abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 19:31:15 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68915082
hahaha oh dat heb ik dan weer niet, wel een soort vochtbultjes ofzo? Oh en een vachtje op mn buik
echt hoor, ik voel me eeeenorm sexy

Maar ja, het is zeker irritant, ik heb de tonic maar weer uit de kast getrokken enzo. Niet dat het helpt maar voor mn gevoel doe k er dan nog wat aan en ik overweeg zelfs om chocola en snoep maar weer te laten staan omg somebody stop me!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68915111
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
? Oh en een vachtje op mn buik

ik dacht dat dat aan mij lag
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 11 mei 2009 @ 19:34:51 #203
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68915211
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef McLaura het volgende:

[..]

ik dacht dat dat aan mij lag
nee echt hoor
de eerste paar weken toen het net begon dacht ik dat het me inbeelde
toen daarna hoopte ik nog dat het zich zou beperken tot alleen zo'n linea negra achtige streep maar neeee.
Gelukkig zijn de haartjes een soort van blondachtig. Behalve een streep over mn hele buik van boven tot onder maar dies ook niet superdonker ofzo. Maar toch.
Oh en mn lief vindt het hilarisch om aan zo'n haartje te trekken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68915412
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:16 schreef Ssserpente het volgende:

Vlindur, morgen eerste keer VK. Dan ben je echt zwanger! Laat je even weten hoe het was?
Tuurlijk! Zodra we terug zijn doe ik een verslagje. Als het kan met foto's!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68915739
quote:
ik overweeg zelfs om chocola en snoep maar weer te laten staan
Er zijn grenzen
pi_68915822
Sorbootje, ik heb ook een kop als een grindtegel hoor . Mijn buik lijkt wel ontploft, moest gister weer meten voor mn 9 maanden dagboek 100 cm omtrek over mn navel Ik voel me nu al een zeekoe en dat pas met 18 weken

Wat een mooi mannetje Joep

Faja, gefeliciteerd en welkom hier... hopelijk ben je al weer een beetje bijgekomen van de schrik

Noli, het lijkt er op dat het binnenkort gaat beginnen, succes
  maandag 11 mei 2009 @ 19:55:59 #207
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68916044
Hier ook een vachtje op de buik. Wat betreft puisten valt het nu gelukkig mee terwijl ik de vorige keer echt van die enorme etterende bulten over mijn hele bovenlichaam had. Hormooooonen

Kan iemand een beetje nesteldrang mijn kant op sturen? Ben al de hele dag bezig met inpakken en het schiet maar niet op. Het hele huis ligt bezaaid met stapels kleren en troep die mee moet en ik heb geen zin en puf meer om verder te gaan, kan ook zo slecht keuze's maken en dan ook nog eens zoveel dat mee moet voor Devin en en en.... En manlief, die vanmiddag om 1 uur al klaar was met zijn koffer, roept net voor de zoveelste keer naar me dat ik achter de computer vandaan moet en mijn zooi moet opruimen
.... met gevoel voor drama....
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 20:12:00 #208
5428 crew  miss_sly
pi_68916642
Ik zag dat iemand (sorbootje? ) het al eens had gevraagd, maar ik had nog geen antwoord gezien.
Het wassen van de kleertjes, wanneer doe je dat? Als ik dat nu doe, moet ik ze dan over een week of 8 nog een keer wassen? Even daargelaten dat ik dat misschien wel gaan doen omdat ik dat dan weer wil doen (nesteldrang enzo ).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68917018
quote:
Oh en een vachtje op mn buik

Ik ook!!

Ook nog ochtend/middag misselijk en eigenlijk sowieso totaal geen eetlust, ik eet wel wat hoor, maar lijkt wel alsof mn smaakzin weg is ofzo + al die etensgeuren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68917200
Miss, ik heb de kleertjes gewassen toen ik ze gekocht had en ze zijn de kast in verdwenen. Ik ga ze niet nog een keer wassen
Kast is dicht en kamer is stofvrij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:26:33 #211
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917220
Hopelijk trekt het vanzelf weer weg Poppejans
en niet aan dat vachtje plukken hoor! Volgens mn vk verdwijnt het weer na de bevalling hoewel ik niet moest hopen op ineens zonder vachtje wakker worden maar zodra je begint met scheren enzo dan blijf je dus wel met stugge haartjes zitten. Ik ben dus braaf de dagen aan het aftellen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 20:28:36 #212
5428 crew  miss_sly
pi_68917317
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef Vicky het volgende:
Miss, ik heb de kleertjes gewassen toen ik ze gekocht had en ze zijn de kast in verdwenen. Ik ga ze niet nog een keer wassen
Kast is dicht en kamer is stofvrij
Mja, zoiets dacht ik ook op zich, want gewassen en wel in de kast kan er niets gebeuren natuurlijk. En ik wil ze niet ongewassen in de kast leggen/hangen, maar ik wil ze zo graag in de kast en commode

En mocht ik ernstige last van nesteldrang krijgen, kunnen ze alsnog een keer in de was
pi_68917410
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mja, zoiets dacht ik ook op zich, want gewassen en wel in de kast kan er niets gebeuren natuurlijk. En ik wil ze niet ongewassen in de kast leggen/hangen, maar ik wil ze zo graag in de kast en commode

En mocht ik ernstige last van nesteldrang krijgen, kunnen ze alsnog een keer in de was
inderdaad

ik heb er de puf/zin/tijd niet voor om ze nog een keer te wassen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:32:30 #214
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68917487
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:22 schreef Poppejans het volgende:

Ook nog ochtend/middag misselijk en eigenlijk sowieso totaal geen eetlust, ik eet wel wat hoor, maar lijkt wel alsof mn smaakzin weg is ofzo + al die etensgeuren
Dat heb ik ook, en dan bij tijd en wijle een dag ertussen dat je echt de hele dag misselijk bent. Zoals vandaag bijvoorbeeld.. Maar Poppejans, als het goed is gaat dat binnenkort veranderen voor ons! Jeej!
3!
  maandag 11 mei 2009 @ 20:36:27 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68917633
Och miss als je nesteldrang over hebt kun je altijd nog alle kleertjes tevoorschijn halen en er setjes mee combineren enzo en alles heul vaak strijken en op maat gesorteerd leggen. En dan besluiten dat op kleur gesorteerd leggen toch leuker staat. En dan dat op soort gesorteerd leggen ook handig is...

Uiteindelijk liggen de kleertjes hier een soort van op maat. Alles maat 50/56 ligt nu in het commodekastje, alles wat groter is ligt nog in de bergkast. Op die manier hoef ik mijn kleding-gehandicapte-lief niet steeds zuchtend aan te kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68917862
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag dat iemand (sorbootje? ) het al eens had gevraagd, maar ik had nog geen antwoord gezien.
Het wassen van de kleertjes, wanneer doe je dat? Als ik dat nu doe, moet ik ze dan over een week of 8 nog een keer wassen? Even daargelaten dat ik dat misschien wel gaan doen omdat ik dat dan weer wil doen (nesteldrang enzo ).
It wasn't me!

Neemt niet weg dat ik het best wilde weten
pi_68918004
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
Och miss als je nesteldrang over hebt kun je altijd nog alle kleertjes tevoorschijn halen en er setjes mee combineren enzo en alles heul vaak strijken en op maat gesorteerd leggen. En dan besluiten dat op kleur gesorteerd leggen toch leuker staat. En dan dat op soort gesorteerd leggen ook handig is...

Uiteindelijk liggen de kleertjes hier een soort van op maat. Alles maat 50/56 ligt nu in het commodekastje, alles wat groter is ligt nog in de bergkast. Op die manier hoef ik mijn kleding-gehandicapte-lief niet steeds zuchtend aan te kijken

whaha jij bent erg
Ik heb de maat 50/56 in de kast liggen. Bovenste plank liggen alle rompers. De plank eronder liggen de truitjes, verdeeld over 3 groepen.. mt 50, mt 50/56 en mt 56. Plank daaronder liggen de broekjes, ook verdeeld op maat
Ik heb een IKEA kist vol met maat 62 op een plank staan en een kist met alles vanaf mt 68.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 20:48:41 #218
5428 crew  miss_sly
pi_68918093
het sorteren is dan inderdaad de volgende stap
Ik denk ook eerst maar de kleine maatjes en dan per soort ofzo...even kijken hoe dat gaat en eruit ziet. Zo'n zin in. Als ik woensdag een beetje energie heb, ga ik de eerste lading wassen en inruimen

ow ja en mijn buik golft
Ze schopt momenteel niet, maar ze beweegt wel veel in mijn buik. En als ze dat doet, gaat er een golfje door mijn huid heen
  maandag 11 mei 2009 @ 20:50:25 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68918167
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

whaha jij bent erg
Ik heb de maat 50/56 in de kast liggen. Bovenste plank liggen alle rompers. De plank eronder liggen de truitjes, verdeeld over 3 groepen.. mt 50, mt 50/56 en mt 56. Plank daaronder liggen de broekjes, ook verdeeld op maat
Ik heb een IKEA kist vol met maat 62 op een plank staan en een kist met alles vanaf mt 68.
en dan noem je mij erg?!

nee hoor, wassen, strijken en setjes maken heb ik nog niet gedaan. (nog niet...) maar ik had het wel eerst allemaal op kleurtjes bij elkaar liggen. En toen werden de stapels kleding groter en dacht ik van jah, per soort is handiger.
Maar toen ging B. een setje pakken wat hij een leuk setje vond. Romper maat 56, broekje maat 74 en vestje mt. 68 dus had ik bedacht dat een soort maatverdeling ook wel handig is voor hem aangezien hij het waarschijnlijk toch zonder te kijken uit de kast pakt verder...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 20:52:38 #220
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68918253
de kleertjes een hele goeie maar ik heb nog zoooo lang
daarbij ik moet nog veel te veel doen in het kinderkamertje

Noli hopelijk begint het straks al zodra je wat rust vind
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68918327
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:50 schreef martine1984 het volgende:
Sorbootje, ik heb ook een kop als een grindtegel hoor . Mijn buik lijkt wel ontploft, moest gister weer meten voor mn 9 maanden dagboek 100 cm omtrek over mn navel Ik voel me nu al een zeekoe en dat pas met 18 weken

100cm Wauw, ik ga zo ook maar eens meten. Heb net weer een buikfoto gemaakt en ik vind het zo gek, ik zie mezelf in de spiegel, maar als ik dan de foto zie lijkt mijn buik veel groter!
pi_68918420
Hahahaha 100cm precies! Hoe is het mogelijk
pi_68919164
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:42 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

It wasn't me!

Neemt niet weg dat ik het best wilde weten
Het was mij...

Heb het gisteravond nog aan een vriendin gevraagd. Die had alles ook gewoon ruim van tevoren gewassen en in de kast gelegd. Zij vertelde ook dat 'men' het niet meer nodig vindt om de hydrofiele luiers van tevoren te strijken om ze steriel te maken.

Vond het al zo belachelijk! Want hoe lang van tevoren moet je dat dan doen? Tijdens je persweeen? Want na een minuut zitten er toch alweer bacterieen op..?
  maandag 11 mei 2009 @ 21:21:29 #224
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68919186
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:26 schreef huuphuup het volgende:
Hopelijk trekt het vanzelf weer weg Poppejans
en niet aan dat vachtje plukken hoor! Volgens mn vk verdwijnt het weer na de bevalling hoewel ik niet moest hopen op ineens zonder vachtje wakker worden maar zodra je begint met scheren enzo dan blijf je dus wel met stugge haartjes zitten. Ik ben dus braaf de dagen aan het aftellen...
Keek net nog naar benee maar nu bijna 5 jaar later zit het vachtje er nog steeds
pi_68919216
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Keek net nog naar benee maar nu bijna 5 jaar later zit het vachtje er nog steeds
Lekker harsen!
  maandag 11 mei 2009 @ 21:26:31 #226
100412 mefke79
komt goed!
pi_68919339
ooo...ik heb echt geluk volgens mij. Mijn huid vertoont geen extra puisten, maar is juist nog droger dan normaal. En ik heb ook al geen vachtje of echte streep. Maar ik heb dan wel al twee nieuwe straie streepjes op mijn dij. Ach, daar zaten er al 10 en die zijn amper meer te zien, dus ik kan er mee leven.
Huup, ik heb ook medicijnen gekregen die gewoon mogen in deze termijn van zwanger zijn, heb er speciaal nog over met de apotheek gebeld. De apotheek weet over dit soort dingen meestal meer dan de vk of huisarts, kreeg ik te horen van mijn vk. En ik had dus ook iets anti-histaminica.
En kleertjes wassen...ik zou er een boel was van mezelf bij moeten doen om een wasmachine aan te kunnen zetten. Ik heb gewoon nog bijna niets...maar ik vrees dat dat wel goed gaat komen nog. En ik zal ook eens meten hoe groot mijn buikomvang is, geen idee namelijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 11 mei 2009 @ 21:27:25 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68919364

ik ben ook een pluisje op mijn buik!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68919551
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

. Zij vertelde ook dat 'men' het niet meer nodig vindt om de hydrofiele luiers van tevoren te strijken om ze steriel te maken.
als je hydrofiele luiers strijkt nemen ze minder vocht op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 21:32:47 #229
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68919568
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Rottdog het volgende:

[..]

nouja ik wacht in elk geval tot na de bevalling als het dan niet gewoon verdwijnt dan kan ik altijd nog ehm... harsen ofzo
Ik heb ook geen echte lijn in mn huid maar van onder tot boven (ook boven mn navel) zijn de haartjes iets donkerder in een dunne lijn. Heel gek.

Ach ik ben in elk geval lekker fluffy
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68919609
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

als je hydrofiele luiers strijkt nemen ze minder vocht op.
Nog een reden dus om ze niet te strijken.
pi_68920526
Even een vraagje: heeft iemand hier ervaring met zwangerschapsjeuk? Mn buik lijkt inmiddels net een aardbei, allemaal kleine rode bultjes op de plaatsen waar het jeukt. Ik lees overal dat mentholgel/poeder goed tegen de jeuk werkt, maar toen ik dat er net op smeerde had ik het gevoel dat mn huid eraf schroeide, dus snel eraf gespoeld met warm water. Nu zit er een dikke laag calendula op, maar heeft iemand misschien nog andere tips of ervaringen?
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 22:09:57 #232
5428 crew  miss_sly
pi_68921067
Ik heb ook mijn buik gemeten. Ik verwachtte eigenlijk niet eens een meter, maar het was 114 cm
pi_68921401
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:57 schreef Chan het volgende:
Even een vraagje: heeft iemand hier ervaring met zwangerschapsjeuk? Mn buik lijkt inmiddels net een aardbei, allemaal kleine rode bultjes op de plaatsen waar het jeukt. Ik lees overal dat mentholgel/poeder goed tegen de jeuk werkt, maar toen ik dat er net op smeerde had ik het gevoel dat mn huid eraf schroeide, dus snel eraf gespoeld met warm water. Nu zit er een dikke laag calendula op, maar heeft iemand misschien nog andere tips of ervaringen?
ff langs de huisarts of een creme op vaselinebasis halen zoals Lanette.
heb er een tijdje last van gehad. Smeer je je buik toevallig in met een buikencreme? ik kan niet tegen de mamabuikencreme van Zwitsal, daar krijg ik uitslag en mega jeuk van. Sinds ik dat niet meer gebruik heb ik ook geen jeuk meer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 22:18:35 #234
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68921471
Ik ben net naar boven gerend om te meten
over mn navel 99 cm. Ik had verwacht dat het meer zou zijn, dan is mn buik gemeten over de navel zo'n 13 cm gegroeid. Gek idee, het klinkt niet heel veel maar voor mn gevoel is mn buik best groot.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68921688
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben net naar boven gerend om te meten
over mn navel 99 cm. Ik had verwacht dat het meer zou zijn, dan is mn buik gemeten over de navel zo'n 13 cm gegroeid. Gek idee, het klinkt niet heel veel maar voor mn gevoel is mn buik best groot.
hihii, ik moest ook ff gaan meten hoor.. over mijn buik 113 cm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 22:26:34 #236
5428 crew  miss_sly
pi_68921811
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

hihii, ik moest ook ff gaan meten hoor.. over mijn buik 113 cm
Wij schelen bijna 10 weken en je buik is een cm minder
  maandag 11 mei 2009 @ 22:29:34 #237
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68921911
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

oh boy, ik ga het niet eens proberen te meten
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator maandag 11 mei 2009 @ 22:30:47 #238
5428 crew  miss_sly
pi_68921957
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

oh boy, ik ga het niet eens proberen te meten
Ach Rocka, omtrek is ook maar een getalletje
pi_68921966
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

volgens mij was ik bij Amber wel groter.. bij Amber was ik ook 14 kg aangekomen, nu pas 7.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 22:31:53 #240
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68922010
Maar die omtrek zegt op zich nog niet heel veel toch?
Het verschil tussen wat je eerst had en nu lijkt me meer zeggen over de groei?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68922058
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef huuphuup het volgende:
Maar die omtrek zegt op zich nog niet heel veel toch?
Het verschil tussen wat je eerst had en nu lijkt me meer zeggen over de groei?
omtrek zegt volgens mij idd alleen wat over hoeveel je buik gegroeid is, maar niets over de grootte van je kind ofzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 22:36:06 #242
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68922190
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

omtrek zegt volgens mij idd alleen wat over hoeveel je buik gegroeid is, maar niets over de grootte van je kind ofzo.
neej ja dat sowieso niet natuurlijk

maar ik bedoelde meer dat je omtrek niet echt kunt vergelijken met iemand anders.
Mijn omtrek over de navel gemeten was 86 cm voordat ik zwanger werd (dat weet ik dan weer ) maar iemand die 74 cm had ofzo die kan nog steeds wel meer gegroeid zijn in cm's dan ik nu ben, maar toch ruim onder het aantal cm's van mijn buik nu zitten. Als je me nog volgt?

Morgen weer naar de vk, ik ga es vragen hoe het met mijn vruchtwater zit haha. Ik ben wel benieuwd of ik nou normaal of veel of weinig vruchtwater heb, ik gok op normaal anders had ik wel al wat gehoord maar toch, nieuwsgierigheid.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68922331
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

neej ja dat sowieso niet natuurlijk

maar ik bedoelde meer dat je omtrek niet echt kunt vergelijken met iemand anders.
Mijn omtrek over de navel gemeten was 86 cm voordat ik zwanger werd (dat weet ik dan weer ) maar iemand die 74 cm had ofzo die kan nog steeds wel meer gegroeid zijn in cm's dan ik nu ben, maar toch ruim onder het aantal cm's van mijn buik nu zitten. Als je me nog volgt?

Morgen weer naar de vk, ik ga es vragen hoe het met mijn vruchtwater zit haha. Ik ben wel benieuwd of ik nou normaal of veel of weinig vruchtwater heb, ik gok op normaal anders had ik wel al wat gehoord maar toch, nieuwsgierigheid.
oh nee idd.. iedereen is anders gebouwd, als je tenger ben zal je buikomtrek bij 30 weken anders zijn als dat je stevig gebouwd bent.

Vruchtwater heb ik het bij de vk niet eens overgehad vandaag, alleen over hoe zwaar ze de dame schat.. volgens de vk zit ze nu op ongeveer 6 pond

en nu ga ik echt naar bed.. had er een uur geleden al in willen liggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 11 mei 2009 @ 22:42:07 #244
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68922461
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh nee idd.. iedereen is anders gebouwd, als je tenger ben zal je buikomtrek bij 30 weken anders zijn als dat je stevig gebouwd bent.

Vruchtwater heb ik het bij de vk niet eens overgehad vandaag, alleen over hoe zwaar ze de dame schat.. volgens de vk zit ze nu op ongeveer 6 pond

en nu ga ik echt naar bed.. had er een uur geleden al in willen liggen
lekker slapen dan

oh gewicht schatten, ik ben pas 26 weken morgen dus het lijkt me voor de vk nog heel erg koffiedik kijken vanaf de buitenkant om nu al een geboortegewicht te schatten... daar reken ik maar niet op

Ik blijf nog even op, mn lief is morgen jarig, ik schop hem straks naar boven dan kan ik de woonkamer hier versieren met slingers enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 11 mei 2009 @ 22:45:25 #245
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68922567
101 cm, jemig

Chan, vervelend van de jeuk. Heeft de calendula geholpen?
.... met gevoel voor drama....
  maandag 11 mei 2009 @ 22:51:01 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68922790
Vandaag nog 100 dagen!
Morgen dus nog maar 99.
pi_68922834
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag nog 100 dagen!
Morgen dus nog maar 99.
  maandag 11 mei 2009 @ 22:53:27 #248
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68922887
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag nog 100 dagen!
Morgen dus nog maar 99.

mijlpaaaaaal!!!

betekent dus gewoon dat ik gister mn eigen 100-dagen mijlpaal gemist heb

aaaaargh! en ik was nog wel van plan om mezelf te trakteren op iets leuks met een excuus-mijlpaal
Leuk jurkje gezien bij de esprit voor t meiske maar k vond em eigk te duur... op naar de volgende mijlpaal dan maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68923160
Ik heb nog een positie spijkerbroek van Noppies liggen, 1 zwangerschap en een beetje gedragen, ziet er nog goed uit vind ik zelf. Maat M. Nieuwprijs was volgens mij rond de ¤65,-.
Iemand interesse, dan maak ik morgen een foto en ga ik eens even bedenken wat ik ervoor zou willen hebben...
Fake it till you make it...
  maandag 11 mei 2009 @ 23:01:51 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68923228
Haha, ik was ook bang dat ik hem vergeten zou Huup, dus ik keek de afgelopen dagen regelmatig.
  maandag 11 mei 2009 @ 23:04:01 #251
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68923317
Oh BE ik weet nog precies dat je de vorige keer 100 dagen te gaan had Whoah wat gaat de tijd snel!
Saartje
pi_68923364
BE!
En Huup, als je een mijlpaal hebt gemist, kan je heus achteraf daar nog wel wat voor kopen hoor

Wij zijn vanavond naar de voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis geweest, en nu toch besloten om in het ziekenhuis te gaan bevallen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68923546
Jeetje ik prijs mezelf echt gelukkig als ik jullie zo hoor! Ben bijna niet misselijk geweest, heb geen puistjes (had ik wel verwacht want ik had vroeger acné), geen extra vachtje, geen zwangerschapsjeuk, geen vochtbultjes en zeker geen zwangerschapsdementie

Morgen ben ik 25 weken zwanger! Mijlpaal!

Memmel gelukkig is het verder goed met je

Is Noli nu in het zkhs? Of is dat (eventueel) vrijdag pas? Hé ik weet het niet meer en ik ben te moe om helemaal terug te lezen

MamaNik en Mikoxx, hoe is het met jullie?

Oh ja, ze hebben vanaf zaterdag 16 mei bij de Aldi sterilisators in de aanbieding.

• voor het steriliseren van babyflessen, spenen, rammelaars e.d. in ca. 10 min.
• werkt met stoom, zonder chemicaliën
• automatische uitschakeling
• droogloopbeveiliging
• max. 1400 Watt
¤ 29,99
#geen
pi_68923616
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:05 schreef tessie het volgende:
BE!
En Huup, als je een mijlpaal hebt gemist, kan je heus achteraf daar nog wel wat voor kopen hoor

Wij zijn vanavond naar de voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis geweest, en nu toch besloten om in het ziekenhuis te gaan bevallen
Hee Tes! Motiveer? Was het interessant verder? Ook een rondleiding gehad op de verloskamers?

Wij hebben deze bijeenkomst 28 mei. Ben erg benieuwd maar weet wel al zeker dat ik in het zkhs wil bevallen
#geen
pi_68927944
Noli is bevallen! Van harte gefeliciteerd! Ook namens Djeez.

Ik weet niet of ik mag vertellen wat het is geworden, dus nu maar ff niet. Alles is goed gegaan. En nu ga ik proberen nog wat te slapen.
pi_68928068
Eindelijk een Noli baby!!!! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het geslacht en de naam

Grappig dat de meesten van jullie ook al een meter of meer in omtrek zijn, ik voel me in ieder geval een stuk minder abnormaal
pi_68928071
Noli, van harte!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 06:59:38 #258
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68928094
Noli, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon of dochter!

Ik meld me ook weer. De baby houdt zich rustig, af en toe een paar porretjes, maar ik denk dat ie toch nog onder de indruk is van gisteren...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:14:57 #259
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68928136
Jippie, Noli is moeder van drie kindjes nu!

Ben blij dat alles goed is gegaan en ben ook heel benieuwd of je een dochter of zoon erbij gekregen hebt en natuurlijk welke namen de jongste heeft gekregen van jullie!

Veel geluk samen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:18:45 #260
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68928153
Jaaa Noli! Mini is er!
Ik wens jullie veel geluk samen, en ben nieuwsgierig naar de details!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:20:57 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_68928166
Noli, van harte gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst
Echt een groot gezin nu. Ik hoop dat de bevalilng een beetje voorspoedig gegaan is en uiteindelijk niet zo'n uitputtingsslag is geworden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_68928170
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 06:52 schreef martine1984 het volgende:
Eindelijk een Noli baby!!!! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het geslacht en de naam

Grappig dat de meesten van jullie ook al een meter of meer in omtrek zijn, ik voel me in ieder geval een stuk minder abnormaal
't Schept toch een band hè?

Noli!! Meid wat zul j opgelucht zijn. Gefeliciteerd!
pi_68928219
Noli! Gefeli!!!!!
  Moderator dinsdag 12 mei 2009 @ 07:32:34 #264
5428 crew  miss_sly
pi_68928224
Gefeliciteerd met je mijlpaal BE
  Moderator dinsdag 12 mei 2009 @ 07:33:29 #265
5428 crew  miss_sly
pi_68928229
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:05 schreef tessie het volgende:
BE!

Ben je in het VU geweest?
Wij wilden eigenlijk ook, maar ik was te moe om te gaan.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:34:21 #266
105850 Fuente
mamamuts
pi_68928236
Noli, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:35:24 #267
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68928245
Noli proficiat meid...
  Moderator dinsdag 12 mei 2009 @ 07:35:30 #268
5428 crew  miss_sly
pi_68928246
Noli gefeliciteerd
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:39:41 #269
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68928274
Noli, gefeliciteerd met jullie zoon of dochter! Het wachten is eindelijk beloond! Hier alles nog rustig gelukkig. Morgen 34 weken gister nog groei echo gehad en liggen nog steeds op schema van een 1 ling (mijn buik is explosief gegroeid sinds ik in het zhuis lig) dus dat is opzich heel fijn. Ze zijn er gister ook achter gekomen dat ik een urineweg infectie heb dus krijg ik nu antibiotica voor. Eiwit was erg toegenomen van 0.35 naar 0.54. Daar schrok ik wel even van. Maar ondanks dit alles geen klachten! :-) Vandaag nog mijn favoriet NOT inwendig onderzoek om te kijken hoe het met mijn baarmoedermond is. Hoop niet dat ze daarmee iets opwekken. Heb ook aangegeven dat ik dat wel een beetje spannend vind. Oh en mijn buikomtrek met 33 weken en 4 dagen 147 cm Iemand iets gehoord van mikoxx?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:41:38 #270
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_68928287
Noli gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:42:50 #271
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68928296
Noli, noli-man, maxi en midi gefeliciteerd met mini!!

ben benieuwd naar het geslacht en de naam!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:46:31 #272
24188 Belana
kloon van belana
pi_68928324
Noli van harte!! ik ben zo nieuwsgierig!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:50:08 #273
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68928349
Noli gefeliciteeeeeeerd met je 3e spruitje
Saartje
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:51:05 #274
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68928353
Noli van harte!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68928375
Noli

Ik krijg het shirt van mijn werk niet meer over mijn buik Straks maar even een maatje groter ophalen. En nog 6 keer werken Of misschien zelfs maar 4 keer. Vandaag hoor ik of ik een weekje eerder moet stoppen of niet.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_68928396
Noli, van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!
pi_68928418
Noli, gefeliciteerd! Geniet van deze speciale tijd!
Je bent nu gewoon moeder van 3(!) kinderen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_68928468
gefeliciteerd Noli
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:13:34 #279
640 snoopy
peanuts
pi_68928552
Noli. gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_68928652
Ik heb Noli een sms gestuurd dat jullie zo nieuwsgierig zijn.
Dus wie weet komt ze of M. het straks vertellen, of mag ik het verklappen.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:29:14 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68928753
Jaaaaaaaaaa, fijn voor Noli!

Ik ben benieuwd naar de update!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:30:34 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68928769
miss_sly, over dat wassen enzo. Er zijn wel mensen die dan, als de kleertjes in de kast liggen er hydrofiele luiers overheen leggen tegen evt. stof etc.
Er zijn ook hele theorieën over wel of niet strijken en dat zou dan nog weer, door de hitte, extra de evt. bacteriën die erop zouden kunnen zitten doden. Maar dat effect is dus weg zodra je het in de kast legt.
pi_68928806
Gefeliciteerd Noli! Ik ben heel benieuwd naar wat het is, en hoe hij/zij heet!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator dinsdag 12 mei 2009 @ 08:35:01 #284
5428 crew  miss_sly
pi_68928825
Strijken? ik hoopte eigenlijk helemaal niet te hoeven strijken

Toch nog best een gedoe dus, eigenlijk. Gewoonweg wassen en opbergen is dus te simpel gedacht?
pi_68928829
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
miss_sly, over dat wassen enzo. Er zijn wel mensen die dan, als de kleertjes in de kast liggen er hydrofiele luiers overheen leggen tegen evt. stof etc.
Er zijn ook hele theorieën over wel of niet strijken en dat zou dan nog weer, door de hitte, extra de evt. bacteriën die erop zouden kunnen zitten doden. Maar dat effect is dus weg zodra je het in de kast legt.
Ik probeer het uit te stellen (in elk geval tot mijn verlof dat op 12 juni begint), maar of dat lukt.......
pi_68928846
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:35 schreef miss_sly het volgende:

Toch nog best een gedoe dus, eigenlijk. Gewoonweg wassen en opbergen is dus te simpel gedacht?
Ik ga ook niet strijken hoor, dat bacteriëngedoe geloof ik allemaal wel. Er komen hoe dan ook bacteriën bij je kleintje, en de 'ergste' komen van andere mensen, niet van kleertjes.
pi_68928862
29 weken vandaaaaaaaaaaag

Ik heb de moeder van mijn oppaskindje ingehaald, die was nu net bevallen van haar oudste zoon.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:38:07 #288
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68928866
Noli, van harte

hopelijk gauw een update inderdaad, want ik ben erg nieuwsgierig
No more games, no more drama...
pi_68928888
Jaaa Noli!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:39:45 #290
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68928891
Noli, wat fijn voor je!!!

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor

En BE nog 99 dagen... whoei (ruilen? )
pi_68928895
Noli jaaaaaaaaaa , ik ben benieuwd naar geslacht en naam! Maar geniet maar lekker van jullie mini!

BE, mijlpaal

Kleertjes heb ik na het wassen onder een hydrofiele doek in de kast gelegd. Hielp ook tegen nieuwsgierige gluurders die enthousiast de kast open trokken
Fake it till you make it...
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:40:25 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68928899
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 08:35 schreef miss_sly het volgende:

Nee hoor, dat kan prima!

Alleen er zijn mensen... die dus dat strijken nodig vinden. Klinkt ook heel zinnig, maar zodra je het in de kast legt is het al niet meer 'steriel' dus. Niks strijken dus!
Oh, en het schijnt dat hydrofielluiers zelfs minder prettig afdrogen als ze gestreken zijn.
pi_68928976
Pff, in ons huis met vier katten (waarvan één onzindelijk), een konijn, drie kinderen en twee volwassenen kan die baby maar beter snel wennen aan wat bacteriën.
pi_68928988
Noli gefeliciteerd

Sorbootje, erg he die puistjes, ik heb tijdens de pubertijd nooit puistjes gehad en nu komt er iedere dag wel een nieuwe bij!!

BE nog maar 99 dagen
McLaura 29 weken

Ik ben vandaag alweer 31 weken Ik had toevallig van de week ook mijn buik opgemeten na het stukje van MamaNik met haar tweelingbuik was ik wel benieuwd hoe groot mijn buik dan was, 100 cm precies

Gisteren heb ik mijn navelpiercing eruit gehaald, was eigenlijk nog niet echt nodig maar hij kwam nu steeds meer op mijn navel te zitten ipv er in, nu maar hopen dat ie de laatste 9 weken niet dicht groeit.
pi_68929104
Noli, gefeliciteerd!!
BE, ook weer een mijlpaal!!

*meldt trouwens *

heb superslecht geslapen vannacht.. kan bijna niet meer omdraaien... stom schaambeen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68929112
Noli, van harte! Geniet van je Maxi-Midi-Mini-gezin samen met je man!
Lotte!
Noah!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:58:07 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68929152
Ja Noli!! gefeliciteerd! lekker genieten!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_68929199
Vicky, dat schaambeen..... Ik heb inmiddels ook een hekel aan dat ding. Alleen met een kussen tussen mijn benen houdt ie zich rustig, maar dan kan ik niet slapen!
pi_68929254
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 09:00 schreef McLaura het volgende:
Vicky, dat schaambeen..... Ik heb inmiddels ook een hekel aan dat ding. Alleen met een kussen tussen mijn benen houdt ie zich rustig, maar dan kan ik niet slapen!
de verloskundige had gister wel een tip: een dun sjaaltje om je bekken heen knopen en dan strak aantrekken en daar mee gaan slapen. lijkt me alleen alles behalve prettig liggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 12 mei 2009 @ 09:10:48 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68929411
Noli! Gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')