Dankjequote:
dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!![]()
Das ook wel plan, alhoewel ik al een heel mooie gouden heb die ik van hen heb gekregen voor mijn 18e verjaardag. Maar mijn ring is voornamelijk witgoud dus dan kan het richting zilver of witgoud gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Alan, ook hier veel liefde voor jullie morgen !
Ow BB, en een heel dun fijn armbandje ? Niet te opvallend lijkt mij!
Bij ons was het zo dat de eerste die voor een dag reserveert gelijk de hele dagplanning beïnvloedt. Ben jij de eerste die per se kwart voor 2 wil, dan zullen alle andere stellen die die dag trouwen ook een kwart-voor-tijd moeten kiezen. Aangezien er na het gemeentehuis een lunch is met alle gasten, wilden we een mooie lunchtijd.... 12 uur is dan weer zo laat, 11 uur weer zo vroeg.... 11.30 is het dus geworden, mooie tijd en niet te vroeg uit bedquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:41 schreef Lishe het volgende:
Alleen kun je bij ons alleen op hele uren trouwen.
idem hier Allan!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:48 schreef bigbird het volgende:
Allan, alvast voor het geval dat ik niet meer online ben vanavond: Heel veel plezier morgen en veel geluk samen!![]()
quote:
gemeenschap van goederen nu. Kan daarna altijd wijzigen naar huwelijkse voorwaarden als dat handiger is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef teamlead het volgende:
Trouwen jullie in gemeenschap van goederen of op huwelijkse voorwaarden? Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit wat nu handig is om te doen
Veel mensen met eigen bedrijf doen het op huwelijkse voorwaarden, maar verder doen meesten het gewoon in gemeenschap van goederen. Wij doen gemeenschap van goederen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:42 schreef teamlead het volgende:
Trouwen jullie in gemeenschap van goederen of op huwelijkse voorwaarden? Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal uit wat nu handig is om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |