Wij trouwen op 1 van de vele locaties, die Rotterdam heeftdie de mogelijkheid hebben om mensen te mogen trouwen..
      dinsdag 2 juni 2009 @ 09:18:30 #161
    26244 bigbird
    *brrrrr*
    pi_69626188
    Nog maar 9 daagjes Ik heb er zin in!

Hoe gaat het met jou Allan? Al zenuwen?
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69635506
    Hoe meer mensen dat aan me vragen, hoe minder nerveus ik word, zo lijkt het
    Nah, 't valt allemaal wel mee, mijn aanstaande wederhelft heeft er meer last van dan ikzelf. We hebben alles eigenlijk wel goed geregeld dus dat scheelt

Het weer ziet er niet zo geweldig uit ( bij 15 graden) maar aan de andere kant, gisteren hing daar nog een regendruppel onder! En ik moet zeggen, 15 graden is wel een prettige temperatuur om de hele dag een pak te dragen, beter dan 26 graden

dus wat zeur ik eigenlijk
    pi_69650373
    quote:
    Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Aurum, wij trouwen over 23 dagen al, zie de op of mijn sig

Maar we trouwen gewoon in Rotterdam, maar niet in 1 van de Gemeentehuizen..
    Wij trouwen op 1 van de vele locaties, die Rotterdam heeftdie de mogelijkheid hebben om mensen te mogen trouwen..
    Die had ik helemaal over 't hoofd gezien

Wij zijn vanaaf bruidstaartjes wezen proeven en onze bruidstaart wordt lekker en tof
    pi_69658367
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 22:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Die had ik helemaal over 't hoofd gezien

Wij zijn vanaaf bruidstaartjes wezen proeven en onze bruidstaart wordt lekker en tof
    Ik ben erg benieuwd naar die van ons. Wij hebben niet van tevoren geproefd, dus beetje spannend is het wel. Wij hadden er ergens een gezien op een site en contact opgenomen met die persoon. Zij maakt hem voor ons zoals ie op de foto stond maar dan zonder de topper. Is wel een wat dure taart geworden maar hij ziet er zo mooi uit en de persoon die hem gaat maken is erg aardig en flexibel enzo. Hebben er een goed gevoel bij.

Nog maar 8 daagjes
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69660283
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 15:30 schreef Allan24 het volgende:
    Hoe meer mensen dat aan me vragen, hoe minder nerveus ik word, zo lijkt het
    Nah, 't valt allemaal wel mee, mijn aanstaande wederhelft heeft er meer last van dan ikzelf. We hebben alles eigenlijk wel goed geregeld dus dat scheelt

Het weer ziet er niet zo geweldig uit ([ afbeelding ] bij 15 graden) maar aan de andere kant, gisteren hing daar nog een regendruppel onder! En ik moet zeggen, 15 graden is wel een prettige temperatuur om de hele dag een pak te dragen, beter dan 26 graden

dus wat zeur ik eigenlijk
    En bewolking is geloof ik beter voor foto's!
    pi_69660560
    spannend allan en bigbird!

ik heb zojuist onze locatie gemailed, dat we 'accoord gaan'

Ja doei.
      Hoofdredactie Fotografie woensdag 3 juni 2009 @ 12:21:51 #167
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_69661379
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Raissa het volgende:

[..]

En bewolking is geloof ik beter voor foto's!
    Klopt Wolken zijn de beste diffusers die er zijn, dus geen last van vervelende schaduwen die je bij zon wel hebt. Wat niet wegneemt dat een zonnetje natuurlijk wel érrrrrrug lekker is op je trouwdag
    pi_69662096
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
    ik heb zojuist onze locatie gemailed, dat we 'accoord gaan'
    wat goed

Ik ben druk bezig met locaties uitzoeken, heb in elk geval een voorkeur voor het avondgedeelte en ben op informatie aan t wachten...hoop dat ze opschieten
    pi_69664210
    Wachten duurt altijd lang

Wij hebben last minute nog even petitfours geregeld bij binnenkomst voor de avondgasten, kon eigenlijk niet meer maar omdat ze onze taart maakt wilde ze het nog wel doen Ze houdt de stijl aan van de bruidstaart en we krijgen er een aantal voor niets

Vond het zo kaal anders, we doen de taart al overdag met de daggasten en feest begint rond half 9 en de 1e snacks komen pas rond 10 uur. De daggasten hebben taart en een diner maar vond het een beetje vreemd zo voor de avondgasten. Zo heb je in ieder geval voor hen ook wat feestelijks.
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69664380
    Dat is wel een leuk idee bigbird
      woensdag 3 juni 2009 @ 18:36:21 #171
    241000 BuupWerk
    hAsTaLaPaStA
    pi_69673724
    ik ben samen met een vriend ceremonie juf & meester nou zijn we op zoek naar een leuk idee om aan de gasten te vragen om mee te nemen...enkele voorbeelden die wij niets vinden:

een fles wijn met zelf gemaakt etiket
    rozen in alle kleuren met leuk kaartje erbij....

wat hebben jullie gehad of vinden jullie een leuk idee of waar kan je ideeen opdoen ??

thanks !!
      woensdag 3 juni 2009 @ 21:18:19 #172
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_69679582
    Buupwerk.. lastig is dat he?

Een vriendin van mijn trouwde vorig jaar, en haar ceremoniemeesters, hadden een briefje gestuurd met daarin de vraag, of we een briefje wilde meenemen met daarop al je leuke herinneringen/momenten etc die je van hun kent en/of hebt meegemaakt! Dat is een flinke bundel geworden, en ze waren er super blij mee!
      woensdag 3 juni 2009 @ 22:13:47 #173
    241000 BuupWerk
    hAsTaLaPaStA
    pi_69682076
    das al 1 goede tip...maar vanuit de vrienden groep maken we al een fotoboek met alle foto's van de afgelopen tig jaar en iedereen schrijft er een stukje bij...nu is het natuurlijk voor familie maar dan wordt het zo dubbel op...neem het in ieder geval op met de ceremoniemeester THANKS !!
      woensdag 3 juni 2009 @ 22:19:26 #174
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_69682326
    Ik heb een keer meegemaakt dat alle gasten een blikje zonder etiket mee moesten nemen.
    Zo had het bruidspaar een hele kast vol blikdingen, zonder dat ze wisten wat erin zat. Dus je kan een blik bonen treffen, of kattenvoer, of juist worstjes...
    Ik weet niet of ik het zelf leuk zou vinden, maar je vroeg om ideeën .
    KuikenGuppy
    pi_69689716
    Zelf vind ik dat soort dingen alleen leuk als het echt een beetje persoonlijk gemaakt is.
    Zo ben ik een keer op een bruiloft geweest waarvan de bruid 'sneeuwbollen' spaarde (van die doorzichtige dingen die je moet schudden) . De ceremoniemeesters hadden bij de xenos van die sneeuwbollen gekocht waar je zelf iets in kunt doen, en aan iedere gast gevraagd een persoonlijke vulling ( foto, tekst etc.) mee te nemen.
    Een ander bruidspaar was gek op lezen en boeken, toen werden alle gasten gevraagd een 'boekomslag' te maken. Uiteindelijk zaten daar ook grappige dingen tussen.
    Maar vaak vind ik het toch wel erg ver gezocht en op zijn minst discutabel of het wel écht leuk is....
    een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
    pi_69690666
    Oh dat vind ik ook een leuke elvy!

Ik weet alleen dat onze ceremoniemeesters een budget wouden om iets te kunnen doen of regelen, maar wat ze precies willen weet ik niet. Onze locatie is ook niet echt makkelijk met wat kan en mag, dus ik heb de hoop dat ze ook zoiets leuks doen. Wij wilden zelf wel voorkomen dat er zoiets gedaan wordt als met die blikken. Vinden we beiden niet echt zo leuk. (Ook al zou evt kattenvoer best op gaan met 5 katten )
    O+ 11-06-2009 O+
      donderdag 4 juni 2009 @ 09:32:38 #177
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_69691746
    Pffff .. dit was even stress zeg.
    bij ons in de gemeente kun je vanaf precies een jaar van te voren je trouwdatum en tijd vastleggen in verband met het zaaltje.

Ik netjes om 8:25 bellen om de zaal te reserveren. De ambtenaar aan de andere kant van de lijn was gelijk helemaal enthousiast en zo... tot ze het ging opslaan...

Zij: "Oh dat is raar, er verschijnt er ineens nog eentje op 14:30 ... oh en eentje om 15:15"
    Ik: wtf?
    Zij: "Hmmmm dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik moet even overleggen hoor meneer hoe we dit moeten gaan doen"
    Ik: ..........
    Zij: "Zou het voor U een optie zijn om een andere tijd te nemen?"
    Ik: "Ehm.... dat krijg ik thuis niet verkocht."
    Zij: "Ik bel U over een paar minuten terug"

5 slopende minuten later..
    Zij: "Meneer, het is geregeld hoor. Het andere stel heeft 2 tijden vastgelegd en zij hebben er geen problemen mee om van half 3 af te zien"
    Ik: "Yay!"

Nu de kerk nog...
    pi_69692570
    Onze gasten nemen (... voor zover ik weet...) niks 'aparts' mee, maar wat wij wel heel leuk vonden, vorige week hebben we per post een vrachtwagenlading aan kaarten binnengekregen, die ons eraan herinnerden dat morgen onze grote dag is en dat we er toch zeker ook wel bij moeten zijn, dus niet vergeten om vrijdag naar het stadhuis te gaan
    Geintje van onze CM was erg leuk!
    pi_69693190
    Leuk hoor Onze (eerste) CM is erg fanatiek dus over de dag zelf maak ik me geen zorgen. Dingen vooraf verwacht ik niet want ze is vaak erg druk en al slecht te bereiken voor ons dus denk niet dat ze tijd heeft voor extra's.

Vind het nu wel spannend worden, maar heb toch nog niet zo veel last van zenuwen. Ik duim wel voor morgen voor een droge dag voor je Alan! En anders gewoon genieten ondanks wat water
    O+ 11-06-2009 O+
      donderdag 4 juni 2009 @ 10:39:59 #180
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_69693532
    Kerk geregeld..

/yay
      donderdag 4 juni 2009 @ 10:41:48 #181
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_69693591
    Alan, bijna!!!!!

Avotar, ik heb vandaag precies hetzelfde gedaan. "O, je bent wel vroeg hoor, alles is nog vrij." Alleen kun je bij ons alleen op hele uren trouwen. Ik heb nu een optie op 13.00 uur. Geen idee of dat makkelijk is, dus ik bel straks even met De Locatie.
    Vraag aan reeds getrouwden; hoelaat trouwden jullie? De Bbq begint bij ons om 19.00 uur....

Blablabla, gefeliciteerd!
    pi_69698198
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Lishe het volgende:
    Blablabla, gefeliciteerd!
    Dankje

Ik heb gister een afspraak gemaakt om onze voorkeur locatie te gaan bekijken
    We weten alleen nog niet hoe we de dag willen indelen...zijn ondertussen al 6 keer van planning veranderd

Waarschijnlijk word het laat in de middag trouwen op deze locatie, dan taart en champagne en aansluitend direct het avondfeest met drank en buffet.

Jurk krijg ik van mams en fotoreportage van schoonouders
    pi_69701985
    Ik heb eigenlijk alles compleet nu. Sieraden (oorbellen en ketting) + handschoenen maken het plaatje af. Ringen die ik heb draag ik die dag niet omdat het anders zo vol wordt en de trouwring in het niets valt.

Nou ga ik zaterdag met mijn "2e papa" en AS naar de stad om een huwelijkscadeau uit te zoeken. Zijn vrouw is in april overleden en voordat ze overleedt hebben ze het er samen over gehad en ze wilden graag mij sieraden voor de bruiloft geven. Nu is er dus klein dilemma..... armbandje over de handschoenen zou kunnen maar weet niet of dat erg mooi is. Misschien dan toch kijken voor een mooie ring? Ik weet het niet zo goed...
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69704453
    *zit op de bank*
    *zit op een stoel*
    *kijkt een DVD*
    *surft wat op internet*
    *kroelt met de kat*

... zucht ...

Ben de afgelopen week nog wat dingen aan het regelen geweest, de laatste zaken op een rijtje zeg maar. Inmiddels ben ik er van overtuigd dat alles nu wel zo'n beetje klaar is voor morgen. Dus, ik heb niks meer te doen.
    Een hele middag vrije tijd en niks wat nog geregeld moet worden! Ik ga echt in een 'gat' vallen na het trouwen. Goed dat er zoiets bestaat als een huwelijksreis, ik zou me geen raad weten met twee weken 'gewoon' vrij. En ik realiseer me steeds meer dat het gewoon MORGEN al is. Terwijk het gedurende 16 maanden steeds 'ver weg' leek, nu komt het ineens wel heel dichtbij allemaal!! Van mij mag het morgen zijn!
    pi_69705129
    Fijne dag morgen Allan!
    Ik duim voor je dat het mooi weer word
    pi_69707026
    Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!
    O+ 11-06-2009 O+
      donderdag 4 juni 2009 @ 16:49:40 #187
    43584 Beregd
    absolutely inch perfect
    pi_69707067
    geniet er van morgen!
    pi_69708564
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
    Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!
    dat dus

veel plezier!!!!
    Ja doei.
      donderdag 4 juni 2009 @ 19:53:03 #189
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_69712791
    Alan, ook hier veel liefde voor jullie morgen !

Ow BB, en een heel dun fijn armbandje ? Niet te opvallend lijkt mij!
    pi_69714262
    Allan, geniet ervan!! Morgen ben je gewoon getrouwd!!!
    *poef* nu is het weg
    pi_69714492
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Alan, ook hier veel liefde voor jullie morgen !

Ow BB, en een heel dun fijn armbandje ? Niet te opvallend lijkt mij!
    Das ook wel plan, alhoewel ik al een heel mooie gouden heb die ik van hen heb gekregen voor mijn 18e verjaardag. Maar mijn ring is voornamelijk witgoud dus dan kan het richting zilver of witgoud gaan.

Begin nu ook het gevoel te krijgen dat ik straks heel niet zo'n stralend bruidje ben op de dag. Weersvoorspellingen zijn ruk en wat als ik nou niet zo'n iemand ben die al die aandacht leuk vindt en me juist niet gemakkelijk voel enzo, of gewoon teveel verwacht of ....
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69714726
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Lishe het volgende:
    Alleen kun je bij ons alleen op hele uren trouwen.
    Bij ons was het zo dat de eerste die voor een dag reserveert gelijk de hele dagplanning beïnvloedt. Ben jij de eerste die per se kwart voor 2 wil, dan zullen alle andere stellen die die dag trouwen ook een kwart-voor-tijd moeten kiezen. Aangezien er na het gemeentehuis een lunch is met alle gasten, wilden we een mooie lunchtijd.... 12 uur is dan weer zo laat, 11 uur weer zo vroeg.... 11.30 is het dus geworden, mooie tijd en niet te vroeg uit bed
    I had a signature once. It was awful.
    pi_69716558
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
    idem hier Allan!
      donderdag 4 juni 2009 @ 21:59:03 #194
    118901 Lishe
    Verse Soep!
    pi_69718178
    Dat had ik ook gehoopt zoeperzazke. Nouja, ik heb de locatie gebelt en 13.00 uur was prima. Ze passen het programma helemaal aan aan de trouwtijd. Prima!

allan en verloofde heeeeeeel veel plezier en geluk morgen. En daarna natuurlijk. Geniet ervan!
    pi_69718213
    Heel veel plezier morgen, Allan !!
      donderdag 4 juni 2009 @ 22:45:26 #196
    236546 droomvrouwtje
    Lief, klein en schattig
    pi_69720618
    Allan veel plezier morgen en geniet ervan
    heel veel liefde en geluk toegewenst.....
      donderdag 4 juni 2009 @ 22:54:37 #197
    255392 De_Taartjesfee
    Hoardin' like a hoarder
    pi_69721043
    Veel plezier morgen Allan!

Ik heb de ringen in huis en ze zijn supermooi Helemaal naar eigen wens en idee gemaakt, een aanradertje
      vrijdag 5 juni 2009 @ 07:20:18 #198
    12721 Sugar
    ...maakt plannen
    pi_69728131
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
    bbq, we zijn wel trendsetters!

Wij trouwden in 2005 mét bbq.

Taartjesfee en Lishe, ik ben zo benieuwd naar wat jullie dragen op De Dag!

Allan, een heel mooie, onvergetelijke dag gewenst!!!
    Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
      vrijdag 5 juni 2009 @ 16:36:52 #199
    26244 bigbird
    *brrrrr*
    pi_69743833
    Weet niet hoe het bij Allan was/is, maar het is hier toch wel bijna hele dag droog en beetje zonnig geweest
    O+ 11-06-2009 O+
    pi_69763055
    Gister heb ik het gemeentehuis gebeld om de datum en het tijdstip vast te laten zetten
    28 mei 2010 om 16.00 uur
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')