Als je dat opvult met gemiddelde spelers heb je een selectie die minstens evenwaardig is aan AZ of Twente. Alsof daar allemaal individuele topspelers rondlopen...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en de rest dan? Je moet nog meer spelers hebben dan dat.
Mja, ik vraag me bij Lineker altijd af of ie uberhaupt weleens een Eredivisie wedstrijd kijkt...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:42 schreef Blawh het volgende:
Leuk filmpjes van onze Oosterburen.
Eigenlijk zouden ze bij EL Günter Netzer als analist moeten nemen, voegt meer toe dan Gary Lineker denk ik.
Ach, hij had hem voor een ton ook al afgewezen toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die van geel zegt nu natuurlijk mooi van. Jaa ik had suljemani nooit voor zoveel gekocht. lekker makkelijk praten.
Daaruit blijkt dat hij verstand van zaken heeftquote:Op zondag 10 mei 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach, hij had hem voor een ton ook al afgewezen toch?
is Coronel advocaat?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Advocaat.... die is al voorzitter bij Ajax
Martin van Geel meest uitgekotste TD van Nederland.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die van geel zegt nu natuurlijk mooi van. Jaa ik had suljemani nooit voor zoveel gekocht. lekker makkelijk praten.
klopt, dus 16 miljoen zou hij er al helemaal niet voor over hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach, hij had hem voor een ton ook al afgewezen toch?
vandaar mijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat hij verstand van zaken heeft
Zoals 't hoortquote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef Kopbal het volgende:
Jack krijgt het toch weer voor elkaar, studio Ajax
Ja, er werd hardop gedroomd.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef TheZapster het volgende:
Ik volg het alleen hier, maar Wenger werd echt genoemd?!_!!!!!
Jah door jan Mulder omdat het gewoon niet goed genoeg gaat bij Arsenal zou wel een super aankoop zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef TheZapster het volgende:
Ik volg het alleen hier, maar Wenger werd echt genoemd?!_!!!!!
Het is pijnlijk, maar dit roepen we wekelijks!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat een slechte aflevering, op naar Voetbal International
Ja, echt. Categorie :quote:Op zondag 10 mei 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
Wenger heeft na Arsenal alsnog alle clubs voor het uitkiezen maar gaat voor Ajax kiezen.
Je weet het verschil tussen per ongeluk en opzettelijk wel toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoe spring jij zondagmiddag als je een kopduel aangaat? Met je armen langs je (vrij sensuele) zij?
Die mag je al doorstrepen, Franse topclubs zijn er niet...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, echt. Categorie :
- Ac Milan
- Barcelona
- Real Madrid
- Alle franse topclubs
- Liverpool
Hij wordt dus alleen trainer van Ajax als hij een psychose oploopt.²
jammergenoeg welquote:Op zondag 10 mei 2009 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is pijnlijk, maar dit roepen we wekelijks!²
Aangezien Hofland totaal opgefokt het veld in kwam en min of meer had aangekondigd dat hij iets dergelijks zou doen is dat ook volkomen terecht. Hofland dient fors gestraft te worden, want het was 'met voorbedachte rade'.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef TC03 het volgende:
Zometeen komt die elleboogstoot van Hofland. Wedden dat Sjek zijn afschuw gaat uitspreken.
Ik wou morgen zeggen, maar dat is waarschijnlijk de grap.quote:
Oh boo-hoo, hij heeft ooit voor Fortuna gespeeld.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien Hofland totaal opgefokt het veld in kwam en min of meer had aangekondigd dat hij iets dergelijks zou doen is dat ook volkomen terecht. Hofland dient fors gestraft te worden, want het was 'met voor bedachte rade'.
Daar gaat het niet om, hij heeft onlangs op een Fortunawebsite wat uitlatingen over deze wedstrijd gedaan en daar moet de aanklager van de KNVB maar eens naar kijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh boo-hoo, hij heeft ooit voor Fortuna gespeeld.![]()
![]()
fixedquote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sjek moet zich eens wat meer bezig gaan houden met het presenteren van het programma en niet zo dik zijn eigen mening geven over bepaalde dingen.
Er wordt niets uit z'n verband gerukt. Hofland heeft daar bepaalde dingen geroepen en daar vervolgens naar gehandeld. Daar zal hij de consequenties van moeten aanvaarden.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef Kopbal het volgende:
De aanklager heeft wel wat beters te doen dan uit z'n verband gerukte uitspraken te gaan bekijken op vage supporterssites.
Nee.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er wordt niets uit z'n verband gerukt. Hofland heeft daar bepaalde dingen geroepen en daar vervolgens naar gehandeld. Daar zal hij de consequenties voor moeten dragen.
Je doet nu of Hofland lid is van een criminele organisatie en dat hij een aanslag aankondigt.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er wordt niets uit z'n verband gerukt. Hofland heeft daar bepaalde dingen geroepen en daar vervolgens naar gehandeld. Daar zal hij de consequenties van moeten aanvaarden.
Pas maar op, straks gaan clown Harm nog aangifte doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je doet nu of Hofland lid is van een criminele organisatie en dat hij een aanslag aankondigt.
Kan hij mooi aan zijn keeper vragen hoe je dat moet doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaan clown Harm nog aangifte doen.
Het is al maandag hequote:Op maandag 11 mei 2009 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wou morgen zeggen, maar dat is waarschijnlijk de grap.²
Ja, ik weet.quote:
Vind het wel goed, ideaal om alvast een beetje in slaap te vallen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:38 schreef maril het volgende:
Ik vind dat de uitzending te laat komt mag wat mij betreft vroeger worden gezet. Zo rond een uur of 10.
Over minder dan 21 uur alweer Voetbal Internationalquote:
Neen, tijdstip is perfect.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:38 schreef maril het volgende:
Ik vind dat de uitzending te laat komt mag wat mij betreft vroeger worden gezet. Zo rond een uur of 10.
Maar er zit nog een fijne werkdag tussen. Morgen mag ik lekker naar Amsterdam. Betekent dat ik uiter-aard weer in de file komt te staan.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Over minder dan 21 uur alweer Voetbal International
Niks nieuws...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:27 schreef Loohcs het volgende:
Wat een gladjakker die V. Geel. Trots dat ie over z'n principes heenstapt...en daarna nog ff koning cliché uithangen ("5 voor twaalf", "voortschrijdend inzicht" etc. etc.).
hehehe die gast zwamt me altijd een eind weg, echt ongeloofelijk. Soms heb ik wel eens van die buien in de kroeg dat ik zo praat als martin van geel, echt lullen om het lullenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:27 schreef Loohcs het volgende:
Wat een gladjakker die V. Geel. Trots dat ie over z'n principes heenstapt...en daarna nog ff koning cliché uithangen ("5 voor twaalf", "voortschrijdend inzicht" etc. etc.).
quote:
Genee is alleen wat dat betreft al een véél betere presentator inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sjek moet zich eens wat meer bezig gaan houden met het presenteren van het programma en niet zo dik zijn eigen mening geven over bepaalde dingen.
Thanks. Had het inmiddels gevonden. Post nog ge-edit om jullie dit niet voor de tienduizendste keer te hoeven laten uitleggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Veerboot het volgende:
http://www.nos.nl/nosstud(...)9/5/11/index_av.html en voor oudere uitzendingen het kalendertje aanpassen (naar eerdere maandagen, dan zetten ze het er altijd pas op). Is wel een opgeknipte uitzending.
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
Prachtig al die reacties hier, en 95% gaat toch kijken.
Tuurlijk, ik kijk altijd. Maar ik vind het wel minder leuk met zo'n kutgast.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
Prachtig al die reacties hier, en 95% gaat toch kijken.
Dat staat weer garant voor een half uur doorzeiken over Europese regeltjes, sjek smult er alvast van.quote:
Inderdaad, als ie vanavond niet de sigaren aan Ronald geeft, ga ik mailenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:13 schreef rubbereend het volgende:
Van Praag, lekker lullen over die groene bal..... en oja nog 2 minuten over de bekerfinale...... en gaat Jack nu eens zijn weddenschap met Koeman nakomen?
Dat wel, maar het kan ook een saaie detailkwestie worden over regelgeving.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:26 schreef Kopbal het volgende:
Van Praag vind ik altijd wel overkomen als een kundige man. Die weet wel waar hij over lult en beperkt zich vaak tot het zeggen van verstandige dingen.
Wat was de weddenschap, dat hij voor een bepaalde datum een nieuwe club zou hebben?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, als ie vanavond niet de sigaren aan Ronald geeft, ga ik mailen
Juventus-Chelsea, Koeman had de winnaar goed, Jack niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:58 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wat was de weddenschap, dat hij voor een bepaalde datum een nieuwe club zou hebben?
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Praag staat garant voor een heerlijke saaie uitzending.
Zonde dus.²
Ik ben er van overtuigd dat hij een ouderwetse bruinwerker is.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:58 schreef Fortitudo het volgende:
hugo borst geilt ook steeds meer op zichzelf.
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat hij een ouderwetse bruinwerker is.
het is ook schandalig natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef tong80 het volgende:
Borst nog voor de uitzending over Balkenende :
'Laat ie de Dalai Lama ontvangen de laffaard.'
Dat moet wel inderdaad. Daarom is ie ook vaak zo gefrustreerd: hij worstelt met z'n eigen identiteitquote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat hij een ouderwetse bruinwerker is.²
Ja dat zei ik ook alquote:Op zondag 17 mei 2009 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Borst had in de aankondiging nog een staartje.
Kunnen ze weer vragen wat Koeman heeft gedronkenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef rubbereend het volgende:
ZUIPEN!
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:07 schreef maril het volgende:
Dacht even dat die zwitserse binnenkwam(studio sportzomer)
rosiequote:Op zondag 17 mei 2009 23:07 schreef maril het volgende:
Dacht even dat die zwitserse binnenkwam(studio sportzomer)
quote:
Rosie toch?quote:
en hoe heette dat ene nummer?quote:
Ja, maar ze zijn schijnheilig, hun vrouwen mogen ook hun haren niet tonen, lossen ze simpel op: afscheren en een pruik dragen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef Kopbal het volgende:
joden mogen toch geen alcohol?
Inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
"Ik stond er open voor...."![]()
Hij stond overal open voor. Hij heeft met alle clubs geflírt.²
de zoektocht op hyves daarna was een grote failquote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef koemleit het volgende:
Rosie bleek gewoon vloeiend Nederlands te kunnen trouwens
zulks een ontgoogeling.
Hij moest weg terwijl 'ie eigenlijk nog gewoon in het toernooi zatquote:Op zondag 17 mei 2009 23:11 schreef Jasza het volgende:
Hugo bij de unibet open was best goed bezig, jammer dat ie weg moest.
Nee niet meer, als ik Jack mag geloven.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou die nu ook niet meer bij de NOS komen ? of nog maar 1x in de maand ofzo.
Ach je mist hem toch niet.
Ja.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moest weg terwijl 'ie eigenlijk nog gewoon in het toernooi zat?
Komt niet meer bij de NOS.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Renatequote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over toen gesproken.
Doe mij maar:
[ afbeelding ]
Sorry maar hij bracht echt niets extra's, dus het is geen gemis.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Was dat die chick die Van Gelder onder tafel lulde?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over toen gesproken.
Doe mij maar:
[ afbeelding ]
goede oude tijd hequote:
quote:
iddquote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
Stop nu maar met Koeman ophemelen bitte.
daarom ook dat laatste zinnetjequote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry maar hij bracht echt niets extra's, dus het is geen gemis.
Whehe. Was gewoon eng hoeveel kennis zij heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Over toen gesproken.
Doe mij maar:
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was dat die chick die Van Gelder onder tafel lulde?
Klopt. Ze weet echt waanzinnig veel van het Italiaanse voetbal.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Whehe. Was gewoon eng hoeveel kennis zij heeft.
wat een zielige actie zegquote:Op zondag 17 mei 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik sta volgend seizoen in ieder geval niet achter AZ als ze CL spelen. Al is het alleen maar vanwege Ronald.
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat een zielige actie zeg![]()
het is wel de laatste trainer die Ajax kampioen maakte
en nee hij heeft ajax niet kapot gemaakt.
Ik ben alleen maar voor Ajax, fuck het nederlandse voetbalquote:Op zondag 17 mei 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik sta volgend seizoen in ieder geval niet achter AZ als ze CL spelen.
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat een zielige actie zeg![]()
het is wel de laatste trainer die Ajax kampioen maakte
en nee hij heeft ajax niet kapot gemaakt.
Ook met elke andere trainer had het me verbaasd als jij achter ze stond.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik sta volgend seizoen in ieder geval niet achter AZ als ze CL spelen. Al is het alleen maar vanwege Ronald.
Dan weet je vast ook niet dat Ajax ook niet meer in Europa zal spelen op den duur?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar voor Ajax, fuck het nederlandse voetbal
Hoe eerder al die kutclubs europa uitvliegen, hoe beter
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef toma het volgende:
Koeman: "Tweede keus? Dat zie ik op mijn salarisstrookje niet terug."
Eens, op de club na dan.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar voor Ajax, fuck het nederlandse voetbal
Hoe eerder al die kutclubs europa uitvliegen, hoe beter
Dat zal wel loslopen maar mocht dat de uitkomst zijn: so be it. Die hele uefa-cup kan me gestolen wordenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook niet dat Ajax ook niet meer in Europa zal spelen op den duur?
Schaars is ondertussen wel klaar voor een stap hogerop.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Een judaskus. straks worden de Schaar en de Moun zo mee naar München genomen :p
En dan krijgt az daar heel veel miljoenen voor dus wat is er daar nou mis mee ???quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Woensdag is dan ook de laatste UEFA-Cup wedstrijd ooit.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen maar mocht dat de uitkomst zijn: so be it. Die hele uefa-cup kan me gestolen worden
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef toma het volgende:
Koeman: "Tweede keus? Dat zie ik op mijn salarisstrookje niet terug."
Koeman koopt er Snoh en Anita voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En dan nog dan krijgt az daar heel veel miljoenen voor dus wat is er daar nou mis mee ???
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Woensdag is dan ook de laatste UEFA-Cup wedstrijd ooit.
Al een hele tijdquote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef Prosac het volgende:
Je UI is weg Cyberia
Ja, maar bayeren zou ik nou niet zo fantastisch vinden, een engelse clun lijkt me wel wat voor Schaars.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef toma het volgende:
[..]
Schaars is ondertussen wel klaar voor een stap hogerop.
Ja, echt schandalig.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef Ritmo het volgende:
Hugo hou eens op altijd met dat Calimero-gehuil als het over de pers gaat.
Klopt. Al een enige tijd.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef Prosac het volgende:
Je UI is weg Cyberia
Bayern is gewoon één van de grootste clubs ter wereld. Zou fantastisch voor hem zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:25 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar bayeren zou ik nou niet zo fantastisch vinden, een engelse clun lijkt me wel wat voor Schaars.
Boehoe ze zeggen niet alles tegen ons, de altijd betrouwbare, beschaafde en lieve journalisten.quote:
Ja, dat hoop ik niet. Kijk Schaars is wel op te vangen, maar waar vind je zo snel een speler als de Moun?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja, Jack "allemansvriend" van Gelder.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
Van Gelder wist van de contacten tussen AZ en Bayern maar heeft daar Scheringa nooit mee geconfronteerd
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:27 schreef toma het volgende:
[..]
Bayern is gewoon één van de grootste clubs ter wereld. Zou fantastisch voor hem zijn.
inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
gaat echt nergens over. Er was een bekerfinale vandaag
Ajax zat er niet in he?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
Jack wilt iedereen te vriend houden, en zegt dan vol trots op tv dat hij het allemaal al wist.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
Van Gelder wist van de contacten tussen AZ en Bayern maar heeft daar Scheringa nooit mee geconfronteerd
En dan zullen ze het zo ook nog wel over die groene bal hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
Tjah geen ajax he.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:27 schreef gitaarsnaar het volgende:
dat zal het vast zijn.quote:
Nou dan moet je nu zappenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:32 schreef koemleit het volgende:
wat wil je nog zeggen over de bekerfinale?
dit is JUIST een programma voor dit soort dingen.. niet om over wedstrijdspecifieke dingen in te gaan, daar is de nabeschouwing voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |