abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69858310
Ik heb het nu 2X meegemaakt, mijn eigen trouwen
1e keer in '83 en dat hadden onze wederzijdse ouders eigenlijk min of meer geregeld met : ja hoor een receptie. Wat een opgeprikte bedoening, ik vond het echt vreselijk om daar zo te zitten dat mensen in een rij langs je trekken, handje kadootje Daarna uitgebreid gegeten, allemaal een snitzel met aardappels en geen feest. Het was geen échte leuke warme supertrouwerij om op terug te kijken

Mijn 2e keer '05 was naar het gemeentehuis met zijn allen (ons cluppie echte leukste liefste mensen) daarna uitgebreide lunch met borrel met zijn allen en met zijn 2tjes 's avonds heerlijk uit eten geweest.
De 2e is in mijn herinnering het allerleukst, allerwarmst.

Dude, die enveloppen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:49:12 #252
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69858378
Bla_bla_bla, dat dus.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_69858391
Blablabla?
Oh de poster voor mij
pi_69858548
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Blablabla?
Oh de poster voor mij
ghihi
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:58:26 #255
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_69858657
Hehehe, ja sorry.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:12:34 #256
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69859141
Wij doen niet aan een receptie We hebben een feest met mensen die ons lief zijn, en hun kindjes erbij want die horen er ook gewoon bij. Tijden zijn van 15.00 met taart en koffie/thee tot na het buffet van 17.30 met ijsje ná
Met z`n allen aan lange tafels eten, met je blote voeten in het gras. gezellig man
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:24:56 #257
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_69859571
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
BB.. ik heb zo met jou en R. van doen..
Slecht weer is het laatste wat je wil op je mooiste dag!

Gelukkig staat er nog een hele mooie zon aan de hemel die dag!
En ook hier denken we aan jullie.. het wordt een mooie dag!

MoBlo.. Moorkoppen! Geweldig!!
Wij hebben stroopwafels !

Ow, nog even een update van dit front

Volgende week dinsdag zit ik om 11:00 bij de kapper voor mijn highlights..
Die middag heb ik mijn jurk nog eens aan, omdat hij dan vermaakt is.. een dag of 2 later mag ik heb halen..
Dan de 22e mijn nageltjes laten doen .. 14 days left ! *insert nagelbijt*
En gelukkig hebben we nog 1 dagje om te hopen op beter weer

Gaaf hoor van je kapsel en jurk Komt dat allemaal helemaal goed. Mijn nagels worden woensdagavond gedaan. Maar wel heel simpel want bij mij gaat dat altijd toch snel naar de haaien
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:42:37 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69860200
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Duderella het volgende:
Maar wat moet de directie nou op je trouwdag? Dat is toch een privé-aangelegenheid? Dat heeft toch niets met je werk te maken? Ja of de directie moet bestaan uit toffe jongens die je erbij wilt hebben. Maar zo niet: why?? Nodig je de directie ook uit op je verjaardag? Bij de geboorte van je kinderen? Op de begrafenis van een geliefd familielid?? Op je housewarming?
ik denk dat het oa. te maken heeft met het werk dat je doet en hoe groot de organisatie is waar je werkt. Ik heb bij bedrijven gewerkt waar het inderdaad niet in me op zou komen om de directie uit te nodigen... bij m'n huidige werkgever zou het niet in me opkomen om ze níet uit te nodigen
quote:
Daarbij: denk je nou écht, werkelijk, diep in je hart... dat de directie erop zit te wachten om naar je receptie te komen? Dat ze thuis tegen moeder de vrouw zeggen: Joepie! Weer een receptie van een personeelslid! Mijn lust en mijn leven! De krenten in de pap van mijn baan!
Oh god.. ik hoop zó voor ze dat dit niet de krenten in de pap zijn... want damn.. wat hebben ze dan een kutbaan
quote:
Nu neem ik gerust aan dat het aan mij ligt hoor, dat ik werkelijk geen bál snap van dit soort dogma's en conventies, maar ik verbaas me erover dat mensen gedachtenloos dingen doen 'omdat dat nu eenmaal zo hoort.' Van wie? Waarom? En: nou en?
Het is verdorie jóuw trouwdag (niets minder, maar ook niets meer) en niet de G7. Ga gewoon een borrel drinken met de mensen die je liefhebt en maak er een fijn feest van. En zorg dat je genoeg cash hebt om dat te kunnen betalen, zodat je niet een uur opgeprikt achter zo'n tafel moet staan om het klamme handje en de natte kus van oud-tante Dinie te moeten doorstaan.
voor een deel conformeer ik inderdaad aan dogma's en conventies Niet omdat ik persé de spreekwoordelijke tante Dinie zonodig wil plezieren, wel omdat ik diezelfde tante Dinie ook niet onnodig wil schofferen. Maakt me dat een saaie doorsnee burgerlul: Yup Maar zo ben ik nou eenmaal ook

Het feestje... da's different coock . Da's lam in de kroonluchter met een handvol van onze beste vrienden, in koor bier en tieten, tralalalala zingend tot we de zaal uitgegooid worden
quote:
Maar goed, ik wind me er vast te veel over op. Ieder zijn ding en zoooo, ying-yang, tralala, zen Dude, zen. En ik wens jullie echt allemaal een mooie dag, dat staat voorop.
adem-in, adem-out
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:42:49 #259
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69860205
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Duderella het volgende:
Maar wat moet de directie nou op je trouwdag? Dat is toch een privé-aangelegenheid? Dat heeft toch niets met je werk te maken? Ja of de directie moet bestaan uit toffe jongens die je erbij wilt hebben. Maar zo niet: why?? Nodig je de directie ook uit op je verjaardag? Bij de geboorte van je kinderen? Op de begrafenis van een geliefd familielid?? Op je housewarming?
Daarbij: denk je nou écht, werkelijk, diep in je hart... dat de directie erop zit te wachten om naar je receptie te komen? Dat ze thuis tegen moeder de vrouw zeggen: Joepie! Weer een receptie van een personeelslid! Mijn lust en mijn leven! De krenten in de pap van mijn baan!

Nu neem ik gerust aan dat het aan mij ligt hoor, dat ik werkelijk geen bál snap van dit soort dogma's en conventies, maar ik verbaas me erover dat mensen gedachtenloos dingen doen 'omdat dat nu eenmaal zo hoort.' Van wie? Waarom? En: nou en?
Het is verdorie jóuw trouwdag (niets minder, maar ook niets meer) en niet de G7. Ga gewoon een borrel drinken met de mensen die je liefhebt en maak er een fijn feest van. En zorg dat je genoeg cash hebt om dat te kunnen betalen, zodat je niet een uur opgeprikt achter zo'n tafel moet staan om het klamme handje en de natte kus van oud-tante Dinie te moeten doorstaan.

Maar goed, ik wind me er vast te veel over op. Ieder zijn ding en zoooo, ying-yang, tralala, zen Dude, zen. En ik wens jullie echt allemaal een mooie dag, dat staat voorop.
tja aan de ene kant ben ik hier mee eens maar aan de andere kant.. 'Maar helaas past het ook niet in het budget om maar te zeggen iedereen kan komen.. dus dan splits je het maar.. en ik heb dit al vaker mee gemaakt hoor eerst een receptie en daarna feest en dat alles wat niet voor de hele avond is uitgenodigd verzocht werd om te vertrekken en tot nu toe heeft dat geen problemen op gebracht... Ik wil iedereen de gelegenheid geven om ons te feliciteren ze kunnen zelf bepalen of ze komen ja of nee... en tja mijn verloofde heeft het over lekker chashen hahaha nou voor mij hoeft dat niet.. ik zou het al fijn vinden als ze me alleen maar feliciteerde daar zit niks aan vast.. ik trouw niet voor de enveloppen...
Be happy with the little things in life
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:44:04 #260
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69860254
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik trouw niet voor de enveloppen...
je weet best dat ik dat zo niet bedoelde loeder
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:45:59 #261
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_69860330
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef teamlead het volgende:

Het feestje... da's different coock . Da's lam in de kroonluchter met een handvol van onze beste vrienden, in koor bier en tieten, tralalalala zingend tot we de zaal uitgegooid worden
hahaha lekker ding dat je bent idd... moet er niet aandenken dat mijn baas ons zo in de kroonluchter ziet hangen
Be happy with the little things in life
pi_69865957
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg dus.

Ik snap echt niet wat daar de lol van is. De gasten vinden er geen zak aan en het bruidspaar zit alleen maar enveloppen te tellen. Het siert je dat je er eerlijk over bent, dat voorop gesteld, maar ik vind het persoonlijk zelfs een beetje respectloos naar de receptiegasten toe. Ik doel niet op jouw specifieke geval, maar in het algemeen dus. Dat zo'n zaaltje vol zit met mensen die weten dat het bruidspaar hun aanwezigheid nou echt niet zo bijzonder op prijs stelt, maar dat je er bent om de bruiloft mede te financieren.
Die bruiloft waarop de mensen mogen komen die ze wél mogen.

Afschuwelijk gewoon.

Die twee, drie keer dat ik bij zulke treurnis ben geweest, heb ik overigens een mooi verpakte stapel HEMA-enveloppen gegeven. A4. Die zijn nog best duur hoor! Stomkoppen.
Als wij gaan trouwen mag iedereen komen kijken op het stadhuis. Daarna houden we een receptie in mijn ouders huis en doen we ook de taart. Daar mag iedereen aan de tapas en sangria (mijn verloofde is Spaans) en uiteraard ook Hollandse hapjes.
Daarna gaan we met alleen de ouders en broer en zus ergens eten en that's it.
Haters gonna hate.
pi_69889988
Oooooooooooooooooooooooooh zenuwen
O+ 11-06-2009 O+
pi_69890402
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef bigbird het volgende:
Hehe, ik nog niet niet misschien dat ik dat morgen krijg. Ik ben iig wel blij dat ik me al een stuk beter voel

Veel plezier en succes morgen!
pi_69890884
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef bigbird het volgende:

gaat allemaal helemaal goedkomen
Ja doei.
pi_69891604
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef seadarius het volgende:

[..]

Hehe, ik nog niet niet misschien dat ik dat morgen krijg. Ik ben iig wel blij dat ik me al een stuk beter voel

Veel plezier en succes morgen!
Dank je wel! En fijn dat het al beter gaat! Want ziek zijn op dé dag is veeeeeel erger dan slecht weer.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gaat allemaal helemaal goedkomen
Gelukkig tussen half 1 en 1 vrij, om dan nog wat laatste boodschapjes te doen enzo
O+ 11-06-2009 O+
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:13:15 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_69901542
Een hele fijne dag gewenst alvast, bigbird! .
KuikenGuppy
pi_69901820
Dank je Burdie!
O+ 11-06-2009 O+
pi_69906002
Enjoy BB!
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:31:12 #270
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69906289
Fijne dag morgen bigbird!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_69906452
Fijne dag morgen!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69907358
Geniet ervan morgen BB...

*poef* nu is het weg
pi_69908282
Fijne dag morgen BB
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:36:28 #274
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_69911399
Big Bird en aanstaande, geniet ervan morgen! Een heeeele fijne dag!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_69914377
Dank jullie wel!!!
O+ 11-06-2009 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')