Als je dat opvult met gemiddelde spelers heb je een selectie die minstens evenwaardig is aan AZ of Twente. Alsof daar allemaal individuele topspelers rondlopen...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, en de rest dan? Je moet nog meer spelers hebben dan dat.
Mja, ik vraag me bij Lineker altijd af of ie uberhaupt weleens een Eredivisie wedstrijd kijkt...quote:Op zondag 10 mei 2009 23:42 schreef Blawh het volgende:
Leuk filmpjes van onze Oosterburen.
Eigenlijk zouden ze bij EL Günter Netzer als analist moeten nemen, voegt meer toe dan Gary Lineker denk ik.
Ach, hij had hem voor een ton ook al afgewezen toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die van geel zegt nu natuurlijk mooi van. Jaa ik had suljemani nooit voor zoveel gekocht. lekker makkelijk praten.
Daaruit blijkt dat hij verstand van zaken heeftquote:Op zondag 10 mei 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach, hij had hem voor een ton ook al afgewezen toch?
is Coronel advocaat?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Advocaat.... die is al voorzitter bij Ajax
Martin van Geel meest uitgekotste TD van Nederland.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die van geel zegt nu natuurlijk mooi van. Jaa ik had suljemani nooit voor zoveel gekocht. lekker makkelijk praten.
klopt, dus 16 miljoen zou hij er al helemaal niet voor over hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach, hij had hem voor een ton ook al afgewezen toch?
vandaar mijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat hij verstand van zaken heeft
Zoals 't hoortquote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef Kopbal het volgende:
Jack krijgt het toch weer voor elkaar, studio Ajax
Ja, er werd hardop gedroomd.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:47 schreef TheZapster het volgende:
Ik volg het alleen hier, maar Wenger werd echt genoemd?!_!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |