Piepende bandjes op de rotonde zoals altijd..?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Adsum het volgende:
[..]
Fietste net bij de Plus Benders toen ik jou weer aan zag komen
En koop gewoon een echte auto.
was het wel een A Ascona dan? Of een B, want een B heb ik wel is zien rijden in Enschede.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:41 schreef Dualdude het volgende:
[..]
Was iig ook een oranje AsconaEn zo veel zullen die er niet zijn denk ik, vandaar dat ik 't dacht
heel goed, Originele velgen er weer onder.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef Adsum het volgende:
Sinds donderdag de mijne; VR6 uit 1995, origineel NL en full options sans cruise control...
Als het goed is ga ik er morgen originele BBS Edition velgen voor halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik iemand blij kan maken met de 17" Brock velgen, laat maar weten via pm!
Die Impalaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
Dagelijks vervoer (140km per dag momenteel):
Nissan Sunny 1.3 SLX 4 deurs uit 1987
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi weer wagen:
Chevrolet Impala 3.8L L6 4 deurs hardtop uit 1965
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niiicequote:Op maandag 29 juni 2009 23:00 schreef T42 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vorig weekend in budel gemaakt
Vette carbs, zitten die standaard op een rallye?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef Maranelloot het volgende:
Mijn 205 Rallye:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels technisch zo goed als 100% in orde, kan me nu richten op in- en exterieur
Op een 205 1.3 Rallye wel ja (alleen dan met een gesloten airbox, de open filters zijn natuurlijk niet standaard). Er is ook nog een 1.9 Rallye, dat is gewoon injectie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vette carbs, zitten die standaard op een rallye?
Dan ligt die van mij toch wat vollerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef Maranelloot het volgende:
Mijn 205 Rallye:
[ afbeelding ]
Inmiddels technisch zo goed als 100% in orde, kan me nu richten op in- en exterieur
100% betrouwbare resultaten heb ik nog niet (hij is wel op de rollenbank geweest, maar de voorwielophanging had toen nog erg veel speling, dus geen betrouwbare meting), maar op gevoel is met name het koppel er flink op vooruit gegaan. Vanaf pakweg 2000-2500rpm trekt hij nu erg goed door, met de 1.3 was het een veel hoogtoeriger motortje. Al kun je nu ook nog lekker toeren maken hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:22 schreef BroesWillems het volgende:
Gaaf, hoeveel verschil heeft dat gemaakt?
Inderdaad, maar da's dan ook een XU blokquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dan ligt die van mij toch wat voller
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, post de resultaten wanneer dat gebeurt is...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:25 schreef Maranelloot het volgende:
[..]
100% betrouwbare resultaten heb ik nog niet (hij is wel op de rollenbank geweest, maar de voorwielophanging had toen nog erg veel speling, dus geen betrouwbare meting), maar op gevoel is met name het koppel er flink op vooruit gegaan. Vanaf pakweg 2000-2500rpm trekt hij nu erg goed door, met de 1.3 was het een veel hoogtoeriger motortje. Al kun je nu ook nog lekker toeren maken hoor
Motorblok is volledig gereviseerd, ik ben hem nu een beetje aan het inrijden, later dit jaar wil ik hem nog wel een keer op een rollenbank zetten voor een betrouwbare meting.
Heb ze vandaag opgehaald, worden er a.s. zaterdag onder gezet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
heel goed, Originele velgen er weer onder.
Die Impala is geweldig maar ik heb nog het langst naar die Nissan zitten kijken. Heerlijk, die oudere auto's met de cijfers nog in het midden van het kenteken, zeker als ze nog in (relatief) goede staat verkeren. Hoeveel kilometer heeft dat ding wel niet gelopen onderhand?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
Dagelijks vervoer (140km per dag momenteel):
Nissan Sunny 1.3 SLX 4 deurs uit 1987
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi weer wagen:
Chevrolet Impala 3.8L L6 4 deurs hardtop uit 1965
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die Impala is geweldig maar ik heb nog het langst naar die Nissan zitten kijken. Heerlijk, die oudere auto's met de cijfers nog in het midden van het kenteken, zeker als ze nog in (relatief) goede staat verkeren. Hoeveel kilometer heeft dat ding wel niet gelopen onderhand?
Allemaal top-auto'squote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef FritsFluitketel het volgende:
Geen foto's van het Astra'tje waar ik nu in rijd, kan wel een foto geven van wat in de planning staat
[ afbeelding ]
En voordat ik die bij elkaar heb, wordt het vast een leuke 3 serie E30, of een Audi coupé
Een volvo B30a, 3liter 6 in lijn met 2 carbs. Onlangs voorzien van 123ignition. Nu loopt die het klokje rond op de teller. 115km/h op GPSquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:32 schreef Devilnl het volgende:
grappig ding
wat ligt daar in?, en was het een soort troepen voertuig ofzo?
Jij zit ook echt overal he.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:11 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Mijn (1e) auto
Nissan 200sx s14a
240pk/284Nm @ 1 bar
[ afbeelding ]
Tuurlijk:p jij toch ook dan xD, nja ag kom ik niet meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Jij zit ook echt overal he.![]()
Driving-fun, Nissanclub, Autogespot, Fok...
Thanks..quote:
Stoerste voertuig van het topic.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:30 schreef MasterDisaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bak, tenminste op tijd geimporteerd zonder 3 letters middenin het kenteken
Das pas een tank!quote:Op maandag 6 juli 2009 09:27 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Stoerste voertuig van het topic.
V6..?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:47 schreef DJKoster het volgende:
Vanaf donderdag mijn auto:
[ afbeelding ]
Vroem, vroem
Ja.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Weet je wat je allemaal moet aanpassen om daar legaal mee de weg op te mogen?
This photo is currently Unavailable..quote:Op maandag 6 juli 2009 16:58 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Thanksquote:
Wanneerquote:Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef Houniet het volgende:
Ik zal die van mij ook eens posten.
ja, probeer ondertussen te werken en vergeet weleens op de knop invoeren te klikkenquote:
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien de auto zou me dat niet verwonderenquote:
Uitlaat, of alleen de einddemper?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef Adsum het volgende:
Jammer van die koplampen... Hou niet zo van dat aftermarket gedoe.
Heb op mijn Golf (VR6) alleen nog maar andere achterlichten en een RVS uitlaat, verder weer mooi origineel gemaakt.
@ Turquaz: Zat jij vandaag toevallig in de trein van 18:02 EHV-Venlo?
Hele uitlaat. Heel mooi vol geluid en niet zo´n irritante brom zoals bij de Sjonnie-bakken... En hij ziet er nog vrij beschaafd uit.quote:
Hoe verzeker je zo'n auto op jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:11 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
Mijn (1e) auto
Nissan 200sx s14a
240pk/284Nm @ 1 bar
[ afbeelding ]
snap het ook niet, meest simpele verzekering kost voor hem 244 euro per maand? Als ik hem zou kopen zou ik 24,43 euro per maand betalen (allemaal berekend met 15.000 km per jaar)quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat een aso bakken hier op fok zeg
[..]
Hoe verzeker je zo'n auto op jouw leeftijd?
haha, hoezo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:40 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Waar is het cambuur shirtje dat in je auto hoort?
Ik heb dus 2 auto's. die TA en mijn audi a3.. Zolang je beide bij de zelfde verzekeraar doet. dan doen ze niet zo extreem moeilijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef willempjewever het volgende:
[..]
snap het ook niet, meest simpele verzekering kost voor hem 244 euro per maand? Als ik hem zou kopen zou ik 24,43 euro per maand betalen (allemaal berekend met 15.000 km per jaar)
Vast verzekerd op naam ouders?
Zag dat je in het Cambuur topic had gepost, dus dan moet er een shirtje in je auto hangenquote:
Wagen staat op mijn eigen naam verzekerd, en ik ben 18quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef willempjewever het volgende:
[..]
snap het ook niet, meest simpele verzekering kost voor hem 244 euro per maand? Als ik hem zou kopen zou ik 24,43 euro per maand betalen (allemaal berekend met 15.000 km per jaar)
Vast verzekerd op naam ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |